PDA

View Full Version : ÄLÄ VIITSI ISKÄ!!!!

Naskali
30.11.2005, 23:45:46
:shy: Kirjoittelin tällaisen hauskan pienen novellin. Ihan pienille lapsille en tätä suosittele muutaman sekstistisen, mutta juonen kannalta välttämättömän kohtauksen takia. Suoraa erotiikkaa jutussani ei kuitenkaan ole. Aikeeni oli ensin tehdä sarjakuva aiheesta, mutta novelli tuntui luontevammalta. En kirjoita yleensä paljoa, joten laatu nyt on mitä on.
Antakaa palautetta ja nauttikaa. Itse ainakin nautin juttuni kirjoittamisesta ja lukemisestakin.

------------------------------------------------------------------------------------

ÄLÄ VIITSI ISKÄ!!!!

Heräilin taas kerran sängyssäni raskaaseen ja vinkuvaan hengitykseen. "Vittu, ei taas tätä" ajattelin mielessäni. Tilanne oli minulle ennestään tuttu. Avasin silmäni ja siinä oli taas kerran isäni pitämässä veistä poskeani vasten.
Isäni: Poika, nyt on aika herätä (tavattoman vastemielisellä ja ärsyttävällä äänensävyllä
Minä: Vittu, kello on 5 jumalauta, koulu alkaa vasta 8:lta
Isäni: Kun minä olin nuori..............
Ratkaisin tilanteen omalla ovelalla tavallani. Otin pesäpallomailan sänkyni alta ja löin isääni täysiä selkään. "Minä vielä muistan tämän" hän puuskutti vaivaisella äänellä. Kolkkasin hänet lyömällä päähän ja raahasin hänen ruhonsa roskasäiliöön. Naulasin roskasäiliön luukun kiinni ja menin jatkamaan uniani. Tämä oli arki päivää minun elämässäni. pahin oli kuitenkin vielä edessä.
Eräänä iltana kun söin iltapalaa, jouduin suuren ihmetyksen valtaan. Isäni ei ollutkaan tullut lyömään päätäni täysillä pöytään vasten. Toisaalta olin iloinen, mutta toisaalta taas tilanne hermostutti minua suuresti. Mitä jos hän olikin keksimässä jotakin metkua pääni menoksi? Menin nukkumaan ja odotin koko ajan pahinta. mitään ei kuitenkaan tapahtunut. Heräsin aamulla, ja ihmettelin miksei isäni ei ollut asettanut kuolleita päästäisiä suuhuni nukkuessani. Hän ei edes kaatanut liimaa silmäluomiini kuten tavallisesti. Olikohan hänelle tapahtunut jotain?
Menin keittiöön katsomaan oliko siellä mitään aamupalaksi kelpaavaa ja huomasin lapun jääkaapin ovessa. Se oli isäni käsialaa, ja siinä luki: "Poikani, kadun suuresti käytöstäni sinua kohtaan. Tänään aijon korvata asian sinulle. Rakkain terveisin FAIJA". Aloin pelkäämään pahinta. Isäni oli jo aikaisemminkin yrittänyt olla hyvä muille ihmisille, tosin huonolla menestyksellä. Minua vieläkin pilkattiin kun isäni talutti Vanhainkotilaisten bingokerhoa ihan omaa hyvyyttään tien yli, ja puolet vanhuksista jäi rekan alle. Muistan myös kun hän halusi lohduttaa ylipainoista ystäväänsä joka oli masentuvut lihavuutensa takia: "Kyll mää sua virtahepoa mielummin panisin". Se siitä ystävyyssuhteesta.
Istuuduin penkille ja aloin miettimään millä tavalla isäni voisi nyt pilata elämääni. Silmäni laajenivat ja pupillini kutistuivat minimaalisiksi. "JUMALAUTA, VITTU!!!! MITÄ TAHANSA MUUTA, MUTTA EI KOULUUN!!!!!!". Otin äkkiä fillarini katoksesta ja aloin sotkemaan koulua päin. Olin näköjään myöhästynyt ja menin kuuntelemaan luokkani ovelle oliko tunti jo käynnissä. Maailmani romahti täysin, sillä kuulin isäni äänen. Vaivuin hysteerisenä ja itkuisena maahan. Mietin eri vaihtoehtoja. Voisin joko kuristaa itseni, tai sitten matkustaa jäniksenä ties minne helvettiin. Ajattelin kuitenkin ensin kuunnella hieman mitä luokassa tapahtui. Olin täysin murtunut.
Isäni: Katsokaa nyt, ei poikani nyt täysin homo ole, vaikka aika pahasti hintahtaakin.
kASVONI VALAHTIVAT VALKOISIKSI. REMPAISIN OVEN AUKI JA KILJAISIN: "FAIJJA SAATANA!!!!!". Silmistäni valui kyyneliä häpeän vuoksi. Tilanne paheni vielä entisestään. Faijani näytti luokalleni salaa kuvaamaansa videota jossa näen märkää unta luokkalaiseni ihastukseni nimeä vaihkeroiden. Kun isä huomasi saapumiseni luokkaan, hän osoitti minua valtavalla sormellaan ja huudahti: "Tuossa se hinttari nyt on!!!!". Sitten hän osoitti tyttöä jonka nimeä siinä videossa vaihkeroin, ja sanoi: "Hän varmaan ajattelee sinua masturboidessaakin. Olin paniikissa. Koko luokkani tuijotti minua nauraen, opettaja mukaan luettuna. Paniikissa löin faijaani karttakepillä hurjalla vimmalla kasvoihin, ja syöksyin ikkunasta ulos ja juoksin niin kovaa kotiin kuin pääsin.
Kaksi viikkoa oli linnottautuneena huoneeseeni. Elin syömällä kynsiäni ja nestettä sain imeskelemällä kieltäni. En ollut huomionut mitään isäni sanomisia, enkä olisi kyllä hysteeriseltä itkultani kuullutkaan. Olin rikkonut kännykkäni ja maalannut ikkunani mustaksi. Tahdoin vain kuolla pois. Omasin kuitenkin toiveen paremmasta huomisesta. Ehkäpä voisin liittyä muurahaisyhteiskuntaan ja elää iloisten muurahaisten kanssa heidän keoissaan. Tai sitten voisin pimeässä huoneessani saada kaikenlaisia supervoimia, kuten kyvyn muuttua näkymättömäksi. Tai ehkäpä isäni kaatuisi rappusissa, tulisi järkiinsä ja kävisi samanlaisella muistintyhjennyslaitteella kuten Men in blackissa tyhjentämässä nolaamiseni luokkalaisteni mielistä.
Eräänä päivänä sain pienen valonpilkahduksen synkkään elämääni. Hanna (se tyttö johon olin ihastunut) oli huolestunut minusta ja tuli käymään. Hän selitti oven alta että ymmärsi häpeäni ja että oli tavallaan söpöä että näin hänestä märkiä unia. Sain taas syyn elää ja tulin hitaasti ulos huoneestani. valo häikäisi silmiäni, mutta Hannan kauneus oli kaiken sen kivun arvoista. Istuuduimme olohuoneen sohvalle, ja Hanna tuli tuli kainalooni köllöttämään. Juttelimme kaikenlaisista asioista ja mellä oli aidosti mukavaa. suunnittelimme miten suhteestamme tulisi täydellinen. En ollut ikinä ollut niin onnellinen. Isänikin oli antanut meidän olla rauhassa, koska Hanna oli vaatinut häntä vannomaan niin. Isäni oli kuulemma mennyt huoneeseensa ilman mitään vastaväitteitä.
Olimme juuri suutelemassa kun painajaiseni tuli toteen. Isäni saapui huoneestaan maha roikkuen, dildo kädessään ja muna kovassa stondiksessa (joka näkyi liiankin hyvin hänen alkkareissaan). "Isä mene pois" rukoilin mielessäni, mutta turhaan. Hän tuijotti minua ja hannaa sanomatta yhtikäs mitään. Hanna painautui syvemmälle kainalooni, eikä tajunnut miten paniikissa olin. Silloin isäni pilasi päiväni ja alkoi kertomaan päivästään.
Isäni: No huh, olipas orgasmi
minä kuiskaten: Faija älä...............
isäni: Spermaa erittyi hieman tavallista enemmän, ja koostumus oli hieman sakeampi kuin yleensä. Väri oli lähellä kellertävää.
Minä itku silmässä: Voi vitun vitun vitun vitun vitun vitun vittu.
Isäni: Tämä uusi dildonikin kaivautui persvakooni paljon liukkaammin kuin äitisi vanha.
(Tässä vaiheessa Hanna alkoi tuijottamaan isääni, ja pyrki pois kainalostani)
Isäni: Lainsin muuten niitä Mature bukkake DVD:itäsi. Kyllä lensi mälli hyvin. Paljon parempia kuin ne Sexy Schoolgirl leffasi.
(Tässä vaiheessa Hanna tuijotti vuorotellen minua ja vuorotellen isääni, sanomatta sanaakaan).
Isäni: Niin ja Hanna, sinäkin pääsit fantasioihini mukaan. Me muunmuassa.....
Tässä tilanteessa en nähnyt muuta vaihtoehtoa kuin kuristaa Hanna häpeän välttämiseksi, ja ihan Hannan omaksikin parhaaksi. Kun päästin hänen kaulansa otteestani, isäni virkkoi: "No tuollainen huora joutikin kuolla, Tissitkin ihan pienet".

SnowCrow
1.12.2005, 12:32:59
Haha, tämähän oli loistava, mitä nyt kieliopillisia virheitä löytyykin. Idea on aivan loistavan hauska. Isä ja poika tappelevat keskenään henkiensä kaupalla. Olisin kaivannut lisää tuollaista toimintaa lopussakin. Tästä teet kyllä jatko-osan, lupaathan? :b

vinyune
1.12.2005, 16:10:37
Nauroin kylä niin makeasti.. Todella upea novelli.. Kohdat olivat hauskoja vaikka niissä olikin vakavaa asiaa.. Huumorini voi olla vähän vinksahtanutta mutta nauroin niin maan Per*****sti! ;D Tollasesta pervoilusta olet saanu ihan hyvän novellin, vaikkei tuollaista ehkä missään koulussa ehkä lueta (nauran vieläkin)
Kirjota lisää tollasia! :up:

Kadaj-kun
1.12.2005, 16:24:50
Ei...juma! *reps* Dibsulla on niin hauskat jutut :'D
On kyllä pakko kommentoida jotakin.
Minä sitten en tiedä paljon pas***kaan näistä kielioppi jutuista, mutta tämä oli kyllä todella hauska novelli. Luin tämän vielä koulussa ja repeilin oikein kunnolla siinä koneen ääressä. Hohoho. Tuossa lopussa varsinkin repesin oikein kunnolla. Hyvähyvä. Jatkoa tuolle :]

mufasa
1.12.2005, 17:00:13
Pakko nyt postata tähän jotain, niin hauska novelli se oli. Juoni oli aika hauska. Pidin paljon oikeastaan kaikesta. Loppuratkaisu oli kyllä niin odottamaton, että olin meinata tiputtaa silmäni näppäimistölle. Sääli kyllä sinänsä että hän joutui kuristamaan tuon tytön, no ehkäpä se oli hänelle parhaaksi(tiedä sitten). Miksi tykkään lukea tämmöisiä pervoja juttuja? Kirjoita lisää, ole niin kiltti.

Fera
1.12.2005, 17:11:15
Siinäpä vasta todella säväyttävä kertomus. Tempasikin mukaansa alusta lähtien ja mielenkiintokin pysyi yllä vaikken minä tällaisten pervojen juttujen ihquttaja olekaan. Jetsulleen, kielioppillisia virheitä oli mutta se ei haitannut kovinkaan ja kirjoitusasu oli mukava. Harmillista kun Hanna jouduttiin kuristamaan, miten se tuntui minusta niin typerältä jutulta siinä määrin että mahtoi aikalailla päähahmo olla vinksahtanut kun tytön kuristi vain isän pervojen p*skapuheiden takia mutta elämä on. Jatko voisi olla mukavaa sillä on hauska lukea isän ja pojan välisestä todella huonosta suhteesta.

MonGooli
1.12.2005, 18:54:34
Ensimmäinen kommentti tälle alueelle, mutta oli se pakko tulla kommentoimaan kun tämän jaksoin jopa lukeakin. :)

Mitään huonoa en tästä voi sanoa, paitsi että loppu oli ehkä liian karu, olisin odottanut jotain hieman keveämpää loppua, mutta kyllä se näinkin käy. :) Aika ronskia huumoria olit kirjoittanut ja se kyllä jonkin verran nauratti. Mitään kieliopista en ala sepostamaan mutta tuo ulkoasu olisi voinut olla ehkä hieman siistimpi. Nuo ISOILLA KIRJOITETUT TEKSTIT häiritsi, samoin tuo huutomerkkien kylväminen huudahduksien lopussa. Muuten teksti oli ihan mallillaan.

Hyvä lyhkäinen novelli kaikin puolin. ^^

Astrall
1.12.2005, 19:35:37
Ihan hyvä. Nauratti ja oli hauska, mutta loppu jäi häiritsemään: Tuli yllätyksenä se surma ja toiseksi siinä olisi saanut olla ehkä hieman enemmän tunnekuvailuja siinä surmassa.
Ja muutama kirjoitusvirhe ja niinkuin MonGooli jo sanoi niin ulkoasu olisi saanut olla siistimpi: Vain tarvittavat repliikit isolla ja se yksi huutomerkki riittäää ihan hyvin meille.
Mutta tosi hyvä se oli jos et ole kertomasi mukaan paljoa kirjotellut ;) !

Kyuuketsuki
1.12.2005, 20:11:46
Voihan nyt jo kuules vittu. Kyllä se (dibsu) vaan osaa. Todella hyvän novellin olit kirjoittanut. Parit kirjoitusvirheet seassa, mutta niitä nyt sattuu joka kerta tulemaan, etteivät ne häiritseneet sitten paskaakaan. Sain kyllä päivän naurut, tuota lukiessani, että kyllä vain ovat nuo kaikki novellisi niin parhaita. Mielenkiinto todellakin pysyi yllä kokoajan, johtuikohan "pienestä" härskistä kirjoitustyylistäsi novellissasi kenties? Mutta, kirjoita ihmeessä lisää jatkoa tuolle. Juuri tuollaisia novelleja minä jaksan lukea, kun ne eivät ainakaan ole tylsiä. :)

Naskali
1.12.2005, 20:14:56
:cool: Oke, hyvästä palautteesta johtuen teen joku kaunis päivä sitten sitä jatkoa. Voi kuitenkin mennä aikaa, sillä jos alkaa väkisin keksimään, niin koko homma menee pilalle. Muutenkin teen mielummin kokonaan uudesta aiheesta, sillä jatko-osat tuppaavat toistamaan itseään.

Kirjoitin jutun yöllä, en huomannut kaikkia virheitä, vaikka niitä paljon korjailinkin. Eipä siellä kyllä ole kuin muutama isoalkukirjain hakusessa, pari sekavaa lauserakennetta ja parista sanasta puuttuu jokin kirjain. oletan kuitenkin että ihmiset osaavat sen verran kaunista kieltämme ettei muutama virhe haittaa.

Kiitos palautteesta!

Nyarlathotep
1.12.2005, 20:56:32
Luin tarinan ensimmäsen kerran aamulla ja silloin tuo lähinnä etoi minua. Nyt luin tuon kuitenkin ajatuksella pari kertaa läpi ja se tuntui enää enemmän humoristiselta kuin kuvottavalta. Eniten lollotin kohdalle, jossa isä on kuvaamassa salaa pojastaan kuvaamaansa videota. Myös tuo alku oli hyvä. Ronskia huumoria tarinassa oli kyllä, mutta olit saanut kirjoitettua sen sillä tavalla, että se hymyilytti. Mistään kirjoitusvirheistä en oikein jaksa nipottaa, vaikka niitä ja muita kielioppivirheitä tuolla aika paljon onkin. Tuollaista mielipuolta en haluaisi kyllä isäkseni.

Hukka
2.12.2005, 11:46:09
Luulen, että vatsalihakseni revähtivät juuri. Aivan mahtava pätkä. Vaikka vittuja ja muita kirosanoja viljeltiinkin ahkerasti, se sopi tarinaan hienosti. Sinulla on omaperäinen, hieman härski kirjoitustyyli ja minä ainakin pidän siitä. (Kiero saatan olla, kyllä.)

Isäni: Katsokaa nyt, ei poikani nyt täysin homo ole, vaikka aika pahasti hintahtaakin. Yksi kommentti, jolle nauroin ääneen. (Ja jonka vuoksi luokkakaverini pitävät minua nyt idioottina.) Myös viimeinen lausahdus tarinan lopussa, eli isän "lohduttavat" sanat naurattivat aika lailla.

Muutes, olisiko ollut suhteellisen asiallista laittaa tarinaan ikäraja, sillä kielenkäyttö ja tarina muutenkin on ehkä hieman liikaa nuorimille foorumilaisille. ^^

Jos laittaisi otsikkoon esim k-18 merkinnän, niin sehän niitä/meitä nuorempia vasta puoleensa vetää (kaikki kielletty kiinnostaa)

Oli aika hauska tarina, vaikka olikin vähän etova.No jos en ihan väärin muista, niin foorumin säännöissä mainitaan ilmeisesti tämmöinen ikäraja-systeemi. Mutta hyvä pointti sinullakin, silti. =/

Defiler
2.12.2005, 12:31:40
Luulen, että vatsalihakseni revähtivät juuri. Aivan mahtava pätkä. Vaikka vittuja ja muita kirosanoja viljeltiinkin ahkerasti, se sopi tarinaan hienosti. Sinulla on omaperäinen, hieman härski kirjoitustyyli ja minä ainakin pidän siitä. (Kiero saatan olla, kyllä.)

Yksi kommentti, jolle nauroin ääneen. (Ja jonka vuoksi luokkakaverini pitävät minua nyt idioottina.) Myös viimeinen lausahdus tarinan lopussa, eli isän "lohduttavat" sanat naurattivat aika lailla.

Muutes, olisiko ollut suhteellisen asiallista laittaa tarinaan ikäraja, sillä kielenkäyttö ja tarina muutenkin on ehkä hieman liikaa nuorimille foorumilaisille. ^^

Jos laittaisi otsikkoon esim k-18 merkinnän, niin sehän niitä/meitä nuorempia vasta puoleensa vetää (kaikki kielletty kiinnostaa)

Oli aika hauska tarina, vaikka olikin vähän etova.

Naskali
2.12.2005, 20:32:57
Pienenä ekstrana näette nyt millainen sarjakuva tästä olisi tullut (ennen novellia tehty luonnos). Lopullisen piirrustusjälki olisi kyllä ollut reilusti parempi ja sivuja olisi ollut enemmän.

http://img225.imageshack.us/img225/3922/hhdshds6ba.jpg