PDA

View Full Version : Peli-idea Squarelle

Awna
2.9.2002, 15:06:03
...nyt vain toivotaan että idea hakeutuu jonkun tärkeän henkilön käsiin...

Olen jo pitemmän aikaa miettinyt, miten hauska olisi Chocobo-peli, jossa Chocoboja ostellaan, myydään, jalostetaan ja käytetään näyttelyissä. Se olisi nettipohjainen, joten ihmiset voisivat myydä toisilleen Chocobojensa pentuja (siis Chicoboja) ja sitten käyttää niitä näyttelyissä ja juoksutella niitä radalla kehittääkseen niitä. Ja joka kilpailusta saisi lisää Giliä uusien Chocobojen hankkimiseen ja astuttamiseen.

Eikö olisi hyvä idea? Kommentteja, ehkä joku vielä tekisi tällaisen pelin! :)

Catch a fish
2.9.2002, 16:13:09
Joo. Nimeksi vaikka Chocobokémon. ;D
Ei vaineskaan.
Ihan hyvä idea.
Tuskin vaan tulee koskaan olemaan totta.. :eh:
Mutta en panisi pahakseni, vaikka tulisikin. =D

Crow
2.9.2002, 19:39:59
Heh, kuulostaa hauskalta. Vielä kun lisäisi peliin paljon "kaikkea kivaa" :) niin se pääsisi jo ostoslistalleni. Mutta Square ei kyllä ota vastaan peli-ideoita, eikä tietääkseni melkein mikään muukaan pelifirma. Kuten täältä (http://www.squaresoft.com/web/services/faq.html#greatidea) näkyy.

yksisiipi
3.9.2002, 7:02:34
Hehhee, tuon minä hankkisin jos Square semmoisen tekisi. Mutta miten olisi tuosta pelistä FF-tyylinen Ultima - Online -kopio chocomaailmasta. Chocobo-Online pelin nimeksi ja chocoja nappaamaan netissä toverien kanssa.

Shai
3.9.2002, 16:38:04
Mutta siis kyllä se Final Fantasyn ns. Black olisi paljon koolimpi. Minä ainakin mieluiten pelaisin pahisten puolella.

Supah
4.9.2002, 17:53:10
Minä pitäisin semmoisesta Sephiroth´s saga pelistä eli jossa voisi pelata Sephirothilla ja tarina olisi sama kuin ff7:ssa mutta pienin lisukkein varustettuna.Se olisi sangen mainio peli

Roakel
4.9.2002, 18:03:47
Mä tulin ajatelleeksi että voisi tehdä sellaisen pelin joka perustuu Braskan,Jechtin ja Auroniin. Mä olin sitä mieltä jo alussa kun sain kuullä että ne tekee another storyn :P.

Crow
4.9.2002, 19:52:18
Originally posted by Supah
Minä pitäisin semmoisesta Sephiroth´s saga pelistä eli jossa voisi pelata Sephirothilla ja tarina olisi sama kuin ff7:ssa mutta pienin lisukkein varustettuna.Se olisi sangen mainio peli

Paitsi se vaihe, kun odotetaan Northern Cavessa Cloudia ja possea saapumaan. "Ei prkl, taas ne meni Gold Sauceriin!"

Yuana
13.9.2002, 11:44:13
Toi oli hyvä!!! Jos jos tollanen peli tulis niin mä ostaisin sen ainankin heti. Chocobot kun on niin IHANIA!!! :D

nox
15.9.2002, 10:34:06
Seiskassa ja ysissä oltiin niin riippuvaisia chocoista että mielestäni tuo olisi vähintäänki hyvä peli-idea. Pidin suuresti seiskan choco-jalostus questista. Siihen liittyy niin paljon kaikkea [rahan keruu, tallien vuokraus, kilpailu, greensit yms yms] että pelistä voisi hyvinkin saada aika laajan ja toimivan.

memo
17.9.2002, 15:59:40
Mul pyörii pyörii koko ajan ärsyttävä ajataus.
Uus Final Fantasy!!!
Hahmot on jo mieleeni painunut.
Mä en vaan voi sille mittän, et koko ajan sormet syyhyää
päästä kirjottaankoneelle.

"Outo, mutta onnellinen." :bored: