PDA

View Full Version : ballad of mr. faceless

Mirandos
23.8.2002, 17:09:14
Tämä on tehty yhteen säveleen suoraan.. oma keksimääni säveleen tietty. Tässä on ihan hitokseen asiavirheitä, ja turhia säkeistöjäkin löydän.. noh.. tämmöstä minä jokatapauksessa viimeyönä väsäilin.

Hey mr. Faceless
are you still there
are you beeing fair
when you drive me mad

Hey mr. Faceless
I know that you love me
You know that I love you
This thing makes me feel bad

Hey mr. faceless
Do you still remember
what we did together
I think you just don't care

I would die for you
I would do anything for you
to get you by my side
to get you by my side

Hey mr. faceless
should I even call you
and say what I feel to..
and let my feelings show

Hey mr. faceless
I'm in big agony
I may sound bit funny
but I have only you

Hey mr. faceless
I hope you'd be with me
we would be so happy..
and live a loving life

I would die for you...(etc.)

Hey mr. faceless
are you even real
do I even feel
what I've said in songs

Hey mr. faceless
sometimes I'm afraid
that you're only fake
and live only in my dreams

Oh mr.faceless
just come into my life
ask me to be your wife
and show me what love is

But I know
that you are only a dream
not even a bit real
just start of my pain

Ja jos ette tähänmennessä tajunneet, tai minä olen kirjottanut huonosti, niin mr. Faceless on mies, joka on tai ei ole olemassa. Tässä laulussa hänen oletetaan olevan olemassa, mutta välillä epäillään sitä.
mr. Faceless on siis minun mies. minun rakas.

Purity
25.8.2002, 15:22:37
Huonoista puolista löydän taas jonkun verran noita kirjoitusvirheitä, mutta jätetään ne nyt omaan arvoonsa ja keskitytään enemmän tähän runoon itseensä. :)

Tuo "Hey mr. faceless" jutun toistaminen on ehkä ihan hyvä idea, se saa nuo säkeistöt, joissa sitä ei ole erottumaan paremmin, ja se on hyvä.

Sanomakin tulee, ainakin omasta mielestäni, hyvin esille. Tosin tässä ehkä menee ristiin se, kun sanoit, että tässä oletetaan Mr. Faceless'in olevan olemassa, mutta silti vikassa säkeistössä mielestäni aika selvästi tulee esille, että kyseisen henkilön ei oleteta olevan olemassa.

En minä tästä oikein osaa ruveta pitempää analyysia kirjoittamaan, tuo on ihan hieno laulu, osaat kirjoittaa hyvin. :)

Mirandos
25.8.2002, 18:25:50
Tässä minä en tiedä onko tätä henkilöä olemassa. niinkun en tiedä oikeessakaan elämässä.
eli välillä tuntuu, että minulle on tämä rakastettava henkilö, ja välillä tuntuu, ettei ole.

Tämä kun lauletaan sille ihmiselle, ketä en tiedä-- ja tämä on väännetty siihen säveleen..niin halusin laittaa hey mr. faceless joka rakoon :)

Sejkay
26.8.2002, 13:09:55
Mie tykkäsin tuosta. Se ei ehkä ole niin hyvä, kun aikaisemmat kaksi, jotka kirjoitit, mutta pidän siitä silti.
Niinkuin Purity mainitsi, sanoma tulee hyvin esille. Tuosta runosta tulee ihan mieleeni Aerosmithin kappale Face, vaikka en sen sanoituksia olekaan lukenut. Olisi kiva kuulla minkälaisen melodian oot suunnitellu tuohon.

Jatka ihmeessä samaan malliin. Sie osaat kirjottaa.

Niin, ja jos nyt tämän takia haistatat mulle paskat, niinkuin viimeksi teit, voit samantien painua kuuseen.

Mirandos
26.8.2002, 13:15:10
en haistattanut paskoja.
ja olen jo kuusessa :)

hunni on tehnyt comebackin whiiii~

ja ole varma että jatkan, sillä mie en osaa enää lopettaa. toisaalta, runoni ei välttämättä enää käsittele samaa aihetta... noh. jotain aihetta kumminkin.

kiitos kommenteistanne.. ehkä joskus saan aikaseksi tuon sävelen nuotillekin laittaa.

jesh