PDA

View Full Version : ''An eye upon mirkwood,,

yksisiipi
1.9.2002, 9:35:17
Avasin taas photoshopin ja kuuntelin samalla Summoningin "Nightshade Forests" levyä, ja aloinkin piirtämään Sauronin silmää. Päätin siitä tehdä sitten synkän metsäaiheisen piirustuksen. "Sauronin silmä yllä synkmetsän,, :D
Ei mikään järin hiano, mutta kelevannee...

nox
1.9.2002, 9:58:36
Tulee mieleen revontulet tuosta keskellä olevasta silmästä. Lens Flare vilahtaa...=) Ilman kehyksiä kuva olisi onnistuneempi. Eli jos kuva ei olisi ympyrän sisällä niin kuvasta saisi enemmän valokuvamaisen vaikutelman. Synkkää tunnelmaa on selkeästi tavoiteltu ja se on onnistunut ainakin sävyvalintojen osalta. Mutta mutta. Sehän olikin Yksisiipi työn takana. Taisi olla ensimmäinen työsi täällä. Photoshoppikin näyttäisi löytyvän. Pistä vaan Summoningia enemmän soimaan ja töitä lisää esille.

yksisiipi
1.9.2002, 12:10:19
Olenhan minä pari piirrosta aiemminkin tänne postannut, tosin ne eivät sen kummempia olleet. :D
Tässä olisi alkuperäinen Synkmetsän silmä, eli ilman kehyksiä, josko noin olisi hienompi.

Zippor
1.9.2002, 17:13:19
Woah no tos on kyl valokuvan näkönen työ, toi silmä on tosi hiienosti tehty ja muutenkin aika karmivan näkönen.IIK!
Tos mettässä on se vika et se ei oikee näytä metältä vaan vuoristolta :huh:
Toi on tosi hieno työ sain juuri jotain innostustakin siitä uuteen työhöni. :D Tos toisessa se pallo ei kyl hirveesti haitannu mua vaikka se näyttää aika lailla enemmän veistokselta mut kummatkin on tosi hienoja.

Mikey
2.9.2002, 8:05:23
Ööh... Mulla tulee mieleen joku hymiö jolla on sormus suussa... :bored:

Mutta kyllä tuo on ihan hieno kuva, mutta ei aivan mestarityö arvosanan arvoinen mun suustani... Mutta kyllä se on kumminkin ihan hieno työ...

EDIT:// joo ai katos joo... siellä on toinenkin kuva... Se on mun mielestä paljon parempi kun siinä on se sun mirkwoodi... se on paljon hienompi...

KomaJ
5.9.2002, 11:28:01
Missä tuossa näkyy metsä!? En ainakaan minä huomannut mitään edes minkäänlaiseen kasvillisuuteen viittaavaa.
Anteeksi jos olen väärässä, mutta mielestäni kyseisessä kuvassa on vain värejä ja ellipsi, jonka sisäpuolella on silmä...

Originally posted by yksisiipi
Olenhan minä pari piirrosta aiemminkin tänne postannut, tosin ne eivät sen kummempia olleet. :D
Tässä olisi alkuperäinen Synkmetsän silmä, eli ilman kehyksiä, josko noin olisi hienompi.
Tämä on paljon parempi, kuin tuo aikaisempi, mutta...silti...Luulet liikoja itsestäsi, anteeksi vain, hra. yksisiipi...
Tässä näkyy ehkä jotain metsäänkin viittaavaa, mutta eipä sitä kyllä metsäksi tunnista, noin äkkiseltään.

Ei tuplapostauksia. Muutenkin voisit tarkkailla miten kannustavia kommetteja laitat (koskien muitakin, kuin tätä ketjua). -Potri

nox
5.9.2002, 12:05:29
Originally posted by Wodomagon
Missä tuossa näkyy metsä!? En ainakaan minä huomannut mitään edes minkäänlaiseen kasvillisuuteen viittaavaa.
Anteeksi jos olen väärässä, mutta mielestäni kyseisessä kuvassa on vain värejä ja ellipsi, jonka sisäpuolella on silmä...

Tämä on paljon parempi, kuin tuo aikaisempi, mutta...silti...Luulet liikoja itsestäsi, anteeksi vain, hra. yksisiipi...
Tässä näkyy ehkä jotain metsäänkin viittaavaa, mutta eipä sitä kyllä metsäksi tunnista, noin äkkiseltään.

Jaahas ja kukas herra grafiikkamessias täällä taas saarnaa?
Kuules, tottakai siellä on värejä ja ellipsi sun muuta. Jos et tiennyt niin se työ koostuu niistä. Jos olisit lukenut Yksisiiven tekstin niin muistaakseni siinä mainittiin että photari oli juuri vasta hankittu. Mistä tulikin mieleen eräs sanonta: KUKAAN EI OLE SEPPÄ SYNTYISSÄÄN. Ei edes ketkään Seppo nimiset. Joten suu suppuun neropatti...Ei täällä tarvitse olla mikään Giger että saa töitään tänne postata. Eikä kenenkään eteenkään tarvitsisi kuulla tuollaisia kommentteja.