View Full Version : Neverwinter Nights: virallinen apu-/keskusteluketju
Nyargo
22.11.2005, 18:48:33
Laittakaa tänne kaikki kysymykset ja muu apu mitä tarvitsette NWN (Neverwinter Night):ssa tai muissa sen jatkopaketeissa. Tai pelkkää muuta keskustelua koskien NWN.
Eli pystyykö peliä pelaamaan ikkunassa?
Creator_of_all
22.11.2005, 20:15:29
Eikös video-optionseissa ole full screen vaihtoehto, ota siitä vaan ruksi pois. Vai saikohan sen niistä resoluutioista valittua windowed moden, ei voi muistaa, kokeile.
Ruhve
22.11.2005, 21:30:31
Eli pystyykö peliä pelaamaan ikkunassa?
Olen kyllä jo kerennyt poistamaan NWN:n tilan puutteen vuoksi, mutta yritän nyt muistaa miten se laitettiin. Eli siis kyllä pystyy pelaamaan ikkunassa.
Jos oikein muistan niin jossan NWN:n kansiossa pitäisi olla joku tiedosto tyyliin nwn.ini tjsp. Sitten siellä on alaotsikko kaiketi tyyliin [graphics options] TAI [screen options]. Sen alla joko oli sellainen kuin screensize=0 tai jos ei ole niin lisää sitten sellainen. Kuitenkin ton nollan tilalle laitat sitten 1, 2 tai 3. Testaa mieluisesi ikkunan koko.
Minä en nyt mene täysin takuuseen tästä, kun on varmaan puolivuotta kun viimeksi olen wintterii pelannut. Jotain tuollaista kuitenkin muistelisin.
Nyargo
24.11.2005, 17:05:23
Heh joo... meneepä hyvin mul on ihan ostettu peli NWN deluxe edition, mut sen ekan pelin cd-key ei toimi. Tulee valitus et not valid cd-key. Ja tää avain on tuolla kansien sisällä ja ihan olen ainakin 100 kertaa kattonut et oon kirjottanut sen oikein... mikä vois ol syynä?
Nyargo
26.11.2005, 19:26:50
Olen kyllä jo kerennyt poistamaan NWN:n tilan puutteen vuoksi, mutta yritän nyt muistaa miten se laitettiin. Eli siis kyllä pystyy pelaamaan ikkunassa.
Jos oikein muistan niin jossan NWN:n kansiossa pitäisi olla joku tiedosto tyyliin nwn.ini tjsp. Sitten siellä on alaotsikko kaiketi tyyliin [graphics options] TAI [screen options]. Sen alla joko oli sellainen kuin screensize=0 tai jos ei ole niin lisää sitten sellainen. Kuitenkin ton nollan tilalle laitat sitten 1, 2 tai 3. Testaa mieluisesi ikkunan koko.
Minä en nyt mene täysin takuuseen tästä, kun on varmaan puolivuotta kun viimeksi olen wintterii pelannut. Jotain tuollaista kuitenkin muistelisin.
Siellä on sellanen options että fullscreen=1 ja sen jos laittaa 0 ei tapahdu mitään. Ja vaikka toi olisi 0 tai mikä vain ja screensize=2 niin silti ei tapahdu mitään.
Joo... näin sen kuuluisi mennä, mut muistatko et latasitko mitään uutta pluginia tai modelia tai muuta tällästä että se olisi ollut siinä joku scripti et sen sais ikkunaan?
Edit: aargh tuplapostaus... sori :(
Ruhve
28.11.2005, 11:19:48
Joo... näin sen kuuluisi mennä, mut muistatko et latasitko mitään uutta pluginia tai modelia tai muuta tällästä että se olisi ollut siinä joku scripti et sen sais ikkunaan?
En kyllä ole ladannut mitään plugineja, että kyllä minä ihan sen sieltä .ini tiedosto sain sen ikkunan toimimaan. Pitäisi asentaa koko peli uudestaan, että pääsisi testamaan. Noita fullscreen ja screensize kohtia muuttamalla muistaakseni minä ainakin sain sen siinä ikkunassa pelittämään. Noh tosin en voi olla varma ku edelleen en ole puoleen vuoteen pelannut.
Nyargo
28.11.2005, 17:13:48
Joo ei sun sitä kannata asentaa uusiks... Mä koitan saada toimii. Jos sul tulee viel mieleen jotain ahaa elämyksiä niin sano sit :D