PDA

View Full Version : Joku ukko ja maga piirros....

Juliet
7.9.2002, 13:03:22
Hihiii, pääsin nyt viimein skannaamaan muutamia kuvia koulussa, siinä on nyt pari...

Ensimmäinen on ihan omasta päästä piirretty [ja sen kyllä huomaa...], välineinä puuvärit ja kuivapastelli värit. Vai mitähän Conté värejä olikaan. En tästä työstä tykkää kyllä yhtään, silmä on outo ja muutenkin...

Toinen kuva syntyi kun näin jossain lehdessä [olisikohan ollu Konsolipelaaja tjsp..] tuollaisen kuvan, ajattelin että ihan kiva kuva, tuon vois piirtää... Halusin kuitenkin vähän omaa jälkeä laittaa mukaan niin teinpä sen sitten kokonaan ruskealla puuvärillä ja lisäsin vielä tuollaiset kivat raamit...

Inkkarihaltia tjsp... (http://photo.jippii.fi/fi/image//data/photo/jippii.fi/L/o/Lonely-Juliet/1031344585990.jpeg)
poiipioi (http://photo.jippii.fi/fi/image//data/photo/jippii.fi/L/o/Lonely-Juliet/1031344616996.jpeg)

Molemmat kuvat piirretty joskus kesän alussa...

Raine
7.9.2002, 13:10:23
Huu...nuo ovat hienoja :D Kuvat on kauniisti väritetty. Ensimmäisessä kuvan inkkarin silmä on hiukan outo,mutta se ei paljoa haittaa. Värityskin on siis todella hieno, itse en osaisi tuolla lailla värittääkään...Pidän enemmän jälkimmäisestä kuvasta, mutta tuo ensimmäinenkin on todella kaunis kuva, siitä kuvastuu sellainen haikea tunne...enempää en osaa kyllä sanoa,joten poistakaa tämä postini vain,jos ei ole tarpeeksi perusteluja :D

nox
7.9.2002, 13:37:48
OIkein hienoja! Alempi työ oli ehdottomasti hienompi kun se oli sellainen duo-tone väritys. Framet olivat myös upeat. Rajasivat työn hyvin. Hahmo on myös hyvin onnistunut enkä keksi siitä mitään moitetta. Ylempi työ on myös ihan kiva mutta ei läheskään sen toisen tasoa.

Potri
7.9.2002, 13:47:44
Ensimmäissä kuvassa sulat, hiukset ja vastaava on aika heinosti väritetty. Taivas on aika neutraali perus tausta. Otsa on ehkä hieman matala ja silmä on sijoitettu täysin epäloogiseen kohtaan. Minun havannointini mukaan se pitäisi etuosan pitäisi alkaa tuon "poskiviivan" ylemmästä päästä, sillä tuollaisenaan se seisoisi nenänvarressa. Kuviointi silmän ympärillä on kuitenkin ihan hieno. :)

Toinen kuva on väritetty erinomaisesti. Hameen rypyt ja niiden sävyt on hienosti tehty. Puvunkin designi on hieno (vaikka se ei olisikaan alkuperäisin sinulta). Ainoastaan rinnan näyttävät (ehkä) olevan vähän liian alhaalla.

yksisiipi
7.9.2002, 14:04:42
Ei mutta, nuo molemmat ovat todella hienoja. Intiaani on upeasti väritetty ja toinen piirros on kanssa hienosti piirretty ja varjostettu. Minulle tuosta jälkimmäisestä tuli mieleen kuva jostain pelistä, olisiko Suikoden? Joka tapauksessa siitä pidin hiukanenemmän.

Sonya
7.9.2002, 16:33:28
Molemmat ovat aivan mahtavia!
Enemmän kyllä pidän tuosta toisesta.. se on kaunis! :)
Ekassa työssä taivas on tehty todella taitavasti! (En ikinä pystyis samaan) Ja väritys on muutenkin hyvin onnistunut!
Toka työssä naisen vaatteet ovat upeasti tehty.. kaikki on just eikä melkein! Varjostukset onnistuivat hyvin!

Kaikin puolin molemmat työt ovat upeita ja hyvin onnistuneita!

Supah
7.9.2002, 16:44:12
Upeaa :) mangatyyliä ja "normaalia" tyyliä samalta tekijältä

Intiaani:Hyvin tarkkaa jälkeä,upea väritys ja ykstityiskohdista eniten pidin silmäkulmassa olevasta tatuoinnista se oli hyvin ykstityiskohtainen ja tyylikäs.

Manga:Hieman pehmeämpi piirrustustyyli (josta muuten minä pidän) väri oli juuri sopiva samoin varjostus ja kehyksestäkin pidin.

kummassakaan työssä ei ole minun mielestäni mitään negatiivista ilmoitettavaa ja jos on niin ne asiat ovat hyvin pieniä :up:

Roleplayer
7.9.2002, 18:09:33
Erittäin hienoja kuvia kummatkin..mutta silti pidin enemmän alemmasta kuvasta...Hienot väritykset...etkai vain läpi piirtänyt :D....No joo itse en tuommoisia saisi aikaan mistään hinnasta...tai vaikka olisi vuosi aikaa..Mutta ovat todella kauniita nuo työt! :rispekti:

Juliet
7.9.2002, 23:54:31
Hienot väritykset...etkai vain läpi piirtänyt :D

Noup, en koskaan piirrä läpi. Se kuva josta otin mallia, oli about 7 cm korkea, ja nuo molemmat on piirretty A3 paperille... :D

Safir
11.9.2002, 17:48:34
Kivoja kuvia.

1. Se on minusta todella onnistunut. Intiaani näyttää aidolta, aivan kuin elälvältä. Katse on hieman surumielisen näköinen, ja silmän ympärillä olevat -mitenkä niitä kutsuisi- no sanotaan vaikka kuviot ovat kiva yksityiskohta. :) Hiukset olet todellakin saanut onnistumaan. Nekin näyttävät eläviltä ja runsailta. o.o
Myös varjostukset olen hyvin tehnyt. Tämän työ on niin hienosti väritetty, että on vain pakko ihailla. :)

2. Tämäkin on todella hyvin tehty. Ruskea väri jotenkin sopii tuohon kuvaan, se näyttää hyvältä siinä. :) Tuo hame on varmasti onnistunut parhaiten. Varsinkin nuo laskokset, ne näyttävät kivoilta, koko puku on hienon näköinen. ^^

Mikey
12.9.2002, 9:06:53
Tuo inkkari on hieno työ, mutta sen silmä on vähän semmoonen outo, mutta hieno työ kokonaisuudessa...

Toinen työ on kumminkin hienompi työ. (mahtaako johtua siitä että se on nainen :D) Mutta se on hienosti piirretty sekä väritetty.. Näitä lisää :D :D :D

Nefisa
14.9.2002, 15:36:04
Se on aivan ihana se toka.Tosi hienosti väritetty,vaikka eihän siinä paljon värejä olekaan. :eh: Sen hiukset oli tosi hienot! =D

blind
20.9.2002, 13:59:53
Tuo alempi ruskealla tehty työ oli erittäin hieno!!!
Itse en onnistuis tekemää tollasta jälkee millää...
Ylemmässä se silmä häiritsee ja pää laki on hieman oudon mallinen.

Roakel
20.9.2002, 15:05:24
Nämä sinun uudet kuvat ovat mielestäni kaikkein parhaimpia mitä olet tällähetkellä julkaissut täällä. Ensimmäinen kuva oli mielestäni hieno, se inkari näyttää aika huolestuneelta. Kasvojen väri on mielestäni aidon näköinen ja se sulka näyttää myös tosi hienolta. Toinen kuva oli mielestäni ensimmäistä hienompi, se hame näyttää tosi hienolta kun olet varjostanut hienosti.
Noi silmät voisivat olla vähän isommat :).