PDA

View Full Version : Cube menestyy ihan hyvin

psaijai
14.5.2002, 13:54:44
GameCube-avaus onnistui Euroopassa

Nintendon mukaan GameCube-avaus onnistui Euroopassa ja lanseerausviikolla 500 000:sta kauppohin toimitetusta konsolista 400 000 myytiin pelaajille. Pelitkin ovat kelvanneet kohtuullisesti, sillä jokaista GameCubea kohti on myyty 2,3 peliä. Kärkikaksikkona ovat odotetusti Luigi's Mansion ja Star Wars Rogue Leader: Rogue Squadron II.

Suomesta tarkkoja myyntilukuja ei ole vielä saatu, mutta lehdistötiedotteessa Tom Salakari FunStationista summaa: "Nintendo GameCuben myynti lähti käyntiin huomattavasti vauhdikkaammin kuin kilpailevan konsolin myynti maaliskuussa. Myynti jatkuu tasaisen vilkkaana ja odotamme innolla uusia hyviä pelejä."

Lähde: Pelit.fi (http://www.pelit.fi)

En tiedä mistä johtuu mutta mä tulin hyvälle tuulelle kun luvin uutisen. Mukavaa että Nintendollakin menee ihan hyvin. Hinta on varmaan tosiaan aika hyvä valttikortti Cubelle. Kyllä se on pakko ostaa kun lueskeli vähän Pelit lehen juttuja. Kuinkahan nopeeta hinta seuraavan kerran tulee alaspäin?

Helmholtz
14.5.2002, 14:06:42
Juups, hyvinhän se on mennyt kaupaksi.

En tiedä sitten olisiko mannyt vielä paremmin, jos Nintendolla olisi ollut joku ihan huippu (hypetetty) julkaisupeli (vrt. X-Boxin Halo).

Enpäs kyllä usko hinnan dramaattisesti tippuvan vähään aikaan, koska konsoli juuri julkaistiin ja hinta on valmiiksi jo matala.

Celeb
14.5.2002, 16:06:44
joo. Cubella saa mennä hyvin.
ajattelin itsekin Vuben ostoa mutta se taitaa käydä hieman liian kalliiksi muutaman pelin takia.

Kyllähän sille tulee zeldat ja muutkin. voisi jopa ostaa.

psaijai
14.5.2002, 18:48:32
No kyllähän sille peljä tulee. Mainitsemasi Zeldat, tämä nyt ilmestyny Star Wars, Resident Eliv ja varmasti vielä monta muuta hyvää peliä joten en usko että se on turha ostos. Itse aijon ostaa sen vasta kesällä kun saan FFX:n ja FFIX:n pelattua.

Tiituli
15.5.2002, 12:46:54
GameCube on paras pelikone joten on parempikin menestyä...Nintendolla on huippuhyviä suunnittelijoita yms...Ja Zeldat (mikä Grafiikka) ja Super Bros. Melee niin aia että kateeks käy....(pitääkin muuten ostaa tuo pelikone...)

Roakel
30.5.2002, 20:24:13
Kyllähän tekis mieli ostaa GC,mutta kun ei ole rahaa ja pelikoneita alkaa olemaan tarpeeksiSe riippuu myös siitä että miten se tuleva ps3 sitten menestyy.Olen kuullut huhuja ffx:än GC versiostakin.

Chrono
31.5.2002, 14:18:34
Originally posted by Roakel @ 30.5.2002 21:24
Olen kuullut huhuja ffx:än GC versiostakin.
Not true. FFX on PS2 only.

Ilezki
1.6.2002, 8:54:58
Originally posted by Chrono @ 31.5.2002 15:18

Originally posted by Roakel @ 30.5.2002 21:24
Olen kuullut huhuja ffx:än GC versiostakin.
Not true. FFX on PS2 only.
Niin on, mutta minä olen saanut sellaisen käsityksen, että FF XI julkaistaisiin jossain vaiheessa GC:lle, sillä siinähän on mahdollisuus modeemille/laajakaistalle... En tosin ole varma..

Sephy
1.6.2002, 17:46:52
GC voisi olla hyvä ostos, hyvien pelien takia, roskaa eij sille luultavasti paljoa tule.
aiemmin olin vastaan mutta olen huomannut että GC voi korjaa koko potin... ei sitä ikinä tiedä.