View Full Version : Ääniongelmia
auron_86
4.9.2002, 17:57:12
Eli ongelman ydin on tämä: Ostin kaverilsta tässä eilen NGE sarjan (koko sarja 9€:lla). Mutta onkelma on se et vain muutamissa jaksoissa on ääni. Esim. eka jaksossa on ääni, mut sitten koko CD:n muissa jaksoissa ei oo minkäänlaista ääntä vaikka kajarit olis täpöillä.
Tietäisköhän täällä joku ongelman syyn. Eihän äänien puuttuminen tietenkään haittaa mut se ei oo kovinkaan kivaa.
Luultavasti sinulta puuttuu joku/joitain äänicodeceja. Nimo codec pack (google!) on ainakin antanut minulle kaiken tarpeellisen.
// Edit: Erittäin kriittinen typo korjattu :)
auron_86
4.9.2002, 18:13:01
Tuota... ikävä myöntää mut laiskotuttaa rankasti, viittikkö antaa linkin osotteeseen jossa olisi minulle sopiva ääni kodekki
Ja mistäs minä sen tietäisin kun en ole videoitasikaan nähnyt?
Siis puhutaanko nyt digitaalisista faileista, DVD-kokoelmista (just joo) vai rehellisistä VHS-kaseteista? Ja onko "megafoni" harmaana soittoikkunassa, eli ääni kokonaan poijes?
Kysy siltä kaverilta, ja jos ei muka tiedä nii läiskäytä turpiin ja rahat takas, näi mä tekisin, meinaa mulle ei myydä mitään epätoimivaa roskaa saamatta palautetta siitä =/
auron_86
7.9.2002, 16:18:53
Kiitoksia vain kaikille apua anteineille. Sain homman toimiin kun hain netistä Nimo Lite Codec Packin. Ongelma katos heti kun sen vaan asensi.
Tämän threadin voi sulkea se joka ensiksi ehtii.
Nyt PRKL! Sulkeminen on vain sitä varten kun pitää ESTÄÄ jotain, ei muuten. Kiitos.