View Full Version : Kirby saa oman piirretyn!
http://gamespot.com/gamespot/stories/news/0,10870,2865152,00.html
Tulee kulma Fox Kids networkissa, Toukokuusta 14, 2002 lähtien. Tuo on kyllä pakko nähdä. Toivottavasti vaan ei ole samaa tasoa kuin ne Mario piirretyt... :eh:
Myös Kirby Tilt 'n' Tumble 2 on tekeillä. Tosin Euroopan julkaisuaikaa ei näy. Mutta kai se jossain vaiheessa tulee...
Ja minä kun luulin, että Kirbyä joutuisi odottamaan jonnekkin GC eliniän loppupuolelle. :lovetus:
Edited by Potri on 13.5.2002 21:11
Gabriel
13.5.2002, 15:28:22
Originally posted by Potri @ 13.5.2002 11:17
Tulee kulma Fox Kids networkissa, Septemberistä (mikäs kuukausi tuo on suomeksi?)
Syyskuu.
Minulle onkin helppoa, Viroksi on kuukaudet:
Jaanuar
Veebruar
Märts
Aprill
Mai
Juuni
Juuli
August
September
Oktoober
November
Detsember
:P
Toivottavasto joku tekee uroteon ja laittaa tuon nettiin levitykseen =D Sillä tuskin sitä täällä näytetään telkkarissa... :eh:
Ja kaapp1, tuo signusi on kamala :P
Edited by Echo on 13.5.2002 21:07
Roleplayer
27.5.2002, 21:18:17
Hmm...vai että tämmöistä suunnitellaan no siitä varmaan tulee floppi =/
Originally posted by Roleplayer @ 27.5.2002 22:18
Hmm...vai että tämmöistä suunnitellaan no siitä varmaan tulee floppi =/
Niin, ja millä perusteilla? =)
Roakel
28.5.2002, 13:22:28
Onhan se ihan kiva että yhdestä nintendon suosikki hahmoista tehdään piirretty,mutta luulen että se on aika paljon noille lapsille suunnattu.
blindside
28.5.2002, 20:30:35
Oon yhden episodin Hoshi no Kirbystä nähnyt, ja olihan se ihan kiva. Ei todellakaan mitään erikoista, mutta Kirby on kuitenkin sen verran hassu että kyllä sitä katsoo.
Wompatti
30.5.2002, 17:14:20
Eikös tuo Fox Kids jossain Canalin tai vastaavan ohjelmapaketissa näy? Itse en mitään Marioita muista nähneeni koskaan, mutta pitää kai nekin etsiä käsiin että voi todeta laadun itse.
Laguna
14.6.2002, 15:32:04
Woohoo Kirby rulez :yay:
Paitsi että meillä ei näy Fox Kids :cry:
Spammia, spammia... jospa kehittäisit teksteillesi lisää sisältöä, niin niitä ei pideltäisiin enää niin puhtaana spammina
...ja muista spammailu ei lisää vain postilukuasi, vaan myöskin jouduttaa peelo-luokituksen saamista.
Koska olet ensikertalainen katson vielä ohi sormien, mutta vastaavaisuudessa ole tarkempi mitä teet ja missä teet.
- Ragnarök
Edited by Ragnarok on 14.6.2002 16:50
Mwahaha meillä näkyy Fox Kids. Empä oo kuitenkaan Kirbyä sieltä nähnyt kun harvemmin sille kanavalle eksyn.
enpä ole ikinä kirbyä hirveesti pelaillu, pitää ladata jostain jos saapi.
mutta ei sillä väliä jos se on nassikoille suunnattu, onhan tuo pokemonkin lapsille suunnattu ja mä katon sitä ihan tosissaan.
ihan totta!
Tommistus
7.7.2002, 19:23:49
Joskus nuorempana on tullut tahkottua tota Kirbyä mutta siihen se jäikin. Olihan se mustaakseni hyvä peli ja hyvä että siitä tulee lisää.