View Full Version : Some ones´s watching
Tässä on tälläinen jo hieman vanhentunut teos. Työ on jo ollut aika pitkän aikaa esillä nettisivuillani, mutta ajattelin laittaa sen tänne. Onhan se aika hieno. Tässä kuvassa on hyvä fantasiatunnelma. En tiedä esittääkö se mitään mutta se voisi sopia jonkin fantasiakirjan kuvituksiin. Solmupunoskuvio on aika hyvin onnistunut, tarpeeksi symmetrinen jne.
Tei työn tusseilla ja silmän väritin puuväreillä. Sitten photoshopissa väritin solmupunokset ja tein taustalle hieman tuollaista vihreää höttöä mikä ei ole mitenkään kovin hyvän näköinen. Silmään lisäsin aivan aavistuksen pintaheijastumaa fotarilla (isolla pehmeäreunaisella brushilla, opacity about 10%, väri valkoinen) Jotain kummallista sotkua kuvassa kyllä on. Pieniä hassuja länttejä siellä täällä enkä tajua mistä ne siihen tuli. En jaksanut poistaa.
Alkuperäinen/värittämätön versio löytyy täältä: http://www.geocities.com/grottoart/ornamentit.html
http://www.virhe.org/jasenet/brainpower/tietokone/003.jpg
yksisiipi
30.8.2002, 11:02:46
Voi helkutti... :ooh: Tuohan on kuin levynkansi. Ehdotteleppa Summoningin mahdolliselle 7. levylle tuota. :D Sauronin silmä. Kyllä ne jotkut osaa.Näin mahtava työ kyllä antaitsisi syvällisempää analysoimista -Pinchi
Pinchi
30.8.2002, 11:06:37
Originally posted by Brain Power
Onhan se aika hieno. Tässä kuvassa on hyvä fantasiatunnelma. En tiedä esittääkö se mitään mutta se voisi sopia jonkin fantasiakirjan kuvituksiin. Solmupunoskuvio on aika hyvin onnistunut, tarpeeksi symmetrinen jne.
Ihanaa kun joku oikeasti myöntää että työ on hieno, ja uskaltaa olla ylpeä itsestään. monet nimittäin usein vähättelevät itseään.
Kuva nimittäin todellakin on aivan lumoavan kaunis ja upea, ja se todellakin kävisi fantasiakirjan kanneksikin, miksei myös tatuoinniksi. Tuo silmä suorastaan hypnotisoi kuvan katsojan, sitä vaan jää tuijottamaan. Eihän tästä löydy edes mitään huomauttamisen aihetta, kuten esim. ihmispiirroksista aina. Erittäin mahtavaa työtä, annan kyllä täydet pinnat ja paljon respektiä ^^.
Jokos muuten olet laittanut töitäsi elfwoodiin :)?
Elfwood on jäänyt vielä...heh. Siellä on niin paljon kaikkea että eksyn sinne aina. Mutta kiitos kehoitteesta. Menen laittamaan sinne joitakin töitä ja voin ilmoitella sitten siitä. Sillä välin kannattaa ehkä käydä katsomassa http://www.virhe.org
IHANA! Kaikki mikä siinä on jotenkin miellyttää silmääni. Vihreä väri on jotenkin niin ihana väri...:) Yksityiskohtainen ja hiano, noi kaikki vänkyrät ja ja koristeet pistää ihailemaan, jaksaisimpa/osaisimpa minäkin joskus tuollaisia :) Omaperäistä!
Vierailin aikasemminkin saitillasi ja kyllä siellä on sitten vaikka mitä mahtavaa, rakastan tuollaisia kauniita väkerreltyjä juttuja, en sitten keksi parempaa sanaa X) uh...no kuitenkin.
Design systeemit kunniaan! Ihailen myös aina ihmisiä jotka osaa tuon ikiihanan tussaamisen taidon, itselläni on vähän hakuteillä~
Piirtäisitpä siekin joskus jotain mangaihmisiä tai ihmisiä tuolla kivalla tyylilläsi :)
Todella upea! Itse asiassa hienoimpia töitä, joita olen täällä nähnyt. Hyvinkin miellyttävällä tyylillä piirretty, väritys on kohdallaan, ja ihania nuo kaikki pienet yksityiskohdat! Voisin jopa sanoa, että se on minun silmääni melkein täydellinen. Mitään taustaakaan en missään nimessä kaipailisi. Vaikka tuohon silmään kiinnittääkin ensimmäisenä huomionsa, kaikki pienet yksityiskohdat sopivat hyvin kuvaan. Tuotahan voisi katsella vaikka kuinka kauan...
Seyana
30.8.2002, 18:10:49
Se on selvä dinosaurus, joka katsoo avaimenreijästä. Tai ainakin niin minä sen näkisin.. toisaalta tuollainen voisi olla myös tavattoman hieno koru.
Väritys on todella upea ja koko kuvakin on, kuten itsekin sanoit.
Itse pidän eniten tuosta vihreästä reunuksesta, mutta koko työkin on kerrassaan mahtava.
Jep jep
Se on hieno tosiaan ja kaiken lisäksi se on mun mielestä pirun silmä,näyttää ihan siltä.
Hei mutta tuossa olis voinut kyllä olla musta tausta,olis voinut hohtaa silleen siististi tai vilkkua tuo silmä hehe...
Mä voisin sanoa että tuo on aika hyvin säteilymäinen työ,jotain vuosi 3000 robotti jutskia...
Mielikuvitusta ok.
Good Work ! Nice
kyllä tuo silmä on oikena näköinen!
se oikein iski silmään (vitsi vitsi)
kuitenkin, kuviointi silmän ympärillä on
todella hienosti tehtyä,
ja ennenkaikkea, kaunista.
tuosta voisi hyvinkin tulla esim. johonkin peliin
hyvin osallistuva kuva , oukei, nyt menee sekoksi ^^;;
kuitenkin, hyvin onnistunut työ ,
mutta teeppäs jollain eri värisellä tuo silmä niin
katsotaan uudemman kerran ^^
bigspin
30.8.2002, 22:18:18
No huh kun hieno.Tuo silmä todellakin tuijottaa, niin aidolta se kuitenkin näyttää :ooh: Tuo vihreä väri jotenkin lumoaa työssäsi hienosti^^Niin kuin Yksisiipi jo sanoi, kuva sopisi hyvin johonkin levyn kanteen =D Bra!
Roakel
31.8.2002, 19:40:44
Erittäin hieno kuva, voisi melkein luulla jonkun taiteilian piirtäneen kuvan. Toi silmä on aika hyvin onnistunut ja varjostukset ovat mielestäni kohdallaan, miinuksia en löytänyt. Kerta kaikkiaan upea työ :D.
Kreifi
31.8.2002, 20:01:35
Minähän olen tuon työn jo aikoinaan nähnytkin kun sivuillasi vierailin. Sillon en kommenttia paiskannutkaan joten tässä tulee. Siis yhdellä sanalla, loistava. Fantasiatunnelmaa tosiaan riittää vaikka muille jakaa. Mielelläni ottaisin tuollaisen kuvan vaikka kirjani kanteen, kunhan aihe olisi jotenkin silmään sopiva. Johonkin fantasiaropeen tuo olisi loistava esine. *alkaa heti keksimään ideoita* Jälki on yksinkertaisesti helvetin laadukasta, niin ammattimainen ote on tässä työssä, että huh. Minua kuitenkin häiritsi silmän heijastus, mutta sekään ei haittaa jos ajattelee, että silmän pinta olisi lasia - ns. maaginen esine. Uh, turhaa läppää, mutta halusin nyt kuitenkin hiukan kehua työtäsi.
ps. Minulle kuvasta tulee mieleen jokin kaaoksen silmä tai jotakin vastaavaa.
eipä auta muuta sanoa kun että on kyllä todella hieno taideteos. värit on kerrassaan loistavat ja tuovat tuohon metsäistä tunnelmaa. varsinkin nuo kourat tuossa sivuilla ovat mahtavat. enkä voi ymmärtää miten tuollaisia hienonäköisiä ornamentteja edes voi kukaan keksiä. jään vaan tässä ihmettelemään ja ylistämään.
O.O!
MIKÄ TYÖ! se on aivan mahtava! Tulee kyllä aivan mieleen joku ancient symbol joka on "jumalien talismanni" joka antaa omistajilleen jotain jännää!
Mutta tuota kuvaan en olisi uskonut näkeväni täällä, koska se on todellakin mahtava työ... siinä ei ole mitään vikaa mun silmissäni... olet todellakin hyvä piirtämään... olen kateellinen =)