PDA

View Full Version : Starcraft - peliseuraa?

Eetupatukka
6.9.2002, 17:25:14
Kekä pelaa kyseistä peliä?

Ja itse asiaan, kuka haastaisi yksinäisen Patukan otteluun? Kunnon 4 vs 4 matsi olisi kiva saada.

Pistäkää PM tai tänne jos kiinostaa.

Amadeus III
6.9.2002, 18:47:41
Minä kyllä pelaan vieläkin tuota peliä...mutta vain custom gamea, ikinä en ole netissä pelannut kun modeemin omistan.

Mutta voisihan sitä joku kerta kokeilla jos motuseura kelpaa :D

Cloud
7.9.2002, 8:09:28
Kyllähän sitä joskus iltasella voisi pelailla, tai miksei muulloinkin jos vain sattuu aikaa olemaan.

Roleplayer
7.9.2002, 9:39:44
Heh...omistan kyseisen pelin ja oon pelannu sitä netissä jonkun 3vuotta...Oon harjottanu itteni hemmetin hyväks...ja kyllä patukan kanssa riittää aikaa pelata jos vain yhtään kiinnostaa...Mulla nyt just uus nimi joka on Samah-DG-...wispi tai jotain joskus jos sattuisin olemaan paikalla..

Eetupatukka
7.9.2002, 13:39:14
Dudii, kaikki Pistäkää PM

Näin viikonloppuna kerkeän melkein koska tahansa, paisti suununtaina on mummolakäynti osan päivästä.

Shai
8.9.2002, 16:00:27
Hmm... minu juuri kesällä poistin sen koneelta kun vei ruhtinaalliset 150 megaa tau jotain. Voisihan sen aina laittaa takas ja brood war:n myös kun ne ihan loistavia on. Varsinkin Use map settings pelit (RPG semmoiset)

Mutta siis voisi kiinnostaa, vaikken meelessä mikään hyvä ole.

Tordragon
10.9.2002, 0:25:20
Alkujaan kirjoittanut Amadeus III
...mutta vain custom gamea, ikinä en ole netissä pelannut kun modeemin omistan.

Mutta voisihan sitä joku kerta kokeilla jos motuseura kelpaa :D Motukalla? Mikäs vika siinä on? Ok, 4vs4 pelit saattavat laahata, ja aika urakalla vielä, mutta näin muuten se on enemmän koneesta kiinni. Tai mitä nyt olen 2 vuotta SC:tä/Broodwaria pelannut battle.netissä niin tämän voin sanoa.

Eri asia onkin sitten, että pyöriikö Warcraft III motun kanssa, suhteellisen paskaisella koneella? *grins*

The death Magic
10.9.2002, 9:03:42
Omistan Starcraftin ja Brood Warin ja pidän ja olen pelannut yksinpeliäkin kohtalaisen paljon, mutta en voi haastaa sinua vaikka haluaisinkin. Modeemi on ainoa välineeni ja sillä en pelaa.
Kahdestakin syystä. Laskun ja hitauden takia. Mutta ehkäpä joskus...