PDA

View Full Version : Tämäkö muka uuden FF:än naispäähenkilö?

Potri
23.8.2002, 22:13:40
En yrittänytkään piirtää näitä sitä kilpailua varten, vaan muuten vain otin tekosyyn piirrellä ikuisia naishahmojani kokeilin keksiä erillaisia FF sankareita. :)

Voisiko päähenkilö olla taikoja osaava naisritari (http://photo.jippii.fi/fi/image//data/photo/jippii.fi/p/o/potri/1030132169303.jpeg)?

Vaiko muuten vain hellyyttävä monimaagi (http://photo.jippii.fi/fi/image//data/photo/jippii.fi/p/o/potri/1030132181672.jpeg)?

Taikka olisiko FF:issä kerrankin mahdollista jättää pois se väljä kesävaatebuumi ja keskittyä enemmän seikkailuun talvisissa oloissa? Tässä on paljon viivoja (http://photo.jippii.fi/fi/image//data/photo/jippii.fi/p/o/potri/1030132278351.jpeg) (lähinnä varjostuksissa).

Ronin
23.8.2002, 22:21:19
Nuo ovat todella hienoja.!!

Miksi edes on kilpailuja en ymmärrä?.

:ooh: :ooh: :ooh: :ooh:

Hieman perusteluja miksi työ on mielestäsi hieno, ja kenties ihmiset pitävät kilpailuista ja sen jännityksestä miten hyvin toisten mielestä osaa piirtää, ja lisäksi hieman lisää mukavaa viihdettä tännekkin. ^^ Opetteleppa kirjoittamaan viestejä joissa on enemmän sisältöä ja lue Grafiikka-alueen suositukset. -Dagg

Catch a fish
23.8.2002, 22:30:17
Miksei noissa nyt olisi ainesta?
Ihan tyylikkäitä.
Aiotko osallistua k.o. kilpailuun?

:rispekti:

1. Koska voi tehdä jotakin jossa olisi paljon enemmän ainesta.
2. Miksi? Katso yläpuolelle ilmestynyt moden editti.
3. Joo.

nox
23.8.2002, 22:38:25
Älä osallistu. Me muut emme kestä jyrätyksi tulemista ja häviön katkeruutta. :D Älä vähättele itseäsi! Minne sarjakuvat ovat kadonneet?

No muutama kommentti näistä töistä:
Hyviä mutta yksinkertaisia. Yksinkertaisuus on tässä vain hyvä asia. Aika usein kyllästyttää ne hyvin paljon manipuloidut psp ja ps systeemit. Kynä ja paperi kunniaan.

Kreifi
24.8.2002, 3:28:02
Tämä olikin nyt ensimmäinen kerta kun Potrin tuotoksia näin. Mutta yllätys oli positiivinen. Pakko myöntää, että en uskonut sinun osaavan piirtää noin hyvin. *hymy*
Piirrät yksinkertaisella tyylillä, mutta se tyyli viehättää ainakin minua. Luonnollisesti olen katkera, koska varjostukset olivat tehty hyvin ja niitähän minä en osaa(en osaa muutakaan) tehdä sitten ollenkaan. Sinä käytät viivoitusvarjostusta(jos sitä tyyliä nyt tuolla nimellä käytetään) ja se näyttää hienolta ja antaa minulle jotenkin keskiaikaisen tunteen. Ensimmäisestä kuvasta varsinkin tulee hyvin esille keskiaika henki. Ensimmäinen tuö onkin sellainen, että mielelläni ottaisin seinälleni vierailemaan, vaikka vähän pidemmäksikin aikaa. *odottaa kiltisti postiluukun vieressä* Tartteekin mennä katsomaan vanhempia töitäsi jos niitä tuolla nyt sattuu olemaan.

Edit// Yksinkertaisuuteen tämäkin liittyy, mutta sanonpa vielä, että hienoa kun kuvia ei ole väritetty.

Roakel
24.8.2002, 6:39:06
Noi kaikki kuvat oli erittäin hienoja, en ymmärrä miten joku voi piirtää näin hienoja. Ensimmäisesää kuvassa varjostukset ja silmät on kohdallaan, päänmuotokin on onnistunut hyvin. Toisessa kuvassa ne jalat ovat ehkä vähän liian kiinni toisissaan, tämä kuva on varjostettu hyvin ja se sauva on ihan kivan näköinen. Kolmannesta kuvasta mä pidin kaikkein eniten, en löytänyt siitä mitään miinuksia. Tässä kuvassa on mielestäni ehkä vähän liikaa varjostusta, mutta mua se ei haittaa. Erittäin hyvää työtä :)

AlkoTanko
24.8.2002, 8:58:28
Yksinkertaisia, mutta silti hienon persoonallisia, etenkin monimaagi, joka voisi hyvin ollakin tulevan ff:n naispäähenkilö. Olemuksesta tulee jotenkin mieleen Vivin ja Aeriksen yhdistelmä.

Ritarista en jostain syystä pitänyt, johtuuko siitä, että se muistuttaa hieman Selphietä, josta en erityisemmin henkilönä pitänyt.

Talvikuvakin laita oli vähän niin ja näin. Hyvin piirrettyhän se oli, hymyä lukuunottamatta (tulee jotenkin Annabel Chong mieleen). Mutta idea on hyvä. Voisi ollakin ff:ssä Icewind Dalen tyylinen kylmä ja kova maa.

:D