PDA

View Full Version : oekakka

Neesa
1.9.2002, 23:14:12
http://www.slayer66.com/forum/album/Nina/15755.png

Niin että mites täällä sujuu oekakit? Viimeisin oekakkani, lupaan olla postittamatta enää oekakkoja :p Kuhan jaksan piirtää käsin. jotain.

Potri
1.9.2002, 23:23:11
Todella coolit valaistukset, =D ja pukukin näyttää erittäin hienolta. Pidän tavastasi varjostai hahmojesi kasvot. Äläkä missään nimessä jätä postittamatta yhtään näin hienoa kuvaa, oli ne sitten okekkejä tai ei. :)
Mitä tuossa tekstissä muuten lukee? En saa kaikesta selvää.

Narbeleth
1.9.2002, 23:24:05
No et kyllä lopeta näiden näyttämistä täällä. Lissu tekee vaan lisää oekakkeja ja laittaa ne kiltisti esille. Animaatioiden kanssa, sehän oekakissa on ideana eikö? Että näkee miten se on piirretty (oppisi ehkä itsekkin jotain).

Kuvasta sitten. Kovin nätti on, pidän väreistä. Ainut mikä aiheuttaa lievää päänvaivaa on tuo teksti. Hieman hankala lukea...

Mutta sen animaation minä kyllä haluaisin nähdä kovasti.

Ronin
1.9.2002, 23:30:07
Nyt kiroan jo itseäni,kyllä on kauniisti käytetty värejä.Katsos ei osaa itse värittää,elikkä pitää kehua värillisiä töitä.

No ei minulla ole muuta sanottavaa jos tarkaan katson tuo kaula,
no ei sillä ole,on kyllä vähän pitkä.
Ei mitään väli, jep lisää..

Ren
2.9.2002, 5:01:31
Jeesus K. Jumala. Jos sanoisit, että ähäkutti, oikeasti tämä on piirretty käsin, niin uskoisin saman tien (ehkä sanoisin jopa "sitä vähän epäilinkin"). Ainoa keino jolla olisin arvannut tuossa käytetyn tekniikan on tuo oekakille tyypillinen rasterointi joissain kohdissa, enkä varmasti olisi ollut tarpeeksi tarkkasilmäinen sitä huomaamaan. Minähän en muuten sitten ole niitä ihmisiä, jotka kuolaavat ihan helposti...

En tiedä varsinaisesti miten oekaki toimii ja mitä työkaluja siinä on, mutta harvempi vääntää tuollaista millään ohjelmalla.

Joo ja sitten listaa: nätti väritys, nätti varjostus, nätti tausta, nättejä yksityiskohtia (resorit, ruutuhame) ja nätti hiuksisto.

yksisiipi
2.9.2002, 7:12:22
Muuten kaunis hahmo, mutta sillä on kumma virne... :D Väritykset ovat jälleen kerran hienoja, ja tuon tytön vaatetus kanssa.

nox
2.9.2002, 7:16:21
Pidän itsekkin tuosta ihanasta valaistuksesta. Varjostuksia ei liiemmin näy eli kuva on todella ja raikas ja iloinen. Tytön vaatteet laskostuu (?!) todella aidon näköisesti. Ääriviivojen pois jättäminen on myös mukavaa vaihtelua. Tulee sellainen maalausmainen vaikutelma. Itse en tästä Oegagga jutusta ole kovin innostunut mutta eipä sillä mitään väliä, hieno työ joka tapauksessa.

Neesa
2.9.2002, 11:08:46
Potri> siinä taitaapi lukea jotain ihan päätöntä kuten.
Resuscitate
In my sleep
Awake to see
You're never here

But the losing yields
Another year

biisi on Muse - Recess.

Satu> No kaikissa ei oo animaatiota :/ tossa nyt ei ollut, kyllämie sen muuten olisin tietty näyttänyt^^

Ren>(Kweeeh~ mikä avatari :)Niinja "rasterointi" on sellainen kiva työkalu oekakissa, kun TOnes, niitä on kiva lisätä kuviin :p

ah niin tietty...kiitos kommenteista ja kritiikist^ä :B