PDA

View Full Version : Sue ja Feena

Neesa
28.8.2002, 19:55:18
Anteeksii jos nyt ängen heti yhen kuvan perään toisen :p
Samaa sarjaa Rikkun kanssa...kauheeta poseeraamista X) Koulussa piirsin monisteen taakse ja vaikka ajattelin sitten että väritän niin tummasti ettei se monisteen texti paista läpi niin siltikin se paistaa :p

http://www.slayer66.com/forum/album/Nina/fienasuesketch.jpg

paljon korjaamisen varaah.....:d koulussa sitä ei niin panosta keskittymiseen X)

*katselee avatariaan* ....unohdin taas Suen pisamat :|

Pinchi
28.8.2002, 20:03:20
Aivan ihana ^_^, ja kyllä tuosta huomaa että se on monisteen taakse tehty, sillä kirjoitus paistaa läpi. Laita ihmeessä mahtavia piirustuksiasi tänne, ne ovat niin nättejä.

Sue näyttää Suelta ja Feena Feenalta (Grandia on muutenkin mainio peli), ja värit ovat erittäin pirteät, ja kuva saa hyvälle mielelle :). Ainoa missä olisi ehkä saanut enemmän käyttää luovuutta, olisi se että hahmot olisivat voineet "poseerata" jotenkin eläväisemmin, nyt ne vain seisovat. Mutta ei se mitn, nättiä on silti.

nox
28.8.2002, 22:37:34
Mä en usko mä en usko en usko en!
Todella hienoa. Mä en kommentoi yleensä noita fysiikka kautta anatomia-asioita koska tässäkin työssä ne jäävät aivan tois alalle. Tekniikka on todella hyvää. Väritys on todella tunnelmallista ja pehmeää. Tausta on erittäin hyvä. Ainoa mitä korjaisin olisi outlinet. Siis ääriviivat. En tiedä mikä pakko on käyttää englannin kielisiä sanoja kun suomikin on keksitty. Mutta niistä ääriviivoista: Ne voisivat olla paksummat. Mutta sekin on täysin tyyliasia eikä laisinkaan miinus.
Fysiikkakin on kohdallaan enkä löydä mitään miinuksia.
Kävin sivuillasi ja huomasin että siellä voisi olla enemmänkin postattavaa tänne foorumeille.

Heldy
29.8.2002, 6:30:35
tuo on kyllä aevan ihku ^^
siitä kyllä huomaan kun tarkasti katsoo,
että monisteen taaksehan sekin on tehty,
mutta hälläväliä, koska se on todella hieno!
nyt kun jatkat tuota samaa rataa niin tulloo
lisää ihania kuvia ^^ (vai tullooko?)

värityksestä sen verran ettäh..
Hienosti olet kyllä saanut sen väritettyä,
sekä taustakin on oikein oiva ja sopii tunnelmaan ^^

yksisiipi
29.8.2002, 7:10:58
Jee, Grandiaa. :D On ällistyttävän hienosti piirretty, rispektit siitä. Tuo väritys on muuten aivan majesteettinen. :ooh:

Safir
29.8.2002, 15:43:50
Aivan ihku. ^^
Siis todella hieno työ.
Väritys on aivan söpöä, todella pehmeän, mutta kuitenkin niin voimakkaan näköistä. Kaunista kaunista.

Hahmot on todella hyvin piirretty. Vaatteet, poseeraus, kaikki. Se vain jotenkin sopii tuohon.

Minen oikeastaan osaa sanoa mitään miinuksia tuosta. Tai no ehkä se, että tuo on tehty monisteen taakse, muttei sekään näy niin kovin selvästi. Tuo on siis vain yksinkertaisesti hieno.

Dagger
29.8.2002, 18:26:03
Pakko matkia Pintsukkaa ja sanoa että tämä on aivan ihana ^-^ Millä olet oikein värittänyt tämän? Pitäisi varmaan itsekkin ostaa se tabletti ja joku Psp ja ruveta väritäämään kunnolla. :p Minä nyt sekoan kateudesta kun tuo on niin hyvin väritetty ^^

Neesa on humanoidi!!!11

..Anteeksi, muttei ole mahdollista osaa värittää mitään noin hyvin hiirellä (tai sitten käytit tablettia ja kynää.. emt). Väritys on mielestäni oikein kaunis ja pirteä.. voiko sanoa että väritys on raikas, sillä sellaisen tunnelman tuosta ainakin saa X) Ainoastaan ne Suen pisamat puuttuvat, muttei se ole niin tärkeää.. Mielestäni tuon Feenan jalat näyttävät kääntyävän hieman hassusti kun ne kääntyvät sivulle, mutta muu vartalo on suoraan eteen. Siihen olisi voinut kyllä ehkä jotakin pientä eloa kehitellä -niin kuin Pintsukka jo sanoikin.. Muttei sillä niin väliä, sillä tuohan oli koulussa tehty ^^

..Pitää mennä jostakin etsimään se Grandia I. ^^;;;

Seyana
29.8.2002, 19:58:45
ihqihqihqihq11111111!!111"23!"4?+9)
Työsi on upea, varsinkin väritys.
Olisin kyllä kieltämättä pitänyt vielä enemmän, jos Sue ja Feena olisivat niillä nauravilla naamoilla^^.
Mitään vikaa en tästä löydä, tosin tuo monisteen teksi paistaa harmittavasti läpi. Lisää töitä tänne nyt heti sinulta.

Neesa
30.8.2002, 11:14:53
Tänks juus!! Ei muuta mutta että.....niin....Photoshop 5.5:kö se nyt on, niin se on minun ohjelma :p Niinjoo ja kyllä on sellainen Wacom Graphire Tablet kokoa A6, ei yhtään pahempi hankita kenellekkään vähänkään piirtämisestä pitävälle ;) Rahaa keräämään!

Yuana
24.9.2002, 13:04:00
Todella ihana. Sue ja feena näyttävät juuri siltä miltä pitääkin. Värit ja varjostus ovat aivan henkeäsalpaavan kauniit. Tausta sopii hyvin kuvaan. Feenan silmät on vähän oudot, siis kun vertaa peliin, mutta muuten ihan hyvät. Eikä sitä tekstiäkään huomaa jos sitä ei katso ihan tarkasti. Paitsi noissa vaaleammissa kohdissa.

Sonya
24.9.2002, 16:26:56
Siis aivan ihku ^_^
Suen ja Feenan tunnistaa todella helposti!
Väritys on loistava ja sopivan kirkas!
Ja nuo hahmot on piirretty todella kauniisti.. ei ole todellista!
En löydä tästä mitn valittamista! ^^

Usagi
24.9.2002, 17:39:04
Voihh, tuossa on taas yksi Neesan täydellinen työ. Minähän olen ihan kateellinen! Tuo väritys on niin kaunis, etten tajua, miten joku voi värittää noin hienosti edes tietokoneella. En löydä tuosta mitään vikoja...

Raziel86
26.9.2002, 16:31:57
Tuo on....KAWAII!!!!! :lovetus:
Tahtoo tuon singuksi......
Kuva on niin hieno ja upea....Että ei mitään järkee!!

Tiedoksi kaikille: Tälläisten kommenttien kirjoittamista tulee välttää! Mutta tällä kertaa annan anteeksi kun yksi on selvästi niin innoissaan tästä ko. työstä. -) -BP

Roakel
26.9.2002, 18:27:14
Ei voi muuta sanoa kun upea piirrustus, yksi hienoimista kuvista mitä olen nähnyt näillä foorumeilla. Hahmot ovat hienosti piirrettyjä ja suen hiukset ovat onnistuneet tosi hyvin, varjostuksetkin ovat kohdallaan. Tausta on tosi hieno vaikka siinä näkyykin tekstiä :) .

R13
26.9.2002, 18:29:31
voi oi!! noi sun piirrustukset on niin fantsuja että... *oi*

no niin itse aiheeseen ^^; toi kuva on ihanan vihree :D mä en kauheesti loveta vihreetä mutta tossa on ihanan vihreet sävyt ^_^ *ah kun tajuaa jotain* onks noi sun lemppari hahmot vai mitä kun piirtelet niitä koko ajan? XD ei se mitään, noita on kiva kattoo :D ja vielä koulussa tehyt... *phew* @.@; lahjoittaisitko maagisen piirrustuskykysi mulle? ^__^

onko tolla toisella (mikä-sen-nimi-nyt-olikaan) siivet? o_O;

Ja OI kun joku muukin käyttää Photoshop 5.5:sta!! :D (mä kun luulin olevan ainoo... x})

(ja niin, osaanhan mä kirjottaa paljon (tyhjää) tekstii...)

nappa
15.10.2002, 13:38:57
ah, Grandiaa, tämä lämmittää sydäntäni. Sue on hieman liian aikuisen näkönen, mutta ei se kuitenkaan haittaa. Niin hieno on että vihaksi pistää kun ei itse osaa väritellä.

Excel
28.12.2002, 11:49:13
Aivan ihana! Väritys on kohdallaan täysin näköisiä ansaitsee arvosanaksi 9,5!!!

Viesti voisi olla pidempikin... - David.A.Mage
Ja samaten myös laadukkaampi... -Dagg

Nefisa
3.1.2003, 19:10:40
ihuna kuva!Tuo tausta on kaunis sekä hahmot ovat hienoja.Tuo (onko se nyt sitten Sue)toinen näyttää hiukkasen Eikolta.Vaatteet on tehty hienosti ja varjostukset ovat hienot.

Hiukset ovat upeat,mutta hahmot olisivat voineet olla kuvassa hieman mitensen nyt sanoisin eläväisempiä.Kun ne vain seisovat.Toine olisi voinut vaikka isua tai jotain.Mutta ei se nyt niin paljon haittaa.

Kuva on hieno joka on hyvä asia joten laita tänne lisää töitäsikin!

mindless
6.1.2003, 14:30:08
Oikeastaan tuossa työssä ei ole mitään huonoa...
siis... Mä en myöskään usko...Että siis kuinka joku voi piirtää noin hyvin...
Siis aivan mahtava työ...
No mutta tuohan on vain hieno kun tuolta paistaa tekstiä läpi :D
Eikä se nyt mitään haittaa, ei se tuota työtä PILAA kuitenkaan.

Niinkuin Safir sanoi: "Väritys on aivan söpöä, todella pehmeän, mutta kuitenkin niin voimakkaan näköistä. Kaunista kaunista. "
Totta. Väritys on mun mielestä pehmeän mutta voimakkaan näköistä ;)
Eikä tuo haittaa vaikka ne eivät poseeraakaan tuon kummemmin, sopii hyvin noin.
Laita muitakin töitäsi tänne :)
Kaunista.

LizzieFox
7.1.2003, 6:12:52
ihana työ..!
varsinkin värit. en ymmärrä yhtään miten joku osaa värittää noin kauniisti. Tausta tuo kivan loppusilauksen kuvallesi, ja tekee siitä semmoisen mukavan jännittävän..:)

Kun kyseessä on tuon laatuinen taideteos niin se ansaitsee myös laatuistaan palautetta. Perusteluita kehiin ja pituutta myös.
-nox

Vinyacarkaiel
7.1.2003, 7:09:49
Loistava työ, ei voi muuta sanoa. Väritys on parasta, mitä olen ikinä "livenä" nähnyt. ^_^ Anatomiassa sun muussa ei ole mitään vikaa, tausta on mukavan elävä (vihreää! Vihreää! ^_^) ja hahmot näyttävät ihan... itseiltään! Sinuna en surisi pisamien puuttumista, tässä on niin paljon hyvää tässä kuvassa, että kukaan ei moista ihastelultaan tajua. ^_^