PDA

View Full Version : FFfin Hall Of Fame

Johnny
29.11.2005, 7:30:06
Ajattelin tässä aamulla kahvinkuppini ääressä, että mitä jos esim. Gabriel tekisi foorumeilla jotain aivan niin merkittävää että se olisi laitettava FFfinin historiankirjoihin. Entäs jos ei ole historiankirjoja? Entä jos lyötäisiin Hall Of Fame?

Selostus:

FFfin loisi Hall Of Famen? Miten se olisi mahdollista ja miten se toimisi? Luultavasti nuo asiat pyörivät päässänne.

Esimerkki tapaus: Mielestäni Gabriel sopisi FFfin Hall of fameen, koska hän on ainoa yli kymmenentuhannen postin ylittäjä. Joten tuo jo kertookin yhden tavan, miten Hall of fame toimisi. Täytyisi tehdä jotain merkittävää että lopettaessaan, tai nyt jo pääsisi sinne.

Esimerkki tapaus 2: Tämä ei silti ole mikään kilpailu, joten Great Modet voisivat lisätä aina sen, joka on heidän mielestään tittelin arvoinen. Sitten saisi signuunsa jonkin leiman missä lukee 1. FFfin Hall Of Fame- Jäsen ja sitä mukaan aina 2. FFfin Hall Of Fame - Jäsen. Mieluiten modet voisivat tehdä sen leiman itse, ja tietty antaa sen PM:llä itse.

Koska jos annettaisiin täysi valtuus tuon leiman tekemiseen tai myöntämisen Hall Of Famen jäseneksi, koko juttu menisi sekaisin.

Eli, kuukausittain kuun lopussa tehtäisiin poll jossa olisi ehdokkaiden nimet.

Esim: Potri, Ren, Gabriel jne.
HUOM! Hall Of Fame- Jäsenen ei välttämättä tarvitse olla moderaattori.
Modet silti päättävät yhdessä että ketkä ovat kuukausittain ehdokkaita.

Nyt pyydän ensin lähinnä modeilta kommenttia tähän, että tämä EHKÄ voisi edistyä. Mickey? Gab? Ren? Elias Von Patti? Anyone?

Enkuli
29.11.2005, 7:46:58
Meillä on jo awardsit, jotka ovat vähän sama asia joskin hauskempi.
Historiaa riittää, koska ketjut ovat aina tallessa.

Niin ja tietenkin se perinteinen "ketä kiinnostaa?"
GM:llä on varmaan parempaakin tekemistä.

Ruhl
29.11.2005, 8:29:12
Nyt pyydän ensin lähinnä modeilta kommenttia....Mickey? Gab? Ren ? Elias Von Patti? Anyone?

Ehka kuitenkin roikut finissa hiukan pitempaan ja tutustut tahan paikkaan paremmin ennenkuin alat tuollaisia ehdottelemaan. =)

Gabriel
29.11.2005, 8:43:14
Minulla on paljon parempi ehdotus: FFfin Hall of Flame, johon laitettaisiin julkisesti häväistäviksi kaikki flametussodissa kärvenneet nyhverönyypät. Tälle ei edes tarvitsisi koodata mitään vaan riittäisi, että perustettaisiin uusi alue (vaikka Kaikki FFfiniläisistä -alueen alapuolelle), johon laitettaisiin kiinteäksi kaikki legendaarisimmat turpaansaamisketjut. Se olisi aivan helvetin hauskaa vaikka esim. selän takana -elementti ikävä kyllä häviäisikin. :)

Jubei
29.11.2005, 9:15:09
Nyt pyydän ensin lähinnä modeilta kommenttia tähän, että tämä EHKÄ voisi edistyä. Mickey? Gab? Ren? Elias Von Patti? Anyone?

Ehka kuitenkin roikut finissa hiukan pitempaan ja tutustut tahan paikkaan paremmin ennenkuin alat tuollaisia ehdottelemaan. =)
Noh noh äläs nyt, Ren ei ehkä ole enää luonamme lihallisessa muodossaan, mutta hän on varmasti hengessä mukana ja kuulee sanamme. :D

Ei mutta ihan oikeasti mitä oikeata hyötyä? Awardsit korvaavat tämän systeemin paljon paremminkin, hei ylläpito tietää jo olevansa ylhäisessässä asemassa, ei se tarvitse moisia palkintoja tietääkseen sitä vielä paremmin. :P

Minulla on paljon parempi ehdotus: FFfin Hall of Flame, johon laitettaisiin julkisesti häväistäviksi kaikki flametussodissa kärvenneet nyhverönyypät. Tälle ei edes tarvitsisi koodata mitään vaan riittäisi, että perustettaisiin uusi alue (vaikka Kaikki FFfiniläisistä -alueen alapuolelle), johon laitettaisiin kiinteäksi kaikki legendaarisimmat turpaansaamisketjut.
Ei paha idea, alue voi käydä vain hieman tylsäksi kun kunnon flamesotia on niin harvoin. ^.^

Lord JF
29.11.2005, 9:15:14
Alunperin kirjoittanut Gabriel
Minulla on paljon parempi ehdotus: FFfin Hall of Flame, johon laitettaisiin julkisesti häväistäviksi kaikki flametussodissa kärvenneet nyhverönyypät.Tietysti siellä sitten olisi myös ne tapaukset missä joku wanha arkkijäsen oli saanut quote-sodassa turpiinsa uudelta tulokkaalta ettei ihan nyyppien haukkumiseksi mene. ;)

Mitä tulee itse tuohon ajatukseen niin vaikken mode olekkaan niin kuukausittaisissa valinnoissa loppuisivat ehdokkaat kyllä aika äkkiä. Ei niitä legendoja ihan joka hetki synny. Parempi idea olisikin vuoden välein, mutta sehän olisi silloin jo sama kuin awardsit.

David A. Mage
29.11.2005, 9:43:41
Noh noh äläs nyt, Ren ei ehkä ole enää luonamme lihallisessa muodossaan, mutta hän on varmasti hengessä mukana ja kuulee sanamme. :DPuhut totuuden sanoja. Aina välillä tulee Bofferi Productionin irkkikanavalle keskustelua FFfinin viimeisimmistä juoruista ja topikinpasteilua, jolloin parhaissa tapauksissa Renkin toteaa "hahaha". Ikävä kyllä useimmiten sinne pastetaan pelkästään tyhmiä topikkeja, kuten vaikkapa tämä.

Ja jos Hall of Flamesta tekisi Hall of Shamen, sinne mahtuisi muutakin kuin flametusta. En kuitenkaan itse kannata ajatusta, koska päätyisin sinne kuitenkin. :P

// HALL OF NO SHAME! HALL OF NO SHAME!

Wompatti
29.11.2005, 11:00:26
Meillä on parempaakin tekemistä kuin keksiä uusia, hauskoja juttuja foorumeille. Esimerkiksi rakentaa itse sivustoa. Kaikki vanhat tekstit saadaan säilytettyä, joten siinä riittää historiaa aivan tarpeeksi.

Mutta oikeasti olen sitä mieltä, että jos joku haluaa tehdä tuollaisen, niin siitä vain. Voithan itse tehdä ketjun, jonka aloituspostiin editoit aina kaikki muutokset.

Johnny
29.11.2005, 16:00:45
Noniin tietty.

Noh, ehdotin ainakin jotain uutta kun tuli mieleeni :)
Ja tuo Ren juttu tuli selväksi, minä erehdyin.

Eternium
9.12.2005, 21:41:14
Just niin. Hall of Fame. Ei huonompi idea. Laitetaanko vielä signuun kuva, kun on läntännyt kätensä betoniin jossa lukee "se ja se. Tehnyt sitä ja sitä." :D
Merkillinen, mutta myös hyvin kiintoisa aidia. Hall of Fame...Hall of Fame...mielenkiintoista..asiaa tulee tutkia..hmm....:)