View Full Version : .Hack pelisarja
Hyperion
28.11.2005, 7:45:52
On tullut hankittua jo 3 osaa, ja osa 2, Infection on tällä hetkellä kesken. Itse tykästyin pelisarjaan nopeasti, vaikka käyttöliittymän on välillä hankalahko, lähinnä sen takia että juoni ja hahmot ovat erittäin kiinnostavia.
Minua alkoivat kiinnostaa muiden pelaajien mielipiteet sarjasta. Joten, kommentoikaa.
Vuoden vanha ketju on jo olemassa. Olisi pitänyt nostaa se itse ennen tätä uutta ketjua.
En ole pelannut kuin Infektionia ja animea en ole katsonut ollenkaan. Linkki vanhaan ketjuun siististi hakusanalla .hack (http://foorumit.fffin.com/showthread.php?t=11544&highlight=.hack), mutta joo. Voisivatko ihmiset käyttää searchia pikkuisen enemmän? Ei pahalla eikä kohdistettuna kehenkään.
Minulla on tämän saagan viimoinen osa.
Pepusta se on. Ei iske, ei sitten millään. Olisi pitänyt ensin hommata se eka osa, mutta ei...
Ja kun minä en edes tajua koko stydeemiä. (No älä!)
*sigh* Edelleenkin voisin myydä tämän jollekin, jos joku tahtoisi ostaa.
Sen vain sanon, että älkää te tehkö virhettä ja ostako vikaa osaa, ellei sarja ole jo tuttu.
Muuten menee yli ymmärryksen. Ainakin minulla meni.
Olen pelannut kyllä hönömpiäkin pelejä, mutta kyllä tämä silti häviää niin monelle pelille.
Hyperion
1.12.2005, 14:36:07
Itse katson yleensä animet dubbauksen kanssa, joten pelistä löytyy monta tuttua ääninäyttelijää. Yksi suosikeistani on ehdottomasti Blackrose, äänenä Wendee Lee (Cowboy Bebop, Vandread).
Kurosaki Ichigo
18.12.2005, 14:25:18
Yksi suosikeistani on ehdottomasti Blackrose, äänenä Wendee Lee
Eikö Blackrose ollut animessa eri niminen?Se kun on nettirope simulaattori .hackit ni voihan siel olla saman näkösii...
Itselläni on 1 ja 2 osat. Pidän ykköstä parempana,koska kakkonen on vaan jotenkin...huonompi. Ajattelin tilata 3 ja 4 ensi vuoden alussa. Anime itsessäänkin on jo hyvä.
Hyperion
19.12.2005, 7:16:45
Animessa oli hahmo nimeltä Mimiru. Hänen ja BlackRosen hahmot muistuttavat varsin paljon toisiaan. Mimirun ääninäyttelijä on Amanda Winn Lee.