View Full Version : Ehdottomasti PARAS FFX biisi! ^___^!
Mirtsa
19.1.2002, 17:47:09
Paras FFX biisi minkä olen tähän mennessä kuullut...
BLITZ OFF!!! XD
DOWNLOAD (http://ftp.gamesweb.com/pub/finalfantasy/clans/22-03/public/ffx_ost_2_11_blitz_off.mp3)
onhan sekin hyvä mutta minun mielestäni tidus and yuna´s theme on parempi....
Edited by Flame on 19.1.2002 19:00
kerran imutin tuon biisin mutta taisi tulla hieman väärä sellainen :)
aloin kuuntelemaan ja ihmettelin kun tuli jotain heviä sieltä niin. :P
Locke Cole
19.1.2002, 18:32:50
Olihan tuo ihan hyvä...käykääpä lataamassa "Otherworld" siinä kunnon biisi....=)
Originally posted by Locke Cole @ 19.1.2002 19:32
Olihan tuo ihan hyvä...käykääpä lataamassa "Otherworld" siinä kunnon biisi....=)
Eikös se toimi myös viimeisen taistelun taustamusiikkina?
On se kyllä todella järkyttävää mihin suuntaan nämä FF:än musiikit ovat menneet. :(
Mirtsa
19.1.2002, 23:05:20
Originally posted by Locke Cole @ 19.1.2002 19:32
Sen oon kerran kuullut enkä toista kertaa kuuntele.. sain siitä päänsäryn O_O;;
Paras biisihän on tietysti Seymour Battle. Suosittelen
hakemaan.
Edited by Beam on 20.1.2002 12:21
Originally posted by Beam @ 20.1.2002 12:20
Paras biisihän on tietysti Seymour Battle. Suosittelen
hakemaan.
Se on kyl väistämättä hyvä biisi, Muttei paras... FFX on todella mahtavia biisejä lähes kaikki! FFX biisit ei ole kaikki Uematsun alaa, Joka on outoa :huh:
Originally posted by RPGMinerva @ 19.1.2002 18:47
Paras FFX biisi minkä olen tähän mennessä kuullut...
Tiesitkö ettei se ole Nobuo Uematsun tekemä biisi? Vaan Masashi Hamauzun... Taisit saada uuden fanin! ;D
Edited by Dark on 20.1.2002 14:44
Originally posted by Dark @ 20.1.2002 14:38
Vaan Masashi Hamauzun... Taisit saada uuden fanin! ;D
tai sitten hän joka sen sävelsi niin sai uuden fanin. ;)
hitto kun en ajoissa tajunnut imuroida noita kaikkia biisejä kun niitä oli jaossa :)
jostain kyllä on pakko löytää.
psaijai
20.1.2002, 14:19:46
Oishan se ihan kiva imuroida noita biisejä mutta ei viitti modeemin läpi pistää tulee! :( Kunpa nyt sais äkkii sen ADSL:n! :)
Sami E
20.1.2002, 14:25:04
Kyllähän tuo on hyvä, mutta minä pidän monesta muusta enemmän. Esim. "Hurry!!", yksinkertainen, mutta nopea ja tehokas kappale. Ja vaikka "People of the North Pole"! Ahuuu....
Originally posted by Sami E @ 20.1.2002 15:25
People of the North Pole
Siinä on kyl yks tosi nätti/hyvä biisi! Oletko kuullut Sky theme? Tosi häijy! Ja Victory Fanfare jyräää!!! ;D
Mirtsa
20.1.2002, 16:38:45
Originally posted by Dark @ 20.1.2002 14:38
Tiesitkö ettei se ole Nobuo Uematsun tekemä biisi? Vaan Masashi Hamauzun... Taisit saada uuden fanin! ;D
Ooohh!! Masashi Hamauzu!! O_O!! ^___^
*alkaa keräämään Masashin biisejä ^^;;*
Yunan theme kuulostaa lähinnä remixatulta Aeris themeltä :(
Mutta FF X ost on kyllä täyttä rautaa.
Tuo downloadattava ei ollut täysin minun mieleeni, toimii varmaan tappelussa mutta ei näin muutenvain kuunneltavana biisinä.
Suteki da ne (orchestra version)
Kannattaa käydä cddatabasessa kattomassa muitakin kappaleita FF:stä.
http://www.cddb.com/php....=Search (http://www.cddb.com/php/search2.php3?f=artist&f=disc&q=Final+Fantasy&image=Search)
skaven
21.1.2002, 14:34:32
En ole kuullut mitään FFX biisiä, paitsi nyt ton, joten ton on pakko olla tässä vaiheessa paras :P
Originally posted by Beam @ 20.1.2002 19:48
Yunan theme kuulostaa lähinnä remixatulta Aeris themeltä :(
Oikeastaan se on jokin versio Suteki Da Ne:sta....
Blitz off on erinomainen kappale, mutta on parempiakin kuultu...esim Hurry!, To Zanarkand (orkesteri-versio), ja Preludessa on sellainen "catchy" melodia...tekee aina mieli tanssia sen tahdissa :/
Mun ehdoton lemppari: Warping To a Different Dimension.
Se on siis niin ihuna, ja muutenkin kaikki nuo Song of Prayerit on hyviä. :lovetus:
Z-e-r-o
30.1.2002, 19:51:52
Tos kestää liian kauan käytän ennemmin WinMX ja haen ton sieltä.
Toinen kohtalainen: Otherworld (eh hard rock :huh: )
Edited by Z-e-r-o on 30.1.2002 20:54
psaijai
31.1.2002, 8:31:06
Originally posted by örri @ 21.1.2002 15:34
En ole kuullut mitään FFX biisiä, paitsi nyt ton, joten ton on pakko olla tässä vaiheessa paras :P
Käy täällä. (http://www.gamingforce.com/audio/mp3/af/ff10ost.php) Sieltä saa kaikki FFX biisit!
David A. Mage
2.2.2002, 14:58:39
Häh? Paras? Noh, makuasioista ei voi kiistellä. Oma suosikkini nimittäin on to Zanarkand.. Ja sitten jos haluan jotain agressiivisempaa kuunnella, niin Otherworld osuu kuin nappi otsaan.. Ja pari muuta ovat Seymour Battle, Path of Repentance, Ending Theme, Normal Battle ja pari muuta (Oho.. Idolini ei ole muuttunut, Nobuo yhä tekijänä kaikissa :D )
Beatrix
7.2.2002, 17:28:55
Isoveikka hommasi minulle jonkun semmosen biisin, missä Rikku laulaa...(tai jotai semmosta se ainakin sanoi :huh:) nimeä en edes tiedä mutta hieeeno kappale silti.. itse asiassa paras mitä olen kuullut! *pitääkin heti kotiin tultua ruveta taas kuuntelemaan* :yay:
EDIT: ummmm... sen biisin nimi on Suteki Da Ne...
*minä*--> :nuija:
Edited by Beatrix on 10.2.2002 00:07
auron_86
16.2.2002, 21:03:30
Onhan tuo ihan hyvä, mutta silti pidin itse enemmän Seymour Battlesista ja Otherworldista. Ei sen puoleen, kaikki FFX:n kappaleet ovat loistavia. Kokeilkaapas kappaleita nimeltä Peoples of the Northpole, To Zanarkand ja Hurry!
Originally posted by David.A.Mage @ 02.2.2002 15:58
Häh? Paras? Noh, makuasioista ei voi kiistellä. Oma suosikkini nimittäin on to Zanarkand.. Ja sitten jos haluan jotain agressiivisempaa kuunnella, niin Otherworld osuu kuin nappi otsaan.. Ja pari muuta ovat Seymour Battle, Path of Repentance, Ending Theme, Normal Battle ja pari muuta (Oho.. Idolini ei ole muuttunut, Nobuo yhä tekijänä kaikissa :D )
Oma suosikkini nimittäin on to Zanarkand
Hienoa, mun toinen suosikki on To Zanarkand kans. Sen edelle menee vaan seymour Battle. Tosin ei Otherworld:ään ole hullumpi. Mut To Zanarkandissa on sitä jotain.
edit:// edit- nappi on olemassa. sanonko tarkat koordinaatit? ;)
-celebration
Edited by celebration on 27.2.2002 18:29
Tuplapostit on muuten kiellettyjä, btw... edittaa ennemmin vanhaa viestiäsi..
edit:// laitatko kanssa jotain aiheeseen kuuluvaa?
-celebration
Joo, öh, Suteki Da Ne ja Rikku's Theme on X:n parhaat biisit miun mielestä :shy:
Edited by Lain on 04.3.2002 19:38
No, oli se hyvä. Ei ehkä kuitenkaan ihan paras. Mitä nyt demoa oon pelannu niin musiikit ovat kyllä todella hyviä! *meinaa pyörtyä*
Herreguud, toivon mukaan toi ei ole paras biisi.. sillä muuten loput on melko kökköjä :D No onneks mulla on koko soundtrack itelläni ja voin sanoa, että paras kappale on To Zanarkand :)
Eikun parhaita kappaleita on tietenkin:
Auron's Theme (jee... auron :D )
This is your story (.... kuulostaa auronilta :P )
Brass de chocobo (paras chocobomusa tähän mennessä)
Prelude (juu ei ihan tavallinen prelude, mutta pirun hyvä)
Ja muita hyviä on Besaid Island ja Suteki danen orkestraali versio.
Aurora
23.4.2002, 11:29:18
Itse pidän ehkä eniten Tida's & Yuna's themestä, ja Rikun laulusta.Tulee siitä sävelmästä mieleen ihan FFVI:n celesin operalaulu.Hieno se on.Mutta toisaalta en ole kuullut paljon biisejä vielä.Suteki da ne on myös hyvä.Millainenkohan Moogle theme mahtaa olla.. :)
bigspin
19.5.2002, 20:21:21
HÖH!mulla ei toiminu toi sivu.perhana :prkl:
FantasyManIX
19.5.2002, 20:53:20
No Olen sitä mieltä että suurin osa Final Fantasy kympin kappaleista on aivan loistavia. Esim.Blitz Off ja Auron theme
Originally posted by bigspin @ 19.5.2002 21:21
HÖH!mulla ei toiminu toi sivu.perhana :prkl:
Tämä riittänee selitykseksi:
The file server is currently down. Check the main page for more information.
Files will return mid - end of this week. Until then, check the forums.
eipä tuossa biisissä ollut mitään valittamista!!
ihan hyvä oli!!
Paras on ylivoimasesti Auron's Theme. sitä kuuntelee vaikka tunnnin putkeen.
Toinen erittäin hyvä on Otherworld.
Seymour (battle) on miusta paljon parempi... Ja Suteki Da Ne vieläkin parempi!!! :D En ollut oikeen miukun mieleen, ja jos olikin, min itse en oikeen siitä välittänyt... :eh:
Sitä paitsi tota saa kuunnella tarpeeksi jo pelaamalla Blitziä!!! *Blitzballin vihaaja.*
EDIT:// Eikö Seymour kirjoitettu NOIN?!?! :eh: :D
Edited by Yuria on 08.6.2002 09:31
mie oon tykännyt usein ff7:n ja kasin loppis musasta
ja onha se seiskan bird of god ja ysin your not alone
mut paras kyl on se musiikki mikä tulee necronissa
necron musa rulaa :D
John, kyse oli kappaleesta Blitz off, ei muiden pelien musista.
Minusta Blitz off on yksi FF X OST:n parhaista musiikeista Otherworldin ja decisive battlen rinnalla. Itse asiassa se soi minulla tälläkin hetkellä. Se on hyvä kappale. :D
FF kympi on kyllä täynnä loistavaa musaa, mutta tuo ei vedä vertoja People of the north polelle, joka ontodella kaunis musa :lovetus:
Blitzball gamblers on myös hyvä.
John, noille musille on tosiaan omat topicit..Virheistä oppii..
//gamblers unohtu :eh:
Edited by Nazna on 08.6.2002 14:01
selvästtikki ne tapalliset taistelu kappaleet ja auron themeäkin kyl kuuntelee :/
Sen verran että tuo linkki ei toimi minulla..
No, olen peliä pelannut ja ihan hyvä kappale se on vaikka parempiakin on, esim Hopeless Desire ja Otherworld.
Kympissä on paljon mahtavaa musaa esim. People of the North Pole, to Zanarkand, Suteki Da Ne, Otherworld, Pomo ja taistelu musat yms. Musat ovat paljon parempia kuin kasissa ja ysissä, mutta eivät kuitenkaan ehkä niin hyviä kuin seiskassa... ehkä...
Tonishi
10.12.2003, 20:04:21
On sekin hyvä, mutta minusta opening theme on parempi siinä alussa.
X.Auron.X
16.12.2003, 14:27:36
Zarakand tottakiai! suosittelen lataamaan!
Zephiroth
20.12.2003, 19:55:10
Auronin theme on paras! Mist noita biisejä voi muuten imuttaa?
Roleplayer
20.12.2003, 21:14:31
Hmm. Ei kyllä ollut ihan sitä mitä odotin tai saatika muistelin sen olevan. Heh. Ei kuullostanut yhtään mukavalta olisi pitänyt jättää kuuntelematta. Ei toimi näin tässä koneella tuo musiikki. Pelissä on muutenkin niin niin monia muita hyviä biisejä, että nopeasti hakemaan muita myös..
Auron, The Hero
24.12.2003, 12:59:49
Ai mun vai.
No neljäs Seymour taistelu on mahtava!
Lazuli
26.12.2003, 21:17:16
Min mielestä suurin osa FFX:n biiseistä on über ihunia, mutta kyllä on joitakin jotka menevät muiden edelle... ^.^
- to Zanarkand
- Auron's theme
- Suteki Da Ne
- Seymour theme
www.vgmusic.com
tuålla on paljon pelimusiikkeja, löytyy suunnilleen kaikki FF-biisit!
[midi jujutzkoita] n_n