PDA

View Full Version : Kysely: Ketkä omistavat Sega Mega Driven (16-bit)Tunnettu myös Sega Master Systemina.

Torspa
23.8.2002, 15:34:09
No...ketkä sen sitten omistavat pistävät tänne viestii ja voisitte myös kertoa mitä pelejä sillä omistatte.Täs ois myös kuva koneesta.

http://paradise.emuparadise.org/images/genesis.jpg

edit//Anteeksi virheeni.Kyllähän se Segan Megadriven toinen nimi onkin oikeasti Genesis.

RBelmont
25.8.2002, 19:34:34
Mega Drive=Master System?

Minulla on sellainen vehje kuin Sega Master System II (8bit.). Mielestäni Mega Drive on Mega Drive, sillä sitä ennen oli Sega Master System, joka oli kasi bittinen. Mutta näistä nimi jutuista saa syyttää vain parempia ihmisiä.

No voinhan minä silti luetella sen vanhemman konsolin pelit joita omistan, koska ne ovat niin legendaarisia:

Gauntlet
Outrun Europa
Global Defence (huippu)
Sonic The Hedgehog II
Aladin

Ren
25.8.2002, 19:45:52
Joo eikös Master system ole se ikivanha ja megadriven toinen (US) nimi ole genesis? Ihan vaan korjauksena, en omista kumpaakaan.

Vince II
7.9.2002, 18:16:02
En omista enkä tule omistamaan.

lutti
8.9.2002, 17:45:45
en omista mutta harmittaa sekin että en omista ...megadrivella oli kyllä paljon hyviä pelejä ...ai niin ja 8-bittisen segan nimi oli master system

Riku-
27.9.2002, 9:30:12
Mainitsenpa vielä, että konsoli tunnetaan myös nimellä Sega Genesis. Omiston joskus, mutta tuli myytyä pois, kun PSX ja N64 valtasivat markkinat polygoneillaan. "Polygooneja kaikki on vaan."

Mutta muistaako joku Segan ensimmäisen kunnon flopin; 32X:n? Herrajumala se oli hirvittävä kapistus. Kaveri sen joskus osti, käytti sitä kaksi viikkoa, ja sitten ajattelimme että se voisi maksaa arvonsa takaisin vain sillä, että katsotaan mitä sen sisällä oli. Ja vasara kävi.

RBelmont
28.9.2002, 18:44:16
Originally posted by Riku
Mutta muistaako joku Segan ensimmäisen kunnon flopin; 32X:n?
Minä muistan. Katseli silmät kiilluen mainosta, jossa mega driveen pystyi liittämään uuden koneen. Olin kahden vaiheilla ettenkö olisi ostanut. Vaikutti todella houkuttavalta cd-levyn takia. Onneksi rahani tuolloin ei riittänyt, eikä vanhempani suostuneet ostamaan. Kiitos Jumalalle ja vanhemmilleni.

Kurt Zisa
17.11.2002, 11:26:25
Minä omistin.Mut en enää.

Vähintään muutaman rivin perustelut asialle ja seuraavan kerran kun näen 'Mä omistan sen, ihan jees juttu' 'mä en omista, enkä halua'-viestejä, käytän delete-nappia. -Kitten

snaketus
20.11.2002, 16:38:07
Mulla oli Megadrive joskus, kunnes vaihdoin sen Amigaan :D, tuosta Mastersystemistä, että sehän todella oli se vehje ennen megadriveä, vähän oli kaveri vihreä kateudesta kun ostin Megadriven, mutta sitä enne olikin hauskaa kaverin mastersystemin kanssa, pelailla sitä sisäänrakennettua peliä, Alexkid vai mikä se oli, sellanen kivipapersakset tasoloikka missä sillä jätkällä oli sellanen iso nyrkki millä molotettiin vihut alas.