PDA

View Full Version : FF6:sen salahahmot

Raine
25.8.2002, 12:34:59
Eli...tietäisikö kukaan,mistä saisi minkäkin slahahmon FF6:sessa?Mogin olen jo saanut,mutta kaikki muut hahmot ovat aivan tietämättömissä.Apua kaivattaisiin kipeästi,kiitos jo etukäteen :)

//Edit:miten sitä esperiä vastaan pääsee taistelemaan?kun olen päässyt sen luo,mutta ei tapahdu mitään :eh: enkä minä myöskään pääse mistään reunalta alas :eh:

Theemu
25.8.2002, 13:00:57
Umaron saa kun ottaa Mogin partyyn ja painelee Narsheen. Sitten sinne ylös, missä se jäätynyt esper alunperin oli, sitä vastaan pikku mätöt ja pitäisi avautua reitti alaspäin. Lopulta pienen harhailun jälkeen löydät Umaron ja joudut taisteluun tätä vastaan. Piekse Umaro ja hän/se liittyy joukkoosi. Huomaa, että Mogin _täytyy_ olla mukana.

Gogon hakeminen: Etsi käsiisi Zone Eater -niminen hirviö (majailee muistaakseni jossain kartan yläoikealla kohdalla sijaitsevalla saarella). Annat tämän hirviön nielaista kaikki hahmosi ja pääset luolastoon josta löytyy sekä mukavia itemeitä että Gogo.

May
25.8.2002, 14:50:04
Missäs kohtaa tuon Gogon saa hankittua? WoRissa?

Tommistus
25.8.2002, 15:09:26
Oma muistini sanoo näin Umaron saannista:
Ota ainakin Mog mukaan ryhmääsi. Lähde kohti Narshen korkeinta huippua WoR eli sitä paikkaa jonne se Lone Wolf karkasi varastaen sen Golden Hairpinin. Muistini ei sano mitään mistään Esperistä siellä huipulla, mutta voi olla että semmoinen Tricton vai mikä olikaan, on siellä nukkumassa.Jos semmonen on... TAPA SE! Niin kumminkin sitten kävele reunalle ja laskeudu alas. Siellä on Umaro. Muistaakseni siellä oli myös joku Esper...

PS: Siitä on KAUAN kun olen hakenut viimeksi Umaron!

Edit:/
Originally posted by May
Missäs kohtaa tuon Gogon saa hankittua? WoRissa?

Jep! Täytyy olla ilmaalus. Mutta siellä olevat vihulaiset ovat aika vaikeita joten suosittelen vähäistä koulutusta ilmaaluksen saannin jälkeen...

Crow
25.8.2002, 15:46:08
Jou piiböl.

http://youzen.fffin.com/vbulletin/showthread.php?s=&threadid=459