View Full Version : Ketkä omistavat alkuperäisen nintendon?
Torspa
27.8.2002, 18:15:37
ketkä omistavat niinkin legendaarisen koneen kuin nes(nintendo entertaiment system)?Ja mitä pelejä?Ja siinä on kuva kyseistä koneesta.
Itse omistan ja siihen jopa muutaman pelin kuten:
smb1-3,contra1,excitebike(ykkönen!),metroid ja muutamia muita...en nyt tähän hätään muista mitä...
http://paradise.emuparadise.org/images/nes.gif
...toinen samanlainen. Pientä rajaa... vastaisit edes itse kysymyksiisi tai jotain.
Tälläisiä newbie kyselyjä tuntuu syntyvän kuin sieniä sateella.
- Ragnar
edit//kyl tän lukkoon saa pistää jos siltä tuntuu...
Roakel
27.8.2002, 18:19:05
Kyllähän se vanha kunnon Nintendo multa löytyy, pelejäkin on jonkunverran. Ostin sen joskus kolme vuotta sitten alennus myynnistä :D.
Tässä nämä pelit: SM 1,2,3
FF2
Castlevania
Mega man 1,2,3 ja 4
Zelda 1 ja 2
Loput ovat jossain laatikoissa joita nimiä en enään muista.
Ultimate3
28.8.2002, 16:15:11
Eiku joo kyllä omistan ja pelejä on:
Megaman4
Rockman3
Flinstones
Sekalaisia
Off road
Tiny toons
ja kaikkea muuta joita en juuri nyt muista
Meillä on kaksi nintendoa, mutta toinen ei oikein pelitä. Pelien nimetkin on alkanu unohtua, mutta meillä on ainakin SM 1, Turtles, Gold medal challenge 92, Little Samson, The guardian legend, Startropics, Total recal ja joku golf peli. Tulisi nykyäänkin pelattua nintendolla, mutta se menee niin helposti tileksiin...
Tottakai se löytyy. On tullut pelattua vuosien varrella ihan liikaa. Tänäänkin pelasin Duck Talesin läpi. Pelejä löytyy kymmenkunta, ei mitään mainitsemisen arvoista kuitenkaan. Super Mariot tietenkin kaikki kolme, ja pari muuta hyvää tasohyppelyä. Myös legendaarinen roolipeli Shadowgate löytyy hyllystä.
Täytyneepä joskus ostaa E-baysta FF1 (ja ehkä jopa 2-3) sekä Zeldat.
Niera Kuuranpoika
18.9.2002, 13:14:33
Onhan se tuolla, vaikka ei enää toimikaan entiseen malliin.
Peleistä löytyy:
Super Mario Bros
Super Mario Bros 3
Blades of Steel
Track & Field in Barcelona
Shadow Warriors (=Ninja Gaiden)
Blue Shadow
Wrath of the Black Manta
Double Dragon 2
Double Dragon 3
Mega Man 5
Castlevania 2 -Simon's Quest
Kabuki Quantum Fighter
Fester's Quest
Joo mä omistan sen 8-bittisen nintendon. Aivan loisto kone. Harmi kun ei sille mistään löydä oikeen pelejä enää.
Pelejä on vaan Super Mario Bros 3, Turrican, Arch Rivals ja jokin sellanen autopeli.
Itse olen hieman myös sitä "kunnostanut". Otti kuuppaan kun piti siinä autopelissä rämpyttää aina kahta nappia pohjassa, ni otin yhden tapin pois sieltä ohjaimen sisältä joka tarkoittaa et jos painan siitä neliöstä keskeltä, kaikki napit menee pohjaan. Siihen loppu rämpytys, ja kun sillä ei ollut väliä että meneekö ylä ja alanappi myös pohjaan. :)
From Finland
3.10.2002, 16:53:38
itse omistan nes koneen ja 64 peliä eli menisi pieni ikuisuus kun alkaisin nyt listaamaan mitä kaikkia omistan..
ja tarvikkeita...
72-60 pins T89 Converter
Family Fun Fitness matto
NES2kpl. European Version (muutostyöllä)
NES Controller 4kappaletta.
NES Four Score
NES Zapper
jepulis, on ollu jo tarhaikäsenä ja pelejä... yli 300 :eh: niin sille 8 bittiselle. en enää tosin pelaa sitä.
Meillä on se, mutta se on tosin veljeni konsoli. On minulla kyllä omia pelejä siihen ^-^
Pelejä on kaikenlaisia
esim mario 1-3
Tiny toons
Duck tales
Ja monia muita pelejä. Ei niitä voi millään muistaa kun ei enää pelaile oikein sillä.
Kirbykin on joskus ollut mutta se on kadonnut jonnekkin :cry:
Dreamer
4.10.2002, 23:03:02
Vielä se vanha kone löytyy tuolta hyllystä, yrittänyt kerran myydäkin, mutta ilmeisesti sen kohtalo on jäädä tuonne. Kenties kun olen tarpeeksi vanha, niin voisin esitellä sitä silloiselle nuorisolle, että "näin se meni minun aikana". Olettaen tietenkin, ettei se murene siihen mennessä. Toiminnan kanssa voi nytkin olla vaikeuksia. :)
Pelejä löytyy muistaakseni Ikari Warriors, Super Mario Bros, Duck Hunt, Robotector ja sitten semmoinen muutaman kymmenen paketti, jossa on kaikkea outoa. Ollut joskus tarkoitus pistää tuo taas telkkariin kiinni ja alkaa pelaamaan, mutten ole vielä saanut otettua itseäni niskasta kiinni. Pitäisi se joskus käyttää ulkona laatikostaan jo ihan kunnioituksesta.
Lord Angsaar
5.10.2002, 19:54:09
Tottakai mä nyt nintendo 8- bittisen omistan...
Se on ollu mulla KAUAN aikaa, mutta pelejä en nyt nimeltä muista...
sketsie
9.10.2002, 22:13:54
Joo tietenkin omistan tämän kyseisen koneen, kenellä nyt ei ois?Joo tietenkin omistan tämän kyseisen koneen, kenellä nyt ei ois?Meinasin jo myydä sen mutta tulin järkiin enkä myynnyt. Pelejä mul on tosi paljon mut ei mun hankkineita vaan iskän. täs on pari: MEga man, Turtles,Supermariot tietenkin.
Pitäähän sitä nyt nintendo omistaa, ei tuota uskalla poiskaan heittää ja joskus iskee kumminkin himo pelaa duck hunttia :D
muita pelejä joita omistan:
- Super mario bros
- Super mario bros 3
- Joku urheilupeli O.o
- turtles 2
- Turtle toads (tjs.)
... ääh ei muista nimii :D
- double dragon
+ sit joitain muita.. siitä on kyllä aikaa kun viimeks kajosin nintendoon.. on ollut kyllä tässä suunnitelmissa virittää tämä vanhus taas toimimaan ja vääntää muutamat erät duck hunttia :)
Psykokwak
19.10.2002, 11:38:56
Löytyy wanhoja nipoja oikein kaksin kappalein :)
Ja pelejäkin on kertynyt viime vuosina(kin) mukavasti. Pikaisen inventaarion perusteella ainakin 40-peliä löytyy hyllystä ja niistäkin Ice Hockeyta ja Legend of Zeldaa tulee nykyäänkin hakattua tasaisin väliajoin.
Mahtikone..
Leevi
22.10.2002, 13:06:54
Originally posted by Psykokwak
Löytyy wanhoja nipoja oikein kaksin kappalein :)
Ja pelejäkin on kertynyt viime vuosina(kin) mukavasti. Pikaisen inventaarion perusteella ainakin 40-peliä löytyy hyllystä ja niistäkin Ice Hockeyta ja Legend of Zeldaa tulee nykyäänkin hakattua tasaisin väliajoin.
Mahtikone..
Höh, minulla on vain yksi kone, mutta se on sentään Super set eli sellainen missä tuli neljä ohjainta ja se homma mihin ne ohjaimet saa laitettua yhtäaikaa. Pelejäkään ei ole kuin muutama:
Super mario
Tetris
Nindendo world cup
Duck hunt
Duck tales 2
Supah
23.10.2002, 18:36:06
Tietenkin omistan :D
ja kaikkea nes krääsää ja muchosti pelejä myös.
tässäpä muutama niistä:
-Mike Tyson´s punch out
-SMB3
-Rygar
-Batman
-Flintstones
-Tecmo pro wrestling
-Gi.Joe
merisielu
28.10.2002, 15:02:29
miulla on wanha kunnon ninkku, ja tuli pelattuaki sitä viikonloppuna...mut ei mulla oo peleistä ku:
The battle of Olympus
Castlevania
Fester´s quest
Lion king
On mulla ollu ennen vaik mitä mut oon myyny poies...ja voin myydä nuoki jos jotai kiinnostaa ;)
Clawlynna
30.10.2002, 11:34:23
Onhan niitä parikin kappaletta. Toinen on tosin hajalla ja korjaajaa on vaikea löytää, mutta....
Pelejä on noin 14 ja lisää tulee hankittua aina kun jostain löytyy..
Super Mario Bros 1, 2 ja 3
Duck hunt
Castlevania 2 ja 3
Ninja gaiden 1 ja 2
Turtles 2
Little Nemo
Snake Rattle´N´Roll
Chip´N´Dale
Defencer of the crown
Gremlins 2
JonVonRox
30.10.2002, 13:45:17
Löytyy kotoa 400 kilometrin päästä vanha 8 Bittinen Nintendo! Täytyyhän semmonen omistaa, Sillähän on ainakin tunne arvoa =D
Mitähän pelejä mulla siihen olikaan... Ainakin Super Mario 1 & 2 ja Anchronikka muistaakseni ja pari muutakin peliä, En millään saa vain mieleeni.., Noh ei niitä poiskaan voi heittää. Lappeenrannassa on vanha divari,.. semmonen kuin Suma, Ja siellä on (oli ainakin)aivan älytön läjä pelejä sille, Joten jos sielläpäin liikkuu ja kauheasti hotsittaa, Niin kannattaa käydä :ooh:
Migelus
16.11.2002, 13:19:18
tottakai jokaisella itseään kunnioittavalla pelifriikillä pitää NES olla! Itseltäni löytyy:
Lifeforce
Ikari Warriors
MegaManit
SMB 1-3
Ice Climber
Feamor
27.11.2002, 16:07:43
No tietysti mulla on alkuperäinen nintendo ja hyviä pelejä:
Supermario
Tetris
Football joku sellanen
Battle City
Urban champions
Turtles1 tai 2
ja jotain muita mulla on 45 pelii vielä. ;D
R'lyeh
1.12.2002, 20:32:26
Tokihan tuo legendaarinen kone löytyy, se kun on jopa toinen lempparipelikoneistani. Pelejäkin olen yrittänyt keräillä, tosin rahatilanne sekä saatavuus rajoittaa siinäkin suhteessa.
NES: 2 ohjainta, zapperi, puinen säilytysloota.
Pelit: Mario 1 & 3, Zelda 2, MegaMan 4, Iron Sword, Duck Tales, Swords & Serpents, Dragon`s Lair.
Kurt Zisa
3.12.2002, 19:26:37
No tietenkin ja pelit ovat:
Mario1,2,3
Tetris
Punchout
FF1,2
World cup
Megaman1,2,3,4,5,6
ja noin 60 vielä :P