PDA

View Full Version : Miten Beatrixin voittaa?

_Zidane_Tribal_
24.8.2002, 9:55:31
voisko joku auttaa miua siinä kohassakun tullaan ylos sieltä paikasta mista garnet piti pelastaa 30minuutissa en vaan tajuu miten sen beatrixin voittttaaaaaaa! :eh:
kiito etukäteen ;)
1. Tuossa on paljon kirjoitusvirheitä 2. a-kirjaimen ylimääräinen käyttö on anteeksiantamatonta 3. Tuohan on melko helppo kohta peliä, kehität vaan tarpeeksi ukkojasi. 4. Yllätys: en laita tätä lukkoon, joku muu saa tehdä sen, ja ehkä joku jopa vastaa tähän topicciin. joo.

Purity
24.8.2002, 10:48:09
Silli jo mainitsikin noista muista kohdista. Tuon lauseen olisi helposti voinut sanoa "Miten Beatrixin voi voittaa?", se on aivan yhtä selvästi (ellei selvemmin) sanottu kuin "miten sen beatrixin voittttaaaaaaa!".

Mutta siis tuo hoituu helposti. Se on aika-tappelu, eli älä missään tapauksessa tuhlaa aikaasi sitä kohti hyökkäämiseen. Zidanella varastat ja kaikilla muilla vain heitä Phoenix Downeja jos joku kuolee, ja parantele High-potioneilla tai mitä tuossa kohdassa nyt tarvitaankaan (itse menen peliä lv. 1:llä läpi, joten yksi potion riittää parantamiseen, luulisin kuitenkin että omat hahmosi ovat korkeammalla levelillä ja pelkkä potion ei riitä). Eli tässä taistelussa sinun ei tarvitse muuta tehdä kuin pysyä hengissä, sillä ei ole mitään väliä lähteekö Beatrixiltä edes HP:tä.

Silli mainitsi level uppaamisen, mutta sehän ei tässä kohdassa peliä onnistu.

En laita lukkoon, kun tämä nyt on mielestäni kuitenkin ihan asiallinen kysymys. Tähän on kyllä nyt vastattu, joten periaatteessa tätä ei tarvita, mutta tuossa saattaa ilmetä jotain muuta kysyttävää joten voi sitten kysyä samassa topicissa, eikä tarvitse luoda uutta. Jos joku kuitenkin haluaa laittaa lukkoon, niin laittaa sitten. :)

[SILLIEDIT] aijuu...unohdin mainita 8. Topicin topic on erittäin valaiseva. 9. joo tota aika systeemiä en tiennytkään, kiitos tiedosta =] 10. Leveluppaamisella meinasin, että aloittaa pelin alusta =F tai lähimmältä seivipointilta

ja taas opittiin uutta =] kits purri[SILLIEDIT]

Seyana
29.8.2002, 20:18:26
Hengissäpysyminen on muuten helpompaa jos käytät Freyalla kokoajan jumppia, niin Beatrixilla ei juurikaan ole tilaisuuksia iskeä siihen.

memo
4.9.2002, 16:51:29
hähää. Mullapas oli Zidane,Vivi ja Freya tossa vaiheessa 21
levelisiä(miten?. Yksin kertaisesti tapoin yhen Grand Dragonin
14 levelisillä äijillä. Ne nous jotain viis leveliä jokainen, myös Quina). Ja sitten vaan Freyalla jumppia(Ei voi iskeä).
Steinerille Blood Sword(saat HP:t takaisin) ja Vivi ja Zidane
on aika turhia.Zidanella tein Stealia. :confused: :eh:

Yuana
5.9.2002, 7:24:59
Beatrixin voittaa todella helposti. Sillä kun ei ole vakituista energia määrää. Se lopettaa taiistelun silloin kun tahtoo. Eli jos sinulla on potioneja niin pitä niillä ryhmäsi hengissä. Beatrixin voittaa vaikka siihen ei tekisi yhtään iskua. Tai ainankin mulla se toimi niin silloin kun mä oon taistellu sitä vastaan. Mä en nimittäin käyttäny siinä mitään muuta kuin Zidanen stealia ja muilla paransin Beatrixin tekemiä vaurioita, eli ainoa isku siihen oli steal. (Mug ei ollut päällä) Joten yritäppä tehdä näin. mulla se toimii joka kerta. :)

Tidus_88
8.9.2002, 13:29:42
Ei se muistaakseni mulle tuottanu vaikeuksia...typpieni leveleitä en muista mutta auto potion kannattaa olla ainakin heikoimmilla ja sit freyalla vaan hypit koko ajan,sit parantelet hyyppiäs ja jos sul on Steiner mukana niin sil on hyvä vetää Minus Strikee vai mikä se isku olikaan,ku sen hitarit laskee. ;) Eiköhän tolla takstiikalla pärjää? :P Mutta en minä vaan muista siitä mitään,ku on niin kauan aikaa ku viimeks pelasin koko pelii. ;D

Purity
8.9.2002, 16:54:24
Minä uskoisin, että tähän kysymykseen on nyt vastattu, ja porukka vaan jatkaa tätä saman asian toistamista, joten suljen nyt tämän. Varsinkin kun kysymyksestä on jo sen verran aikaa, että uskon tämän ongelman jo tästä selvinneen. Jos joku muu moderaattori tai vastaava on sitä mieltä, että tämä pitäisi pitää auki, niin saa avata. :)