PDA

View Full Version : Lishää kishen jippijaijjee runoja

Mirandos
29.8.2002, 14:48:38
Täsä on taas yksi kattoon tuijottamisen tulos. (ei tod. kuvaa miun fiiliksiä)

I'm sick of living this life
I'm sick of beeing nobody's wife
I'm sick of watching from the side
and every day I cry and slide

I'm not askin' you to
live my life
I'm just asking you to
be my quide
I'm asking you to do
me a favor
to save my life; to be
my saviour

Does anyone have a heart
for me?
Does anyone have born
for me?
Doesn't everybody sometimes
think like this?
Does everybody sometimes
miss a kiss?

Will I get this crisis
over?
Will I get my nerver
lower?
Will this crying
ever stop?
Or will my life just
be a flob?

Thell me my friend
will this just go
will wind blow
and let me get
a happy end?

(taas tätä sheissepaskaa :P)
miks nää kaikki runot on samanlaisia?
no en tiiä. :)

yksisiipi
29.8.2002, 14:58:59
Minä pidän runoista joissa esitetään kysymyksiä, mutta omalla kohdallani se ainakin johtaa kierrätykseen. Mutta sun runostas, se on hyvää pohdintaa. Kaunista, kirjoittele lissää ja minä luen. :D

Sejkay
30.8.2002, 17:12:59
Hmm... ensimmäinen kappale kuulosti hieman liiankin samanlaiselta kuin pari aikaisempaa tekelettäs. Mutta onneksi se olikin vain se ensimmäinen säe.
Mielestäni tässä runossa ei ehkä ole niin paljon tunnetta, kuin niissä edellisissä, mutta on se silti ihan hyvä. Kyllä minä tuollaista luen. Välillä se kuulostikin hieman ...hmm... tutulta.

Mukava runo jokatapauksessa.

Gabriel
31.8.2002, 14:00:54
Riimaukset eivät olleet täysin samaa lajia ja osuvia joka paikassa, mutta taitaneekin olla toissijaista. Tässä runossa ilmeisesti on pyritty tuomaan esille tunteita (sen 'ilmeisesti' voi jättää pois) ja siinä on kyllä onnistuttu.
Runot ovat hyvä tapa purkaa tunteitaan, tiedän sen todella hyvin itse.

Ja kyllä tuo ohi menee ja vielä aurinko elämään paistaa. Tiedän senkin todella hyvin itse.

Mirandos
2.9.2002, 13:53:08
Originally posted by Sunnyze
Hmm... ensimmäinen kappale kuulosti hieman liiankin samanlaiselta kuin pari aikaisempaa tekelettäs. Mutta onneksi se olikin vain se ensimmäinen säe.
Mielestäni tässä runossa ei ehkä ole niin paljon tunnetta, kuin niissä edellisissä, mutta on se silti ihan hyvä. Kyllä minä tuollaista luen. Välillä se kuulostikin hieman ...hmm... tutulta.

Mukava runo jokatapauksessa.

hmm.. miehän sanoin, et se on samanlaine ku muutkin :P
en mie oikeen osaa kirjottaa muunlaisia.

Riimaukset eivät olleet täysin samaa lajia ja osuvia joka paikassa, mutta taitaneekin olla toissijaista. Tässä runossa ilmeisesti on pyritty tuomaan esille tunteita (sen 'ilmeisesti' voi jättää pois) ja siinä on kyllä onnistuttu.

jou jou kaappi tietää kaiken ja silleen