View Full Version : KH-osio FFfiniin...
Dorianthem
14.2.2006, 15:20:56
Olisiko mitään mahdollisuutta saada Kingdom Heartsille omaa osiota tuonne FFfiniin, kunhan se joskus taas toimii? Sillä itse olisi kyllä valmis kehittämään sivustoa. Minulla olisi valmiina jo ainakin aselista ja paljon muutakin tulen aiheesta varmasti tekemään. Myös pienimuotoinen hahmoesittely on valmiina. Sinne varmasti myös saisi monelta muultakin käyttäjältä tietoa/apua/vinkkejä.
Lisäksi siitä hyötyisi monikin foorumin käyttäjä, sillä ei aina pitäisi kysyä niitä helppoja ja yleisesti tiedossa olevia asioita kysymysketjusta, kun voisi katsoa kyseiset asiat suoraan FFfinistä.
Vaikka tämä ei olekkaan KHfin (kuten monet ovatkin sanoneet), niin Squaren peli on kuitenkin kyseessä ja sinne saisi varmasti tietoa enemmän, kuin esimerkiksi jostain Ehrgeizistä saisi. Ja vaikka paikka onkin FFfin, niin ei sitä pitäisi aina ihan orjallista linjaa pitää siitä, mitä sivustolle tulee. Sivuston suosio vain luultavasti kasvaisi.
Niin ja tämä ketju ei aja samaa asiaa, kuin muutama ketju alempana oleva ketju.
//Kingdom Heartsissa on sentään Final Fantasy-hahmoja ja se eroaa Ehrgeizistä (esimerkiksi, koska kyseisiä hahmoja on myös Ehrgeizissä) hurjan suuren suosionsa vuoksi. Jo pelkkien FF-hahmojen perusteella KH eroaa Squaren muista peleistä (paitsi Ehrgeiz).
///Tonberry13, tarkoitatko FFfiniin, vaiko foorumeille? OK
////Chibbari, tehty jo ne sivut. Tosin kivempaa olisi lisätä ihan vanhalle sivustolle uutta matskua, kuin saada uusi sivusto nousemaan. Lisäksi täällä on enemmän porukkaa, joka voi tehdä matskua.
Hayzel
14.2.2006, 15:36:58
Oma mielipiteeni on, että tämä on Final Fantasy fanien foorumi. sivusto. Kingdomi Heartsille on omat fooruminsa ja sivunsa, joissa keskustelua kyseisestä pelistä voi käydä, sekä omat ketjunsa, ja minusta niiden pitäisi riittää. Ja nuo sinun aselistat ja muut härpäkkeet voi ihan hyvin lisätä sinne KH:n omaan ketjuun? :3
Jos nyt tuonne tehdään oma osio KH:lle, niin pian joku alkaa valittaa, miksei tehdä omaa osiota kaikille muillekin Squoren peleille. Silloin tämä ei olisi enää vaan FFfin vaan sekä KHfin?
//sama se, ei se silti ole Final Fantasy
///No voi herranjumala tehkää tästä nyt sitten KHFFfin sivusto.
Tehkää sille KH:lle omat fanisivut jos haluatte aselistojanne johonkin esille.
Tonishi
14.2.2006, 15:39:52
Tästä on muutenkin jo ollut puhetta, että tulisi KH-osio, mutta vastaus oli silloinkin ei.. Että tuskin se on myöntävä tälläkään kertaa.
//Foorumeille että FFfiniin.. Mutta foorumeillehan tästä siis on ollut puhetta.
/// Sen siitä saa, kun ei jaksa lukea koko viestiä loppuun : D. Eli siis foorumillehan tästä on vain puhuttu..
MKUP varmastikin tarkoittaa ihan tätä koko FFfiniä, eikä foorumia vai? Niin kuin on Final Fantasyillekin omat osionsa hahmoprofiileineen ja oppaineen.
Minä olen myös samaa asiaa monesti miettinyt, ja kerran taisin aikoja sitten siitä Enkuliltakin kysyä. Hän muistaakseni sanoi että ainakin FF-osiot pitäisi tehdä ensin valmiiksi ja mietittäisiin sitten, tai jotain sinne päin, eikä varmuutta Kingdom Heartsiin ollut, en minä puoli vuotta sitten ollutta nyt muista. Kuitenkin pitäisi myös miettiä että Kingdom Hearts pelejä on nyt yhteensä kolme, ja neljäs saattaa vuosien päästä porhaltaa paikalle myös. Veisikö KH liikaa tilaa, olisiko se tiellä ja onko se tarpeellinen? Minä uskon että tarpeellinen olisi, mutta Kingdom Heartsin faneja on vähemmän. Joten, riittävätkö FF-hahmot, SE:n merkki ja ff-tunnelma ja tekijät sekä suuri suosio ja kokonaisuus että tämä saisi oman osionsa? Minä kyllä pitäisin asiasta, ja kakkosen myötä KH saisi lisää kannattajia. Ja tämä ''tämä on FFfin'' on aina hiukan rassannut minua, mikään muukaan ff-sivusto ei ole kärsinyt KH:n osiosta. Ei edes ole kunnollista suomalaista KH-osiota missään, ja tiedän tämän rassaavan monia.
Oma mielipiteeni on, että tämä on Final Fantasy fanien foorumi.Mutta yleensähän Kingdom Heartsin fanit ovat myös Final Fantasyjen faneja. Kingdom Hearts pääsee minusta lähelle, paljon lähemmäksi kuin mikään muu Squaren peli ikinä. Ja miten foorumit nyt tähän liittyvät, kun kyseessä on ihan oma osio tuonne Final Fantasyt -osioon? (tai sen viereen)
//No voi taivas kun tästäkin taas meteli syntyi. Tulee tai ei tule, sama se minulle.
Dorianthem
14.2.2006, 15:59:01
Kingdomi Heartsille on omat fooruminsa ja sivunsa, joissa keskustelua kyseisestä pelistä voi käydä, sekä omat ketjunsa, ja minusta niiden pitäisi riittää.Missä? Voitko todellakin osoittaa minut suomalaiselle sivustolle, muulle siis, kuin omalleni? Itsellä ei ole tähän mennessä tullut vastaan, mutta jos kerran on, niin nostan hattua ja menen sinne heittelemään aselistaani ja muuta apuani.
Ja nuo sinun aselistat ja muut härpäkkeet voi ihan hyvin lisätä sinne KH:n omaan ketjuun? :3Ja nehän eivät varmasti katoa unohduksiin ketjun pyörteisiin ja kaikki tietenkin muistavat katsoa sivulta X, että mistä kyseisen aseen saa yms.? Ja kaikki varmasti jaksavat katsoa metrien pituista aloitusviestiä, missä on kaikenlaista tietoa, mitä omalle KH-osiolle saisi?
Mutta ketkä tulevat etsimään KH-aiheisia juttuja täältä FFfinin puolelta kun kerta tämä on Final Fantasyille tarkoitettu sivusto? KH:lle on oma ketjunsa foorumeilla, eikä sille tarvitse mielestäni tehdä mitään erillistä osiota minnekään.Ne, jotka ovat käyneet tutustumassa FFfin-sivustoon. Ja googlettamalla löytää.
//Ne henkilöt, jotka ovat tutustuneet FFfin-sivustoon sen jälkeen, jos se pistettäisiin sinne se KH-osio, niin he tietäisivät sen olemassaolosta. Silloin voisi kaikki KH-kyselijät foorumeilta ohjata suoraan KH-osioon FFfiniin. Ja kyllä sitä porukkaa täällä tuntuu olevan, jotka tykkäävät KH:sta ja varmasti pitäisivät vielä enemmän, jos eivät joutuisi tutkimaan satoja sivuja, jotta löytäisivät kaipaamaansa tietoa pelistä.
//Ja FF-alueet eivät varmaan koskaan tule olemaan kokonaan valmiita, sillä niitä tulee lisää koko ajan. Olisi jo aikakin tämän paikan hieman lisätä jotain muutakin.
MonGooli
14.2.2006, 16:09:50
Ja nehän eivät varmasti katoa unohduksiin ketjun pyörteisiin ja kaikki tietenkin muistavat katsoa sivulta X, että mistä kyseisen aseen saa yms.? Ja kaikki varmasti jaksavat katsoa metrien pituista aloitusviestiä, missä on kaikenlaista tietoa, mitä omalle KH-osiolle saisi?
Mutta ketkä tulevat etsimään KH-aiheisia juttuja täältä FFfinin puolelta kun kerta tämä on Final Fantasyille tarkoitettu sivusto? KH:lle on oma ketjunsa foorumeilla, eikä sille tarvitse mielestäni tehdä mitään erillistä osiota minnekään.
Enkuli
14.2.2006, 16:15:25
Annan oman virallisen kantani, joka oli muunkin ylläpidon kanta ainakin viimeksi kun näistä tuli puhetta: Muille peleille harkitaan osioita / omaa yhteistä osiota sen jälkeen kun FF-aiheiset materiaalit alkavat olla täydessä kuosissa.
Hayzel
14.2.2006, 16:15:38
Ja nehän eivät varmasti katoa unohduksiin ketjun pyörteisiin ja kaikki tietenkin muistavat katsoa sivulta X, että mistä kyseisen aseen saa yms.? Ja kaikki varmasti jaksavat katsoa metrien pituista aloitusviestiä, missä on kaikenlaista tietoa, mitä omalle KH-osiolle saisi?
Mutta ketkä tulevat etsimään KH-aiheisia juttuja täältä FFfinin puolelta kun kerta tämä on Final Fantasyille tarkoitettu sivusto? KH:lle on oma ketjunsa foorumeilla, eikä sille tarvitse mielestäni tehdä mitään erillistä osiota minnekään.
Tuota minäkin juuri ajoin takaa. Pyydä vaikka KH:ketjun perustajaa edittaamaan sinun aselistasi ym. siihen aloituspostiin.
Ne, jotka ovat käyneet tutustumassa FFfin-sivustoon. Tarkentaisitko?
//No tehkää nyt sitten mitä teette. :/
//Ja FF-alueet eivät varmaan koskaan tule olemaan kokonaan valmiita, sillä niitä tulee lisää koko ajan. Olisi jo aikakin tämän paikan hieman lisätä jotain muutakin.eivät niin varmaan, mutta onhan sinulla jo tuo sinun oma foorumisi, miksei se kelpaa sinulle?
No voithan sinä postata tänne foorumeille jonnekin sen aselistasi ja mitä muuta matskua sinulla nyt olikaan sitten. Minä olen ihan hyvin pelannut Kingdom Heartsia ilman tämän paikan avuja, mutta tietysti ei siitä mitään haittaakaan olisi vaikka tuolla "itse sivustolla" olisi jotakin vinkkejä Kindomiin. Minulle ainakin ihan sama, onhan Google olemassa. Sinne vaan.
Dudes, rakastelkaa mielummin kuin riitelette. Ihanaa. :3 Mour.
//
Annan oman virallisen kantani, joka oli muunkin ylläpidon kanta ainakin viimeksi kun näistä tuli puhetta: Muille peleille harkitaan osioita / omaa yhteistä osiota sen jälkeen kun FF-aiheiset materiaalit alkavat olla täydessä kuosissa.
Juu, tämä on hyvä. Kannatetaan.
Sarutobi
14.2.2006, 16:51:23
Omasta mielestäni ei. Jos vaan pyhitetään alue kokonaan Final Fantaseille, niinkuin se on tarkoitettutkin. Pelkkä squaren logo ja ff-hahmot, KH on silti aivan eri peli. Tämä voisi periaatteessa tarkoittaa, että alkaa tulemaan MGS ja Lada racing:stäkin pyydetään omaa osiota.
Tehkää oma sivu ja pyytäkää, jos saisitte, vaikka laittaa mainosbanneri fffin sivuille.
Nyarlathotep
14.2.2006, 17:00:10
No jaa, itse en ole oikein samalla kannalla. Vaikka square on tehnyt pelin, niin mitä sitten? Ei se ole siltikään Final Fantasy. Eihän MGSFinissäkään ole aluetta Maze of Galioukselle ja Pro Evolution Soccerille, vaikka nekin ovat MGS:n tapaan yhden ja saman peliyhtiön (Konami) pelejä. Sen ymmärrän kyllä, jos sivulla on, tai sinne tulee jotain Tacticsista, Unlimitedista tai AC:stä, kaikki kun ovat Final Fantasy merkin alla. Tehkää kuitenkin mitä teette.
Ja kyllä, olen katkera, kun minulla ei ole rahaa ostaa KH:ta.
Oma mielipiteeni on, että tämä on Final Fantasy fanien foorumi. sivusto. Kingdomi Heartsille on omat fooruminsa ja sivunsa, joissa keskustelua kyseisestä pelistä voi käydä, sekä omat ketjunsa, ja minusta niiden pitäisi riittää.
Minä olen ihan samaa mieltä. Pitäisikö jokaiselle Squaren pelille tehdä oma osionsa tälle foorumille? Sittenhän tästä tuli FSquare-EnixFin.
Eli minustakaan KH ei tarvitse omaa osiotaan.
Wompatti
16.2.2006, 13:54:44
Sanon samaa kuin Enkuli, eli jos KH-osio joskus tulee, niin sitten vasta kun muut osiot alkavat olla kunnossa. Joku voi tietenkin ilmoittautua halukkaaksi tekemään KH-osiota jo nyt.
Jos joku vielä kysyy asiasta, ohjatkaa hänet tähän ketjuun, kiitos.