PDA

View Full Version : Metallin kuninkaat suomeen!

a.k.u
3.9.2002, 7:10:39
Manowar suomeen marraskuun 26 päivä!!! Kuka menee kattomaan kuninkaiden paluuta?

(poistakaa tää jos näette sen tarpeelliseksi.)

Theemu
3.9.2002, 11:42:42
Manowar, manowar. Voi voi.

Menisin kyllä ihan mielelläni katsomaan jos ilmaislippuja olisi jaossa, mutta herran jestas tuollaisesta maksa. Haluaako joku ostaa Hell on Wheels 2CD-liven?

yksisiipi
3.9.2002, 11:53:00
Minä pidän Manowarista enemmän "Triumph of Steel" ja "Kings of Metal" levyiltä kuunneltuna, vaikken ole koskaan livenä nähnytkään, mutta jos ilmaislipun saisin tai joku muu maksaisi niin miksikäs en menisi katsomaan.

Nightblade
3.9.2002, 14:34:46
Manowar? Mikäs se on? Topicin nimi "Metallin kuninkaat" kuullostaa enemmän joltain metallicalta, mutta sehän on ollut jo suomessa (ja minä olin katsomassa :D). No, ehkä olen missannut uuden heavy metal -kuninkaan synnyn.

yksisiipi
3.9.2002, 14:43:25
Originally posted by Nightblade
Manowar? Mikäs se on? Topicin nimi "Metallin kuninkaat" kuullostaa enemmän joltain metallicalta, mutta sehän on ollut jo suomessa (ja minä olin katsomassa :D). No, ehkä olen missannut uuden heavy metal -kuninkaan synnyn.

Ehh, tuota, Manowarihan se metallin kunkkubändi on. Pitkään ovat sitä jo itse hokeneet ja niin moni muukin. Metallica lienee myydyin Iron Maidenin kanssa, mutta eivätpähän ole tuota metallikunkkutitteliä faneiltaan saaneet. Syytä en sitten tiedä.

AlkoTanko
3.9.2002, 16:31:05
Muuten menisin katsomaan, mutta sattui näppärästi Tilt Game World tulemaan heti perään ja päätin mennä sitten sinne. Hyvä yhtye se kyllä on, Black Wind Fire and Steel on paras kappale.

Mauler
3.9.2002, 16:48:50
Yksi sana kuvaa tätä topiccia:

LOL

hehe.
metallista tykkään, mutta kuninkaat? ehh, ei ikinä.

Ren
3.9.2002, 17:32:20
Originally posted by Fantomas

Sinä et ymmärrä manowaria. En minäkään siitä pidä, mutta ovat ne kuninkaita silti.

Theemu
3.9.2002, 20:09:42
Originally posted by yksisiipi
Ehh, tuota, Manowarihan se metallin kunkkubändi on. Pitkään ovat sitä jo itse hokeneet ja niin moni muukin.

...siis rasvatukkaiset luuserit joiden elämä koostuu unelmoinnista siitä että hekin voisivat ajaa isolla prätkällä ja esiintyä kokoluokkaa liian pienissä nahkahousuissa lajitovereilleen.

Ja ettei nyt ihan vedetä vihreitä luonnontuotteita sieraimeen: :)

Metallica lienee myydyin Iron Maidenin kanssa, mutta eivätpähän ole tuota metallikunkkutitteliä faneiltaan saaneet. Syytä en sitten tiedä.

Avaapa se Manowarin levyjen mukana tuleva vihkonen ja ehkä huomaat mitä siellä sanoituksissa toitotetaan. Ei se ole vain faneilta saatu.

yksisiipi
4.9.2002, 6:42:12
Originally posted by Theemu

Avaapa se Manowarin levyjen mukana tuleva vihkonen ja ehkä huomaat mitä siellä sanoituksissa toitotetaan. Ei se ole vain faneilta saatu.

Juuh, huomasinpa tuon. Onhan heillä tuo "Kings Of Metal" -levy ja sitten nuo kaikki metalliylistyskappaleet. Eli bändi on piiloprovosoinut yleisöä kruunaamaan Manowarin metallikunkuksi. :D

a.k.u
4.9.2002, 14:11:28
Manowar on kaiken metallin alku ja loppu.

Minä pidän Manowarista enemmän "Triumph of Steel" ja "Kings of Metal" levyiltä kuunneltuna

Itsekkin pidän aiemmista levyistä enemmän. Pitää vielä mainostaa että mulla on KAIKKI manowarin levyt :D

Originally posted by Nightblade

Älkää lausuko Metallican nimeä Metallin kuninkaiden yhteydessä! Manowar on myös käynyt suomessa. "Uuden heavy metal-kuninkaan synnyn"? Huh huh...

Ehh, tuota, Manowarihan se metallin kunkkubändi on.

Miehen puhetta!

Originally posted by Muukalainen
Muuten menisin katsomaan, mutta sattui näppärästi Tilt Game World tulemaan heti perään ja päätin mennä sitten sinne. Hyvä yhtye se kyllä on, Black Wind Fire and Steel on paras kappale.

Eihän Manowaria nyt gameworldin takia jätetä...

Originally posted by Fantomas
Yksi sana kuvaa tätä topiccia:

LOL

hehe.

LOL on itse asiassa kolme sanaa :D. En tee tästä nyt mitään sotaa mutta k!"#e vääräuskoinen!

Originally posted by Ren

Sinä et ymmärrä manowaria. En minäkään siitä pidä, mutta ovat ne kuninkaita silti.

Niinpä.

...siis rasvatukkaiset luuserit joiden elämä koostuu unelmoinnista siitä että hekin voisivat ajaa isolla prätkällä ja esiintyä kokoluokkaa liian pienissä nahkahousuissa lajitovereilleen.

Ja ettei nyt ihan vedetä vihreitä luonnontuotteita sieraimeen: :)

Joku saattaisi ottaa paljonkin luonnontuotteita sieraimiinsa...

Noh noh! Syystä sitä "toitotetaan".

Juuh, huomasinpa tuon. Onhan heillä tuo "Kings Of Metal" -levy ja sitten nuo kaikki metalliylistyskappaleet. Eli bändi on piiloprovosoinut yleisöä kruunaamaan Manowarin metallikunkuksi. :D

Olen kai ainut joka pitää manowaria kuninkaana...

Sitten tähän loppuun: Pahoittelen kaikkia loukkauksia, kirjoitusvirheitä ja mielipiteitäni.

Theemu
5.9.2002, 19:47:37
Originally posted by a.k.u
Manowar on kaiken metallin alku ja loppu.

Niin, falsemetallin erityisesti.

(tämä on pahin provokaationi ehkä koskaan)

a.k.u
9.9.2002, 11:03:32

Niin, falsemetallin erityisesti.

falsemetallin? No mikäs sitten on tosimetallia (sun mielestä)?

Mauler
9.9.2002, 13:08:52
Iron Maiden?

Lord Angsaar
5.10.2002, 10:27:18
Originally posted by Danzigo
Iron Maiden?

Voi JUMA**TA!!!!!!!!!!!
Nyt puhutaan oikeista metallin kuninkaista!!! Iron Maiden on pelkkää poppia jota kaikki eminem fanit kuuntelee. Manowar on aina ollut metallin kunkku ja tulee aina olemaan. Mä ainakin jätän GW2002 messut väliin ja lähden katsomaan oikeaa metallia livenä...

Theemu
5.10.2002, 13:04:13
Originally posted by Amarant
Voi JUMA**TA!!!!!!!!!!!
Nyt puhutaan oikeista metallin kuninkaista!!! Iron Maiden on pelkkää poppia jota kaikki eminem fanit kuuntelee. Manowar on aina ollut metallin kunkku ja tulee aina olemaan. Mä ainakin jätän GW2002 messut väliin ja lähden katsomaan oikeaa metallia livenä...

Aiheutit juuri primitiivisen reaktion mikä voisi saada minut kyläilemään asunnossasi ja tunkemaan jotain paksua ja terävää perseeseesi.

Varo siis sanojasi.

Mutniinkuheideftufalsmetöl

Lord Angsaar
5.10.2002, 13:42:55
Siis Theemu väitätkö sä että Iron Maiden ja Metallica kuuluisi metallin kunkkujen tittelille?
Siis ajattele vähän... Iron Maiden ei edes ole Hevy Metallia...(eikä kyllä Metallicakaan) Ne on pelkkää nuorten poppia...
Manowar on oikea metallin kuningas eikä sitä kukaan saa valtaistuimeltaan pois...

Theemu
6.10.2002, 18:51:42
Originally posted by Amarant
Siis Theemu väitätkö sä että Iron Maiden ja Metallica kuuluisi metallin kunkkujen tittelille?
Siis ajattele vähän... Iron Maiden ei edes ole Hevy Metallia...(eikä kyllä Metallicakaan) Ne on pelkkää nuorten poppia...
Manowar on oikea metallin kuningas eikä sitä kukaan saa valtaistuimeltaan pois...

Mitenkäs se sanonta menikään..?

Niin, älä opeta isääsi naimaan. Samantekevää onko Manowar nostanut itsensä kunkkujen pallille vai ei, tuubaa se on joka tapauksessa. Adamskaan ei osaa enää laulaa, hahaa.

Ja mitä nuorten poppiin tulee, minä olen kuunnellut heviä ja metallia ja "hevy metallia" koko sinun elinikäsi. Touché.

Shai
8.10.2002, 15:53:23
Ei millään pahalla mutta pakoka sanoa että ihmetyttää kun entinen Linkin Park fani jonka musiikki maku on vaihtunut tulee valistamaan melkein 10 vuotta vanhempia ihmisiä metallista. Jotka on myös kuunnellut paaljon kauemmin metallia.

Ja en kuuntele itse eikä pahemmin kiinnosta.

Gabriel
20.5.2003, 7:40:26
Manowar hyvää. Itse asiassa Manowar aivan mielettömän hyvää.

Tuli eräänä päivänä tutustuttua yhtyeen tuotantoon (Heart of steel oli ensimmäinen kappale), ja ihastuin siihen heti. Seuraavana perässä tuleva (käytin Kazaata) Hail and kill (joka soi itse asiassa nytkin) oli vähintäänkin yhtä hyvä.
...Warriors of the world -niminen albumi löytyy myös, ja siitä lempikappale on ehdottomasti Warriors of the world united. Loistavat sanat, erinomaisesti laulettu ja hyvää musiikkia.

Todella mukavampaa nähdä vaihteeksi muunkinlaista metallia kuin silmitöntä rääkyntää (joka on kyllä ihan hyvääkin). Manowar on mielestäni sangen kaunista tai ainakin pirun tyylikkäästi laulettu. En tiedä sitten tuontyyppisten yhtyeiden levinnäisyydestä metallimaailmassa, mutta toista Manowarin kaltaista yhtyettä en ole bongannut. Todella hyvää musiikkia. :up: Jonkun levynkin ostan heti jahka minulla on rahaa enemmän kuin muutama rupunen.

Mielestäni ansaitsevat kyllä metallien kuninkaiden tittelin. :)

anttoonius
20.5.2003, 7:52:07
Alkujaan kirjoittanut Lord Angsaar

Voi JUMA**TA!!!!!!!!!!!
Jaa.. En tiedä kyllä yhtään ainutta "eminem-fania" joka kuuntelisi Iron Maidenia ;), ja mitä Manowariin tulee: "it is very schaisse", mutta ainahan keikalle mennään jos kustannatte minut sinne sisään.

Croccifixio
21.5.2003, 16:27:03
Bravery calls my name,
in the sound of the wind in the night,
my sword will drink blood,
and I will fight,
yes i will fight,
in the dawn of battle!!!

HUHHUH.... Manowar on kyl aika kunkku... mut ei pärjää suomalaisille rock bändeille (sonata, nightwish, strato...) sori :)

Lloope
21.8.2003, 9:32:47
Voi löysimpä tästäkin aiheen. Manowarhan on oikein perinteistä kunnon heavy metallia, metallin kunkku, jos joku. Aivan kärkipäässä bändilistoillani keikkuu. Melko öhh... agressiivista musiikkia, ellen sanoisi ("Tonight we strike, there is thunder in the sky... ... they will die, by my hand (x5)" ja tuota tyyliä suurinosa kappaleista). En pidä yhtään manowarin hitaammista kappaleista. Manowarin kuuluu ehdottomasti olla erittäin raskasta ja/tai nopeaa. Parhaita kappaleita ovat mielestäni Hand of Doom, The gods made heavy metal, Borthers of metal prt. 1 ja Return of the warlord. Tutustuin bändiin enollani sitä kuunnellessa. Aluksi en tykännyt yhtään, mutta sitten se jäi jotenki kytemään päähän ja kun vihdoin saatiin kiinteä nettiyhteys tähänkin taloon, niin aloin miettimään hyviä bändejä miltä pitäisi ladata jotain kappaleita ja manowarihan on mielettömän hyvää.

Granite
18.1.2004, 16:25:22
Manowar on koominen ja tylsä. Kyllähän Manowaria piti ala-asteikäisenä kuunnella (kuten kaikkea muutakin mahdollista "heviä"), mutta ei nyt enää. Onhan joku Defender vieläkin loistokappale, mutta pääasiallisesti se on tahattomasti koomista uhomaista. Silloin kun se ei ole tylsää jankkaamista ja puurtamista. Lisäksi ne äijät on lavalla aika naurettavan näköisiä perseen paljastavine nahkahousuineen. Eli siis sellaiset, joissa on pakaroitten kohdalla isot reiät. Niillä on ihan oikeasti sellaiset jalassa.

Metallin kuninkaita? Ainoastaan omissa lyriikoissaan.

Motöhead oli aikoinaan Manowarin kanssa kiertueella, ja Lemmy sittemmin haukkui lyttyyn koko Manowarin jengin haastatteluissa. "Naurettavia pellejä ja idiootteja jokainen", ja niin päin pois. Lisäksi Lemmy meni ja vaihtoi yhdellä keikalla Manowarin alkunauhan kenenkään siitä mitään tietämättä. Manowarin setin alkaessa vahvistimista ei tullutkaan mitään eteeristä sotamarssi-paisuttelua, kuten olisi pitänyt, vaan "Meet the Flintstones"-tunnari. Näky, jonka olisin halunnut nähdä. Manowarin aerobikkaajat perseet paljaana nahkahousuissa huuli pyöreänä tuhansien ihmisten edessä ja taustalla soi Flintstones, meet the Flintstones, we have a jaba-daba-doo-time...

Gabriel
18.1.2004, 16:34:00
Originally posted by Graniitti
Manowarin aerobikkaajat perseet paljaana nahkahousuissa huuli pyöreänä tuhansien ihmisten edessä ja taustalla soi Flintstones, meet the Flintstones, we have a jaba-daba-doo-time...
Oi, tuo olisi kiinnostanut minuakin. :D Bändillä ei sinänsä väliä, sillä uskoisin että tuo olisi ollut hauska minkä tahansa yhtyeen konsertissa, yksikseen laulavia (Michael Jackson, Britney Spears) lukuun ottamatta. Sitä paitsi esimerkiksi Dimmu Borgirin tapauksessa tuo olisi varmasti ollut tuplasti huvittavampi - pingviineiksi maalautuneita samperinpalvojia rautanaamaisen tr00-yleisön edessä.

Minä osaan suhtautua musiikkiin pelkkänä musiikkina, ja siten mahdollinen naurettavuusarvo jää pois. Entä sitten jos lyriikat ovat päätöntä uhoamista joka tosimaailman taustaa vasten on pelkästään koomista? I mean, really, who cares? Kaikki ei ole edes tehty vakavasti otettavaksi, ja joskus on hyvä keskittyä ihan musiikkiin eikä tarkastella sitä omien näkemyksien ja ennakkoluulojen kautta. Manowarilla on monia loistavia kappaleita, ja vaikka niiden sanoitukset ovatkin paikoin aika naiiveja, niin mitä väliä? Ei mitään. Tiedä sitten miten muut ihmiset suhtautuvat, mutta itse en näe mitään ongelmaa asian kanssa.

Sitä paitsi Manowarilla on loistavia itsepsyykkausbiisejä. Välillä tekee hyvää heittää suhteellisuudentaju pois ja sulkeutua suuruudenhulluuteen.

Granite
18.1.2004, 16:52:18
Originally posted by Gabriel van Kascanos
Minä osaan suhtautua musiikkiin pelkkänä musiikkina, ja siten mahdollinen naurettavuusarvo jää pois. Entä sitten jos lyriikat ovat päätöntä uhoamista joka tosimaailman taustaa vasten on pelkästään koomista? I mean, really, who cares?Mmm, no täsmennettäköön sen verran että en pidä pahemmin myöskään siitä Manowarin musiikkipuolesta. Sanoitustenkaan ei tietenkään tarvitse aina olla esim. realistisia tai edes vakavia, mutta Manowarin lyriikat on välistä jo surkuhupaisia. Ja toistaa aivan liikaa itseään. Joka toinen kappale kertoo siitä että he ovat metallin/maailman/universumin kuninkaita ja joka toinen suurista miekkasodista. Yhden biisin voi kuunnella kerran vuodenajassa mutta ei enempää.

Manowarilla on monia loistavia kappaleita, ja vaikka niiden sanoitukset ovatkin paikoin aika naiiveja, niin mitä väliä? Ei mitään. Tiedä sitten miten muut ihmiset suhtautuvat, mutta itse en näe mitään ongelmaa asian kanssa.Itselleni sanoituksilla on kylläkin aika suuri merkitys. Jos kappaleessa on täysin toimimattomat tai vaikkapa typerät sanat (en sano että juuri Manowarilla olisi), niin ei sitä jaksaisi kuunnella. Suhtautumiskysymys, ehkäpä. Itse en ole muutenkaan edes tahallisen huumorimusiikin ystävä, puhumattakaan tahattomasta koomisuudesta. Ainoa hyvä huumorisanoituksilla toimiva bändi maailmassa on Primus. Niin ja Sleepy Sleepers totta kai.

Gabriel
18.1.2004, 17:06:38
Mmm, no täsmennettäköön sen verran että en pidä pahemmin myöskään siitä Manowarin musiikkipuolesta. Sanoitustenkaan ei tietenkään tarvitse aina olla esim. realistisia tai edes vakavia, mutta Manowarin lyriikat on välistä jo surkuhupaisia. Ja toistaa aivan liikaa itseään. Joka toinen kappale kertoo siitä että he ovat metallin/maailman/universumin kuninkaita ja joka toinen suurista miekkasodista. Yhden biisin voi kuunnella kerran vuodenajassa mutta ei enempää.
Onhan Manowarilla kappaleita, jotka ovat musikaalisestikin todella sietämättömiä. Sting of a Bumblebee ja My Spirit Lives On ovat semmoista monotonista rääkkiä, että huhhuh. Okei, sitä hallitaan taito käsitellä soitinta, mutta tuotettu ääni on yhtä kaikki kamala.

Suhtautumisessa sanoituksiin tulee näköjään esille meidän välinen ero, sillä minulla ei ole mitään ongelmaa kuunnella vakavissani tahattomastikin koomisiksi saatujen sanoitusten säväyttämiä kappaleita. Enhän minä voisi kuunnella poweriakaan ellei noin olisi. Täytyy kuitenkin myöntää, että esimerkiksi Return of the Warlord menee sanoituksiltaan minunkin kohdalla jo pikkasen yli. :eh: Warriors of the World United ja Hail and Kill ovat siitä huolimatta kerrassaan kuninkaallisia biisejä, näin muutamia mainitakseni.

Itselleni sanoituksilla on kylläkin aika suuri merkitys. Jos kappaleessa on täysin toimimattomat tai vaikkapa typerät sanat (en sano että juuri Manowarilla olisi), niin ei sitä jaksaisi kuunnella. Suhtautumiskysymys, ehkäpä. Itse en ole muutenkaan edes tahallisen huumorimusiikin ystävä, puhumattakaan tahattomasta koomisuudesta. Ainoa hyvä huumorisanoituksilla toimiva bändi maailmassa on Primus. Niin ja Sleepy Sleepers totta kai.
Kumpikaan noista kahdesta ei ole minulle edes nimen perusteella tuttu, mutta hyvin toimiva tahallisesti koominen kappale on Tom Waitsin God's away on Business. En ole muuhun tuotantoon tutustunut, mutta lievästi sanoen outoa meininkiä on, ja toimivaa sellaista. :)

Hyvät sanoitukset ovat aina plussaa, eivätkä ne kehnotkaan aina häiritse ellei kyseessä ole jotain todella poikkeuksellista. Ainakin omalla kohdallani tosiseikka kuitenkin on, että koomiset sanoitukset eivät ole välttämättä yhtä kuin kehnot sanoitukset. Kyllähän Hail and Kill kuulostaa hassulta jos sen lyriikoita tarkemmin ajattelee, mutta mikäli keskittyy pelkästään biisiin ja sanoituksien sekä musiikin yhteensopivuuteen, niin sehän uppoa kuin kuuma teräs voihin.

nox
19.1.2004, 18:16:48
Tämä keskustelu on nyt syytä päättää kiistämättömillä tositiedoilla. Ei tarvitse olla edes mikään Manowar-puritaani, että tajuaa kyseessä olevan ainoat oikeat metallin kuninkaat ilman muttia. Yhtä kristalin kirkas tosiasia on myös se, että metalli on maailman parasta musiikkia. Niinpä Manowar on maailman paras bändi.
Tämä selviää helposti seuraavalla toimituksella jos johdonmukaisuus ei tullut selville.
Manowar on yhtä kuin metallin kuninkaat. (=paras metallibändi)
Metalli on maailman parasta musiikkia.
Johtopäätös: Manowar ON maailman paras bändi sen lisäksi, että ovat metallin kuninkaita. Koska johtopäätökseen tarvitut kaksi premissiä ovat niin tosia kuin vaan mikään voi olla, (asiasta ei nähdäkseni edes voi kiistellä) on myös johtopäätös tosi.

Jos tämä jollekin jäi nyt jotenkin epäselväksi niin hän ei tiedä mitään metallista. Tämä ei ole mielipidekysymys. Asian laidasta ei tarvitse pitää mutta sitä ei myöskään voi kieltää.

Granite
20.1.2004, 10:56:29
nox kirjoitti että Manowar on metallin kuninkaat ja paras ikinäTulee melkein mieleeni se satu siitä yhdestä kuninkaasta ja kuinka kaikki uskoivat että sillä oli vaatteet päällä.

Jooh, onhan jokainen ihan vapaa uskomaan, huumorimielessä tai ilman, että Manowarin poseeraajat ovat metallin kuninkaita. Itselläni on kuitenkin onneksi omaa ajattelukykyä ja munaa ymmärtää asiat toisinkin, eli oikein. :solong:

Ja jos joku on metallin kuninkuus-tittelin ansainnut niin se on tämä (http://www.monstercable.com/famous/desktop_pics/slayer_800x600.jpg) kaveri, ei kukaan muu.

Dimmy
20.1.2004, 18:44:19
Äläs nyt Granu kiukuttele. Noista kirjoituksistasi paistaa selvästi lävitse se, että sinä olet vain hyvin katkera kun oma perseesi ei ole siinä kunnossa että kehtaisit sitä mennä edellä kuvatun kaltaisissa housuissa esittelemään. :solong:

Vakavammin ottaen Slayer versus Manowar olisi kyllä paha valinta... Onneksi ei tarvitse valita.

Kreifi
20.1.2004, 20:09:14
Te ootte hupsuja, mutta myös hauskoja.

En vain ymmärrä miksi sen pitää olla yksi ylitse muiden, kirkkain tähti, loistavin aurinko, se johon ei voi edes verrata ilman, että syljetään maahan...

Shai
20.1.2004, 20:49:36
Siis kyllä meikä sanoisi Slayeria ainakin metallin kuninkaiksi ,Manowarin tilalla.

On kuitenkin se niin ankaraa trässi tykistystä.

"if you live by the sword, then you will die by the sword"
Naanaa, War at the Warfield on helevetin tiukka DVD.

Dimmy
20.1.2004, 21:21:17
Originally posted by Shai
Siis kyllä meikä sanoisi Slayeria ainakin metallin kuninkaiksi ,Manowarin tilalla.

On kuitenkin se niin ankaraa trässi tykistystä.

No jaa, ongelmahan tuossa on se että huolimatta siitä että kummatkin ovat metallia, niin bändien tyyleissä on kuitenkin aikas reippaasti eroa. Eivät minusta ole oikein vertailukelpoisia keskenään.

Ja tottahan toki metallin kaltaisessa yltiömaskuliinisessa genressä tulee siitä alpha-uroksen paikasta tapella. :P

Granite
21.1.2004, 9:43:31
Originally posted by Dimmy
Äläs nyt Granu kiukuttele. Noista kirjoituksistasi paistaa selvästi lävitse se, että sinä olet vain hyvin katkera kun oma perseesi ei ole siinä kunnossa että kehtaisit sitä mennä edellä kuvatun kaltaisissa housuissa esittelemään. :solong:Syy siihen miksi en moisia pöksyjä päälleni laittaisi piilee jossain ihan muualla kuin perseeni esittelykunnosta. Pakaranihan ovat tunnetusti terästä ja niillä voi väännellä sorkkaraudankin mutkalle. Syy paljaspakara-lederhosenien pitämättömyyteen on oikeastaan sama kuin että miksi en pitäisi päässäni tälläisiä (http://www.illustration-agency.com/gallery/caric/apple6.jpg) silmälaseja. Joten totta, en "kehtaisi" mennä pukeutumaan paljaspersenahkabyxoreihin, vaikka perseeni lähes jumalallista täydelisyyttä hipookin.

Originally posted by Kreifi
En vain ymmärrä miksi sen pitää olla yksi ylitse muiden, kirkkain tähti, loistavin aurinko, se johon ei voi edes verrata ilman, että syljetään maahan... Kuten parhaan FF-osan valitseminen? =)

No jaa, ongelmahan tuossa on se että huolimatta siitä että kummatkin ovat metallia, niin bändien tyyleissä on kuitenkin aikas reippaasti eroa. Eivät minusta ole oikein vertailukelpoisia keskenään. No eivät todella olekaan, olet täysin oikeassa! :D

Ja tottahan toki metallin kaltaisessa yltiömaskuliinisessa genressä tulee siitä alpha-uroksen paikasta tapella. :P Turhaa. Se on tässä (http://www.geocities.com/aeros13/phil4.jpg).

Dimmy
21.1.2004, 10:27:30
Originally posted by Graniitti
Syy siihen miksi en moisia pöksyjä päälleni laittaisi piilee jossain ihan muualla kuin perseeni esittelykunnosta. Pakaranihan ovat tunnetusti terästä ja niillä voi väännellä sorkkaraudankin mutkalle. Syy paljaspakara-lederhosenien pitämättömyyteen on oikeastaan sama kuin että miksi en pitäisi päässäni tälläisiä (http://www.illustration-agency.com/gallery/caric/apple6.jpg) silmälaseja. Joten totta, en "kehtaisi" mennä pukeutumaan paljaspersenahkabyxoreihin, vaikka perseeni lähes jumalallista täydelisyyttä hipookin.

Mie en nyt ymmärrä, mitä ihmeen vikaa noissa laseissakin nyt sitten mukamas on? Ei kelpaa kaverille Manowarin housut eikä Dame Ednan lasit... Ootsä joku muoti-poliisi vai mikä, häh?

Turhaa. Se on tässä.

Vaikka en tähän hätään keksikkään parempaa kanditaattia, voin satavarmasti sanoa että ei ole.

Gabriel
21.1.2004, 10:55:50
Kun keskustelu on näköjään mennyt metallin kuninkaiden puolelle, niin voin hyvin väittää että metallin kuninkaan titteli kuuluu tälle tyypille (http://www.manowar.com/images/eric_band.jpg). Slayer todellakin on hyvä bändi, mutta thrashin nopeatempoisuus ja eräänlainen roskamaisuus tekevät siitä genrestäkin sopimattoman metallin kuninkaan tittelin kantajaksi. Pitäähän sitä nyt jonkinmoista arvokkuuden tunnetta olla, edes asenteessa jos ei muussa. :)

Makuasioista tosiaan on hauska kiistellä, mutta missään nimessä en väitä että muiden olisi oltava kanssani samaa mieltä. Menisihän siitä kiistelystä se hauskuuskin. En varsinaisesti pidä mitään bändiä metallin kuninkaana, mutta Manowar olisi ehdottomasti yksi ehdokas sillä listalla. Muut olisivat mm. Edguy ja Emperor. Rhapsody on oikein loistava, mutta sen tyyli on niin sankarillinen etteivät pojat oikein sopisi kuninkaiksi.

Pakarat paljastavat nahkahousut ovat muuten mahtava keksintö. :D Aion hankkia joskus sellaiset.

nox
21.1.2004, 12:04:39

Pakarat paljastavat nahkahousut ovat muuten mahtava keksintö. :D Aion hankkia joskus sellaiset.

Ällös hyvä mies sitten unohda Manowar -stringejä... (http://216.42.80.89/cgi-bin/hazel.cgi?action=serve&item=ladies_panties.html) http://personal.inet.fi/clan/grottoart/headbang.gif

Granite
21.1.2004, 12:41:15
Vaikka en tähän hätään keksikkään parempaa kanditaattia, voin satavarmasti sanoa että ei ole. Haista ite.

Kun keskustelu on näköjään mennyt metallin kuninkaiden puolelle, niin voin hyvin väittää että metallin kuninkaan titteli kuuluu tälle tyypille. Paitsi että nyt löytyi todellinen metallin suuruus. Kuninkaitakin korkeampi, ainoastaan Jumala on hänen yläpuolellaan. Tässä. (http://www.hosstyle.com/Goofy%20shit/Goofyshit37/images/readytorock.jpg)

Originally posted by nox
http://personal.inet.fi/clan/grottoart/headbang.gif Tuo on yksi hienoimmista hymiöistä mitä olen nähnyt.

Gabriel
21.1.2004, 16:35:17
Originally posted by nox
Ällös hyvä mies sitten unohda Manowar -stringejä... (http://216.42.80.89/cgi-bin/hazel.cgi?action=serve&item=ladies_panties.html) http://personal.inet.fi/clan/grottoart/headbang.gif
Ai hemmetti, jos en olisi jo ostanut synttärilahjaa tyttöystävälleni niin sitten minä kyllä... :D

Hymiö on muuten todella loistava, kuten Graniitti sanoikin.

Paitsi että nyt löytyi todellinen metallin suuruus. Kuninkaitakin korkeampi, ainoastaan Jumala on hänen yläpuolellaan. Tässä. (http://www.hosstyle.com/Goofy%20shit/Goofyshit37/images/readytorock.jpg)
Tämä (http://www.dprp.vuurwerk.nl/proghistory/images/mercury.jpg) herra yltää ainakin lähelle.

Uber Weapon
21.1.2004, 17:16:55
Kaikenlaisia ihme hiippareita on esitetty. Mutta todellinen mahtava mies ja armottoman menon mestari on puuttunut. Klik (http://discohype.com/kuvat/dis3.jpg)

Sepi Kumpulainen, laulava talonmies

Bändinä Manowar on kyllä ihan jees. Muzaki toimii satunnaisesti.

Desmont
21.1.2004, 18:24:35
Kun ensimmäistä kertaa näin tämän threadin ajattelin että se olisi jo kuopattu kun kyseessä oli kuitenki manowarin tulo suomeen, mutta "keskustelu" onkin edennyt pitemmälle.

joten siis oma mielipiteeni: bändi, jonka biisit kertovat suuremmaksi osaksi teräksestä, ei voi ottaa tosissaan. Ennen jopa kuuntelin, mutta sitten kuin aloin lukemaan lyrikoita... oi voi...
Manowar voisi olla teräksen kinggit, mutta musiikki genressä e-ei :P

Manowar = lihas ja rauta ;D eikä sitten mitään muuta... että jooh

Dimmy
21.1.2004, 21:13:14
Saat anteeksi hävyttömän pilkkauksesi ainoastaan Misfits-avatarisi takia...

Btw. onko sitten C-luokan kauhu elokuvista laulaminen niin kauhean paljon intellektuellimpaa?

Desmont
22.1.2004, 17:20:48
;D vanhaan kunnon misfits avatariin voi aina luottaa, jesss!!

tuossa oli kyllä pointtia. no kaippa se on kiinni musiikkityylistä tai misfits on tehnyt biisit paremmin. Jostain syystä kuitenkin kuuntelen misfitsiä mielummin.

No täytyy myöntää Manowarilla on hyviä biisejä :eh:
ei se nyt mikään paska bändi ole, ei ainakaan kovin... musiikillisesti aika kelpoa. Sanotaan nyt vaikka näin että ei minun makuuni. Pyydän anteeksi manowar-pilkkaukset...
master of the wind oli hyvä, se täytyy mainita. Joskus varmaan pitäisi panostaa Manowarin tuotantoon enemmän, kun aikaa ja mielenkiintoa riittää...

pysyn kuitenkin siinä että metallin kuninkaiksi ei saa manowaria nimittää.

Davidson
15.2.2004, 20:52:37
Manowarista sen verran, että eikös se oo merkattu Guinnessin ennätysten kirjaankin maailman meluisimpana bändinä vai jotain sinne päin :) Tähän pystyy vain metallin kuninkaat...ja vaikka pidänkin Iron Maidenia, Stratoja ja Metallicaa vielä piirun verran kovempina bändinä musiikillisesti, niin sanon, että "Other bands play, Manowar kill!". Sillä on oma tunnistettava soundinsa ja tyylinsä, eikä sitä voi missään nimessä haukkua muiden bändien jäljittelijöiksi, siksi se erottuu joukosta edelleenkin nykymetalliskenessä.

Frown
27.2.2004, 12:38:37
Foorumin arvostus nousi silmissä kun näin tämän topikin ja paljon uskollisia Manowar-äijiä! Itsekin pidän Manowarista aivan älyttömästi. Manowarin kuuntelu lähti siitä kun kaveri käski kuunnella sitä, "Kuuntele Manowaria!", minä siihen vain, että "Okei." Eli Manowaria tulee kuunneltua vaikka kuinka.
Vaikkakin Manowar laulaa vain siitä että ne on kuninkaita ja pullistelevat ja machoilevat nahkahousuissaan, niin täytyy myöntää että siinä on jotain mukaansa tempaavaa siinä musiikissa. Se uhoaminen on just hyvä juttu, ja parasta on se, että ne on pysyneet vuosien varrella kutakuinkin samana, ne ei juokse muodin mukana vaan nahkahousut päällä aina.
Ja jos ei tykkää Manowarista, niin siteraan vain Joey DeMaioa(Manowarin basistia) "Eat shit and die."
Niin helppoa se on.

David A. Mage
27.2.2004, 14:33:47
Alkujaan kirjoittanut Davidson
ja vaikka pidänkin Iron Maidenia, Stratoja ja Metallicaa vielä piirun verran kovempina bändinä musiikillisesti, Nyt vain odottamaan, mitä kaikki korkeamman auktoriteetin (Ei. Minä en tarkoita moderaattoreita.) foorumin metalliasioissa tulevat sanomaan... Hyvä nikki muuten, mutta minulla ei ole jälkikasvua.. :P

Metallin kuninkuudesta tai Manowarista en jaksa sanoa mitään, mutta Siinä (http://www.sci.fi/~teddy/tb/) teille Suomen Manowar! Ainakin asennetta ajatellen. Ainoastaan HMP:llä (http://heavymetalperse.cjb.net/) on enemmän asennetta.