View Full Version : Rikku sketchi.
Humm..ööhm, koulussa tein tällasen läskijalkaisen 10 min sketchin ja kotona p-sopilla yhtä lyhyt väritys :p ja siltä se varmaan näyttääkin. peusposeeraus. pitää mennä piirtämään taas jotain haastavampaa.
http://www.slayer66.com/forum/album/Nina/riku.jpg
aika epäsuhtainen ja sottainenkin vielä :p nojaah. blaah.
Oktobotti
27.8.2002, 18:05:53
:ooh: Sketsi? Jaahas, jälleen joku todisti olevansa reilusti parempi piirtäjä, kuin minä. Nättiä jälkeä, täytyy myöntää...
Hienoa työtä. Työ on itse asiassa tosi yksityiskohtainen. Rikkun silmätkin taitavat mennä kiemuralle hieman :).
Koko kuva on kokonaisuudessaan onnistunut hienosti. Ainakin Rikku näyttää tosi kauniilta ;) tuossa kuvassa.
Emh... 10 minuutin sketchin? Eläs viitsi pilailla. Taustasta tuli mieleen ensin Thunder Plains, mutta Rikkun ilmeestä päättelin, niin se ei voi olla Thunder Plainsilla. Eräät tietävät, toiset eivät. Tulin siihen tulokseen, että kuva on "otettu" ;) Macalaniassa.
Täydet pisteet kotiin.
Pinchi
27.8.2002, 18:15:32
Oiih, tämä on todella kiva ^^, väritys on hyvin nättiä, mutta ehkä tausta on aavistuksen verran yksitoikkoinen tjsp. Pläh, en tosin itsekään jaksa aina (itseasiassa todella harvoin) tehdä kunnollista taustaa, joten mitäpä tässä urputan.
Sketchiksi tuo on kyllä erittäin nätti, anatomia kohdallaan, eikä nuo jalat näytä mielstäni yhtään liian läskeiltä, paitsi jos Rikulla kuuluu olla rimppakintut tj ^^. Kasvot ovat Lissumaisen mukavasti piirretut. Kiip on koing.
Originally posted by Celebrati
Hienoa työtä. Työ on itse asiassa tosi yksityiskohtainen. Rikkun silmätkin taitavat mennä kiemuralle hieman :).
Duh...kuinka tarkasti sinä oikein katsoit sitä.....kyllä niitä vähän kiemursin mutta ihan MINImaalisesti :p
Uu, liioittelin aika paljon XD Meinasin vaan että sketchiin ei voinut mennä kuin 15 minsaa, ja yleensä kun värittää monta tuntia niin tuo väritys tuntui ehkä 15-20 minsan pituiselta ja se on lyhyt aika minusta :)
Oikeestaan ne ON salamia Rikkun takana......o_o Koska ne liittyy Rikkuun, tiedä sitten miksi se hymyilee X)
Kiitosta kommenteista! :)
Rento tyyli. Pidän haikeista väreistä. Onhan tämä tavallaan oikea värisirkus mutta värien käyttö on kuitenkin todella pehmeää. Sattuuko olemaan vielä lisää töitä? Esim netissä esillä? Huomaa että tyyli ei ole pätkän vertaa haparoivaa...
//edit:Kannattasi vähän tutkia ennen kuin hutkii. Tuoltahan se linkki jo löytyikin. :)
Zantetsuken
28.8.2002, 15:26:54
:ohhoh:
Sottainen? :ooh:
Tossa on erittäin mieluisa väritys ja sen jalat on ihan sopusuhtaset ainakin mun silmissä...
Ehkä Rikku on tossa kuvassa
Juuri kohdannut pelkonsa ukkosta vastaan tai jotain...=)
Tuohan on tosi hieno! Väritys on mukavan pehmeä, ja pidän myös taustasta. En löydä tuosta mitään erityisiä "vikoja," paitsi ehkä tuo oikea käsi (ei siis oikeanpuoleinen, vaan tästä katsottuna vasemmanpuoleinen) on vähän läpinäkyvä, siinä on vain ääriviivat eikä väritystä.
Voi kun hieno. ^^
Minä tykkään värityksestä. Se on kivan haalea, ei liian värikäs, muttei silti liian vaaleakaan. Juuri sopiva. Oikeanlaisesti olet myäs värittänyt nuo vaatteet sun muut.
Rikkun ilme on jotenkin salaperäinen. Mitähän miettinee.'o'
Kyllä se Rikkulta näyttää. Vaatteet, hiukset, jopa olemus on Rikkumainen. En nyt tiedä, mutta onkohan tuo toinen käsi (oikeanpuolinen täältä katsottuna) liian lyhkäinen. Sillä minusta siliti näyttää.. Jotenkin vain pistää silmään se lyhyys.
Myös tausta on kiva, aivan kuin Thunder Plainssilla. Salamoita.. *Kabuum* ^^
Nefisa
15.9.2002, 11:59:16
Aivan ihana työ! :ooh: Minä en osais piirtää tollasta vaikka saisin aikaa vuoden..... :eh: Perusteluja, kiitos. Toivottavasti nämä kuva arvostelutkin olisivat hieman sisällökkäämpiä ja rakentavia.
Raziel86
16.9.2002, 10:29:25
..................................Olen sanaton..... :( Se on niin hieno....
Miten joku voi tehdä tuollaisia piirroksia...Tai siis MESTARI piirroksia?? Jos joku osaa vastata niin kertokaa...
Perustelut kohentaisivat viestin ulkonäköä edes hiukan... - David.A.Mage
Tuohan on tosi hieno :ooh: Ei voi kun vaan ihailla!
Silmät ovat ihanat, asento on rento ja värit ovat täydelliset!
Koko kuva on täydellisesti onnistunut ja Rikku näyttää ihan Rikkulta!
Tuo on aivan uskomattoman hieno. Itsekkin olen aika taitava piirtäjä mutta tuollainen ei kyllä ihan heti onnistuisi. :) Väritys on onnistunut loistavasti ja kuva on muutenkin todella selvä. Vartalo on juuri sopivan kokoinen ja hiukset on piirretty taidokkaasti. Tausta on kauniisti ideoitu. Kasvoissa pisti jokin silmän, mutta en osaa sanoa mikä. Luultavasti Rikkun nenä.
Chastity Rowan
20.9.2002, 17:51:20
Originally posted by Brain Power
Rento tyyli. Pidän haikeista väreistä. Onhan tämä tavallaan oikea värisirkus mutta värien käyttö on kuitenkin todella pehmeää. Sattuuko olemaan vielä lisää töitä? Esim netissä esillä? Huomaa että tyyli ei ole pätkän vertaa haparoivaa...
//edit:Kannattasi vähän tutkia ennen kuin hutkii. Tuoltahan se linkki jo löytyikin. :)
Brain Powerilla on Sanat hallussa joten enpäs sanokkaan enää muuta.
Mutta kun pitäisi sanoa muutakin eikä vain lainata muiden mielipiteitä. Taiteilija ei tuosta saa kamalasti irti. -BP
Roakel
20.9.2002, 20:35:13
En ole huomannutkaan tällaista taideteosta täällä, se on ollutkin täällä jo jonkin aikaa. Rikku on onnistunut "täydellisesti" ja kuvasta en löytänyt paljon mitään virheitä. Rikkun silmät ovat tosi kauniin ja elävän näköiset ja samoin vartalo. Varjostukset ovat kohdallaan, mutta tuo tausta on ehkä vähän liian kirkas :).