PDA

View Full Version : Grandia 2 vai Jade Cocoon 2?

aeris2
26.8.2002, 14:17:29
Oon miettiny uuden pelin ostoo, mut en osaa päättää näiden kahden pelin väliltä, kysynkin siis teiltä jotka omistatte toisen näistä peleistä, tai vielä parempaa, kummankin, kertomaan kumpi olisi parempi ostos. En kuitenkaan viiitsi kumpaakin ostaa yhtä aikaa, palais liikaa rahaa... Mulla on alkuperänen Grandia ja pidin siitä, mut oon joskus kokeillu Jade Cocoonia, ja pidin siitäkin, eli hyvin vaikee päätös mulle...

Kiitoksia paljon vastauksista, menin nyt sitten ostamaan Grandia 2:sen, ja hyvä tuntuu olevan, vaikka vasta pari tuntia olen sitä pelaillut.

yksisiipi
26.8.2002, 16:27:37
Minulle valinta olisi helppo kun olen pelannut vain Grandiaa. :D
Mutta mitä olen kehuja kuullut jatko-osasta, niin luultavasti kallistuisin joka tapauksessa Grandia kakosen puoleen. Itsehän päätät loppujen lopuksi.

Excel
28.9.2002, 12:30:14
itse ostaisin varmaan grandia2:sen vaikka ei varmaan jade cocoonin2:s osakaan huono ole omistan molempien ykkös osat... vaikee päätös kieltämättä!!!

Potri
28.9.2002, 14:02:32
Jade Cocoon ei ole kulma mitenkään erityisen hyvä ja PS2:en Grandia 2 on surkea käännös hyvästä pelistä. Vastaus: älä osta kumpaakaan.

Croppola
2.10.2002, 8:14:53
Itse ostaisin Grandia II. Vaikka peli onkin saanut "hieman" negatiivisen maineen huono käännöksensä takia uskon silti sen olevan ihan pelattava. Ja jos juoni, hahmot ja muu peli sisältö on samaa tasoa kuin Grandia I on peli aika måste.