PDA

View Full Version : Halo 1, Halo 2 ja Halo 3

topa12
3.11.2006, 20:21:41
mitä mieltä olet halo peleista ja minkä laisen toivot halo 3 olevan

mun mielestä kaikki halot on mailman parhaita pelejä ja mä haluaisin 3 versioon uusia aseita ja vihollisia ja mahdollisuuden pelata esim gruntilla ja mariinilla ja sit vielä sillanen juttu olis kiva että kun pelaa covenanteilla niin voi yrittää tuhota master chiefiä se olis kivaa

Riku
3.11.2006, 20:28:05
Halosta ei näköjään ketjua vielä ollutkaan, ei siinä mitään, mutta opettele AINA laittamaan aloituspostaukseen myös omat mielipiteesi. Tässä tapauksessa siis oma mielipiteesi Haloista.

EDIT: Njoo, oma mielipide vielä itseltäni. Halo ei minuun kolahtanut lähellekään niin paljoa mitä odotin. Voi olla että ennakko-odotukseni ovat suurin syy mitkä turruttuvat leijonanosan peli-innosta Haloa kohtaa. Enkä pidä myöskään Xboxin ohjaimesta. Kaverin kanssa oli toki kiva ensimmäistä Haloa pelata joskus.

Katsoo nyt että puhkeaako Halo-kuume Halo-elokuvan myötä :)

LegendKiller
4.11.2006, 9:04:57
Noh, Halo on ainakin minunosaltani otettu hyvin vastaan. Pelihän rähäytti maailman uskomattomalla tarinallaaj ja hyvinsopeutuvalla Xbox konsolillaan. Itse minulla ei ole koskaan ollut Xboxia, mutta kavereilla on tullu mäiskittyä sitä laatikon ohjainta melkopaljon. Halo on yksi näistä peleistä joka on Xboxin konsolimenestyksen tukipilari. Mikään PS2 peli ei ole vielä yltänyt Halo - tasolle mutta haastajia on ollut.

Toivottavasti Halo3 on yhtä menesyvä kuin kaksi ensimmäistäosaa.

Rufus Shinra
4.11.2006, 19:47:08
Olen itsekin pelannut Halo 1, 2. tädellisiä pelejä kummatkin vielä kun moninpelissä kaverit RUIKUTTAA että HaXsaan!

Olen vain liian hyvä pelaamaan sitä... :)

Halo 3 ainakin haluaisin enemmän ULKO kenttiä kuten Halo 1 oli!
ja 1 konekivääri 2 naulapyssy on vain taskulamppu joka välkyttää...

PhazonBlaxor
5.11.2006, 11:06:45
Halo kakkosta on tullut aika kivasti Halo-fani kaverin kanssa hakattua. :) Muutaman kerran ollaan otettu 4-pelaajan matsia monta tuntia putkeen, ja loistavaa on ollut!

Halot ovat pelisarjana ihan ookoo, ehkä vähän itseään toistavia kuten lähes kaikki pelit, mutta ei se niitä pilaa. Itse en omista koko pelejä, enkä edes boxia, mutta Halo 3 ajattelin hankkia sitten kun 360:lle tulee(ja kunhan ympyrän ostan). No, vaikka itse en ole niinkään Halo-hullu, niin kaverini on. Hän on hakannut kakkosen +50 kertaa läpi, ja aina se jaksaa pelata lisää sitä. @_@ Nyt sen pelaaminen kylläkin väheni, kun se osti itelle Oblivionin, ja siitä on näyttänyt muodostuvan hänelle samantainen addiktio kun minulle FFVII:stä aikanaan. ^_^

Rufus Shinra
5.11.2006, 13:12:49
[quote=PhazonBlaxor]Halo kakkosta on tullut aika kivasti Halo-fani kaverin kanssa hakattua. :) Muutaman kerran ollaan otettu 4-pelaajan matsia monta tuntia putkeen, ja loistavaa on ollut!

8 Pelaajan Linkkikaapeli pelit ovat kyllä PARASTA mitä tiedän!
Lipun ryöstöä ja muuta mukavaa... 6 tunntia putkeen!

Olen ILAHTUNUT, AUVOINEN, AUTUAS...

Tessy
28.2.2007, 20:23:37
Halo kakkosta on tullut aika kivasti Halo-fani kaverin kanssa hakattua. :) Muutaman kerran ollaan otettu 4-pelaajan matsia monta tuntia putkeen, ja loistavaa on ollut!
Minutkin on revitty joskus noiden irstaiden hikisten miehien (mm. Echon, Kaapin ja Wompon) keskelle pelaamaan Haloa ja komeasti häviämään! Mutta hauskaa se on ollut aina minunkin mielestä vaikka joka kerta joudun häviämäänkin. Nykyään kuitenkin kyllästyn siihen ja jättäydyn yleensä etukäteen pois. :D

Co-oppina pelasin Halo 1:n ja 2:n. Pitäisi joskus pelata yksinkin ne kaikki sitten joskus, kun minulla on oma Xbox. Mutta näissä on hyvät juonet ja todella hyvää musiikkiakin. Räiskimistäkin oli ihan tarpeeksi paljon ja maailma ihmeellistä ja kaunista katsottavaa. Tykkäsin.

Näin jonkun trailerin kolmosesta ja mielenkiintoiselta se vaikutti. Grafiikkakin oli entistä kauniimpi. Uskon että tässä on vielä jännempi juoni kuin edellisissä. :) Ainakin olen kovin toiveikas sen suhteen.

Loial_89
26.3.2007, 13:52:01
Halo2sta on kaverilla tullu hakattua täydet 30tuntia yhtä soittoo netissä. Hauskaa oli. Kummatkin Halo1 ja 2 olen pelannut läpi.. ja kyl se kolmaskin on pakko mennä pelaamaan läpi kaverille kuhan saapuu kauppaan.
Halo2:n on melkeinpä ollut ainoa peli mistä olen pitänyt Xboxilla. Itelläkun on vanha ja turvallinen PS2. Tai no kohtapuoliin varmaankin PS3. Halo3sta tuskin tulee niin hyvää ettäkö sen takia ostaisin XBox360. Kapulakin on mikä on, Mutta eipä tämä PS ohjainkaan mikään hieno ole.. tai no jos lyhyet sormet. Livekin on maksullinen. Ei oikeen ole minun makuuni tuo Xbox360, mutta peli Halo on kyllä hieno peli ja harmittaa kun ei ole tullut pleikkarille.
Onkos Halo3 viimeinen Halo sarjan peli? mitä nää huhut väittelee... Ei siinä mitään muuta mutta uskon Xboxin suosion laskevan mukavasti. ??

- Tönkkö teksti FTW - Lyhyt ja ytimekäs - Haha

Denila
29.5.2007, 8:41:03
Halo1:stä tuli pari viikkoa takaperin mätkittyä kaverin luona tuntitolkulla kaksinpelinä. Pienten alkuvaikeuksien jälkeen (en ole tottunut pelaamaan Xboxilla, saati sitten pelejä joissa hahmostasi näkyy pelkkä ase), huomasin jopa nauttivani lukemattomien alienien räiskimisestä ja lähettämisestä helvettiin. Musiikki oli plussaa, alkupiisu (Gregorian?) sopi peliin mielestäni erittäin hyvin ja juontakin oli huomattavissa. Alienien voitonriemukkaat pahisnaurut oman ukkosi pään räjähdettyä olivat jotain hupaisaa kuunneltavaa. ;D

Peli toimi kohtalaisen hyvin ainakin omalla kohdallani, varsinkin kaksinpelinä, jolloin peli oli luonnollisesti myös kaksinverroin hauskempi. Olisi mielenkiintoista kokeilla joskus useammankin pelaajan kanssa, kuten tässä monet jo mainitsivat. :)

Odotan innolla, josko saisin jostakin käsiini myös Halo2:sen ja Halo3:sen, joissa trailerien perusteella vaikuttaisi olevan ainakin parempi grafiikka kuin ykkösosassa. Halo3 näyttää kerrassaan hienolta!

Masterpiece C
22.6.2007, 20:54:51
Halosta ei ole muka enempää puhetta ollut? : DDD
Aivan, asiaan ->

Haloa olen pelaillut siitä asti kun se tuli, sain samalla boxinki. Se tuli pelailtua läpi jopa sillä heroic -vaikeusasteella. Halo iski sillain suoraan sydämeen ja samalla myös koko peli-genre. Ennen luulin että FPS pelit suckaa ja ropet jyrää, mutta kyllähän ne FirstPersonShooterit on melkeinpä yhtä hyviä pelejä kuin ropet mutta ei niinkään juonellisesti aina. :p

Halo 1 oli kyllä mainio peli, sekä yksin- että moninpelinä, hupia kummassakin tulee olemaan. Yksinpelinä oli hieman jännittävää pelata ensimmäinen kerta läpi kun siihen on saatu tungettua hienoja paikkoja, joissa on mukavan ärsyttävät alien hullut odottamassa varjoisessa nurkassa. :>
Moninpelinä tarinassa tulee monia hauskojakin kohtia kun on toinen pelaaja vieres huutamassa jtn tälläistä -> " AMMU, HEITÄ KRANU !!!" ja se jos jokin on hauskaa pelaamista, mutta hienompaa on moninpeli vastakkain, ei siitä enempää tarvi kommentoida. :]

Halo 2 oli hieno kokemus pelata läpi, mutta se oli hitusen verran helpompi kuin edeltäjänsä. Saatiin hienoa jatkoa Halolle ja uusia ominaisuuksia, joista en muista paljoakaan kun tuo Halo 1 kiinnosti enemmän. :p

Halo 3 voi jäädä kokematta kun en haluaisi ostaa X360:ntä pelkästään sen takia, mutta kova halu olisi silti kun myin boxin joten en voi pelata noita edellisiäkään. xP

minaminapure
4.7.2007, 13:40:24
Itse olen plannut halo1 ja 2 muutamaan(kymmeneen) otteeseen läpi kaikilla paitsi legendary tasolla. Kaksin peli on mielestäni paras kun siinä on enemmän haastavuutta, yleensä. Kolmosta odotellaan....Tietääkö joku millon se tulee?

Rufus Shinra
12.7.2007, 11:07:47
Itse olen plannut halo1 ja 2 muutamaan(kymmeneen) otteeseen läpi kaikilla paitsi legendary tasolla. Kaksin peli on mielestäni paras kun siinä on enemmän haastavuutta, yleensä. Kolmosta odotellaan....Tietääkö joku millon se tulee?

Halo 3 tulee jossakin syyskuun puolella.

Ja sitten Halo 1 oli omalla ajallaan parempi kuin kakkonen.
Paremmat musiikit ja juoni. Energia systeemi oli hyvä sillä floodit pureskelivat hetken aikaa ennen kuin tappavat... :)

SuperDude
13.7.2007, 14:48:35
Minä en ole ikinä ymmärtänyt tätä Halo-hehkutusta, Halot eivät tuo edes omaan genreensä mitään mullistavaa, ihan jees räiskintähän tuo on, mutta jo kymmenen vuotta sitten tehtiin ihan samanlaisia ammuskeluja.

Halflife edelleen genren paras.

The Lord ZXV
27.9.2007, 10:32:54
Halo on tuttu PC:ltä ja kun en omista XBoxia niin en myöhemmistä tiedä.

Omasta mielestäni Halo on hyvin toimiva ja mielenkiintoinen peli. Juoni on hyvä ja grafiikka samoin. Master Chief on myös hyvä ja hieno hahmo. Räiskintä toimii myös ja viholliset ovat hyviä. Aseissakin on omaa hienouttaan, varsikin viholliset aseissa.

Halo 3 tuli kauppoihin vähän aikaa sitten ja siitä povataan kaikkien aikojen suurinta myyntiä. Jos omistaisin Xbox 360:n niin hankkisin tämän pelin joten en ihmettele yhtään että Halo 3 voisi olla iso juttu.

Halo on loppujen lopuksi upea pelisarja.

Weirdo
28.9.2007, 18:11:50
Halo 3:n natiivi resoluutio on näköjään 640p. (http://www.xbox360fanboy.com/2007/09/28/halo-3-is-only-running-at-640p/) Aika helvetin ironista Msoftan kaiken HD-rummutuksen jälkeen, hehheh. No, en ole ostamassa tätä tusinaräiskintää ja sinällänsä olen mielessäni että miljoonat fanipojat saavat nyt oikein kunnolla itkettävää - tämä meinaan iskee suoraan suoneen, syvälle.

Onhan tämä Ympyrä-omistajien kannalta silti huolestuttavaa, pitäisi olla HD-laite ja kaikkea.

Raton
28.9.2007, 21:49:25
Halo 1:sta en pitänyt oikein yhtään, kentät oli usein aika putkimaisia ja ukko käveli rasittavan hitaasti. Ei tarjonnut mulle mitään ihmeellistä >.<

Halo 2 oli erinomaista moninpeliä kavereiden ja serkkujen kanssa, campaignia joskus kokeilin, mutta en jaksanut oikein ollenkaan, joten sitä en pelannut.

Halo 3 taas...En ole kokeillut, mutta on sanomattakin selvää, että kyseessä on vuoden ylihypetetyin peli. Jotain uutisia Halo 3:n uudistuksista olen lukenut sivustoilla ja kommenteista on nähnyt, että kaikki ovat olleet aivan ällistyneitä ja innoissaan, että tämmöinenkin peliin saadaan. Itse en edes käsittänyt miksi niin pienistä uudistuksista piti uutisoida, mutta näköjään vaikuttivat Halofanien keskuudessa vahvasti.

Nykyään muutenkin arvostetaan FPS pelejä liikaa ja annetaan hyviä arvosanoja jo pelkillä grafiikoilla, vaikka mitkään niistä eivät tuo genreen mitään uutta.

donperry
28.9.2007, 22:46:24
Sori toinen känniposti jo mut yritän saada asiaa aikaseks.

Halo3... Moninpeli on parempi kuin mikään aikaisempi fps moninpeli tähän asti mitä olen pelannut IMO.
Läpipeluu on vielä vähän kesken mutta jos räiskintä fps iskee niiin 50-70¤ ei tee pahaa kenelläkään, takaan että on sen arvoista, ei prkl ei vittu mikä biisi ei voi olla paikallaan --------> eternal erection - absolutely free
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!

Ottakaa siitä neuvoa mitä on musiikki prkl prkl prkl !!! Postaisin musa alueelle mut kyl se ,emeee t'ssäskin! aivan älytön biisi!

Kreifi
28.9.2007, 23:14:11
Halo 3:sta on nyt kaksinpelinä joku neljä tuntia takana. Samaa vanhaahan se on piirun verran paremmin ja mielenkiintoisemmin tehtynä. Eli ei todellakaan mikään pettymys, tosin miten se olisi voinutkaan olla? Ehdottomasti aivan saatanan mahtavaa viihdettä kaksinpelillä. Joten jos löytyy kaveri, jonka kanssa pelata, niin tämä on ihan ehdoton ostos, jos oikeasti haluaa nauttia pelaamisesta.

Seraphim
13.1.2008, 20:41:50
Halo 3 tuskin koskaan kosken, sillä Xbox360 on aivan liian kallis budjettiin ja kaverit ovat aika paljolti sudeksi haukkuneet. Sain joskus parisen vuotta sitten vanhan Xbox:in ilmaiseksi ja halon mukaan ja sitä tuli pelattua aika lailla. Halo 2 tuli sitten hankittua vuosi sitten ja nyt se on pariinkin otteeseen hakattu läpi. Varsinkin kaverien kanssa halot ovat timanttia..

minaminapure
29.3.2008, 13:18:16
HALO 1 2 ja puoli tähteä.
En oikean pitänyt kovinkaan paljoa jostain syystä. Liian helppo, meni legendaryllakin muutamalla kuolemalla/kenttä.

HALO 2 4 ja puoli tähteä.
Paras halo! Yksinkertaisesti.

HALO 3 3 tähteä.
Odotin tätä paljon paremmaksi. Ja tämä on ainut jonka LIVEä olen pelannut. Harmi kun banshee oli vain LIVE pelissä, ja tilalla oli kaiken maailman tyhmiä härveleita(chopper,helikopteri(mikälie) ja muut).
Uuusista aseista tosin pidin, varsinki Spartan Laserista LIVE versiosssa ja Brute Hammerista(onko laaser tavis pelisä?)