View Full Version : ff8 tärkeät tavarat lista
Nautilus
27.2.2006, 10:22:53
huomasin tuossa että lista on muuten ihan hyvä..mutta eikö listaan voisi laittaa että mistä mitäkin vihollisia löytää...se olisi hyvä lisä! ittelläni on sellainen englanninkielisenä ja siitä sain idean...=) auttaisi huomattavasti sillä maailma on aikas iso jos alkaa etsimään kaikkialta...ja etsimissäteen ei tarvitse olla iso kun jo on eri vihulaiset...ja samasta paikastakin tulee paljon erilaisia ögöjä...:eh:
ps jos asia on väärässä paikassa niin saa siirtää tms..mutta en löytänyt tälle parempaakaan paikkaa...
Wompatti
27.2.2006, 12:48:45
Kirjoita tähän ketjuun mistä kunkin vihollisen löytää, niin kenties sivuille joskus ilmestyy tiedot niistä.
Nautilus
28.2.2006, 8:41:58
noh voisinkai mie tietty pistää..mutta ne tulee joskus loman jälkeen koska en kerkiä aijemmin...mutta elkää nyt muut varastako minu tärkeää tehtävää...;D
The_Sipi
2.3.2006, 9:43:11
Itselläni kyllä olisi kaikkien monstereiden olinpaikat, mutten ole ajanut niitä vielä koneelle. Eikä siinä listassa kaikkia olinpaikkoja ole, onpahan joitakin muutamia esimerkkejä. Mites on, annetaanko Gaterren tehdä tuo lista vai uppaanko tuon listan tänne? Itse olin aikeissa julkaista sen vasta, kun melkein kaiken kattava monsteriopas olisi valmis (aloitin sen elokuussa). Kyllä! Minä olen väsäillyt sellaista kaikessa hiljaisuudessa, vielä tosin puuttuu melkein kaikkien EXP ja AB -palkinnot, kun etsiskelin noita monsuja täysin treenattuna; ei tosin vielä koneelle kirjoitettu. But the choice is yours!
Nautilus
2.3.2006, 12:37:08
:eh: noh jos ihan välttämättä haluat niin lisää se sitten...mutta jos löydän jutut aikaisemmin niin pistän...
pandemoniac
2.3.2006, 15:10:32
Eikös ne tärkeät tavarat näy tuolla ff8oppaassa? Itse olen ainakin sieltä kattonu:)
Nyarlathotep
2.3.2006, 15:14:02
Eikös ne tärkeät tavarat näy tuolla ff8oppaassa? Itse olen ainakin sieltä kattonu:)
huomasin tuossa että lista on muuten ihan hyvä..mutta eikö listaan voisi laittaa että mistä mitäkin vihollisia löytää...se olisi hyvä lisä!
Lue kunnolla. Puhe on tärkeitä tavaroita droppivien vihollisten löytöpaikoista, vaikka otsikko hämääkin hieman.
Nautilus
2.3.2006, 15:14:31
ei tässä nyt oo siitä kyse.....
vaan listasta jossa kerrotaan että mistä mitäkin örkkejä löytyy...:eh:
Dorianthem
2.3.2006, 15:15:51
Eikös ne tärkeät tavarat näy tuolla ff8oppaassa? Itse olen ainakin sieltä kattonu:)Kyllä näkyy, tarkoitus olikin hommata lista noitten monsujen olinpaikoista, joilta nuo esineet saadaan.
//heh heh, minä hidas muut luotijunia. =)