View Full Version : FFVIII - Squallin "Sleeping Lionheart"-kaulakoru
SärkiOnKala
13.5.2002, 21:49:57
Niin sellaista vain kyselisin notta tietäisikös joku täällä mistä voisi moisen saada halvalla..? Halvin minkä itse olen löytänyt on ollut 19.95$ + postikulut, jotka siis olisi jenkeistä suunnilleen yhtä paljon kuin varsinainen hinta.. :P
Kesäkuussa menen Bulgariaan ja sieltä saattaisi tietty löytyä jotain. Jos joku tietää oikein hyvin niin kertokoon!
Olisikohan syytä jo viimeinkin alkaa lähteä Japaniin pyhiinvaellusmatkalle? Jossain vaiheessa varmasti. Pakko. :)
Amadeus III
14.5.2002, 11:46:47
Joo...mene Venäjälle (tai Viroon) ja osta sieltä halvalla halpa kopio ;D
En ole kyllä ikinä nähnyt missään tommosia paitsi Venäjällä ja nekin on vain halpoja kopioita :)
Mene Venäjälle ja osta (ei maksa paljoa)
Kaipa niitä saa netistä [niinkuin kaikkea muutakin XD]. Hinnoista en tiiä......
eikös tämmönen ollut vähän aikaa sitten :/ ?
David A. Mage
14.5.2002, 14:50:10
Huh? Valmistetaanko sellaisia..? Ja löytyykö niitä (tai niiden kopioita) Venäjältä? No jopas.. Pitää varmaan ostaa, jos löytää sellaisen sieltä, jos joskus sinne menee taas kerran.
Mutta eikös sen otuksen (jellona?) nimi ollut Griever, joka oli siihen kuvattu, vai oliko sittenkin kyseessä jokin muu koru. Ja voisitko pistää jonkinlaisen kuvan siitä (siis aidosta), jos löytyy?
Tai.. No, löytyihän sitä itsekin etsittyä moinen.. Tai oikeastaan kaksikin sellaista, sekä myös muita koruja. RPGFan (http://rpgfan.com/) osoittautui (taas) käteväksi paikaksi. Ja pyhiinvaellus Japaniin pitää kai sitten toteuttaa.. Kunhan vain saisi rahat riittämään Griever-sormukseen ja -kaulakoruun, Chrono Cross-huivintapaiseen ja FF Tactics-pelikortteihin... :D
hilda garde
14.5.2002, 19:45:40
Ebay (http://www.ebay.com) on hyvä paikka, jos haluaa kaikkea tommosta sälää. Sieltä sain omani hommattua ihan suht halvalla(oiskos ollut n. $15 postikuluinen).
seifer
25.5.2002, 21:31:45
siis hilda ostitko sellasen squall korun ebaysta????tosi ysyy!!! mää haluun sellasen! =D
hilda garde
27.5.2002, 11:08:41
Kyllä, sieltä mä omani ostin. Ja sieltä on tarttunut vähän muutakin mukaan... Tarttis varmaan lopettaa Ebayn sivuilla käyminen kokonaan. Se kun tietää yleensä rahanmenoa. :D
seifer
27.5.2002, 14:01:31
Houjee....haluisitko myyä oman korus, hilda garde? :huh:
suosittelisin, että lisäät vähän postiesi sisältöä yleisen hyvän nimissä, jos luet uudelleen säännöt(olettaen, että luit sen jo?), niin sitten on asia ookoo :D -SILLI
Edited by IsoSILLI on 27.5.2002 16:45
Minä tahdon Rinoan :/
Saisikohan Venäjältä?
Niiiiiiin kyllähän 20$ on sangen vähän importatusta tuotteesta. Siitä vaan. Ebayhyn tarvitsee isin tai äiteen luottokortin, sillä ameriikanmaassa pankkilaitos ei ole ihan tällä tasolla kuin Suomessa.
Mäkin olen yrittänyt etsiä halvalla olen käynyt Virossa etsimässä ,mutten ole löytänyt olen varmaan aikas sokee :eh:
Paitsi jos etsin väärästä paikasta :ohhoh:
(äitii mä halun Viroon)
hilda garde
28.5.2002, 17:04:00
Ei se luottokortti ihan pakollinen ole. Monet Ebayn myyjät hyväksyvät myös käteisen maksuvälineenä, eli riihikuivia taaloja(tai mitä valuuttaa sitten käyttääkään) kuoreen ja postilaatikkoon, niin hyvä tulee. Omalla vastuulla tietenkin. Toinen (ja parempi) tapa on PayPal, jossa voi käyttää myös Visa Electronia(Tai ainakin Sammon korttia. Muiden pankkien korteista en tiedä). Ja nyt eikun kaikki joukolla ostamaan FF-kamaa!! :D
seifer
28.5.2002, 17:39:44
Aivan. Pistin tänään itsekkin ilmoituksen sellaisesta kaulakorusta ja eikä ollut yhtään toista huutoa ennen minua. Luulisin että saan sen sillä enää on aikaa huutaa vain 5 tuntii enää tästä hetkestä. Eikä oo ku 10.49 $. Ei jaksa oottaa et se tulee!!! :boing:
Roleplayer
30.5.2002, 18:58:55
Kuten Amadeus III sanoia mene Venäjälle ostamaan sieltä saat halvalla ja tosi "aidon" näkösenkin vielä kaiken lisäks...No joo kyllähän ne aika kalliita on jos jostain jenkeistä meinais ostaa...mutta onneks mulla ei oo nyt varaa semmoseen.. :D
bigspin
1.6.2002, 17:22:25
mistäs sen tietää että ne on jenkeissä oikeita eikä kopioita =/
no ei.kyllä ne varmaan on ihan oikeita.ois sellanen kyllä ihan siisti =D
juu..on se varmasti hieno livenä, oon nähnyt vaan kuvii...tilasin sen mut ei oo viel tullu..mut tilasin sen keksiviikkona ja nyt on lauantai...ei mitekää kkerkeis täs ajas tulemaan...
Mizakki
5.6.2002, 13:00:57
muuaahahahaaaa!!!
mäpä tunnen japanista yhen miehen!!! :D
pitäs vaan ottaa yhteyttä niin saisin ff-krääsää... :eh:
ah, aina niin yhtä mukavaa kovistelua...ja todella uskottavaa sellaista...-SILLI
no hei, se on totta...mut oikeestaan tunnen sen vaan mummon kautta... ;D
Edited by IsoSILLI on 06.6.2002 12:57
www.huuto.net, ja hakusanaksi FF-korut tai vastaava. Tai muuten etsi sieltä käsiisi hemmo nimeltä Gougar, hän on 110% luotettava henkikö, joka myy kyseisiä koruja, hiukan kalliilla hinnalla, mutta kuiteskin. Itse ostin Squallin korusetin yhteensä 64.50€ hintaan.
Näinpähän virossa jonkus sellaisen. Varmaan halpa kopio. Tosin siitä on jo vuosi :D eikä tullu katottuu hintaa... Merekeskuksesta (Virossa) saattas sellanen löytyykkin.
Ebayssa on aika paljon mielenkiintoista FF_kräsää.. Tosin huuto.netistä saa myös, mutta paljon kallimaalla. Mutta loppujen lopuksi suurin osa turhia, ellei todellakin fanita ja jumaloi niitä..;)
Harmikseni en löytänyt seiskaan liittyen mitään koruja tms. oli vain paitaa ja seinälippua..
Mutta löytyy sieltä muuta aika paljon..