PDA

View Full Version : sarjakuvahahmoja: Raven & Nina

Neesa
7.9.2002, 20:12:25
Kaksi sarjakuva hahmoani Raven ja Nina.
http://www.slayer66.com/forum/album/Nina/RavenNina.jpg

Kun oli käsi vähän rikki niin en voinu pidellä paperia sillä suorassa ja tyydyin sitten tekemään kokonaan koneella vaikken siitä niin pidäkkään :p
Painter 6:sella. Varjostin ekaa kertaa harmaalla tavallisten varjostusten päälle.....jos sen tuosta nyt huomaa.

Kommentit ja kritiikit tervetulleita!

nox
7.9.2002, 20:22:08
Sweet design. Tässä on vähän design henkeä. Tuollainen julistemainen tunnelma. Nina näyttää oikein hyvältä. Myönnän sinulle highlighttien erikoisosaamisesta tälläisen kultaisen tussi palkinnon. Oikeasti: Monet osaa kyllä varjostaa mutta ei valottaa. Itse olet mestari siinä. Ninan paita on todella hieno ja siinä olevat valotukset on erittäin kolmiulotteisia!!! Tietyt muodot on aika hyvin toteutettu juuri tuolla tekniikalla. Takana oleva hahmo on myös hyvä mutta jää ehdottomasti vain taustaksi koska edellä oleva hahmo nappaa kaiken huomion. Toimii kylläkin ja pidän tästä työstä. :) :) :)

Candice
7.9.2002, 20:28:57
Onko sanoja kuuvaamaan, jotka kuvaavat tuntemuksiani tämän kuvan nähdessäni. Ei kai, mutta yritetään silti. Ensin olin hämmästynyt sillä tämä on hieno ja värit ovat kauniit. Sitten yritin löytää virheitä (=lähes mahdotonta) ja lopulta mieleni synkkeni kateudesta taitojasi kohtaan.

Todella hyvä kuva. Ainoastaan tytön sormet hiukan hämäävät, mutta muuta virhettä en löydä. enkä tiedä ovatko sormetkaan virhe, mutta ne ovat... hmm lyhyet.

yksisiipi
8.9.2002, 12:53:29
Hienoa työtä. Tulee ihan mieleen julisteet/elokuvien kannet. Värit ja varjot ovat kauniita, ja muutenkin tuo suunnittelu näyttää taiten tehdyltä. Sinä osaat. :rispekti: iä nyt ja paljon.

Pinchi
9.9.2002, 13:27:44
Jälleen kerran Pinchi-täti jää lasittunein silmin tuijottamaan Lissun piirustusta. Värit ovat -kuten aina- mukavan kirkkaat ja piristävät, ja sommittelukin on erittäin nätti. Ainoastaan tuon Ravenin ilme olisi voinut ehkä olla vähemmän apaattisempi, ja Ninan oikean käden näpit ovat hassuhkot. Mutta turhaan tässä jälleen pilkkua viilaan, erinomaista työtä ^_^.

Kun oli käsi vähän rikki niin en voinu pidellä paperia sillä suorassa ja tyydyin sitten tekemään kokonaan koneella vaikken siitä niin pidäkkään :p

Mitätäh? Jotain meni ohi. Pidellä paperia suorassa, missä? Olisitko siis värittänyt alunperin käsin tj? Tämäkö on siis luonnos jonka päälle sitten ainterväritys tabletilla? was? Minä kun en tyhmänä tablettittomana tämmöisistä asioista älyä.

Usagi
9.9.2002, 16:51:04
Tuohan on todella ihana.. I love it! Se näyttää minusta ihan joltain manga-kirjan kannelta. Valot ja varjot on hyvin sijoiteltu, ja väritys on kaunis. Itse asiassa en löydä tuosta yhtään virhettä.
Että joku sitten osaa...

Neesa
9.9.2002, 17:06:37
Originally posted by Pinchi
Mitätäh? Jotain meni ohi. Pidellä paperia suorassa, missä? Olisitko siis värittänyt alunperin käsin tj? Tämäkö on siis luonnos jonka päälle sitten ainterväritys tabletilla? was? Minä kun en tyhmänä tablettittomana tämmöisistä asioista älyä.

Niinsiis....tuon ääriviivat on piirretty suoraan tabbylla koneelle koska mun vasen käsi oli pitkän aikaa tulehtunut ja niin kipeä että meni hermot käsin piirtäessä kun ei voi pitää ees paperia paikallaan kumittaessa Xp (huh mikä selitys)

Viivat menee aina minne tahtoo kun piirtää suoraan tabbylla koneelle ja mieluummin vaan värittäisin tabbyn avulla ja piirtäisin käsin :)

ainiin kiitos kommenteista alla! ^-^

Kreifi
10.9.2002, 1:20:16
Aletaanpa heti haukkumaan. Muuten teos on täydellinen, mutta minusta Ninan sormet ovat vähän omituiset, ihan kuin sirkkeli olisi tehnyt tehtävänsä. En myöskään pidä jostain syystä Ravenin silmistä, ihan kuin hän olisi aineissa.
Nina on todella kaunis. *hymyää* Jos mahdollista niin voisit järkätä treffit. Milloin me näemme näiden kahden seikkailuita? Siis, jos oikein ymmärsin niin nämähän olivat sarjakuvahahmoja.

Safir
10.9.2002, 17:44:04
Minun mielestäni hieno työ. ^^
Sinä se kuule vasta ossatkin piirtää. Aina hämmästyy kun sie jonkun hienon työsi esillet laitat.

Kuva on todellakin onnistunut. Väritys on ihanan pehmeän näköistä, ja ne eivät ole liian kirkkaat. Juuri sopivat. :)

Varjostuksetkin ovat kohdallaan, näyttävät ainakin olevan.

Ninan sormet ovat ehkä hiukkasen lyhyet, pätkät. Ó_Ò
Mutta nuo hiukset on kyllä hienosti tehty. Kivan näköiset.

Ja Raven on komia! ;) Nuo silmät ovat hienon siniset, niihin katse uppoutuu..

Kyllä tuo on niin hieno, ettei muuta voi sanoa. ^^

Yuana
20.9.2002, 15:41:35
Aivan uskomattoman kaunis työ. Todella aidon näköinen. Nina on todella kauniisti piirretty. Sormet ovat kylläkin liian lyhyet. Pään olet onnistunut tekemään todella aidon näköiseksi. Samoin myös Ravenin. Väritkin ovat aivan omaa laatuaan. Kauniit ja pehmeän sävyiset. Varjostuskin sulautuu joukkoon hyvin. Sinulla on todella lahjoja.