View Full Version : Another Story..
Raziel86
29.8.2002, 16:34:33
Katsoin juuri äsken tuon pelin alku jutun Gamefaqs:sa ja voin iloiten kertoa että tulemme saamaan hauskaa pelattavaa. Nämä hahmot myö nähdään (Tai siis saadaan tietoon siitä tekstistä)
Yuna, Wakka, Rikku, Lulu, Kimahri ja isoin ylläri...Arvatkaa itse vai onko liian hankala?? Tidushan se...Mutta kunnioitettavaa on se että ENSIMMÄISEN (Jos ei lasketa FF6:sen Terraa.) kerran FF pelien historiassa, nainen on päähahmo...
The death Magic
29.8.2002, 16:45:30
Minä luettelen sen päähahmoksi jolla ensimmäisen kerran pelataan pelin aikana. Ja FFX:ssä se on Tidus. Niin että minun mielestä FFX:n päähahmo ei ole nainen(paitsi jos Tidus on)
Muut saattaa ajatella toisin mutta minulla näin.
Ajatelkaa vaikka.
FFIV:ssä pelattiin ekana Cecilillä,FFV:ssä Butzilla,FFVI:ssä Terralla,
FFVII:ssä Cloudilla,FFVIII:ssä Squallilla ja FFIX:ssä Zidanella. Ja FFX:ssä pelattiin Tiduksella ekana. Eli näin.
Tristam
29.8.2002, 17:31:00
Originally posted by The death Magic
Minä luettelen sen päähahmoksi jolla ensimmäisen kerran pelataan pelin aikana. Ja FFX:ssä se on Tidus. Niin että minun mielestä FFX:n päähahmo ei ole nainen(paitsi jos Tidus on)
Käsittääkseni Raziel86 tarkoitti FFX:n jatko-osaa/sivuseikkailua Another story (?) FFX:n päähahmo on toki Tidus mutta Another Storyn päähahmo on kaiketi eri. Saa korjata jos väärin.
Another Storysta on jo yksi keskustelu. Etsikää se nyt itse.
Vinkki: Another Story EI ole pelattava peli, vaan video.