PDA

View Full Version : Silkroad online

Wazux
26.12.2005, 19:58:01
http://www.silkroadonline.net/SilkroadOnline.asp

Onko pelaajia?
Todella loistava ilmainen nettipeli jossa huonoin puoli on kun servut on aina täyteen ahdettuja.
eli saa ladattua ilmaseks netistä, laitoin osoitteenkin tuohon. että kimppuun vain!!!

Edit:
ILMAINEN grafiikaltaan hienon nettipelin.
Silkroadonlinessa seikkaillaan kiinalaistyylisessä fantasia maailmassa.
Grafiikka on sanoisinko, Brothes in Armsin (BiA) tasoa ja maisemia katsellessa silmät lepäävät.

Saat päättää sukupuolesi ja minkälaiset kasvot sinulla on, alhaalla olevassa boksissa vieläpä lukee kyseisen "naaman" historiasta.
Saat myös päättää pituuden ja mahan leveyden.
Tämän jälkeet saat 'aloituspanssarisi'..
Sitten päätät 'aloitusaseesi.' Valintoina ovat: miekka, keihäs, joku sapelin kaltainen, keihäs jonka päässä on yksipuolisen miekan terä ja tietysti jousi.

Questeja suoritetaan, monstereita tapetaan ja leveliä upataan.
Pääsetpäs jopa hevosen tai kamelin selkään kunhan saat tarpeeksi l:llä alkavaa sanaa.

Päästyäsi kunnolla vauhtiin ja olet mielestäsi konkari (tai ehkä jopa tylsistynyt koko peliin) pääset valitsemaan 'ammatisi.' Niitä on kolme: Roisto, rosvo ja ryöväri. No ei, vaan (yllätys yllätys) rosvo, kauppias ja metsästäjä/suojelija.

Kauppiaiden tehtävä on kuljettaa hevosen/hevosten/kamelin/kamelien selässä oleva silkki A pisteestä B pisteeseen, tämän jälkeen saat rahaa.

Rosvojen tehtävänä on yleensä estää tämä, ja 'metsästäjien' taas estää edellämainittu.

Peli on silti kokeilemisen arvoinen!
(Silkroadonline voi vielä EHKÄ muuttua maksulliseksi mutta kuulemma jo littyneet eivät joudu maksamaan [pelkkä huhu])

Jos alkoi kiinnostaa mene osoitteeseen www.silkroadonline.net

sinun täytyy ensin rekisteröityä, jonka jälkeen voit ladata tämän."

Huom! Äskeisen teksi oli osittain lainattu tilt.tv:n foorumilta.

//Kerrohan vähän lisää pelistä (EDITILLÄ), ettei tarvitsisi tätä ketjua tuomita tuhoon. -Prom
etheus

Phoenix77
9.1.2006, 20:48:21
Täällä pelaillaan myös SRO:a :)
tässä mun pari hahmoa aege serverillä:

nick: phoenix77
lvl: 30
kilta: Hakkapeliita

nick: Batistuta
lvl: 18
kilta: Hakkapeliita

Jos joku tuolla servulla pelaa ja tarttee apua/ohjeita/vinkkejä, ni pistä whisperiä ;)

Ja suomalainen silkroad sivusto löytyy täältä:
http://www.silkkitie.be

Foorumi:
http://silkkitie.th7.net/index.php

Eldea
16.1.2006, 12:43:21
No eipä kovin moni tunnu pelailevan :D Ainakaa tän perusteella kui hurjasti täälä on juteltu kyseisestä pelistä :P
Mä tykkään kovasti paljon äijäni kans SRO:sta ja odotetaanki jotta millo se kolmas beta testinki pyörähtää käyntii jotta päästää taas tiimis mätkimään ökkömönkiäisiä :) Jestas oon jo unohtanu mikä leveli mulla on :shok:
Tais muuten olla kohtapian 20... Mutta Aegessa näkyillään, pelailemisiin!

Juripa
5.2.2006, 20:52:50
Aloitin pelin tänään ja hahmoni nimi on tietysti Juripa ja levelit on huikeat viisi. Eli ei mikään kauhean hyvä tyyppi. Ainakin 2 tunnin pelaamisen jälkeen peli vaikuttaa ihan hyvältä. Aluksi tuo japaniteema oli aika häiritsevä ja tuo taustamusiikki on aika väsyttävä. Ja alun leveluppaaminen on TODELLA tylsää. Pitää vielä pari leveliä kerätä ennen kuin uskallan mennä tappelemaan niitä vesikummituksia vastaan :D

Dimish
6.2.2006, 17:28:58
Minulla olisi kysymys, joka on seuraavan lainen :

Kun olen täyttänyt sen join lomakkeen, ja painan join, tulee virhe teksti "wrong factor is called". mitä tehdä?

Phoenix77
6.2.2006, 20:47:31
Minulla olisi kysymys, joka on seuraavan lainen :

Kun olen täyttänyt sen join lomakkeen, ja painan join, tulee virhe teksti "wrong factor is called". mitä tehdä?

Eli et saa ladattua clienttiä? Siinä tapauksessa ota se vaikka täältä:
http://www.gamershell.com/download_11632.shtml

Luomasi käyttäjätunnus ja salasana pitäisi toimia normaalisti kun loggaudut peliin.
Huom. Peli päivittää itsensä versioon 1.017 ja se saattaa kestää tovin.

Hukka
16.2.2006, 10:41:55
Nyt on tullut pelattua hieman enemmän Silkkitietäkin.

Nick: Shiro_Ookami

Serveri: Babel

lvl: 22

Kilta:Kuroyume

SRO:ta on pelattu aika runsaasti, varsinkin kun monet kaverini pelaavat kyseistä peliä. Toisinaan Babelissa on hirvittävästi porukkaa ja lagi on sen mukaista ja se saattaa välillä ottaa koteloon. Myös se, että pelissä on turhan paljon bugeja (tyyliin "Häähää, juutuitpa portinkulmaan!") ärsyttää välillä.

Muuten peli on ihan jees, mutta vaikuttaa juuri sellaiselta peliltä, jota jaksaa viikon ja sitten kyllästyy.

Tonishi
16.2.2006, 13:27:10
Tässä tuota latailen, joten minut tullaan näkemään siellä. Nick on Tonishi.. Baabel servuilla varmaan pyörin sitten.. Tai sitten servulla, mikä ei lagaa =D.

//Guh: Peli lagaa aivan saatanasti, ja bugaa myös.. Erittäin ärsyttävää :/. Mutta kyllä ihan hyvältä peliltä vaikuttaa.

Arcan
17.2.2006, 22:56:35
Täydellinen massapeli, joka ei todellakaan ole mikään mestariteos, vaikka onkin ilmainen peli. Tämä on tällainen peli jota jaksaa ehkä pelata noin 2vk ja sitten loppuu mielenkiinto (se vain on karu totuus kaikista MMOPRG:eista.) kokonaan. Kuitenkin pelissä on joitain ominaisuuksia, joita muissa peleissä ei ole, mutta se ei pelasta tätä peliä. Tein varmaan kantani selväksi, mutta ei tarvitse heti leimata
minua MMORPG:ien vihaajaksi, koska MMORPG:eista pidän, tosin en vain näistä massapeleistä.

Jonkka
28.2.2006, 8:06:12
Peli on nyt koneella, mutta rekistöröinnin kanssa on ongelmia. Pitäisikö minun saada jokin varmistusviesti rekistöröimisen onnistumisesta? Aina kun yritän logata johonkin servuun niin peli sanoo: "User confirmation failed. Please check your ID or password again". ID ja PW ovat varmasti oikein (siis siinä rekistöröimisen yhteydessä pistetyt), sillä olen rekannut monta kertaa ja pistänyt eri sähköpostiosoitteenkin.

Pahoittelen postin laadusta, mutta tyhjästä on paha nyhjäistä.

//Ongelma rakennut. Piti rekistöröityä toisella koneella.

Zenobia sadi Freile
3.2.2007, 17:30:51
Hö hö hö Silkroad. : D

Aloitettiin pelaamaan kolmen serkun ja veljen kanssa viime uutenavuotena (joo, lahdattiin Mangyangeja siitä iltakuudesta kolmeen yöllä :'D). Onhan se ihan hauska peli, vaikkei mitään huippuluokkaa. Välillä kyllästyn siihen, välillä taas pelailen sitä. Mutta se kiinalaistyylinen maailma on ihan parasta o// Siinä on jotain sellaista vetoa, että... XD En tiedä. Taidan olla vähän outo.

Oma hahmoni on semmoinen lvl 16 nyt, eli ei mikään konkari. XD Ornithia - niminen, ja Sparta - serverissä.

Pelin questit ovat kyllä vähän tyhmiä, tyyliin "Tapa X määrä X vihollista", niin kuin eräs serkuistani fiksusti totesi.
Taustamusiikki on jo iänikuinen, sitä ei enää kukaan jaksa.

Irvy
5.3.2007, 7:35:06
Kylläkyllä, täältä löytyy yksi SRO pelaaja lisää. Olen jonkin aikaa pelannut ja minut voi havaita servulta Sparta. En kamalan aktiivisesti pelaa, mutta silloin kun tekee mieli mättää mobeja ja jauhaa paskaa kiltalaisten kans, niin tulee pelattua. Oon nyt 24lvl ja aseena on spear. Niin ja hahmon tyyppi on Armor.

Itse pidän tätä peliä ihan mielenkiintoisena, varsinkin kun ilmainen on. Questit kyllä toistavat aika kiitettävästi itseään, mutta se on vain pieni sivujuttu. Suomalaisiakin pelaajia aika paljon löytyy servuilta, niin on niitä juttukavereitakin. Yksin pelaaminen on aika tylsää, mutta jos on samalla joku jonka kanssa jauhaa sontaa on se paljon hauskempaa.

fernircide
5.3.2007, 9:48:47
hienon kuuloinen peli : DD taidanpa ladata kun tästä himaan pääsen ku töissä oon : DDD kysyisin vaan että onko paljoo WoW:in tai EQ 2 tapainen peli ????

The Noob
5.3.2007, 9:59:59
hienon kuuloinen peli : DD taidanpa ladata kun tästä himaan pääsen ku töissä oon : DDD kysyisin vaan että onko paljoo WoW:in tai EQ 2 tapainen peli ????

Ei ole. Tämä peli ei edes koukuta koska tässä oikeastaan ei muuta tehdäkkään kuin kehitetä ja tehdä mene sinne-tuo se-ja tule tänne-tehtäviä. EQ2 En edes tunne tuommoista lyhennettä enkä jaksa googlettaa. Synkkä tuomio, mutta näin asiat vain on tai sitten peli ei vain minuun kolahtanut! Odotin hevosistakin paljon enemmän. Esim että hevosen saa ihan omaksi eikä sitä kutsuta millään scrollilla ja heti kun lähdet sen selästä niin tämä jo juoksee takaisin kaupunkiin. Iso miinus tulee siitä, että servut ovat aina tukossa ja jos pääset pelaamaan niin lagittaa! (itselläni ainakin lagitti. Ei paljon, mutta silti inhottavasti)

En kyllä itse pelannut peliä paljoa, mutta se riitti sanomaan että ei enää, kiitos!

doddi nyt on ukko tehty Tiibotin servulle : )) nimi on Jinxyy ja lvl on jo huimat 6 : DDD :up:
Ja mikset voisi kertoa hieman kommenttiakin pelistä? Muuten tuo posti jää vähän turhaksi ja ilkeät mode-sedät poistavat tuonkin!

huru-ukko
5.3.2007, 13:37:21
Hahmo jpmarkka
Level 15
Palvelin RedSea

Siinähän ne, aseita en nyt muista tai suojia enkä jaksa ruveta niitä selaamaan pelin kautta.

Peli on minusta hyvä. Miinuksina vaan pari sellaista seikkaa, kuten Rich Villagessa ainakin itselläni hahmo jumittaa, kun esim yritän portista läpi niin tökkii ja se onkin kohta jossain seinässä kiinni. ja sama käy joissain muissakin paikoissa. Sitten se, että tavattoman hidasta on kehitys. Sitä ehtii vaikka mitä miettiä sillä välin, kun kehittää yhdenkään tason vaikka 10 11sta.
Sitten itselläni on pari vikaa vielä ilmennyt. Esim teen Sonhyenille sitä Tiger Hunting Competition 1stä niin se ei ala laskemaan niitä tapettuja tiikereitä vaikka käyn uudestaan katsomassa ja puhumassa herra kenraalin hyväkkäälle. Ei ota tulta eikä peli tajua, että tehtävä päällä ja, että tiikereiden lahtaus alkanut ja mittarin pitäisi raksuttaa. Niin ja sitten vielä haukun hetken. Nyt 15sta, kun pitäisi sitlä Chulsanilta saada tehtävä niin kappas kummaa eihän se mitään hommia annakaan. Ei ole kirjettä pään päällä eikä mitään. On kuin alakulo olisi iskenyt siihen peliin. Kauheaa on se.

No, eipä siinä muita vikoja sitten olekaan. Paitsi, että palvelimet varsinkin iltaisin todella täynnä. Hyvääkin löytyy tietysti. Hyvä grafiikka ja hieno idea ja kaikki hahmot ja maisemat ovat tarkkaa jälkeä. Kaikesta huolimatta melko hieno kokonaisuus.

fernircide
6.3.2007, 7:48:54
doddi nyt on ukko tehty Tiibotin servulle : )) nimi on Jinxyy ja lvl on jo huimat 6 : DDD :up:

peli on hyvin toteutettu ja grafiikka on todella hyvä mutta minkä levelisenä voi valita että tuleeko kauppias rosvo vai suojelia???
kehittäminen on ehkä vähän hidasta mutta hauskaa koska monsterit ovat hienoja ja hauskan näköisiä tätä nyt innolla rupean pelamaan :D kitos muuten threadin alottajalle koska en olisi muuten tästä pelistä muuten kuullut

The Noob
6.3.2007, 10:20:43
mutta minkä levelisenä voi valita että tuleeko kauppias rosvo vai suojelia???

20 levelisenä voi valita minkätahansa noista jobeista. 20 leveliseksi on vain tuskaista kehittää, eikä ainakaan minulla siihen hermot riittäisi. Täältä (http://fi.wikipedia.org/wiki/Silkroad_Online) saat lisätietoa Silkroad Onlinesta

+1

fernircide
6.3.2007, 12:23:36
20 levelisenä voi valita minkätahansa noista jobeista. 20 leveliseksi on vain tuskaista kehittää, eikä ainakaan minulla siihen hermot riittäisi. Täältä (http://fi.wikipedia.org/wiki/Silkroad_Online) saat lisätietoa Silkroad Onlinesta

+1

kiitän ja kyllä uskon että on yhtä tuskaa kehittää 20 lvl:lle koska on ollut mielestäni tuskaa ja hidasta puuhaa jo kehittää 6 levelille :(

Sgt.Gustaffsson
17.3.2007, 11:42:22
Peli vaikuttaa hyvältä, mutta en pääse pelaamaan jostain syystä. Se menee päälle, saa valita serverin. Sitten laitan IDn ja PWn ja pistän connect. Toisinaan se menee siihen kirjoitusjuttuun, ja sitten painan confirm. Vähän ajan kuluttua tulee teksti "You were disconnected by server", eikä päässyt edes aloittamaan. Sitten ohjelma sammuu. Pitäisikö minun painaa jotain nappia siinä vai onko joku muu vialla?

EDIT:
No niin, nyt on hahmo Tiibetissä. Lvl 13 Gustaffsson. Et sillai.
Ja kiitokset Huru-Ukolle, en ainakaan luovuttanut luullen että se ei toimisi.

huru-ukko
17.3.2007, 12:01:24
Peli vaikuttaa hyvältä, mutta en pääse pelaamaan jostain syystä. Se menee päälle, saa valita serverin. Sitten laitan IDn ja PWn ja pistän connect. Toisinaan se menee siihen kirjoitusjuttuun, ja sitten painan confirm. Vähän ajan kuluttua tulee teksti "You were disconnected by server", eikä päässyt edes aloittamaan. Sitten ohjelma sammuu. Pitäisikö minun painaa jotain nappia siinä vai onko joku muu vialla?Siellä alhaalla lukee "Connecting to server" ja sitten toisinaan, kun servut täynnä niin sanoo, että ne on täynnä. Ja jos pääset siihen asti, että laitat sen numero/kirjainyhdistelmän ja painat "Ok" ja sitten "Connect" niin sitten se heittää serveriltä jos silloin ei olekaan enää tilaa siellä ja peli sulkeutuu automaattisesti. Se on julmaa hämäystä se sellainen. Itselläni meni vaan 15min päästä sisään tänään.

Niin ja nyt olen lvl 18.

Lvl 10-20 jälkeen on levelin hankkiminen TOSI hikistä...Kaveri on pelannut 4 päivää ja on nyt lv 17. :D Aika äijä. Mutta se ei muuta olekaan tehnyt. Ja totta puhut. Nyt 20 ja joku yli 8 tuntia sitä tasoa kehittänyt ja "jopa" 65% kehitetty.

Tietääkö kukaan saako niitä Exp. helpereitä ostettua enää mistään? Ja kalliitakin jos saa? Tuo nimittäin on sananmukaisesti hikistä hommaa saada edes yksi lv kehitettyä.

Mimbletonia
16.4.2007, 15:07:26
Ahaa, huomasin justiinsa, että täällä on tämmönenki paikka.

On se ihan hjuva kun jaksaa, alotin uutenavuonna ja oon nyt lvl 21 ja vielki on puhtia pelissä, koska lvl 20 jälkeen se peli vasta kunnol alkaa.
Lvl 10-20 jälkeen on levelin hankkiminen TOSI hikistä, ett jos ei vielä siin 5-10 levusena jaksa, niin aika tylsäks tulee tulemaan. :)
Pelaan Sparta-servussa nicillä Menthor, jos jotakuta kiinnostaa. =)

Jonkka
16.4.2007, 23:31:36
Tietääkö kukaan saako niitä Exp. helpereitä ostettua enää mistään? Ja kalliitakin jos saa? Tuo nimittäin on sananmukaisesti hikistä hommaa saada edes yksi lv kehitettyä.Tarkoitat varmaan tavaraa, joka antaisi lisää expaa (:D joo, väännetään rautalangasta). Kirjoittelen tätä nyt Macilta, joten en pääse tarkistamaan hintaa, mutta voit ostaa niitä pelin sivulta tai pelissä Item mailin kautta. Pelissä se löytyy sieltä palkista oikealta, tarkemmin en muista. Niin ja pitää olla silkkirahaa, jota saadaan ostamalla oikealla rahalla. En ole kovin hyvin perehtynyt tähän tämän takia.

Itse pelaan Xian servulla, olen lvl 39 ja kuulun kiltaan nimeltä Veljesliitto joinaamisoikeuksilla (wink wink). Eli oottakaa vaan, kyllä se tasonsaaminen muuttuu vielä hikisemmäksi.

millon
20.4.2007, 20:42:58
Mä pelailin enne silkroadia ja hyvä pelihän se on mutta servut aina täynnä,melkee kaikki käyttää botti ohjelmii,merchnat,thief ja hunter kuuluu n.40+ lvl tyypeille,muuten et pärjää.
ite pääsin lvl 30 kunnes kyllästyin ja omistin lvl 30 suden :F
Hyvii puolii oli bossit,(joita en nähny muuallaku videoissa) ja skillit :D
:solong:no mitä mä tässä oikee kirjottelen ku ei multa mitää kysuttykkää:solong:

Alviira
24.4.2007, 8:06:58
Se on SRO:ssa huonoa, että siellä on kokoajan täynnä "crowded" ne servut. Toinen siinä on se, että jokaiseen serweriin ahertaa tyyppi. Mahtavat grafiikat ja ym hahmot. Itse pelaan "Spartassa". Nickname: Yougishira

Mimbletonia
28.4.2007, 16:34:56
Noni, nyt sain (viimeinkin) lvl 22 ja uusi ase odottaa kulman takana.:D

Ärsyttää, kun menee trade pieleen, kun niitä rosvoja kyttää joka nurkalla, ja sitten siihen menee se 30 tonnia hukkaan jotka on uhrannut.:( Tästä lähin rupeen kyllä huntteriks ja teurastan jokasen isohattuisen mustaanpukeutuneen jampan joka tulee vastaan.

LegendKiller
14.5.2007, 20:36:50
Noni, nyt sain (viimeinkin) lvl 22 ja uusi ase odottaa kulman takana.:D

Ärsyttää, kun menee trade pieleen, kun niitä rosvoja kyttää joka nurkalla, ja sitten siihen menee se 30 tonnia hukkaan jotka on uhrannut.:( Tästä lähin rupeen kyllä huntteriks ja teurastan jokasen isohattuisen mustaanpukeutuneen jampan joka tulee vastaan.

jooh... varkaat on ilkeitä.
Aion itteniki tehä Huntteriksi, alkaa pikkuhiljaa ärsyttää Thiefit :D. Mutta olen vasta lvl 19, mutta kyllä se siitä sitten.

huru-ukko
15.5.2007, 6:17:42
Ärsyttää, kun menee trade pieleen, kun niitä rosvoja kyttää joka nurkalla, ja sitten siihen menee se 30 tonnia hukkaan jotka on uhrannut.:(Jos haluaa kaupparatsuna keikkoja tehdä ilman, että muut hyökkäävät kimppuun niin silloin valitse yhden tähden keikka. Jokaiseen kohtaan slot) saa max 10 kpl kyseistä tavaraa ja kun sinulla on vain 3 kohtaa täynnä niin reissu on vielä 1 tähden. Jos on 4 kohtaa täynnä niin se on jo 2 tähden reissu ja tällöin kimppuusi voidaan hyökätä.
Yhden tähden reissut ovat varmoja, mutta hidas tyyli kehittää. Kolme kohtaa täynnä tavaraa niin saat ainoastaan 6% aloittelijan tasolla pisteitä.

Tästä lähin rupeen kyllä huntteriks ja teurastan jokasen isohattuisen mustaanpukeutuneen jampan joka tulee vastaan.Et varmana ownaa jokaista. Varkaat ovat yleensä suuritasoisia (nyt tarkoitan muita pelaajia), koska sitä hommaa ei oikein pienitasoinen ainakaan yksin onnistu hoitamaan (ellei vastassa ole vieläkin pienitasoisempi).
Itse aloitin kaupparatsuna, koska se on helpointa.

Jonkka
15.5.2007, 23:00:50
Jos haluaa kaupparatsuna keikkoja tehdä ilman, että muut hyökkäävät kimppuun niin silloin valitse yhden tähden keikka. Jokaiseen kohtaan slot) saa max 10 kpl kyseistä tavaraa ja kun sinulla on vain 3 kohtaa täynnä niin reissu on vielä 1 tähden. Jos on 4 kohtaa täynnä niin se on jo 2 tähden reissu ja tällöin kimppuusi voidaan hyökätä.
Yhden tähden reissut ovat varmoja, mutta hidas tyyli kehittää. Kolme kohtaa täynnä tavaraa niin saat ainoastaan 6% aloittelijan tasolla pisteitä.Kuinka paljon tavaraa saat vietyä 1 tähden tradellä riippuu ihan ukkosi tasosta (ei mikään job taso). Määrä siis kasvaa tasojesi kanssa. En nyt ymmärtänyt puhuitko juuri Mimbletonin tasoisten määrästä, mutta piti tuo selventää.

Et varmana ownaa jokaista. Varkaat ovat yleensä suuritasoisia (nyt tarkoitan muita pelaajia), koska sitä hommaa ei oikein pienitasoinen ainakaan yksin onnistu hoitamaan (ellei vastassa ole vieläkin pienitasoisempi).
Itse aloitin kaupparatsuna, koska se on helpointa.Xian servulla suosittelen aloittamaan hunter työt, kun on lvl 40+. Rosvot nykyään tykkäävät tehdä tuolloin työtään, koska saavat lvl 20 yhden tähden traderit aika helposti kaadettua omalla npc thieffillään. Huomatkaa siis yhden tähden traderit: ette ole turvassa ihmis-thieffeiltä.

Shokun
23.5.2007, 14:18:05
Itsekin eilen illalla latasin kyseisen pelin, mutta en pääse pelaamaan. väitti eilen illalla, ja väittää vieläkin, että serverit ovat jonkin päivityksen alla. Onko tosiaan näin, vai temppuileeko vain oma clienttini? Ja jos se on vain omassa clientissäni, niin osaisiko joku auttaa?

Olen aikaisemmin pelannut SRO:ta, mutta lopetin sen kun sain FFXI:n, jota pelaan edelleenkin. Mielestäni erittäin hyvä mmorpg ilmaiseksi, hyvät grafiikat jne. Joskin bugeja yleensä löytyy jokaisen kulman takaa, ja usein myös itse kulmasta :D.

//sain toimimaan, piti ladata 1.061 patch että sain toimimaan. mutta kiitoksia Jonkalle.
//ja pyh, nyt saan error code (5).
//no nyt sekin lähti, tällä kertaa laittamalla f-securen pois päältä vähäks aikaa. Nyt koneessa näköjään vika, ei näy graffat. Case closed.

//pääsin pöytäkoneella pelaamaan, hahmona on Shokun Sparta -servulla. laita whisperiä jos satut olemaan samaan aikaan online ^^.

Jonkka
23.5.2007, 15:22:14
Itsekin eilen illalla latasin kyseisen pelin, mutta en pääse pelaamaan. väitti eilen illalla, ja väittää vieläkin, että serverit ovat jonkin päivityksen alla. Onko tosiaan näin, vai temppuileeko vain oma clienttini? Ja jos se on vain omassa clientissäni, niin osaisiko joku auttaa?

Olen aikaisemmin pelannut SRO:ta, mutta lopetin sen kun sain FFXI:n, jota pelaan edelleenkin. Mielestäni erittäin hyvä mmorpg ilmaiseksi, hyvät grafiikat jne. Joskin bugeja yleensä löytyy jokaisen kulman takaa, ja usein myös itse kulmasta :D.Tiistaisin SRO:ssa pidetään viikoittainen tarkastus ja koska eilen jotkin käyttäjät valittivat löytävänsä troijalaisen koneestaan, Joymax tarkasteli ja päivitti. Joymax sai tutkimuksensa valmiiksi ja ilmoittaa, että mitään troijalaista ei ole vaan vika on virustorjunnoissa. Mutta tiistaisin servut ovat aina kiinni tarkastusten takia, mikä kestää yleensä pari tuntia ja ovat normaalisti Suomen aikaan alkupäivästä.

Servut ovat suosion takia yleensä tukossa, mutta lähitulevaisuudessa (ehkä kesäkuun alussa) Joymax saa botit bannattua kaikilta servuilta, jolloin vapautuisi tilaa kunnon pelaajille. Sisään pääsee nyt sinnikkäällä yrittämisellä.

LegendKiller
24.5.2007, 21:59:53
Tiistaisin SRO:ssa pidetään viikoittainen tarkastus ja koska eilen jotkin käyttäjät valittivat löytävänsä troijalaisen koneestaan, Joymax tarkasteli ja päivitti. Joymax sai tutkimuksensa valmiiksi ja ilmoittaa, että mitään troijalaista ei ole vaan vika on virustorjunnoissa. Mutta tiistaisin servut ovat aina kiinni tarkastusten takia, mikä kestää yleensä pari tuntia ja ovat normaalisti Suomen aikaan alkupäivästä.

Servut ovat suosion takia yleensä tukossa, mutta lähitulevaisuudessa (ehkä kesäkuun alussa) Joymax saa botit bannattua kaikilta servuilta, jolloin vapautuisi tilaa kunnon pelaajille. Sisään pääsee nyt sinnikkäällä yrittämisellä.

Lisäksi vielä, että Silkroadiin on kesäkuun puolessavälissä tietojeni mukaan tulossa vielä 2 uutta serveriä, koska pelaajien määrä on sen suosion takia kasvanut huippuunsa.. Ja lisää tilaa kaivataan kipeästi :).

Raton
25.5.2007, 15:32:38
Pelasin Spartassa joku kuukausi sitten ja jaksoin johonkin 20lvl:een asti kouluttaa. Käytin jouskaria ja panostin sähkö ja jäätaikoihin. Tää on näitä ropeja, mitä ei jaksa viikkoa pidempään. Questit ovat ihan perseestä ja exp liian hidas.

Almancy
25.5.2007, 16:23:59
Itse pelaan/pelasin Tibetissä ja lvl 49 full str glavier on aikaseksi saatu... tosin kuten tuossa jo sanottiin expaaminen on tooodella hidasta jo tällä levelillä eikä sitä oikein enään jaksa... alunperin lopetin/keskeytin juuri sen takia koska serverit tukkivat Botit ja bottaajat jotka ovat pelissä 24/7 eikä muilla ole toivoakaan päästä sisään, siinä jotenkin turtuu jos joutuu rämppäämään sitä login nappulaa puolituntia, ja olisikin vain rämppäämistä vaan kun yritys epäonnistuu niin se sulkee clientin ja joudut käynnistämään sen uudelleen... aivan hanurista... tosin nyt juuri on taas tullut valtavat bannilistat ja peliin pääsee taas normaalisti

Pelaamisesta myös sen verran että tosiaan questit ovat aivan liian yksitoikkoisia, tyyliin tapa 1000 noita tai juokse tuonne ja tuleppa takaisin :eh:

Pelin paras anti tulee mukaan jos on hyvä kilta alla ja sitten lähteä esim ryöstelemään kauppiaita (muita pelaajia) tai sitten lähtee kauppiaiden mukaan suojelemaan varkailta.
Näistä ammateista (Thief-varas, Hunter-suojelija varkailta, Trader-kauppias) saa tietenkin omia pisteitä jotka sitten vaikuttavat peliin ei sitten mitenkään... mutta pointtina se että juuri tastä pelistä olen kerännyt kestoystäviä mm. Unkarista ja Virosta joiden kanssa ollaan vieläkin tekemisissä vaikka emme peliä kovinkaan ahkerasti edes enään pelaa.

Joten ystävistä kiitän SROta mutta muuten aika turha paketti pidemmän päälle

/ Edit. Niin juu ja jos tiibet serveriltä löytyy suomalaisia niin ilmoitelkaa vaikka tänne niin saatan tulla jopa peliin... esim pari ylimääräistä sutta olisi jaossa ;) kun niitä on kertynyt ja muutenkin apua olen innokas jakamaan koska eipä mulla siinä muuta tekemistä oikein ole

Ja OI OI OI ihmiset hyvät... levelin hommaaminen ei todellakaan ole hikistä jos osaa tämän 0-9 cap säännön... eli nyt kaikki kuulolle jotka eivät saa leveleitä aikaiseksi

Cap 0-9 tarkoittaa sitä että Oma level - paras skill mastery = level cap
Esim jos oma level on 20 ja sword mastery skill vaikka 15 niin cap on silloin 5!!

Cap 0 = Paljon exp minimi SP
Cap 9 = Paljon SP minimi exp

Eli jos olette lvl 20 ja skill mastery on jäänyt vaikka alle 10 niin oi oi oi kun tulee tappamista ;D

Peli on paljon monimutkaisempi kasvattamisen suhteen kun täällä annetaan ymmärtää

Skill masteryistä vielä sen verran että ÄLÄ NOSTA 2 ASETTA koska skill masteryitä on rajallinen määrä 300/300 ja mixatuista ukoista tulee aivan liian heikkoja mihinkään
ja jos on jo näin tapahtunut niin älä huoli se ei ollut vielä siinä vaan muistaakseni lvl 20 tulee quest missä voi korjailla näitä mutta sanon että se on kallista puuhaa... mulla tuli vahingossa 2 väärää liikettä levelillä 45 ja korjaaminen maksoi 2,3 Miljoonaa

PhazonBlaxor
8.6.2007, 13:47:55
Itse aloitin pelaamisen tuossa eilen. En tiedä kauanko tuota jaksan, mutta ainakin tällä hetkellä peli koukuttaa vietävästi. Itse en valita kyllä yhtään muka_hitaasta expaamisesta, sillä rakastan juuri sitä, että levelit tulevat hitaasti. Minua vituttaa nimen omaan pelit, jossa saa tyyliin LV:t täysille 20-30 tunnissa ilman sen kummempaa uurastusta. Niin, että hidas expaaminen on kiva juttu minun mielestäni. Questeista en mene sanomaan mitään, kun en ole vielä yhtään niitä tehnyt. Minua ei oikeastaan kiinnosta edes questit usein. Tykkään vain treenata hahmoa, ja tehdä omia juttuja. Kiusata vaikka noobeja tappamalla niitä jos ei muuta. No, vaikka peli vaikuttaa minulle aika hyvin sopivan, niin en kuitenkaan tätä peliä suosittele ihmisille, jotka ei tykkää/jaksa hahmoa treenata tuntitolkulla yhden levelin vuoksi. Grafiikka pelissä on ilmaispeliksi aika pirun hyvää luokkaa. On sillä kuitenkin kääntöpuolensa, ja miinuksena onkin, että huonolla koneella ei välttämättä sitten pelatakaan. Itselläni on 1,8Ghz Moble AMD Sempron prossu, ATI Radeon Epress 1100 näyttiksen ja 512MB RAM:in omaava läppäri(tänä kesänä pitäis kai jaksaa se giga pistää lisää), ja kyllähän se tässä pyörii. Vaikka täysillä jos niin haluaa, mutta silloin alkaa kylläkin lagaamaan aika pahasti kaupunkiin mentäessä.

Mutta, how ever, en silti tiedä jaksanko tätä paria viikkoa/kuukautta pidempään. Enkä kyllä tiedä onko edes tarvis? Ilmaispeli kuin on, niin enhän minä tässä ole mitään menettänyt.

Tällä hetkellä minulla on 8 levelin hahmo, minut voi löytää Alexander(olikohan edes tuo) serveriltä, hahmon nimi on Phazz.

//
kiitän ja kyllä uskon että on yhtä tuskaa kehittää 20 lvl:lle koska on ollut mielestäni tuskaa ja hidasta puuhaa jo kehittää 6 levelille :(

Heh, minusta 8lvl oli liian helppo kerätä. ^_^

PhazonBlaxor
9.6.2007, 16:22:06
Pahoittelen tuplapostausta.

Okei, no nyt minullakin on ollut ongelmaa päästä peliin sisälle. Tunnin yritin, enkä päässyt. Alkoi tuossa vaiheessa vähän jo ottamaan päähän. :prkl: Ärsyttävää kun peli vain heittää ulos jos ei saa serveriin yhteyttä, eikö tuon pelin tekijät ole kuulleet sanasta jonottaminen? Laittaisivat jonoon vain eikä tuolla tavalla. Arghhh...

No, kumminkin. Leveleitä minulla on nyt 15, tuossa vaiheessa treenaaminen alkaa olla jo aika hidasta. Muutenkin vaikuttaa siltä, että parin kymmenen tunnin päästä varmaan kyllästyn tuohon. Tai ainakin nyt niin sanon, kun vituttaa edelleen se, ettei sisälle pääse. :'<

Joten, en suosittele peliä myöskään ihmisille, joiden hermot ei kestä edes takaisin näpyttelyä, ja sitä yrittämistä päästä serveriin sisälle.

huru-ukko
10.6.2007, 8:34:26
Joten, en suosittele peliä myöskään ihmisille, joiden hermot ei kestä edes takaisin näpyttelyä, ja sitä yrittämistä päästä serveriin sisälle.[/COLOR]Tähän löytyy apuna se ihme tiketti, jolla pääsee viikon ajan heti sisään ja joitain muitakin etuja siinä oli. Tosin, kuten aina myös se tiketti on ostettava oikealla rahalla eikä se ihan halvimmasta päästä olekaan. Väitetään ruuhkan johtuvan oisttain myös bottereista.

Itse olen nyt lv 26 ja omistan lv 8 harmaan suden. Se pirulainen meni vaan kuolemaan kahdesti Earth Ghostien takia ja nyt toiseen herätyskertaan ei enää ollut varaa. :prkl: Siinä menee hermot myös, maksaahan tuo Grass of Life sen 50k. No nekin rahat saa sillä, että löytää vaikka jonkun hyvin aseen ja kauppaa sikamaiseen hintaan pois (omia kamoja en voi myydä, kun ei niitäkään enää ole, kun menivät kaikki ensimmäiseen herätykseen enkä Warlord&#180;s ala myymään, kun sitten ei asettakaan ole). Susi on myös rahaavievä HGP- ja tavallisten potionien takia ja myös siksi, että eihän sillä ole kuin miljoona hintaa tai 130 silkkiä valkoisella.

Ja Phazon, jos haluat version johon pääsee helposti sisään, lataa JSRO (Japanin versio). Siellä kuulemma on palvelimet aina EASYllä, kun pelaajia niin vähän. Siihen kyllä tarvitaan se kielipaketin asennus vai mikä lie, mutta ainaki sisään pääsy helpottuu huomattavasti. Itse lataan JSROn ja aion kokeilla, vaikka täytyykin uudet tunnukset luoda. Mutta sekin vaiva maksaa itsensä myöhemmin takaisin, kun ei tarvitse tunteja jonottaa ja odottaa koska ne lihavat engelsmannit ja amerikaanot käyvät syömässä ja päästävät normaalit ihmiset pelaamaan.

LegendKiller
11.6.2007, 17:08:06
Pahoittelen tuplapostausta.

Okei, no nyt minullakin on ollut ongelmaa päästä peliin sisälle. Tunnin yritin, enkä päässyt. Alkoi tuossa vaiheessa vähän jo ottamaan päähän. :prkl: Ärsyttävää kun peli vain heittää ulos jos ei saa serveriin yhteyttä, eikö tuon pelin tekijät ole kuulleet sanasta jonottaminen? Laittaisivat jonoon vain eikä tuolla tavalla. Arghhh...

Kyseinen Disconneckt pitää Botit poissa... vaikka tästäkinhuolimatta botteja näissäkin on, varsinkin Alexanderin suunnassa :S. Ja toisaalta jonotuslistassa menisi vieläkauemmin, kun tuossa nopeuskisassa..
Edit:
Ainiin, ja pian muuten pitäisi saapua ihan 2, uutta serveriä, koska nyt niitä käytäjiä alkaa olla semmonen määrä että lisää tilaa kaivataan.

PhazonBlaxor
13.6.2007, 12:26:27
Kyseinen Disconneckt pitää Botit poissa... vaikka tästäkinhuolimatta botteja näissäkin on, varsinkin Alexanderin suunnassa :S. Ja toisaalta jonotuslistassa menisi vieläkauemmin, kun tuossa nopeuskisassa..
Edit:
Ainiin, ja pian muuten pitäisi saapua ihan 2, uutta serveriä, koska nyt niitä käytäjiä alkaa olla semmonen määrä että lisää tilaa kaivataan.

Itse asiassa Joymax on tahallisesti laskenus serveriensä kapasiteettiä ei_premium -pelaajilta, jotta Premium Goldia ja Silveriä menisi kaupaksi. Kuukauden Premiumn Gold maksaa 14 euroa, PG-jäsen saa 100% enemmän EXP:tä kuin ilmaispelaajat, pääsee ensimmäisellä yrittämällä sisään, voi ostaa Premium-esineitä/lemmikkejä, jne. Minusta ei sinänsä ole edes paha hinta, sillä olen todella alkanut pitää tuosta pelistä.

Nyt hahmoni on 22lvl, käytän miekkaa, siirryn kylläkin kai bladeen nyt, koska hahmoni on pure str, eli miekka ei todellakaan ole mikään optimaalisin ase. Minulla on myös piakkoin koossa 0,5 miljoonaa rahaa, sekä kiltana on suomalainen Destiny. Saa lisätä ystävälistaan, nimimerkki on Phazz(huomaa laittaa P-kirjain isolla, muuten se ei ota sitä!).

Nykyään ei ole tarvinnut edes niin useasti yrittää serverille pääsyä. Eilen pelattiin neljän porukalla, jokaisella Team Speak ohjelma alla, että saatiin ihan oikeasti puhua. Oli kyllä pirun hauskaa ajan vietettä. ^_^

Pyry
13.6.2007, 12:58:18
Olen pelannut Silkroadia jo jonkin aikaa, mutta en pelistä paljoa tajua. Pelaan Aege- serverillä nickillä falcon43 ja olen 16 levelinen. Suomalaisia ei ole paljon näkynyt ja ajattelin tehdää uuden tyypin toiselle serverille, jossa olisi enemmän kotimaalaisia pelaajia ja -kiltoja. Mitä servua suosittelisitte?

CursedSoul
13.6.2007, 19:06:01
Olen pelannut Silkroadia jo jonkin aikaa, mutta en pelistä paljoa tajua. Pelaan Aege- serverillä nickillä falcon43 ja olen 16 levelinen. Suomalaisia ei ole paljon näkynyt ja ajattelin tehdää uuden tyypin toiselle serverille, jossa olisi enemmän kotimaalaisia pelaajia ja -kiltoja. Mitä servua suosittelisitte?Olumpus on yks hyvä kilta on aktiivisia pelaajia suomikilta. Minä ainakin menen sinne taikka xianille siel on on 2 suomikiltaa jtoka tiiän mut ei ne hirveen aktiivisia oo ollu killois mitä mä oon nyt nähnyt ilmoittelen sitten. Nickini tuolla Olympus servussa eipä ny pääse dataa tai pelaamaa ku on ripari stn

Pyry
13.6.2007, 19:24:07
Sori mutta en paljoa tuosta tajunnut. Eli Olympus servulla on paljon Suomalaisia pelaajia? Onko muilla mielipiteitä?

CursedSoul
13.6.2007, 19:40:15
Sori mutta en paljoa tuosta tajunnut. Eli Olympus servulla on paljon Suomalaisia pelaajia? Onko muilla mielipiteitä?No Rome, Tibet, Xian, Persia, Venice, (ei tietoa mut kait on suomikilta) Greece, Troy, Eldorado. siin oli useimmat. Miten niin et saanu tosta edellisestä viestis selkoa? :O ainini ja Olympus <3

Pyry
13.6.2007, 21:07:59
Joo, teen tyypin sinne Olympukselle tai Alexanderille. Onko kukaan näiden servujen missään Suomalaisessa killassa, pääsisinkö minä johonkin Suomalaiskiltaan? Tai olisko mahdollisuuksia päästä Alexanderin Destiny- kiltaan?

PhazonBlaxor
14.6.2007, 20:37:17
Joo, ja Alexanderilla on sitten Destiny kilta, jossa on kait joku 30 suomalaista. Itse olen myös pian kiltaa perustamassa, jonne pyrin kokoamaan mahdollisimman monta suomalaista. Joten Alexanderille vaan, voitkin lisätä minut heti ystävälistaan jos tahdot, niin saat inviten minun kiltaani(jossa näin alkuun 4 suomalaista sekä yksi ulkomaalainen). Emmekä mekään mitään pro-pelaajia ole vielä, minä itse olen 24lvl, toinen 20lvl, kolmas 18lvl, ja neljäs suomalainen 9lvl. :) Destinyyn en suosittele liittyä, koska siellä on aika inside meininkiä, ja tulokkaat otetaan vähän kyseenalaisesti vastaan. Sen takia lähdinkin sieltä, olivat hieman töykeitä uusille jäsenille. :/

//Pyry, nyt minulla olisi tuo Kadotettu niminen kilta perustettu, ja jäseniä tarvitsee. Joten lisääpäs minut ystävälistaan(nimimerkki siis Phazz, ja muista se P isolla!), ja sovitaan tapaaminen jossakin, niin saan antaa inviten sinulle? :> Tämä myös muille! Kaikki vain mukaan, ja uudet pelaajat, tulkaa Alexanderille. Eikös ole kivaa, että pääsee heti kiltaan, jossa on muutama tuttu? ;P

FINKILLER
29.6.2007, 0:42:47
JIIHAAA koko peli uudistuu näköjään todella hienoksi peliksi!! koko eurooppa pelialuetta... uusia skillejä lvl 70-80 uusia monstereita ja kauppatapoja ALOTTAKAA pelamaan!!! maailman paras peli... mulla on lvl 26 ukko SPARTA servulla nimi on FINKILLER. muistakaa alotteliat... peli on alussa vitun tylsä ainakin ennen uudistusta... mutta peli muuttuu enemmän :D :D :D :D :eh: :eh: :eh: :eh: ... jos sen smileil voi kuvata... siis jos joku on sparta servulla +24 lvl nin eikun yhteyttä FINKILLERIIN!!!!

[EDIT]_: unohdin että update alkoi päivänä 29/kesäkuuta/"2007"... luultavasti loppuu 2/Heinä/-07... koska suuri osa pelien updateista tapahtuu 4 päivän sisällä. opin tuon knight onlinea pelatessäni xD + en ole varma mutta toivotaan että PIAN!!!!

huru-ukko
29.6.2007, 5:48:09
JIIHAAA koko peli uudistuu näköjään todella hienoksi peliksi!! koko eurooppa pelialuetta... uusia skillejä lvl 70-80 uusia monstereita ja kauppatapoja ALOTTAKAA pelamaan!!!Kunhan pääsisi taas pelaamaan. Vaihteeksi botterit runnovat muilta pelaamisen ilot ja useimmat palvelimet ovat jopa tähän aikaan "Crowded". No, nythän niillä sentään alkaa kunnon rangaistusten jako piiskojen kanssa. Saapahan botteritkin vitsasta ja pelissäkin ilmapiiri vähän kevenee, kun ei ihan niin täyttä ole.

Ja Eurooppahommaa en ole täysin ymmärtänyt. Yhdistetäänkö se mantere vanhaan vai tuleeko siitä oma pelinsä jonne pitää luoda omat hahmot jne?

Telac
17.8.2007, 20:47:48
Pelasin vuosi sitten tätä jonka jälkeen ostin wowin, sen jälkeen en ole enää Silkroadia pelannut.

huonoja puolia ovat:
-Servut huonolaatuisia = lagaa = ei kivaa
-Pitää odottaa kunnes pääsee servuun, ja kirjoitella jotain koodia kun loggaa.
-Ei castereitä (ellei se europe ole jo tullut)
-Hevoset saadaan ostamalla ja ne ovat kertakäyttökamaa
-Liian vähän mätettävää.
-Botit, näitä peli kuhisee.
-Bugit, esim menet sillan kulmaan ja siihen jäät.
-Huono asiakaspalvelu, ei mitään vastauksia, kun valitin siitä että hahmoni on jäänyt jumiin.

Hyvät puolet.
-Ilmainen hyvä juttu, mutta ei servujen kannalta.
-Saa valita mihin sukuun kuuluu, joten hahmoilla on jonkunlainen historia.
-Yksinkertaisuus mätössä.
-Erikoistuminen esimerkikse varkaaksi, tai kauppiaaksi myöhemmässä vaiheessa.
-Voi perustaa kojuja, ja näin myydä tavaraa.

Huonot puolet ovat sen verran isoja ja niitä on sen verran paljon, että en koskisi enään edes pitkällä tikulla.

Rautahanska
4.9.2007, 17:37:45
Sanotaan vaikka näin.
Visuaalisesti nätiksi toteutettu (kun ottaa huomioon, että peli on f2p), mutta sisältö kusee. Joo, kyllä peliä jaksaa mättää lvl 25-30 asti, mutta lopulta alkaa riittämään. Tradeemista levelille 40 asti, sillä huonompana et pärjää hirmulevelisille varkaille, tai varkaana hunttereille. Tehtävät ovat tyyliin "tapa 700 ckahjia saat 100 000 experience pointsia" mikä tuottaa luultavasti levelin.

Itselläni 44 pure str Rome serverillä, sekä lvl 24 full int Olympus serverillä.
Sen vain sanon, että jos joku tätä jaksaa mättää, niin Olympuksella on suhtkoht aktiivinen suomalainen kilta, FIN_Elites. Ota yhteyttä hahmoon Gundal.

LegendKiller
17.9.2007, 8:31:55
Kivat päivitykset tullu silkroadiin... Harmillisesti tasoa on nostettu, joten mun vanha hahmo ei enään pärjää tuolla mitenkään.. se on kuitenki säilytetty -.-''
Eli uutta accoa tekemään nykyisten päivitysten mukaan.. tosin, jotenkin epäilen noita uusia aseita Eurooppalaisten hahmojen myötä.. ei oikein sovi.. enkä saa niistä selkoa sivuillakaan o_o

Monpensierr
22.9.2007, 10:45:37
Valitettavasti olen tuhlannut tähän peliin aikaani ihan liikaa. Löytyy full int sword nuker lvl 43 ja warlock/cleric lvl 18. Pelissä on hyvä idea paperilla mutta käytännössä se on melkoista kuraa.:eh: Kauppiaana nyt voi tehdä yhden tähden trade runeja lvl 20+ mutta jos haluat olla thief tai hunter pitää olla suunnilleen lvl 60+, että pärjää jollekkin. Ja jos toimit jobissa menetät siltikin expaa, kun toinen pelaaja sinut tappaa. (tosin vähemmän, kuin jos mobi tappaisi)
Pelissä on myös aivan liian vähän questeja ja nekin ovat tyyliin tapa 1000 kukkaa ja tämän questin voi tehdä kolme kertaa. (ja on melkein pakko tehdä 3 kertaa, koska muita questeja ei ole tarjolla sillä levelillä.)
Eurooppa osa vaikutti kyllä hyvältä, kun levelittäminen tapahtuu partyssä(kiinalaisilla partyssa levelittäminen oli monta kertaa hitaampaa, kuin soolona.) vaikutti hyvältä. Mutta ilmeisesti pitäisi olla isompi levelinen, että löytäisi partyn nopeasti.
Euroopan classit olivat tähän mennessä hyvät ja main ja sub class systeemin ansiosta valinnan varaa millaisen hahmon tekee on kohtuullisen paljon. Esimerkiksi voi ottaa warriorin ja clericin joten voi olla tankkina ja pystyy parantamaan itseään samalla. Tai toimia parantajana jos partyssa on jo tank.

Edit. Pelailen nykyään silloin tällöin mercury servulla nimella monpensiers, ja saa wispailla. :)

Juza FF mies
14.11.2007, 8:36:46
Ite pelasin tätä peliä joskus ihan friikkinä ja tais olla melkee 65 leveline Blade Athenssissa joskus. yks päivä tuli taas silkroad himo ja ajattelin asentaa uusiks
sit menin servulle ja olin et Vittu en musita salasanaa enkä accountin nimeä..
No pistin forgot password ja sit " ei helvetti " Mun sähköposti oli vanhentunu luukussa ja se oltiin poistettu.. Nooh huokailin siinä ja alotin uuden accountin nyt mul on 25 level Blade athenssissa.. Nimi Juzathi. Guild FLamingos. Job ei ole täl hetkellä

Hukka
5.12.2007, 13:08:38
Onko muuten kellään ongelmia uuden accountin luomisen kanssa?

Itse yritin tuossa pari päivää sitten ihan aikani kuluksi ruveta taas Silkroadia pelaamaan, mutta olin tietysti unohtanut käyttäjätunnuksen ja salasanan. Jostakin syystä sivu, jolla uuden accountin voisi luoda, ei pelaa alkuunkaan. En voi kirjautua sivulle sisään eikä sähköpostiini tullut minkäänmallista vahvistuspostiakaan niin kuin olisi kuulemma pitänyt.

Että wtf.

Toinen teoria on, että Joymax ei tykkää tupla-accounteista ja on siksi estänyt niiden teon. Tästä joku voisi antaa varmempaa tietoa. Jos näin on niin luultavasti ip-osoitetta muuttamalla voisi onnistua tai sitten ihan koulun tai kaverin koneella teet rekisteröinnin. Joops, työpaikan koneella sitten onnistui tuo rekisteröinti. Ei kylläkään Mozilla Firefoxilla jostain syystä, oli pakko käyttää IE:tä homman hoitamiseen. Kiitoksia avustuksista. ^^

Jonkka
6.12.2007, 0:20:18
Onko muuten kellään ongelmia uuden accountin luomisen kanssa?

Itse yritin tuossa pari päivää sitten ihan aikani kuluksi ruveta taas Silkroadia pelaamaan, mutta olin tietysti unohtanut käyttäjätunnuksen ja salasanan. Jostakin syystä sivu, jolla uuden accountin voisi luoda, ei pelaa alkuunkaan. En voi kirjautua sivulle sisään eikä sähköpostiini tullut minkäänmallista vahvistuspostiakaan niin kuin olisi kuulemma pitänyt.

Että wtf.
Ihan tuolla ekalla sivulla itsekin valittelin tästä ja ongelman syyksi lopulta paljastui palomuurini. Nykyään kun rekisteröidyn ym. jollekin sivulle, pitää minun sulkea palomuuri hetkeksi, jotta saan sivun ladattua ja tiedot siirrettyä. Kannattaa myös kokeilla antaa toinen sähköpostiosoite.

Toinen teoria on, että Joymax ei tykkää tupla-accounteista ja on siksi estänyt niiden teon. Tästä joku voisi antaa varmempaa tietoa. Jos näin on niin luultavasti ip-osoitetta muuttamalla voisi onnistua tai sitten ihan koulun tai kaverin koneella teet rekisteröinnin. ;)

//Nykyään onnistuu tupla-accountit.

---

Poseidon servulle olen tehnyt eurocharan, joka on nyt lvl 42 2-handed warrior. Puukko nimellä kuljen ja Antisankarit on kilta. Viime aikoina en ole kyllä jaksanut pelata.

tehaxores
21.12.2007, 10:28:08
joo oon itte huomannu kans ton palomuuri jutun et se on aika monel vikana, esim. mulla ittelläni oli sama vika mut se ongelma ratkastii sillee et hommasin vaa uuden palomuurin ;) mut itte kans pelaan silkroadii ja se on tod. hyvä peli vaik en oo nyt koht pelannu 7kk ku on pelikone paskana :prkl: mut ei se mitää ens vuonna sit taas pääsee pelaa xD mul on pure str glavier vaik käytänki spear +4

servu = pacific

character = female

lvl = 31

name = Nuker_PL
weapon = glavie,spear/bow

tehaxores
24.12.2007, 22:51:41
voin kertoa että silkroad on ehkä paras ilmainen nettipeli. ite oon grindannu 46 leveliseks asti eikä viel kyllästytä, alexanderilla pelaan nikillä TouristGuide. mukavampaa aina tekee kun on suomalaisia samalla servulla joten pm jos ootte siellä
Quotattu viesti poistettu riittämättömän sisällön vuoksi. Niin ja vaikka tämän viestin jätinkin jäljelle, niin ei tämäkään täydellinen ole. Kirjoitusasua voisi ainakin vähän selventää, mutta eipähän se tietenkään pakko ole. -JF

jep mul on kans sama juttu, et ei rupee kyllästyy vaik kuin kauan pelais. mut en oo nyt päässy pelaa sitä noin vuoteen ku hajos pelikone ni nyt joudun oottaa et saan sen ens vuodeks :ohhoh:, mut ei se mitää sit ku saan sen koneen ni sit pelaan iha varmaa 24/7

pelaan pacific serus ja oon grindannu vast itteni 31lvl:seks asti ja olin yhes vaihees ennen europe updatee ni suomi kiltas mut sit sro ei enää jaksanu toimii sen updaten takii ni nyt sit tartten toisen koneen xD mut ilmotelkaa jos pelaatte samas servus ni mennää power lvl:aa jonnekki sinne mis isytareu spawnaa ku siel on niit jotain monstereit, mut en nyt tarkota yetii vaik voitanki sellasen mun yhel kaverin 41lvl:sel tyypi xD

Kain
10.2.2008, 23:25:40
Aika kummaa, ihmiset tuntuu tykkäävät tästä pelistä kovasti, kun taas minä en varmaan tule koskaan elämässäni enää kajoamaan tähän korealaisen peliteollisuuden massatuotannon stereotyyppiseen malliin. En tiedä johtuuko tämä minusta tai huonosta taidosta olla kärsivällinen, mutta en pitäny ollenkaan pelin alussa olevista heinämonstereista ja siitä että niitä täytyi hakata peräjälkeen tunteja ja tunteja että olisit vihdoin 12 lvl. ja voisit mennä seuraavalle alueelle hakkaamaan heinämonstereita jotka ovat entisiä pahempia. Kaikki tuntui olevan niin tylsää ja itseääntoistavaa, että vanha kunnon Minesweeperkin tuntui luksukselta. Lisäksi ainakin niihin aikoihin kun pelasin, tuntui serverit olevan erittäin kitkaisia ja bugeja riitti.

Bafi
5.3.2008, 13:24:57
Voi ähh...
Tykästyin kovasti tähän peliin,
mutta nyt se sitten meni ja sano sopimuksensa irti... O_o
Enkä saa sitä mitenkään toimimaan taas...
Latasin tässä pari päivää sitten koko homman uudelleen koneelleni ja nyt kun koitan asentaa sitä. Ruutuun pomppaa ensin "please wait..."
Ja sitten jonkin ajanpäästä tulee ikkuna jossa lukee
"This is a client file that can be used after the Legend2 update."

Elippäs osaisiko joku sanoa mitä ihmettä pitäisi tehdä?
:huh:

The Noob
5.3.2008, 14:53:44
Olet varmaan ladannut väärän clientin. Oliko SRO:n sivuilla useempia clientti vaihtoehtoja?

PhazonBlaxor
5.3.2008, 23:00:10
Voi ähh...
Tykästyin kovasti tähän peliin,
mutta nyt se sitten meni ja sano sopimuksensa irti... O_o
Enkä saa sitä mitenkään toimimaan taas...
Latasin tässä pari päivää sitten koko homman uudelleen koneelleni ja nyt kun koitan asentaa sitä. Ruutuun pomppaa ensin "please wait..."
Ja sitten jonkin ajanpäästä tulee ikkuna jossa lukee
"This is a client file that can be used after the Legend2 update."

Elippäs osaisiko joku sanoa mitä ihmettä pitäisi tehdä?
:huh:

Milloin latasit pelin? Vanha clientti ei ainakaan enää toimi, itsekin jouduin lataamaan uusiksi.

Päätin kokeilla Silkroadia taas pitkästä aikaa, kun jäi tuo pelaaminen joskus pois. Näytti jonkun verran uudistuneen ja mielenkiinto heräsi, mutta eipä se loppujen lopuksi niin paljoa ollutkaan uudistunut. Edelleenkin serverille pääseminen on tuskaa, eikä grindaamisestakaan tule loppua. En ole kamalasti kyllä jaksanut vielä pelata, koska aloittamiseen on niin suuri kynnys. Ensin romukoneeni lataa peliä viikon, jonka jälkeen en 90% todennäköisyydellä kuitenkaan pääse pelaamaan tukossa olevien servereiden ja olemattoman jonotusjärjestelmän ansiosta. Lohduttavaa, eh?

Bafi
6.3.2008, 17:39:15
Milloin latasit pelin? Vanha clientti ei ainakaan enää toimi, itsekin jouduin lataamaan uusiksi.

Itseasiassa latasin sen alkuviikosta ja tänään vielä uudestaan, mutta sama ongelma jatkuu :/
Latasin vielä juuri tuolta SRO:n sivuilta tuon "Full Client" P2P Clientin ja sitten sen toisen vielä tänään... (en kyllä tiiä tajusinko itsekkään...?)
Eikä kumpikaan toimi...

CrazyApple-
3.11.2008, 20:58:29
server: Hera(New)
lvl: 29 (full farmed )
Nick: Elizeth_1

Tosi jännittävä peli must ainakin itse pelannut jokusen päiviä... kertokaa jos joskus satutte tekee Accountin Heras

hernekeppi
27.1.2009, 10:55:49
Vähä off topic, mutta pelaako suomalaisia enää aktiivisesti Poseidonilla tai heralla? Vähä tylsää yksin hakata, ku vasta taas vähä innostuin pelaileen alusta. =)