View Full Version : Paha saa palkintonsa ...ja suurin osa hyvistäkin (sarjakuva)
Tällä ei ole mitään sitten mitään tekemistä lamen FFfin awards menestykseni kanssa. Keksin se muuten vain omasta päästä.
...Tai no, ihan sama. Ei teidän kuitenkan tarvitse lukea "ei palkitun" sarjakuvia. :)
Sivu 1 (http://photo.jippii.fi/fi/image//data/photo/jippii.fi/p/o/potri/1030990296974.jpeg)
Sivu 2 (http://photo.jippii.fi/fi/image//data/photo/jippii.fi/p/o/potri/1030990363284.jpeg)
Edit: Yksi sulku pois, niin heti urlit on päin helvettiä...
Repesin toiseksi viimeiselle paneelille :D
Pötristä tulee isona yhteiskuntakriitikko.
// Edit: Ai niin joo, minä muuten äänestin sinua!
Joo ja oli vielä PAKKO tulla sanomaan, että tuntuu varmaan hyvältä saada näin positiivista palautetta a-luokan palkitulta kansalaiselta. Ehe-ehe-ehe-eh.
Layoutti näköjään tässä vaihtui...
Aiheeseen:
Aivan älyttömän hauska! Niin, eipä tuolla näköjään ole mitään tekemistä ole varmaan ole avardsien kanssa. Ensimmäisen sivun neljäs ruutu aiheutti melkosta naurua. =) Sarjakuvia ei ole ihan vähään aikaan näkynyt. Tämän luettua toivon hartaasti että teet näitä lisää. :rispekti: Pian.
yksisiipi
3.9.2002, 8:00:33
Hehhee ;D Jostakusta on sitten ainesta sarjakuvapiirtäjäksi. Alku oli hyvä, lopussa repesin miltei kappaleiksi. Tuollaistahan tuo luokitteleminen on. Ei-palkitun tekemäksi aika hyvä sarjis.
:rispekti: ä hirveesti.
Sarjis oli hieno ja hauska. Idea oli loistava ja se oli toteutettu hyvin. Jos ei tiedä siitä ettei sinua pelkittu(anteeksi muistutus) niin sarjiksesta ei kyllä saa niin paljon irti, mutta kun tietää ettei sinua palkittu niin sarjakuvasta saa paljon enemmän irti.
Erittäin hyvä sarjis "ei palkitun" piirtämäksi ja olen pahoillani, että sinä et saanut mitään palkintoa.
Edit// Kyllä, Potrin pitää ehdottomasti saada "katkerin jäsen" palkinto.
Voisiko Potrille myöntää näin jälkikäteen vaikkapa "katkerin jäsen 2002" tms. palkinnon? Mies on aivan palasina...
:D -Potri
Hahhahhaa. Mistähän sait aiheen ;D . No älä nyt sitä noin raskaasti ota. Mutta tuo sarjakuva oli kyllä mahtava. Naurattaa vieläkin. Olisit muuttanut totuutta ja antanut itsellesi palkinnon:D. Niin sinullekkin olisi tullut hyvä mieli. Hmmm, ei siinä kyllä mitään paranneltavaa ole mistä voisin piikittää sinua.
Rocket Knight
4.9.2002, 8:23:20
Jees...olen seurannut muitakin tälläisiä ja kaikki oli minun mielestä älyttömän hauskoja, varsinkin tämä on selvä hauskin idea...heh heh...
Ai niin, parempi ensi kerralla ;)
Tosi kiva sarjakuva, toi ensimmäinen sivu oli mielestän hyvä. Meidän koulussa valitaan joka vuosi joku erityinen henkilo. esim. "vuoden einstein", tai jotain siihen suuntaan. Onko tämä sama henkilö ollut Potrin entisissäkin sarjakuvissa?
Gabriel
4.9.2002, 14:51:07
Sangen loistavaa, etten muuta sanoisi. :)
Tiedätkö että meidän luokan peelot iälleen ominaisia ominaisuuksia omaavat teini-ikäiset henkilöt ovat ottaneet arvonimeksi puheenjohtajan arvon? Seiskalla minut valittiin, ilmeisesti pitivät minun takatukastani tai muuta vastaavaa. Oli noille teineille aika pettymys kun ei minua 'perjantain bileissä' koskaan näkynyt. Sitten vaihtoivat puheenjohtajan. Kerronpa, että nykyisen harrastuksia ovat mm. perjantaina dokaaminen ja jääkiekko. :)
Helluva
18.9.2002, 19:46:43
Tämä oli kyllä mainio.. :D Ei voi muuta sanoa..:DD
Tuli jo tuo aikasemmin luettua mutta siis todella erinomaisesti tehty. Kyllä hymyn nuo sinun sarjakuvat vetää huuleen.
P.S Tämän vuoden Awardsid olivat vähän laimet minusta. Siellä ei ollut niitä samoja titteleitä kun viime awardseissa.
EDIT: Kyllähän sinun olisi pitänyt jonkinlainen kunniamaininta saada FF:n parista kun menit sen FFX:n ekana ihmisenä foorumeilta läpi??