PDA

View Full Version : The terrible king of misantrohpy

Gabriel
6.9.2002, 12:13:11
Nunnis. Innostuin taas kerran piirtelemään liehuvia vaatekappaleita ja sittenpähän päätin jatkaa tähän tuttuun Puissancen In Shining Armour tyyliin. Kun edellinen kuva käsitteli sitä heppua jota puhuteltiin, niin sitten tämä on kuva siitä kenestä puhutaan. Eli 'almighty new god'. Tai siksi minä sen ainakin ajattelin. Tein nimittäin tästä myös toisen kuvan, jossa käytin erikoistehosteita. Itse olin enemmän tyytyväinen siihen. Otsikko kuvaa siis TOISTA, ERIKOISTEHOSTETTUA kuvaa. Kenties olisi parempi laittaa se ensimmäiseksi, mutta teenpä tästä sitten sekavan. :)
Tämä kuva on siis tavallaan jatkoa
tälle ketjulle (http://youzen.fffin.com/vbulletin/showthread.php?threadid=1492) kun samasta kappaleesta inspiraatio tullut. Siispä, alkuperäinen kuva.

See the face of the new god,
make his way into your blood,
Our almighty new god,
turning man back into mud.
(http://photo.jippii.fi/fi/image//data/photo/jippii.fi/m/e/mesa_pegasus/1031305887751.gif)

Ja sitten The terrible king of misantrophy. Tämä muistuttaa minusta hiukkasen LoTRin sormusaaveita, taisi olla hiukan tarkoituskin sen kaltainen tehdä. Käytin siinä Photoshopin kohotuskuviota, siitä sitten tuo. Leikkautanpa itselleni siitä vielä avatarinkin, jonka kenties jopa pidänkin jonkin aikaa.

King. (http://photo.jippii.fi/fi/image//data/photo/jippii.fi/m/e/mesa_pegasus/1031305896478.gif)

Ja kommentteja sitten myös, kiitos. :)
Harjoittelu tekee mestarin ja onhan piirtely ihan kiva harrastus. Minulla taitaa olla nyt jonkinlainen obsessio viittoihin tai sitten vain onnistuvat paremmin kuin muu.

nox
6.9.2002, 12:31:08
Katsoinkin muuten että olet vaihtanut avista koska se sattui pistämään tyylikkyytensä ansiosta silmään.
Photoshopilla muokattu versio on kyllä hyvä, en voi muuta sanoa. lötri tyylinen henki on tullut kuvaan hyvin esille mitä sanoitkin hakeneesi takaa. Vaatteet on hyvin toteutettu...näyttää kankaalta mikä on varmaan tarkoituskin. :) Itse en kangasta juuri osaa piirtää. Laskoksien varjostus on todella vaikeata. Kädet ja kruunu (?!) on hyvin tehty ja fotariversiossa ne näyttävät todella kolmiulotteisilta.

Gabriel
6.9.2002, 12:39:39
Originally posted by Brain Power
Katsoinkin muuten että olet vaihtanut avista koska se sattui pistämään tyylikkyytensä ansiosta silmään.

Kiitos kaunis. :)

Vaatteet on hyvin toteutettu...näyttää kankaalta mikä on varmaan tarkoituskin. :) Itse en kangasta juuri osaa piirtää. Laskoksien varjostus on todella vaikeata.
Kangasta ajoin tosiaan takaa, siinä In shining armour you stand:issa taas enemmänkin samettia. Tiedä siitä onnistuinko, mutta ainakin minusta tälle hahmolle sopisivat enemmän kangasta olevat vaatteet, kuin silkki tai sametti. Niin, kangasta hain. :)
Ja tavallisella lyijytäytekynällä myös väritin, se on minulle ollut yksi parhaimmista piirrustusvälineistä koskaan. Onnistumisen kohdalla ainakin.

Kädet ja kruunu (?!) on hyvin tehty ja fotariversiossa ne näyttävät todella kolmiulotteisilta.
Kyllä, kyseessä on kruunu. Teräksinen sellainen. Kädet taas, niissä ei ole hanskoja ja nuo luonnottoman pitkät veitsenterävät sormet ovat osa sitä hahmoa. En osaa oikeastaan kuvitella sitä vailla noita viittoja. =)

Potri
7.9.2002, 8:31:07
Vai tuosta siis avatarisi on peräisin. Luulin sen ensin olevan jostain korkeapolygonihahmosta tai muuten vain painavasti renteroidusta piirroksesta. :) Tosin vähän aikaa ollut Kuja avatarisikin oli aika hyvästä kuvasta ja toi mieleen FFfinin alkuaikoja...

Tavallisen ja Photoshop version kuvissa näyttää olevan täysin eri henkilöt. Tavallisessa siinä seisoo ihan tyylikkäisiin viittoihin (tai miksi niitä sanotaankaan) sonnusta sonnustautunut kasvoton ja aavemainen henkilö. Photoshop tehosteen ansiosta tumma ja valoinen osa muodostavat yhdessä sille nenän ja jopa suuhunkin viittaavan varjon. :) Kruunukin näyttää aika erillaiselle. Valitettavasti vaatteet tuovat mieleen vain kohokuvan. Sellaisenaan pää tosin nayttäisi aika vakuuttavalta, enkä minä ainakaan arvaisi sen olevan Photarieffektin tuotosta.

Tsunami
7.9.2002, 14:27:56
Erittäin hienoa jälkeä!Työsi on hieno,koska:itse en pystyisi lähellekään samanlaiseen,se näyttä aika aavemaiselta ja se on siisti.Ja totta,se muistuttaa sormusaavetta.
Onnittelen mahtavasta työstä. :D

Perusteluja olisi ihan piristävää katsella tässäkin viestissä... - David.A.Mage

yksisiipi
8.9.2002, 16:06:33
Tuon piirroksen olet kyllä onnistunut tekemään tunteella, tai tunteettomudella, millä lie. Hahmo näyttää erittäin pelottavalta, varsinkin jos taustalla olisi ollut tummaa yötaivasta, mutta erittäin hyvä noinkin. Kyllä se muistuttaa sormusaavetta ehkä hiukan, mutta minulle ensimmäisenä mieleen nousi jostain syystä Diablon monsut. Joku undead-warrior tai jotain. Tuo piirros on kyllä erittäin misantrooppisen näköinen. :D