PDA

View Full Version : Tenchu 360

Juripa
2.9.2006, 17:38:43
Tenchua on nyt tulossa myös X360:lle. Peli kantaa nimeä Tenchu: Senran, ja trailerin voi katsoa täällä (K18!) (http://www.youtube.com/watch?v=VE_bKwJIMDU) Nyt pelaaja voi itse tehdä oman ninjan tai valita näistä alkuperäisistä suosikkinsa. Muista uudistuksista en osaa sanoa kun viimeksi pelasin ensimmäistä Tenchua, mutta tässä hahmo osaa juosta Prince of Persian tavoin seinillä, ja tapahtumat voivat tapahtua myös päiväsaikaan. Peli tukee myös XBox Liveä. Japanissa peli julkaistaan lokakuun 5 päivä, Amerikan ja Euroopan julkaisuajankohtaa ei tiedetä, mutta melko varmasti julkaisu siirtyy ensi vuoden puolelle. Mitäs mieltä olette? Itse ainakin odotan peliä innolla.

Viralliset sivut (http://www.tenchu.net/senran/)

Vagrant
2.9.2006, 18:58:04
Olen aina pitänyt Tenchuista. Mitä nyt kaikkea pientä vikaa löytyy, mutta se tunnelma...

Trailerin perusteella on kyllä todellakin otettu mallia Prince of Persiasta, ja hyvä niin. Toivottavasti uusissa Tenchuissa panostetaan siihen ainoaan heikkouteen eli pelattavuuteen, joka tähän mennessä ei oikein mitään juhlaa ole ollut. Varsinkin jotkut pomotaistelut ovat yhtä tuskaa niihin huonosti soveltuvien kontrollien takia. Asiansa kontrollit kuitenkin ajavat ja peleihin soveltuvat, mutta uudistuksia olisi jo todellakin aika saada.

fernircide
8.3.2007, 19:24:30
tuon ostan aivan varmasti kun tulee tänne europpaanki joskus : D trailerista katsottuani peli oli hemmitin hyvän tuntunen ja sitten tuo oman ninjan teko vielä kruuna kaiken :lovetus: tätä jäämme innolla odottamaan

Juripa
28.4.2007, 14:42:08
Xbox Live Marketplacessa on nyt virallinen traileri ladattavissa joten eiköhän tuo julkaisu tapahdu jossain vaiheessa vaikka peli olikin jäissä monta kuukautta. Amerikan julkaisu on kesäkuun alussa ja Eurooppan julkaisu on kesäkuun 29. päivä, mikäli IGN:n julkaisuaikoihin on luottamusta. Ja pelin uusi nimi on Tenchu Z :D

SuperDude
13.7.2007, 14:53:10
Tenchu on erinomainen sarja, joka on jokaisessa osassaan kompastunut pieniin mokiin, pahimpana pelattavuus. Pikkuviat pois, kompaktit kentät, ei loppuvihollisia sekä mahdollisuus erilaisiin taktiikoihin, eikä vain "odotetaan että vihollinen menee ohi".

Kaksin pelattu storymode olisi kyllä nannaa, varsinkin jos siihen panostettaisiin siten, että yhteistyötä olisi liki pakko tehdä, eikä vain "ota sä vasen reuna nii mä hoitelen oikeen"

Mielenkiinnolla odotan, tämä saattaa olla peli joka pakottaa ostamaan XBoxin.

Juripa
15.11.2007, 19:59:01
Tulipa nyt hankittua tämäkin peli huusholliin. Tämä on ihan sairaan hyvä, ehkä vähän liian vaikea. Ainakin näin alkuun.

Kaipailin aluksi Tenchu ykkösen pimeitä kyläkenttiä ja tähän mennessä kaksi ekaa kenttää ovat vastanneet odotuksiani. Minusta pelin grafiikka on todella hyvää ja kaikki kylät ja kentät ovat todella japanilaispohjaisia. Jopa hahmot puhuvat pelissä Japania mutta ne puheet on tekstitetty englanniksi mikä on taas hyvä juttu. Pelissä on myös uusi "partnermoodi" mutta itse olen tavannut kaverini vain välivideoissa.

Ehkä jotain vikoja pelissä on. Itse asiassa paljonkin. Hiiviskely on yhtä tuskaa jos ei vähäänkään muista katsoa ympärilleen. Kun vartija näkee sinut, saat hakata sitä useamman iskun verran joka on todella turhauttavaa koska taistelut ovat niin kankeita. Torjuminen on yhtä tuuripeliä jo yksinään. Lisäksi viholliset osaavat kutsua apua. Kontrollit vaativat myös pientä opettelua mutta niihin tottuu nopeasti.

Pelissä on paljon avattavia pikkusälöjä jotka tuovat lisää läpipeluuarvoja. Toivoisin että extroissa olisi kaikkia loppumattomia näkymättömyyksiä ja niin edelleen. Paha sanoa mitään kun pari hassua riisin jyvää olen vasta saanut avattua :D

Jos täältä löytyy Tenchu Z:n pelaajia, pistäkääs Lappish kaverilistalle niin ninjaillaan yhdessä.