PDA

View Full Version : Devil Zell

Isthan
3.9.2002, 18:30:17
Jahas, nyt on maailmankirjat sekaisin kun päätin minäkin tänne postata...

Noh, eenivei, sain juuri Photoshopin ja pakkohan sitä oli heti päästä räpläämään...Tuloksena FF8:n Devil Zell, joka osittain onnistui, osittain ei. Ensinnäkin, hiukset menivät ihan päin mäntyä, samoin kuin suu, jota en jaksanut enää korjailla jäljestä päin. Silmistäkin tuli jotenkin kummalliset, mutta sehän on tarkoituskin...

Eli kaikenkaikkiaan, ensimmäinen Photoshop työni: (edellyttäen että se nyt suostuu näkymään)

http://photo.jippii.fi/fi/publicalbum?album=7223

Älkää odottako mitään mestariteosta, sillä sitä se ei ole. Minä en kuulu niihin, joilla piirtäminen on synnynnäinen lahja...

//edit: Joo, kiitos Supah, yritän saada tämän pikemminkin parempaan muotoon. Taas tässä huomaa, etten ole kovinkaan hyvä tietokoneen käyttäjä...Editoin, kun saan kuvan näkymään oikein. Ja Supah, silmät on tehty liukuvärjäyksellä.

//edit 2: niinpä niin. Eihän sitä tietenkään voi enää muuttaa, nyt kun sain sen oikeaan muotoon...Noh, ensi kerralla sitten!

Supah
3.9.2002, 19:16:06
Olihan tuo ihan hieno (onkos ensimmäinen photoshop työ?)
Tulet kyllä vielä kehittymään ja paljon jos jaksat photoshoppia käyttää sillä se hyvin laaja ja mainio ohjelma. Niin ja nyt taas itse työhön :D silmät toimivat suht kivasti linssiheijastuksilla ihme kyllä sillä en odottanut niiden noin hyvin toimivan,kyllä tuo ihan zelliltä näyttää hyvin näköinen paitsi nuo hampaat mutta ne taitavat viitata siihen ilkeyteen noin ja nytten kritiikkiin värityksessä näytti olevan joitakin virheitä ja viivoissa kanssa mutta suurin virhe on kuvan liian suuri koko (n.30mb) noin suuren kokoisia kuvia ei kattana bmp:ksi tallentaa sillä koko on varsin massiivinen suosittelen jpg:tä noin suuriin kuviin ja pieniin gif:iä
...
Liukuvärityksellä...näyttivät mun silmissä ihan kyllä linssiheijastukselta :D no ei se mitn sopivat silti ihan kivasti