PDA

View Full Version : Movies may take some LIFE

Potri
27.8.2002, 21:06:53
Tämäkään osio ei ole turvassa kyselyiltäni. :D

Eli käykö teille joskus, että alatte katsomaan vahingossa joskus myöhään illalla jotain elokuvaa, joka sitteen kestääkin jonnekkin yhteen saakka ja osoittautuu lopulta ihan keskenkertaiseksi (tai hyväksikin, muttei vaivan arvoiseksi). Läksyt ovat tekemättä ja unirytmi on sekaisin. Kaikki yhden turhanpäiväisen elokuvan takia. Jos teille näin käy, niin mitä mieltä olette siitä?

Minä ainakin tunnen itseni petetyksi. Pitäisi kai haastaa elokuvan tekijät ja TV:yhtiö amerikkalaisittan oikeuteen, kun eivät varoittaneet, että elokuvan katsominen saattaa syödä kallista elinaikaani. :)

Siis tämä kysely koskee myös päivällä hukkaanheitettyä aikaa, mutta minusta juuri illalla se pahinta, kun jää yöunet lyhyeksi.

yksisiipi
28.8.2002, 8:45:17
Minä olen joskus Marko Ahosen huonoista arvioista huolimatta katsonut torstai-illan tosi huonoja kauhuelokuvia. Sitten kolmen aikaan aamuyöstä elokuvan loputtua hermostuttaa niin maan perkeleesti. Kyseinen tila jatkuu vielä aamuun, kun huomaa, että "Tänäänhän koulu alkaakin kahdeksalta". Onneksi olen oppinut tuosta jotain, luulen.

RenTeR
28.8.2002, 9:19:51
Kerran kävelin vuokraamoon ja pyysin tarkoituksella huonointa teinileffaa mitä hyllystä löytyi. Katsoin sen 2h leffan jotain 20min:ssa kun kelailin ennalta-arvattavat kohdat :D

Mutta enpä ainakaan muista tuhlanneeni aikaa turhaan leffaan koskaan. Pienempänä vielä tuijotti 'kauhu'leffoja, Freddyt, Poltergeistit etc. Ajantuhlausta? Ehkäpä jonkunmielestä mutta door number three!

marvin
28.8.2002, 12:06:35
Originally posted by Potri
Minä ainakin tunnen itseni petetyksi. Pitäisi kai haastaa elokuvan tekijät ja TV:yhtiö amerikkalaisittan oikeuteen, kun eivät varoittaneet, että elokuvan katsominen saattaa syödä kallista elinaikaani.

Silloin kun minulle käy noin käännän asian niin, että ilman huonoa ei voi olla hyvää (that's deep :eh: ). Viimeisin tällainen esimerkki oli Renin niin mainostama Delta Force joka kaikessa päinvastaisuudessaan opetti minua arvostamaan hyvää elokuvaviihdettä :) .

Nightblade
30.8.2002, 12:17:09
Se on niiiin törkeää. Juuri kun on raahautunut tietokoneelta pois, tehnyt läksyt valmiiksi ja hakenut ruokaa, huomaa, että elokuva on yhtä p***aa. Sitten kun minä pääsen arvostelemaan elokuvia, tulee kriitikkojen suhtautumiseen muutos!