PDA

View Full Version : Chikirin miekka

Tuuker
29.10.2006, 9:55:53
Ensimmäinen osa on aika huono kun en esitellyt henkilöitä oikein ollenkaan

Hei minun nimeni on Choni ja nyt minä kerron minun tarinani

Opettajamme Kirikate opetti, minun luokalle chakata iskua, jolla voi tainuttaa vihollisen. Juuri kun hän oli tekemässä sitä, niin eräs Jakaro keskeytti hänet

”eikös teillä pitänyt olla tänään teoria tunti” hän sanoi vihaisella äänellä.

”Niinhän meillä olikin, mutta kun jäi ylimääräistä aika, ajattelin opettaa heille chakata iskun” Kirikato sanoi rauhalliseen ääneen.

”Jaa no ei minulla ollut sen kummempaa uutista, että Rikin on puhunut hyökkäyksestä tänne kaupunkiin. Joten tarvitsen kolme vapaa ehtoista tappamaan hänet”.
Luokka hiljentyi täysin, kaikki supisivat hiljaa keskenään, minulla itselläni oli pieni halu lähteä, mutten uskaltanut viitata.

”Minä suostun lähtemään!” Zani huusi

”sitten menen minäkin!” minä huusin kovalla äänellä.

Vähän aikaa oli hiljaista, kunnes eräs tyttö sanoi hiljaisella äänellä ”minäkin tulen”.

Jakaro katsoi meitä pitkään, ja sanoi ”Olkoon sitten niin” Jakaro käveli pois luokasta ja samalla hymyili kummallisesti.

Heti kun pääsimme pois koulusta, meni harjoittelemaan paria miekka liikettä, Konaza metsään olin vähän aikaa rauhassa kunnes Zani keskeytti minut.

”Harjoitteletko huomista varten?” Zani kysyi

”kyllä en halua hävitä sille, mokomalle Rikinille!” vastasin kovaan ääneen.

”Minäkin ajattelin tulla tänne harjoittelemaan, mutta jos haluat että lähden? voin mennä pois” Zani kysyi

”voit sinä tänne jäädä, niin ei ole niin yksinäistä” vastasin.

Siinä samalla kun harjoittelimme, Rikin oli tullut taaksemme, ja tuuppasi vähän minua ja Zania niin että me molemmat kompastuimme.

”Teidät siis valittiin tappamaan minua, miksi en tappaisi teitä samalla nyt heti, niin ei tarvisi odottaa niin pitkään”.

Zani sanoi hiukan vihaisella äänellä ”kuolisit jos edes yrittäisit, tappaa minua” .

” Kovaa puhetta, no minä odottelen vielä vähän aikaa, että pääsen nylkemään teitä” Rikin sanoi hymyillen.

Zani ei jaksanut enää kuunnella, vaan vetäisi miekkansa tupestaan, ja hyökkäsi Rikinin kimppuun, Zani yritti huitaista Rikiniä käteen, mutta ei onnistunut. Rikin torjui ja potkaisi Zania niin kovaa että Zani lensi lähimpään puuta päin.

”Aah, selkäni nyt sinä kuolet” Zani huusi

”odota Zani, voimme vasta huomenna päihittää hänet kolmistaan” Minä huusin. Samalla hetkellä kun minä höpötin, Rikin livisti karkuun.

”Loistavaa nyt hän karkasi” Zani huusi ja tönäisi minut sivuun. Zani lähti pois, mutta minä jäin vielä istumaan, Konaza metsän laidalle ja ajattelin huomista

//Musta ei näy. Ja ei niitä koodeja joka kappaleeseen tarvi laittaa erikseen hei.
- Puhve

Tuuker
30.10.2006, 17:40:14
Osa 2 Rikin:in salaisuus

Olin nähnyt yöllä hirveitä painajaisia kuulin vain Zani, ja sen tytön huutoa eräältä kalliolta. En muista sitä kalliota tarkemmin, että se oli musta ja siellä oli, piilossa peto joka vaani ihmisiä. Ihan kuin se peto piilottelisi jotain, mitä ei saisi saada selville edes unissakaan.

Kokoonnuimme aamulla Zirokun pyhä kivellä minä Zani ja se tyttö.

”Mikä sinun nimesi on?” Kysyin varovaisesti tytöltä

”Katylin” hän vastasi varovaisesti

”No Katylin ja Zani lähdetäänkös matkaan” sanoin innoissani.

”Lähdetään vaan mutta, varokaa Rikiniä piiloutua hyvin” Zani sanoi.

Lähdimme sitten matkaan, ja etenimme varovasti, Kirikato meidän opettajamme oli sanonut

”älkää menkö Sutakon autiomaalle, siellä on vaeltavia henkiä jotka imevät sielun”.
Tottelimme hänen ohjeitansa, emme halunneet pilata tehtävää.

Olimme kävelleet noin kahden tunnin verran, kunnes eräs mies juoksi meitä kohti peloissaan.

”Apua! apua!” mies huusi peloissaan

”mikä on pielessä?” Kysyin ihmeissäni

”K – k-kylässä on hi – hirviö” mies sanoi peloissaan, ja jatkoi juoksemistaan.
Minä ja Zani katsoimme toisiamme, laitoin käteni hitaasti miekan kohdalle, ja aloin vetää sitä pois tupestaan hitaasti. Katylin tarrasi nopeasti käteeni kiinni, ja sanoi ”odota vielä vähän aikaa” nyökkäsin hänelle, ja aloin Zanin kanssa hitaasti hiipiä tietä eteenpäin. Kun pääsimme kylään, mistä se mies juoksi karkuun, kauhistuimme näkymää kun näimme, sen hirviön se oli Rikin.

”Rikin mitä sinä täällä teet? etkö ole saanut, jo tarpeeksi tuhoa aikaan?”. minä huusin

”Te ette vain tajua, teen tämän sen takia. Kun minun rakkaani otettiin minulta pois. Miten tuollaiset 15-vuotiaat, samurai koulu kokelaat voisivat tajuta minua” Rikin huusi vihaisena.

Katsoin Rikiniä silmiin, ja näin kyyneleen valuvan hänen silmästään. Rikin oli vähän aikaa hiljaa, kunnes hän alkoi kertoa, hänen rakkaastaan tytöstä nimeltä Jessica.

Kun olin saman ikäinen kuin te, rakastuin Jessicaan ja hän rakastui minuun. Olimme onnellisia aina, teimme kaikki työt kahdestaan, ja olimme kaikki päivät aina, toisissamme kiinni. Eräänä päivänä opettaja teki, neljän hengen ryhmät, ja minä jouduin siihen ryhmään missä Jessica ei ollut. Jokaisen ryhmän piti mennä, sellaiseen paikkaan minkä opettaja määräsi, minun ryhmäni tuli viimeisenä paikalle.

Minä kysyin ”missä Jessican ryhmä on?”

Opettaja vastasi ”eivät he ole vielä tulleet”.
Menin opettajan huoneen oven taakse, missä opettajat puhuivat, että yksi ryhmä oli jäänyt vangiksi, Zatari solaan. Lähdin heti juoksemaan, Zatari solaa päin.

Minun luokan opettaja huusi perääni ”Et voi mennä olet opiskellut vasta vuoden samurai koulutusta”.

En kuunnellut tärkeintä, oli Jessican auttaminen, juoksin niin kovaa kuin jaksoin vaikka jalkoihini sattui, en lopettanut juoksemista. Kun olin juossut noin kymmenen minuutin verran, kompastuin johonkin käännyin katsomaan, se oli verinen miekka, säpsähdin vähäsen mutta nousin silti pystyyn.
Vedin miekkani tupista, ja jatkoin matkaa näin yhden tappajan, hän oli juuri iskemässä miekalla Jessicaa, hyppäsin eteen ja sain juuri torjuttua lyönnin, hymyilin vihasta tappaja yritti lyödä uudestaan miekalla. Torjuin tämänkin iskun, ja potkaisin tappajaa kierre potkulla mahaan, sitten hyppäsin ilmaan, otin taskustani kaksi tikaria, ja heitin tappajaa selkään. Otin äkkiä miekan esiin, ja sivalsin tappajalta oikean käden sormet poikki, kun hän kaatui maahan tuskissaan, en odottanut kauaa kun katkaisin hänen päänsä. Kaksi muuta tappajaa juoksi minua päin, olin iskemässä, mutta joku kolkkasi minut sitä ennen. Kun heräsin tappajien johtaja katsoi minua silmiin, ja hymyili vahingon iloisesti, tappajien johtaja veti miekan tupestaan, ja alkoi huitoa sillä, Jessican ryhmää minä huusin hänelle että lopettaisi, mutta hän jatkoi entistä enemmän hän hakkasi heitä. Kun hän oli saanut kaikki tapettuaan, hän käveli minun vierelleni ja kuiskasi minulle,

” nyt kun olet kokenut tarpeeksi tuskaa, niin voit tappaa minut”.

Kun Rikin oli kertonut tarinansa, hän katsoi meitä raivoissaan ja huusi
”minä haluan vain kostaa sille tappajalle, ja te haluatte tappaa minut, minä tapan teidät kaikki”.

kuvotus
1.11.2006, 18:06:13
Tämä oli hyvä!
Aloin lukea tätä ihan vain aikaa tappaakseni, ajattelin, että kun on tällainen mukava lyhyehkö, niin mikäs siinä.
Onneksi luin, oli todella hyvä.
Kielioppivirheitä, varsinkin pilkun ja puhevuorojen kanssa oli aika paljon, mutta samapa se, kuitenkin ymmärrettävää tekstiä, enkä minä itsekään ole niin täsmällinen niiden kanssa, että ehkä parempi olla niihin puuttumatta.
Kirjoita ihmeessä lisää, tämä on tosiaan mukavaa luettavaa, ja panee kuitenkin aika paljon miettimään.

Jatko-osaa odotellessa;
Kuvotus

Dorianthem
1.11.2006, 18:24:05
Ei hitto tarjosit minulle pitkästä aikaa naurut. Oli todella viihdyttävää lukea tätä tarinaa, vaikka oikeastaan siinä oli niin paljon kaikkea huonoa, että ihan jo huippaa päästä.

Ensinnäkin voin sanoa, että kirjoitusasu on todella kamala. Osa lauseista saa ihan uuden merkityksen, kun jätät pilkut pistämättä ja muutenkin meni vähän penkin alle kieliopin kanssa. Ei voi mitään, raakoja totuuksia ja jonkun ne pitää jossain vaiheessa kuitenkin sanoa.

Ja sitten juoni. Ei helvata. x)

"Kuka haluu tappaa yhden tyypin?"
"Mää voin tappaa."
"Te tahdotte tappaa minut ja minä haluan tappaa rakkaani tappajan, kuolkaa."

Oikeasti, tuossa ei ollut oikein kunnolla tehty tuota juonta. Ensinnäkin jos joku pitää tappaa, ei kukaan oikeasti ihan tuosta vain kysy oppilailta, että haluaako joku mennä tappamaan kyseisen tyypin. Vielä harvempi vastaa ihan tuosta vain, että mikäs siinä. Sitten tuo kohta, missä kyseinen tappaja taas kertoo ihan tuosta vain, että hän haluaa vain tappaa rakkaansa murhaajan... tuo oli ihan oikeasti jo kohta, missä tipahdin tuolilta.

*juoksee tyyppiä kohti ja se alkaa puhumaan*
"Haluan kostaa rakkaani kuoleman!"

Tuo kuulostaa jo niin koomiselta. Oikeasti, eikö nuo päähenkilöt edes voisi kysyä, miksi ihmeessä se toimii noin? Tyyppi alkaa ihan tuosta vain kertomaan itku silmässä, että kosto on suloista. Ihmiset tai mitkään muut lähelle kuuluvat eivät toimisi varmastikaan näin, miten sinä pistit omat hahmosi käyttäytymään. Kannattaa hieman miettiä, miten oikea ihminen voisi käyttäytyä kyseisissä kohdissa ja sen jälkeen pistää hieman järkevämpää tekstiä. Mutta komiikan kannalta tämä oli kyllä loistava. :'D

Fimzy
1.11.2006, 19:11:11
Joo. Ihan kivahan tämä oli. :) Juoni oli kylläkin mielestäni sekava ja vuorosanoja oli rutkasti enemmän kuin kuvailua ja kertomista. Tarina eteni mielestäni enemmän vuorosanoilla.
Kirjoitus virheitä oli paljon ja teksti oli sen takia sekavaa. Pilkut, pisteet, isot alkukirjaimet sun muut olivat aivan sekaisin. Se vaikeutti tekstin lukemiseen, ainankin minusta.

”Mikä sinun nimesi on?” Kysyin varovaisesti tytöltä
Tuossa "kysyin" sanassa ei minun mielestäni ainankaan pitäisi olla isoa alkukirjainta ja lopusta puuttuu muuten piste..
Tuon tapaisia virheitä oli paljon. Isot alkukirjaimet puuttuivat, sekä pisteet/ kysymys- ja huutomerkit.

Opettajamme Kirikate opetti, minun luokalle chakata iskua, jolla voi tainuttaa vihollisen.
Tässä kohdassa sanan "opetti" jälkeen ei tarvitse olla pilkkua. Näitäkin pilkkuvirheitä oli paljon ja ne häiritsevät.
Eli tuon lauseen olisi voinut kirjoittaa näin:
Opettajamme Kirikate opetti minun luokalle chakata iskua, jolla voi tainnuttaa vihollisen.

”Minäkin ajattelin tulla tänne harjoittelemaan, mutta jos haluat että lähden? voin mennä pois” Zani kysyi
Tämä lause on sekavasti kirjoitettu, sillä kohta: "mutta jos haluat että lähden? voin mennä pois"
On kirjoitettu hassusti. Eli sen kai pitäisi olla: " Minäkin ajattelin tulla tänne harjoittelemaan, mutta jos haluat että lähden, voin mennä pois"
Vai olenko minä nyt aivan väärässä..

Ja koska teksti on mustaa, on sitä vaikea lukea. Kannattaa lukea teksti läpi ja korjata virheet, ennen kuin sen lähettää. Nimittäin juuri noita pilkku ja piste virheitä oli tekstissä todella paljon. Jatkahan silti kirjoittamista, mutta sitä kuvailua voisi lisätä. Vuorosanoja tuppautuu olemaan niin paljon. Hahmojen tunteita voisi kuvailla enemmän ja esim. ulkonäköä. Jää vain hieman pimeä kuva näistä hahmoistasi. Kuvaileminen saa jotenkin tekstistä "elävämpää".

Minä en saanut oikein mitään kuvaa, kuka tuo tappaja Rikin on, ja keitä nuo kolme, jotka tuota Rikiniä lähtivät tappamaan ovat. Kyllä nimet ovat selvillä, muttei oikein käsitystä millaisia he ovat, millaisessa paikassa he asuvat, minkä ikäisiä he ovat, millaiset luonteet heillä on. Laitoit kyllä tuohon ensimmäisen luvun alkuun, että ekassa osassa et paljoa henkilöistä kerro, mutta en oikein toisessa osassakaan huomannut kerrottavan muista, kuin Rikinistä ja hänestäkin vain vähän. Eli pyydän jatkoon enemmän kuvailua :)

//
mutta se taas on kokonaan kirjoittajan oman mieltymyksen mukaan, eikä minusta muiden kommentit saisi siihen vaikuttaa.
Tuon seikan minä kokonaan unohdinkin! :) Kirjoittaja tosiaan päättää itse mitä tekee. Kiitos kun muistutit :D Itse en olisi varmastikkaan tuota muistanut, ellei olisi erikseen ilmoitettu.. -.-'

Demonityttö
3.11.2006, 6:15:49
.

Tuuker
3.11.2006, 18:52:41
Juup... Sori jos en pysty tarjoamaan niin hyviä luku hetkiä kaikkille. Koska itselläni on pienehkö lukihäiriö mikä voi haitata vähäsen kirjoittamista ja lauseiden rakenteita. Mutta lupaan tästä lähtien näyttää tarinat etukäteen siskolle... Mutta kiitos kuitenkin rakentavasta palautteesta.

*Kumartaa ja kiittää* :)

kuvotus
3.11.2006, 19:24:18
Hahmojen tunteita voisi kuvailla enemmän ja esim. ulkonäköä. Jää vain hieman pimeä kuva näistä hahmoistasi. Kuvaileminen saa jotenkin tekstistä "elävämpää".

Minä en saanut oikein mitään kuvaa, kuka tuo tappaja Rikin on, ja keitä nuo kolme, jotka tuota Rikiniä lähtivät tappamaan ovat. Kyllä nimet ovat selvillä, muttei oikein käsitystä millaisia he ovat, millaisessa paikassa he asuvat, minkä ikäisiä he ovat, millaiset luonteet heillä on. Laitoit kyllä tuohon ensimmäisen luvun alkuun, että ekassa osassa et paljoa henkilöistä kerro, mutta en oikein toisessa osassakaan huomannut kerrottavan muista, kuin Rikinistä ja hänestäkin vain vähän. Eli pyydän jatkoon enemmän kuvailua :)

Tämähän on tietenkin kokonaan mielipidekysymys, mutta minä pidän enemmän tekstistä, jossa saa itse miettiä minkälaisilta henkilöt näyttävät, mitä heillä on päällään ja missä he saattaisivat asua.
Muutamia kirjoja olen lukenut, joiden alussa ei ole kuvailtu henkilöitä paljoakaan, ja kun on päässään jo kauniit kuvat henkilöistä muodostanut, selviääkin, että kauniiksi kuviteltu päähenkilö onkin läski rumilus.
Latistaa tunnelmaa, voi kertoa.
Mutta noo, samapa se. Paikkojen kuvailu ei minustakaan pahitteeksi olisi, mutta se taas on kokonaan kirjoittajan oman mieltymyksen mukaan, eikä minusta muiden kommentit saisi siihen vaikuttaa.

Ja Tuuker, hyvä, että annat siskosi tarkistaa tekstin ensin. Kaikki oli kyllä ymmärrettävää, mutta se täytyi lukea nopeasti, ettei tarttuisi virheisiin ja joutuisi pohtimaan mitä tuossa ihan tarkalleen on pitänyt sanoa.

Demonityttö
3.11.2006, 19:50:04
.

Ze Shoopuf
5.11.2006, 1:29:14
Evot. :}

Ensinnäkin, kirjailijalle: älä kirjoita mustalla, sitä on hankala lukea. Ja jos haluat koodata tosiaan tekstin tietyn väriseksi/fonttiseksi, niin ei jokaista kappaletta tarvitse erikseen laittaa tageihin, riittää, että koko teksti.

Ja Demonityttö: ihan kilttiähän se on, että korjaat toisen tekstin, mutta jos tekisit sen niin, että se on ihan oikeinkin? Onnistuin nimittäin bongaamaan heti pari yhdyssanavirhettä parista ensimmäisestä kappaleesta, mitä olit kirjoittanut uudelleen. Eli jos korjaat jotain väittämäsi mukaan oikeaksi, olisi myös aika hyvä, että se teksti on tosiaan virheetön.
Ja vältellään niitä tuplia. :}

Ei muuta, jatkakaa.

Tuuker
5.11.2006, 13:25:35
Osa 3 Yllättävä käänne

Rikin juoksi Chonia, Zania ja Katylinea päin raivoissaan. Choni juoksi ensimmäiseksi eteen pidättelemään Rikiniä. Zani katsoi sivusta, ja odotti sopivaa hetkeä milloin voisi hyökätä Rikinin kimppuun, Zani käänsi päänsä Katylinea päin, koska alkoi kuulua jotain outoa kieltä. Kun Zani oli hetken kuunnellut, hän alkoi kuulla askelia Chonin suunnalta, se oli Rikin. Zani vilkaisia Rikiniä epäluuloisesti, koska Rikin oli juuri lyömässä Zania. Zani sai juuri väistettyä Rikinin iskun, mutta kaatui. Koska oli hypännyt pois edestä, Rikin käveli häntä kohti ja samalla Zani huomasi että Rikin alkoi kerätä vauhtia jo uuteen iskuunsa. Choni katsoi Zania, ettei hän ehtisi väistää Rikinin tapaavaa iskua, joten Choni alkoi juosta Zania päin niin kovaa kuin pääsi. Choni ei ollut katsonut kertaakaan maahan, ja ei huomannut maassa olevaa puun juurta johon hän kompastui ja lennähti Zanin eteen saadakseen oikean kätensä Zanin suojaksi.

”Aah! käteni” Choni huusi tuskissaan ja päästi pienet kyyneleet silmistään.

Zani katsoi silmät pyöreänä Chonin oikeaa kättä. Chonin kädessä oli syvä haava, joka ylettyi lähes luuhun asti. Ja siitä valui niin paljon verta että Chonia alkoi heikottaa. Choni katsoi Zania päin, ja huomasi hänen valmistautuvan hyökkäämään.

”Älä tee mitään, minä hoidan tämän” Choni sanoi pieni virne kasvoillaan, samalla hän repi oikeaa hihaa irti paidastaan, että saisi paidan pieneksi siteeksi käteensä.

Rikin nauroi kiusallisesti Chonille, Choni nosti katseensa ja veti miekkansa hitaasti tupestaan, kun Choni sai miekkansa käteen. Choni katsoi vielä Rikiniä silmiin, ja lähti kävelemään Rikiniä päin, aina parin askeleen välin Choni nopeutti vauhtiansa, kunne lopulta alkoi juosta. Choni hyppäsi ilmaan ja yritti potkaista Rikiniä, mutta Rikin sai väistettyä ja huitaisi miekkansa Chonia päin. Choni sai miekkansa eteen, Rikin ja Choni katsoivat toisiaan ja alkoivat miekkailla raivoissaan, Choni sai tehtyä pikku naarmuja Rikiniin, mutta Rikin ei yhtään osumaan Choniin. lopulta Rikin kyllästyi tähän leikkiin ja potkaisi Chonia rintaan niin kovaa että Choni lensi puuta päin. Zani huomasi tuon, ja lähti juoksemaan Rikiniä päin.

”Ei!! Minä tapan sinut” Zani huusi.

”Tervetuloa kerhoon” Rikin naurahteli.

Zani oli itse opetellut yhden miekka iskun, jota ei tunneta millään nimellä. Zani otti kuusi terävää piikkiä taskustaan, ja alkoi pyöritellä niitä käsissään.

”Tämän nimi on kuoleman hyrrä” Zani sanoi pieni huvittunut virne kasvoillaan ja tappajan kiilto silmissään.

Rikin katsoi naureskellen Zania ikään kuin olisi ajatellut ettei tuosta tule yhtään mitään.

”Nyt minä tulen” Zani hihkaisi.

Zani heitti pyörittämänsä piikit Rikiniä päin. Rikin yritti torjua piikkejä mutta turhaan, koska pienen hetken välein piikit osuivat Rikinä rintaan, ja kun kaikki kuusi piikkiä olivat osuneet, Rikin kaatui maahan tuskissaan. Rikin makasi maassa hetken, mutta yht’äkkiä hän sai jostain kummasta voimaa, ja nousi maasta pistääkseen Zania miekallaan suoraan sydämen kohdille. Rikin veti miekan hitaasti pois, ja aikoi iskeä uudelleen.

”Täällä Rikin!” Katylin huusi.

Katylin hyppäsi ilmaan, ja otti kymmenen miekkaa selässä olevassa laukustaan, ja heitti ne ilmaan, ensin miekat lensivät normaalisti, mutta sitten ne käänsivät suuntansa kohti Rikiniä. Yksi viilsi hänen käteensä syvän haavan, kaksi muuta miekkaa viiltelivät Rikinin jalkoihin niin syvät haavat, että Rikin tipahti polvilleen. Neljä miekkaa viilsivät syvät viillot Rikinin rinta kehään, ja kolme viimeistä Rikin sai juuri ja juuri torjuttua. Kun Rikin makasi maassa, häneltä valui kaikkialta verta, rinnasta, käsistä ja jaloista.

”Mikä tuon liikkeen nimi oikein on?” Rikin kysyi.

”Tanssivat miekat, ja se on yksi parhaimmista miekka iskuista” Katylin huudahti.

”Olet oppinut sen siellä koulussa, missä minäkin kävin” Rikin totesi.

”Niin Okain miekka koulussa” Katylin vastasi.

Choni ja Zani katselivat kummallisesti Katylinea.

”Siis mikä miekka koulu?” Choni kysyi.

”Olin siellä koulussa kunnes vanha opettajamme kuoli, ja uusi astui virkaan, sen opettajan nimi oli Jakaro” Katylin sanoi hiljaisesti.

”Jakarohan on meidän koulun rehtori nykyään” Zani sanoi yskien verta.

”Tulin sen takia mukaan, jotta Rikin muistaisi minut” Katylin lausahti.

Rikin sanoi nolostuneena: ”Olen pahoillani lapset, en voinut tietää Jakaron huijanneen teitä”.

”Onko Jakaro tämän takana?!” Choni kysyi vihaisena.

”Kyllä, anteeksi etten kertonut Choni ja Zani, Jakaro olisi pian muuten tappanut minut” Katylin sanoi nyyhkien.

Choni kysyi: ”Miten voimme mennä takaisin kouluun, koska Jakaro tietää ettemme tappaneet Rikiniä?”

”Ottakaa Rikinin verinen miekka mukaan, ja näyttäkää se Jakarolle” Zani sanoi tuskissaan.

”Miten niin näyttäkää? Etkö sinä tule mukaan?” Choni huudahti.

Katylin käveli Rikinin luokse, ja otti tältä miekan pois, antoi sen Chonille, jonka jälkeen hän käveli Zanin luokse. Otti hänen miekkansa muistokseen ja hyvästeli tämän.

Choni kysyi Katylinelta ”Miksi lähdemme ilman Zania?”

Katyline katsoi minua päin kyyneleet silmissään, ja puristi Zanin miekkaa kädessään, silloin minä ymmärsin kaiken, Choni ajatteli.

Fimzy
5.11.2006, 16:22:05
Wipii! Jatkoa! :D Tämähän alkoi käymään jo mielenkiintoiseksi. Virheitä ei ollut enää paljon. Minä en ainankaan nähnyt, kuin muutaman ja nekin olivat vain aivan pieniä, eivätkä häirinneet tekstin lukemista :) Taistelu kohtauksen olit kirjoittanut todella hyvin ja loppu oli kaunis. Hihii! Minä odotan ainankin mielenkiinnolla jatkoa! :D

Silweri
8.11.2006, 9:06:55
Tämä on aivan paras tarina! En edes ole varma, että onko tämä parodiaa vai ei, mutta aivan uskomattoman viihtyisää lukea. Koko ajan hymyilyttää tätä lukiessa, ja kerran repesin jopa nauramaankin. Ole huoleti, vaikka tämä tarina huvittaakin minua suuresti, nauruni ei ole ivallista. Uskon, että treenauksella ja vuosien saatossa sinusta tulee vielä loistava kirjoittamaan. Tärkeintä on, että jaksat pysyä innostuneena kirjoittamisesta.

Zani oli itse opetellut yhden miekka iskun, jota ei tunneta millään nimellä. Zani otti kuusi terävää piikkiä taskustaan, ja alkoi pyöritellä niitä käsissään.

”Tämän nimi on kuoleman hyrrä” Zani sanoi pieni huvittunut virne kasvoillaan ja tappajan kiilto silmissään.

Rikin katsoi naureskellen Zania ikään kuin olisi ajatellut ettei tuosta tule yhtään mitään.

”Nyt minä tulen” Zani hihkaisi.

Tässä vaiheessa repesin nauramaan ääneen. Zani opetellut MIEKAN iskun, jolla EI OLLUT NIMEÄ, mutta tällä iskulla ei ollut mitään tekemistä miekan kanssa. Is this the true power of Zani! Hassua tuossa miekan iskussa oli se, että sillä ei ollut mitään tekemistä miekan kanssa, ja kumosit iskun nimettömyyden heti seuraavalla repliikillä.

Kyseessä on siis nimetön miekan isku, nimeltään Kuoleman Hyrrä, eikä sillä ole mitään tekemistä miekan kanssa. Mutta toisaalta...
"Nyt minä tulen"
Huhauhuahuhahuhah. *reps* Zani, u pervert.
Rikin oli väärässä sanoessaan, ettei hommasta tule mitään. Tulihan Zanilla sentään.

Olet ottanut paljon vaikutteita mangasta. Haluan sanoa, että itseasiassa pidin novellistasi todella paljon, vaikka repesinkin. Odotan ilomielin jatkoa. Jahka treenaat tyyliäsi, sinussa on muutaman vuoden kuluttua paljon ainesta.
Peukut pystyyn, kaiffari!

kuvotus
14.11.2006, 14:22:24
Tosiaan. Taistelukohtaukset piti lukea hivenen enemmän ajatuksen kanssa mitä minä normaalisti luen, sillä henkilöitä on aika paljon, ja kun jokainen tekee jotakin, niin siinä joutuu ajattelemaan ihan oikeasti.
Mutta olit kirjoittanut ne hyvin ja lähes selkeästi, joten ei siinä mitään.
Tämä tosiaan on hyvä tarina, muistuttaa paljon mangaa, minulla koko ajan mielessä Ranma 1/2.

Tuuker
18.11.2006, 22:10:49
Osa 4 Synkkä sielu

Choni ja Katylin kävelivät Konaza kylää päin, aina kun Katylin katsoi Chonia, niin Chonilta valui kyyneliä silmistään. Sen jälkeen Katylin katsoi Chonin kättä, josta valui verta kun Choni puristi Zanin miekan terää niin lujaa.

”Hellitä ote, ettet kuole verenhukkaan, sinun kädessäsi on niin syvä haava tuon miekan takia” Katylin sanoi.

”Ei se haittaa vaikka kuolisinkin, minähän petin Zanin” Choni sanoi vihaisella äänellä.

”Ei se ollut sinun vikasi ettei Zani selvinnyt” Katylin huudahti.

”Minä tapan Jakaron kun pääsemme perille, teen sen niin hitaasti että hän rukoilee apua” Choni sanoi raivostuneen.

”Ei, et tapa. Et selviäisi hengissä mitenkään, Jakaro on tämän kylän parhain taistelija” Katylin huudahti.

Katylin katsoi vielä kerran Chonin kättä, sen jälkeen hän katsoi Chonin silmiä ja järkyttyi.

”Choni silmäsi ovat mustat” Katylin sanoi järkyttyneenä.

Chonin silmät olivat muutaman sekunnin täysin mustat, mutta sitten ne palasivat normaaliksi, heti sen jälkeen Choni pyörtyi. Katylin huusi Chonille ”Herää!”, mutta mitään ei tapahtunut. Sen jälkeen hän yritti ravistellen herättää Chonia. Kun Katylin oli ravistellut Chonia vähän aikaa, hän huomasi Chonin vasemmassa kädessä jotain.

”Ei, ei. Miksi sinä valitsit hänet? Miksi?!” Katylin huusi itkien.

Katylin pyyhkäisi kyyneleet silmistään, ja kantoi Chonin Konaza kylään. Kun Katylin näki kylän, hän alkoi huutaa heidän opettajansa nimeä ”Kirikate, Kirikate!”

”He palasivat, auttakaa heitä” Kirikate huusi vartioille.

Vartijat ottivat Chonia jaloista ja käsistä kiinni, ja kantoivat hänet sairaalaan.

”Missä Zani on?” Kirikate kysyi.

Katylin heilautti päätään edes takaisin, eikä sanonut mitään. Kirikate laittoi kätensä Katylinen olkapäälle, ja lohdutteli häntä ”Olen pahoillani, haluaisitko sinä suunnitella muistotilaisuuden?”

”Voin minä sen hoitaa” Katylin sanoi itkien.

Kirikate oli juuri lähdössä poispäin, kunnes Katylin huusi ”Odota! On vielä toinen asia, se koskee Chonia”

Kirikate ja Katylin menivät luokkahuoneeseen juttelemaan, kun Katylin sai kerrottua uutisen, Kirikate katsoi häntä kauhuissaan.

”Ei. Miten se on mahdollista, sehän tapettiin” Kirikate ihmetteli.

”Meidän kannattaa antaa asian olla, ja palata siihen Zanin muistotilaisuuden jälkeen” Katylin sanoi. Kirikate nyökkäsi ja poistui huoneesta.

Yöllä Konaza temppelissä, pidettiin Zanin muistotilaisuus. Katylin oli laittanut pienelle pöydälle Zanin miekan ja kuvan. Kaikki muut olivat siellä paitsi Choni, hän makasi sairaalassa tai niin ainakin luultiin. Choni oli kirjoittanut Katylinelle kirjeen ja sen jälkeen karannut sairaalasta. Kun Choni oli päässyt Konaza metsän laidalle, hän sanoi: ”Olen pahoillani Katylin, mutta minun on mentävä, olen vaaraksi tälle kylälle”.

Tuuker
18.11.2006, 22:48:42
Osa 5 Mustaa verta

Katylin lähti kävelemään sairaalaan päin katsomaan Chonia.

”Missä Choni on?” Katylin kysyi hoitajilta.

”Emme tiedä. Hän jätti kirjeen teille, neiti” Yksi hoitajista vastasi.

”Olen pahoillani Katylin että joudun jättämään sinut, mutta kun sain tietää mitä minun sisälläni on, niin en voinut jäädä. Lähden kaukaiseen erämaahan toiseen kouluun, en voi harjoittaa täällä enää omia taitojani. Ps. Älä näytä tätä viestiä kenellekään vaan tuhoa se.”

Kun Katylin sai luettua kirjeen, hän juoksi Konaza metsän laitaan huutaen ”Choni älä mene!”.

”Hälytys, hälytys! Naapuri kylämme on tuhottu” tiedustelija huusi metsästä.

Vartijat, opettajat ja Katylin lähtivät juoksemaan naapuri kylään päin, kun he pääsivät perille, he kauhistelivat näkyään. Kaikki lapset, naiset ja miehet olivat tapettu.

”Kuka voi tehdä tällaista?” Kirikate huusi.

”Eloonjäänyt, eloonjäänyt” vartija huusi pienestä vajasta.

Yksinäinen vanha mies oli jäänyt henkiin.

”Näittekö mitään?” Kirikate kysyi mieheltä.

”Kyllä minä näin sen hirviön, ensin se käveli vain meidän kylään päin, kunnes pari poikaa, alkoivat kiusata häntä tönimällä. Se otus ei välittänyt siitä mutta kun kolme poikaa meni hänen luokseen, yksi otti hänen vasemman käden ja toinen oikean käden kiinni. Kolmas heistä oli juuri lyömässä sitä otusta, kunnes se nosti katseensa. Hänen silmänsä olivat pikimustat ja hänestä nousi sinistä savua ilmaan. Se otus otti yhden pojan kaulasta kiinni, ja väänsi hänen niskansa poikki, ja ne kaksi muuta hän heitti heinäseipäisiin päin. Kaikki kyläläiset alkoivat huutaa pelosta. Se otus nosti miekkansa tupesta, ja löi sillä maahan, että kaikki talot alkoivat palaa tuosta noin vain. Ja sen jälkeen alkoi verilöyly, hän aloitti sen miehistä.

Kaikki miehet yrittivät miekkailla sitä otusta vastaan mutta eivät he pärjänneet. Paitsi sitten kun Jack tuli, hän hyökkäsi sitä otusta päin, ja sai pistettyä sitä talikolla,. Jack yritti uudestaan mutta huonolla menestyksellä. Se otus torjui Jackin miekalla, ja tarrasi Jackin hiuksista kiinni ja löi toisen käden Jackin naaman läpi. Kun hän sitten sai hoidettua miehet miekallaan, hän siirtyi naisiin, yksi toisensa jälkeen hän heitti naisia palavaan kerhotaloon, minä kuulin vain naisten huudot ja rukoilin Jumalaa, kun huuto lakkasi niin oli lasten vuoro. Hän keräsi lapset isoon kasaan ja nosti miekkansa taivasta päin, ja huusi ”demonin nuolet” ja löi miekkansa maahan, kaikkialta ympäriltä alkoi lennellä nuoli lapsia päin, nuolet lävistivät lapset ja verta lensi joka puolelle, lopulta kaikki nuolet haihtuivat ilmaan. Sitten hän huomasi minut ja oli juuri heittämässä minut seinään päin kun te tulitte. Sitten hän juoksi metsään.”

Kirikate hihkaisi Katylinelle ja sanoi: ”Meidän on kerrottava että Chonin sisäinen demoni on vapautunut.”

Katylin katsoi pitkään Kirikatea ja sanoi: ”Jos Choni muuttuu takaisin ihmiseksi, hän pyörtyy voimme vielä löytää hänet.”

Jakaro näki Kirikaten ja käveli hänen luokseen ja kuiskasi: ”Choni on tapettava heti kun hänet löydetään.” Kun Jakaro sai kerrottua, hän lähti kävelemään kylään päin nauraen.

”Kirikate minulla on vielä pikku juttu, Chonin sisällä ei ole varsinainen demoni vain demonin verta” Katylin sanoi.

”Voi ei” Kirikate sanoi.

”Mitä nyt?” Katylin kysyi.

”Yleensä aina sanotaan että demoni on vahvempi, mutta jos Chonin sisällä on mustaa verta hänestä voi tulla maailman mahtavin soturi” Kirikate sanoi.

”Onko ketään muuta samanlaista kuin Choni?” Katylin kysyi.

”Epäilen että Choni on viimeinen demoni” Kirikate sanoi.

”Tuleeko Chonista nyt paha?” Katylin kysyi.

”Se polku Chonin pitää valita itse, mennään nyt kotiin” Kirikate sanoi ja lähti kävelemään Konaza kylään päin Katylin mukanaan.

Fimzy
19.11.2006, 16:28:56
En ollut huomannutkaan jatkoa, kun vasta nytten ^^ Jatko-osat olivat hyvät, mutta pidin enemmän 4. luvusta. 5. luvussa oli jotenkin sekainen se kerronta. Mutta kyllä silti hyvin senkin olit kirjoittanut. :) Muutamia pilkkuvirheitä löytyi, mutta ne eivät haitanneet lukemista sinäänsä, koska niitä ei ollut paljon. Juonesta alkaa saamaan jo paremmin kiinni ja kirjoitus tyylikin on muuttunut parempaan suuntaan.

Minä odottelen jatkoa :D

Sase
19.11.2006, 17:12:41
Mukava jatko, mutta mistä se musta veri tuli? Mikä sisäinen demoni? Mitkä juustovoileivät...

Siis jatko on ihan hyvä, mutta jos saisin sanoa... Liian nopea? Kaikki on ahdettu yhteen, eikä siitä saa niin hyvin selvää. Hyvin kerrottu eniweis.

kuvotus
21.11.2006, 10:47:54
Nämä uudemmat osat ovat paljon edellisiä selkeämpiä.
..Johtuu varmaankin uudesta jaksotuksesta..
Tosiaan, juonikuviot ja henkilöhahmot alkavat hahmottua paremmin, sitäkin myötä kaikki selkiintyy.

plaa plaa, taas tätä tyhjänpäiväistä, mutta oli pakko kehua, kun koko ajan vaan paranevat nämä jutut. :)

Silweri
22.11.2006, 10:39:26
Tässä on sellaien pieni ongelma, että henkilöitä ei mitenkään pohjustettu. Yhtekkiä vain tapahtuu asioita, tyyliin:

*Strööt* "Nyt Choni olikin muaaailman mahtavin soturi, ääks, ja viimein demoni kaikenpäälle..joo, tapetaan Choni, ääks onko choni pahis nyt, sen tien hän valitsee itse, mutta mennään nyt kotiin paapaamaan " *Strööt end*

Tämä tarina voisi olla mielenkiintoinen, jos asioita selitettäisiin ja hahmot olisivat jotain muutakin kuin vain mielettömiä mättömaakareita, joiden motiivina toimia on lähinnä halu olla astetta chuulimpia tyyppejä.

Noh, sen verran mielenkiitoista settiä silti, että seuraan yhä tarinaa ja odotan jatkoa.

Niin ja nyt olin löytäväni Naruto vaikutteita.

Tuuker
23.11.2006, 18:11:02
Joop kiitoksia palautteestanne. 6 osa on tulossa tuota pikaa mutta minun pitää saada käänettyä se siskon kanssa ekaksi "suomeksi" eli ettei olisi niin paljon virheitä:D... Ja kiitän siitä vielä että olette jaksanneet lukea tätä.