View Full Version : Foorumit huoltokatkolle lähiaikoina!
Wompatti
19.2.2006, 19:35:28
Foorumit menevät huoltokatkolle ehkä jo tänä iltana. Foorumit ja sivusto siirretään uudelle palvelimelle, jonka jälkeen ne palvelevat entistä ehompina. Huoltokatkon kesto foorumien osalta max 1 viikko.
mogvisti
19.2.2006, 19:56:17
Nyt kun tämä julma tapahtuma alkaa olemaan ovella, niin haluaisin sanoa muutaman sanan. Ensinnäkin olen nauttinut ajastani täällä ja kirjoittelu on ollut mukavaa. Tietenkin pieniä ongelmia on ollut, mutta niistä selvittyäni kaikki on paremmin. Saattaa olla, ettemme näe enää koskaan, jos jokin menee pieleen. Mutta muista isä, minä rakastan sinua!
Aijahas.
No höh. Ei voi muuta kun hoputtaa siihen koodaukseen sitten! Juokaa sitä kokista ja koodatkaa sitä hooteeällämmää!
Haluan päästä postaamaan taas pian perkule :prkl:
Mitä. ;___;
Ensiksi en meinannut uskoa silmiäni. Huoltokatko. Kamalaa. Miten te luulette minun pärjäävän täällä siihen asti, häh? Minulla on pitkä ja tylsä hiihtoloma, en tiedä selviänkö ilman foorumeita. Foorumit ovat elämäni syvin tarkoitus, syömisen ja nukkumisen lisäksi. No, ehkä minun sitten täytyy vaan lisätä syömistä ja nukkumista.
Noei. Kiva että päästään uudelle palvelimelle. :3 mutta tehkää se nopeasti.
// mutta entäs jos odotettaisiin kesälomaan, silloin nimittäin varmaan lähden johonkin ulkomaille. Jos sitten vaikka ilmoittaisin kun olen lähdössä, niin saatte alkaa siirtelemään.
Huoltokatko? Ehkä jo tänä iltana? Voi ei. Kerrankin kun saisin olla sunnuntai-iltana ihan sikamyöhään kunnei ketään ole valvomassa. ;__; Ja viikko. Miten ihmeessä minä kestän tylsistymättä kuoliaaksi.
Mutta. Uusi palvelin, _b, mutta vauhtia sitten pliis. :<
Lacrima
19.2.2006, 21:09:24
no ei hele... -.-" Loistavasti ajoittuu tuoho juuri ennen Saunamiittiä. :/ No ei voi kyllä mtn. Ehkä tulee pienoisia vieroitusoireita, kun en tänne pääse, mutta elämä on ja onhan muitakin foorumeita olemassa, kuin tämä yksi.
JonVonRox
19.2.2006, 21:10:14
Antakaas olla. Minkäs tuolle voi. Normaalia toimintaa. Riippuvaiset voivat roikkua irkin puolella ja valittaa siellä. Rasittaa whinetys asiasta joka tuottaa vaivaa ylläpidolle.
Nyarlathotep
19.2.2006, 21:11:05
Nyt olisi oiva aika Welcillä poistaa turhat bannini #fffinistä.
Itse aiheeseen: Jes!
Hahaa, kun sivut kaatuivat kuvittelin jostain syystä foorumien menneen mukana (en mä mitään linkkirivejä ikinä lue :shy:) joten johan tässä tuli viikko taukoa pidettyäkin. Ja nyt sitten uusiksi? Eipä tuo mitään, voisi saada jopa luettua jotain hyödyllistäkin. Jopa vaikka sen Saatana saapuu Moskovaan, olettaen että saan sen lainaan jostain, Helsingin kirjastoissa ei ollut yhtään kappaletta vapaana kun kävin kait tällä viikolla viimeksi tarkistamassa. Olleet kaikki jossain teillä tietymättömillä siitä asti kun se kirjaksi sovittiin. Niin, kuka Murphy ja mikä laki?
Voi ei.
Mitenköhän minä vietän sitten tylsät ja masentavat arkipäiväni, ellen täällä.
Tulee todella ikävä tätä foorumia, mutta silti toivon, että pian tulisi taas kuntoon.
Hei muuten, en oikein nörttinä tiedä, mitä te tälle foorumille teette, mutta vaihtuuko tämä ulkoisesti jotenkin?
Hey, I love you!
Johnny
19.2.2006, 21:30:02
:o
Huoltokatko? Voi eiijj!~
Juuri kun alkoi hiihtoloma ja olisi aikaa olla koneella ja foorumilla, niin eikös foorumit mene katkolle? No, ei sille sitten vain voi mitään.
Btw, tyhjäpäänä haluaisin kysäistä yhden typerän kysymyksen.
1) Eli kaikki käyttäjät, postit jne. nollautuvat/deletoituvat? Or am I wrong?
Kuitenkin, vaikka tällainen nyyppä olen, niin olen nauttinut todella paljon ajastani täällä. Tulee ikävä, vaikka ''pian'' tavataan uudelleen.
Tuli muuten mieleen, että jos postit deletoituvat niin Kaappi ei pidä tästä. :p
1) Eli kaikki käyttäjät, postit jne. nollautuvat/deletoituvat? Or am I wrong?
Tuli muuten mieleen, että jos postit deletoituvat niin Kaappi ei pidä tästä. :p
Tuon minäkin haluaisin tietää.
Eiköhän Elias olisi maininnut aloituspostissaan, jos noin kävisi.
Mutta eihän sitä koskaan tiedä...
LizzieFox
19.2.2006, 21:50:43
Uskoisimpa että kaikki foorumien ja sivujen tiedot ovat tallessa jossain varmuuskopioilla eivätkä mitkään tiedot katoa. Foorumi ja sivut siirretään vaan uudelle palvelimelle josat ne jatkavat kuten tähänkin asti paitsi luultavasti se uusi palvelin on parempi. Ei se sitä meinaa että vanhat tiedot tuhoutuisivat. Siis jos varmuuskopiot ovat vaan kunnossa. Niinkuin ne tietysti ovatkin. Eli ei huolta. Kyllä meidän pojat osaa!
Huoltokatko vie elämäni mukanaan!
:cry:
*angst*
No ei, kyllä tämä pitää kestää. Tuskin siihen kuitenkaan viikkoa menee, uhkailevat vain. Ja vaikka menisikin, niin se pitää kestää paremman foorumin puolesta.
Prometheus
19.2.2006, 22:05:36
Aha. Ok, pistelkäähän foorumit sitten entistä ehompaan kuntoon sillä katkolla.
Aika lyhyt varoitusaika vaan. Onneksi ehdittiin hoitaa oulumiittijärjestelyt sentään pois alta. Otan osaa saunamiittiläiset. Noh, onneksi irkki on keksitty. Riippuvaisimmat varmaan pärjäävät silläkin jonkun aikaa.
Gift of Death
19.2.2006, 22:30:58
Nyt olisi oiva aika Welcillä poistaa turhat bannini #fffinistä.
Samoin. :P aargh! Käytin hymiötä! Näyttävät ho poistuneen. Onneksi.
Ei mutta toivottavasti saatte äkkiä hoidettua päivityksenne. Saan vielä vieroitus oireita. :confused: Näyttävät jo alkaneen.
No onneksi hiihtolomani alkaa vasta viikon vai kahden päästä, niin ei tylsyys pääse iskemään ihan niin pahasti.
Lord JF
19.2.2006, 22:32:59
NOOO!!! That's impossible!!
Melko shokeeraava uutinenhan tämä kyllä oli, mutta eipähän voi mitään. Heh, nyt minulla on ainakin paljon aikaa pelata kotoria ja lukea Star Wars Essential Chronologya. :P
Alunperin kirjoittanut Chop Suey
1) Eli kaikki käyttäjät, postit jne. nollautuvat/deletoituvat? Or am I wrong?Kuten Lizziekin jo sanoi niin eiköhän ne kaikki tiedot ole siellä varmuuskopioissa tallella. Olisi vain mielenkiintoista sitten tietää mitä sillä huoltokatkolla puuhataan. Mitä tarkoittaa "entistä ehompina"?
Berrycake
19.2.2006, 22:35:50
No, luulen että pieni (vaikkakin sitten pakotettu) tauko tästä paikasta tekee itse kullekin vain tertsyä ja terästä. Joten ei huolta. Moikkelis koikkelis ja viikon päästä nähään jos eivät ole nujunneet ihan täysin hommia siellä servunvaihdossa ja tuhonneet kaikkea. :D No ei. Onnea matkaan ja olkoon suuri kofeiinin henki kanssanne. :>
[/spam :::DDD]
Ajoitus loistava 10. Juuri silloin kun pitää panostaa kouluun ja opiskeluun tähän asti menneen elämäni suurimpaan kokeeseen, tarjoutuu näinkin loistava tilaisuus olla ilman tietokonetta sen aikaa että saa päähänsä jotain.Kiitos. Nähään. /spam