View Full Version : Oletko käynyt jo katsomassa Austin Powers in Goldmemberin?
ELikkä oletko käynyt katsomassa Austin Powers ja kultamuna leffan.
Itse en ole kerennyt vielä mutta tällä viikolla aattelin mennä katsomaan sen
Kyllä kävin katsomassa sen ja imppasin sen netistä jo joskus pari viikkoa sitten. Eli otin pienet esinaurut. Todella hauska elokuva vaikka rahathan siinä menee hukkaan jos on aikaisemmat osat nähnyt. Meinaan...ihan samaa kamaa on tämä uusinkin leffa. En kyllä usko että mitään muuta on edes yritetty. Dr.Evil oli ehkä aavistuksen hauskempi kuin aikaisemmissa osissa. En nyt kuitenkaan rupea spoilaamaan mitään. Joten sanon vaan että kannattaa mennä katsomaan jos on tähänkin saakka pitänyt AP:sta. :)
yksisiipi
4.9.2002, 15:43:45
En ole, ja tuskin katsonkaan. Odotan että saan lainaan vhs/dvd:n jotta voisin katsoa sen. Aiemmat osat olivat hyviä, mutta kritiikin perusteella kolmas osa ei ole järin hyvä. Aika uskoa kritiikkiä, joten kun mun ei tarvi maksaa mitään niin katson sen ja nauran sille. :P
Roleplayer
4.9.2002, 19:47:44
En ole nähnyt kyseistä elokuvaa mutta olen ajatellut käydä katsomassa sen..jotkut ovat sanoneet että se on hyvä ja toiset että se on ihan p*ska mutta ajattelin silti käydä katsomassa...ja olihan elokuvan viime osat myös hyviä...
Höh, olen näköjään eka joka vastasi EVVK.
Siinä on myös vastaukseni, en ole käynyt, enkä käy. Jos (ja kun) se joskus tulee TV:stä ja ei tule muilta kanavilta mitään, eikä ole muutakaan tekemistä, niin saatan ehkä raahautua katsomaan sen. Mutta en muuten. Aikaisemmat osat ovat olleet aika scheissea, ja tuskin tämäkään on paljoa parempi.
bastard
5.9.2002, 13:36:34
Ei oo viel ehtiny, mut pitäis käydä kohta. Tykkäsin kahesta ekasta osasta. Ihan senkin takia pitää käydä kattomassa, ku siin on Beyonce, joka on iha helvetin hyvän näkönen. =)
Dreamer
5.9.2002, 14:04:14
Pitihän se tarkistaa, kun oli niin ikävä ilta tulossa. Pari kertaa petti kontrolli ja alkoi kunnolla naurattamaan (mutta senhän voisin syytä väsymyksen piikkiin, mutta oli siinä kyllä pari sen arvoista kohtaa). Austin Powersit on muutenkin tullut katsottua, niin pitihän se kolmonenkin nähdä. Pitää varmaan suunnata katsomaan muitakin elokuvia, kun nyt hieman makuun pääsi. :)
Noniin eilen kävin kattomassa ja kyllä pakko myöntää että siinä aika monessa kohtaan repesi ihan täysin. Loistava se oli, parhaimpia kohtia oli Austinin ja Mini-Me:n tappelu, sekä suihkulähde kohta. Niissä repesi kyllä parhaiten. Suosittelen sitä leffa, aivan loistava.
Gabriel
6.9.2002, 20:20:21
Olen kyllä mitä ilmeisimmin menossa katselemaan kolmososan, kun pidin aika lailla kahdesta ensimmäisestäkin. Kakkonen tosin sen verran floppi, en oikein pitänyt pissakakkahuumorista. Ykkösen kylmähuoneen tavarajakelu oli kyllä aika hauska kohta, pakko myöntää. :D
Sille vasta naurettua tuli.
Mutta kysymykseni on, että onko siellä yhtä paljon tai vähemmän/enemmän pissakakka"vitsejä" kuin kakkososassa?
No tuskimpa käyn sen katsomassa.Odotan että se tullee dvd:lle niin sitten voisi jo harkita =/
Kyllä ajattelin mennä katsomaan tuon.Koska pidin edellisistä osista.Koska Mike Myers tekee taas uuden roolin lisää sarjaan.Enköhän tässä lähiaikoina mene katsomaan sen.
Jabberwokki
7.9.2002, 13:53:25
Kävin katsomassa. Austin Powers on kyllä todella hyvä hahmo ja leffa tarjoaa monet hyvät naurut jopa pieruvitseillä.
bigspin
7.9.2002, 21:21:48
En oo vielä mutta tarkoitus olisi kyllä käydä joku ilta kattomassa se.Toivottavasti elokuvan vitsit eivät mene vähän överiksi niin kuin kakkosessa vähän kävi :eh:
Lisäys:
Joo no kävin justiin tänään sen katsomassa ja itseasiassa pidin siitä =) Siinä "huumori" ei ollut alentunut aivan kakkos osan tavalla vaan kyllä ne oli ihan hyviä juttuja...ainakin jotku =/
Mutta ykkös osaa se ei kyllä voittanut :D
Originally posted by Gabriel
Mutta kysymykseni on, että onko siellä yhtä paljon tai vähemmän/enemmän pissakakka"vitsejä" kuin kakkososassa?
Mun mielestä siinä oli aivan saman verran. Ainakin pissaosastoa. Kuten tämä edellä mainittu suihkulähdekohtaus. Kakkaosasto oli melko vähissä. "Please eat some shit..."-juttu taisi olla ainoita. Näet sitten mitä tarkoitan.
Locke Cole
8.9.2002, 13:19:19
En aio. Minä pysyn kaukana roskasta. Kaverin kehotuksesta katsoin Austin Powers ykkösen ja kakkosen, oli itku päästä ne olivat niin huonoja IMHO. En tiedä mikä minussa on vikana, mutta en nauranut kertaakaan katsellessani elokuvia.