View Full Version : FFX mainos?
Aurora
14.5.2002, 23:24:01
Tietääkö joku tuleeko FFX:stä TV mainosta, siis suomeen? Muistan että FFVIII:stä tuli, mutta IX:stä en ole nähnyt,ainakaan muistaakseni..Kunhan tuli mieleen vaan..
Julkaisupäiväkin häämöttää jo...
psaijai
15.5.2002, 10:06:56
Eipä muuten ole tullut mieleen. Muista sillon kun FF kasia mainostettiin ja systeri sano että ton mä ostan. Toivottavasti tulee että kaikki sais tietää siitä mainíosta pelistä. Veikkaan että jos niitä tulee niin sitten varmaan joku viikko ennen julkaisua joten ei varmaan vielä.
//edit: Tulihan sieltä sitenkin se. 24 päivä näin ekan FFX mainoksen.
Edited by spy85 on 25.5.2002 19:36
No en tiiä. Oishan se hyvä jos tulis, siinähän vois olla kuvii demoista tjtn. Näkisi vähän siitä pelistä
edit://no onhan siitä mainos, siinä ei oo kyllä mitään sellasta jota ne jotka on nähnyt demon ei tietäs...no onhan se ok. Siinä on vaan siitä alusta vähän blitzball-pelistä ja sitten on se kohta kun Tidus on tippumaisillaan...ja teksti 'tarina ei jatku ilman sinua' ja 'heidän henkensä on käsissäsi' tai jtn...korjatkaa jos olen väärässä
näin tuon mainoksen ekaksi leffateatterissa ja sitten teeweessä
Edited by Tiffany on 26.5.2002 13:17
Hjeh, se olis hienoa, kun siitä tulis mainos. Boucerinkin mainos oli niin hyvä, että melkein harkitsin jo pelin ostoa. Mutta en sitten ostanutkaan (eihän minulla ole edes PS2:sta!). FF8:n mainosta en kyllä muista...?
Jossakin juuri sanottiin että FFX:ää aiotaan mainostaa TV:ssä ja elokuvissa.
FF8:in mainos oli erittäin vaikuttava, vaikka en silloin tiennyt FF:istä muuta kuin nimen. Mieleen jäi vain että siinä oli joku kaunis nainen tanssiaisissa, seuraavaksi joku iso kone/hirviö ja lopuksi leijaili sulka sekä teksti "Selviät siitä... joskus".
Koko peli pähkinänkuoressa. :)
FFX:n mainos tulee kyllä tänne sitten kun peli on ajankohtainen.
eli TV:stä tulette meinostusta näkemään.
Mikoto
25.5.2002, 12:01:22
Joo, min näin sen tänään! Se tuli Tilt.tv:n mainoskatkolla. Oli kyllä aika tylsä, kun sen kaiken oli nähnyt jo ajat sitten demossa ja uudestaan sitten itse pelissä. Ja mitäs siinä sanottiin? ´Tarina ei jatku ilman sinua´, tai jotain vastaavaa.
//edit// 250:s viesti, btw! Kolme tähteä
Edited by Mikoto on 25.5.2002 13:28
Predator
25.5.2002, 12:14:35
On FFX mainos suomessa! Näin sen tänään kun tilt-ohjelma oli mainostauolla. :D
Roakel
25.5.2002, 12:17:59
Mä näin FFX:än mainoksen kun olin elokuvateatterissa.
Chrono
25.5.2002, 12:23:07
Originally posted by Roakel @ 25.5.2002 13:17
Mä näin FFX:än mainoksen kun olin elokuvateatterissa.
Niin minäkin. Aijai että oli hieno isolla valkokankaalla.
Gladiaattorien mainostauolla näin mainoksen. Ihan mainio, tosin harmi että omani ei ole vielä saapunut ja pisti vaan vihaksi katsella mainosta.
Theemu
25.5.2002, 13:56:29
Minäkin näin sen mainoksen Tennispalatsi ykkösessä. Vähän bore, kun oli kerran demoa pelannut. BonusDVD:ltä löytyvät trailerit olisivat olleet kewlimpiä, vaikka vähän editoituna.
isoSILLI
25.5.2002, 13:58:30
Hähää!!!
Hieno mainos se on, mutta ei siinä ollut mitään uutta demoa pelanneille...
Eikä ole vieläkään posti tuonut mun peliäni... :prkl: :(
Locke Cole
25.5.2002, 16:13:25
Minäkin näin sen Tiltin mainostauolla, olihan tuo ihan hieno mutta hiukan tylsähkö koska olen nähnyt nuo animaatiot itse demossa...perhana kun saisin jo oman FF:ni.... :prkl:
Croppola
25.5.2002, 17:10:05
Tulihan tuo eilen nähtyä joo. "Tarina ei jatku ilman sinua."
FFIX muistan kerran nähneeni mainoksen silloin viime maaliskuun paikkeilla kai. FFVIII en ole nähnyt ollenkaan. Harvoja pelejä joita mainostetaan muuten. *Hyvä Square*
Edited by Croppola on 25.5.2002 18:10
Toi mainos on tullut jo vähän aikaa. Taisin nähdä sen jo viikko sitten... Toivottavasti peli on parempi mitä se mainoksessa näyttää
Albert
26.5.2002, 12:18:49
Dämn, en ole vielä nähnyt. Aika harvinaista muuten että peliä mainostetaan elokuvateatterissa, en tiedä näytetäänkö sitä täällä. Ei ainakaan ole aikaisemmin ollut tapana näyttää kuin elokuvien mainoksia :/
Näin sen kerran Tiltin mainostauolla.
näinn sen ekan kerran leffassa...
....en muista kasin mainosta mutta siskan muistan... :/
muumuu
26.5.2002, 15:05:48
enpä ole nähnyt :(
kasin muistan oikein hyvin, siinä se edea tipsutteli menemään ja niin poispäin, ois kyllä kiva nähä 10:n mainos, nooh, jos se vaikka vielä lähipäivinä töllöstä putkahtaa, ehk? :doggy:
Oon nähny 2 kertaa elokuvissa ton FFX ja pari kertaa tvssä. Muistan nähneeni FF8 ja FF9 mainokset myös
tänään näin eka kertaa sen mainoksen.. :D ..hyvä oli..
muita final fantasy mainoksia en muistaakseni ole nähny..
bigspin
26.5.2002, 20:40:47
joo mää näin sen.tais olla lauantaina :huh: olihan se ihan hieno mainos =D
Suljetaan...vastaus on jo tullut aikoja sitten