PDA

View Full Version : Hikaru

Shuichi
28.8.2002, 12:54:25
Piirsin tämän koulussa välituntien aikana. Koska olen niin surkea värittämään, jätin sen mustavalkoiseksi.. :eh:

Dagger
28.8.2002, 14:10:32
Toivottavasti tämä saa enemmän vastauksia kuin minun tekeämin fan-art Hikarusta.. Ei ole mukavaa että näkee vaivaa työn eteen ja tulee vain pari pientä pätkää tekstiä -___-;;;

Hikarulta se todellakin näytää. Silmäkin on piirretty Mokonan tyylillä [en nyt tarkoita sitä "Pu pu!"-a hokevaa elukkaa]. Asu, hiukset.. Kaikki täsmää, paitsi että toinen jaloista on mielestäni epäluonnollisesti kääntynyt o.0;; Tai ainakin hieman oudosti. Ihan hyvä tuo muuten on, hieman lisää ehkä ilmettä ja taustaa työhön voisi lisätä. ^^

Ultimate3
28.8.2002, 16:23:51
Minusta se on hieno.... kerran satuin katsomaan sitä ohjelmaa ja se näyttää aivan samalta :P

Lukisitte Grafiikka-alueen suositukset ja ymmärtäkää nyt että pitäisi hieman perustella miksi työ on hyvä. -Dagg

Safir
28.8.2002, 16:33:37
Ihan hieno.^^
En ole sitä ohjelmaa katsonut, mutta kai se ei haittaa.:)

Kyllä se onnistunut on. Hiukset on kivasti vähän pörröllään, ja tuo letti oikean näköinen. Pusero on myös ok, ja rypytykset sun muuta varjostukset. Hamonen myös. Tosin tuo toinen jalka on jotenkin väärästi vinksahtanut. Taustaakin olisi voinut olla, mutta sen puuttuminen ei minua häiritse.

Mikoto
31.8.2002, 22:27:04
--

Roakel
1.9.2002, 7:59:32
Hieno kuva, toi pää on jotenkin kivan näköinen, hienosti varjostettu. Silmätkin näyttävät aivan Hikarun silmiltä, pukukin on jotenkin aidon näköinen. Huomasin yhden miinuksen, toi oikea jalka on jotenkin vähän kummallisen näköinen.

Pinchi
1.9.2002, 9:40:52
En tiedä miltä esikuva näyttää, mutta tuo ainakin on nätti ^^. Erityisesti kasvot; silmät ja nenä, ovat onnistuneet hyvin. Eipä tuosta oikein parantamisen varaa löydy.

Mikey
2.9.2002, 8:02:59
Jihii vihdoinkin joku piirsi minun lempi animetyttöni... ei nyt sentään -_-``

Itseasiassa katsoin aika paljon tuota magic knight rayearthia... ei siinä aamutuimaan muutakaan tekemistä ollut... =/

Mutta kyllä se näyttää hikarulta paljonkin... se on hienosti piirretty... Mutta ehdottomasti mokona on paras sarjan henkilö... Siitä ei voi kiistellä :P