View Full Version : Kysymys FF8 korteista
seifer
29.5.2002, 13:57:27
Onko ff 8:sissa sellaisia kortteja jotka voi saada vaan jollain tietyllä diskillä??
Toki on.
Ei ensimmäisellä discillä voi saada kuin osan korteista.
Mutta viimeisellä discillä voi saada kaikki kortit Ragnarokista. (kai.. ainakin ne, jotka sinulla on ollut aikaisemmin pelissä, mutta jotka olet muuttanut itemeiksi)
Edited by Crow on 29.5.2002 17:24
Moguta
29.5.2002, 16:30:39
Eikös niillä Balambin kahviossa (siis gardenissa) istuvilla häiskillä ole jotain kortteja, joita ei voi saada enää lopussa, kun ne hemmot menee poies kahviosta?
Correct me if I'm wrong.
seifer
29.5.2002, 16:38:01
uuu...crow meinaatko esim. jos muutan vaikka alexanderin holy wareiks(saiks alexaderist holy warei vai ei, en muista) ni sitten siel ragnarokissa voi saaha sen alexanderin takas? jos niin on ni keneltä?onks se siltä lagunalta..?siltähän voi voittaa squall kortin..?
Holy Warit sai Gilgameshin kortista. -death
Edited by The death Magic on 29.5.2002 20:35
Originally posted by Moguta @ 29.5.2002 17:30
Eikös niillä Balambin kahviossa (siis gardenissa) istuvilla häiskillä ole jotain kortteja, joita ei voi saada enää lopussa, kun ne hemmot menee poies kahviosta?
Correct me if I'm wrong.
Ainakin Quistiksen kortin saa vain sieltä.
Ja otsikoitiin olisi voinut tässä aiheessa ehkä panostaa hieman enemmän...
Edit: Jos olet voittanut ne jotkut korttijengiläiset Balambin Gardenilla, niin silloin ne ilmaantuu myös Ragnarokkiin ja niiltä voi sitten voittaa nuo käytetyt kortit takaisin.
Edited by Potri on 29.5.2002 17:42
Originally posted by seifer @ 29.5.2002 17:38
uuu...crow meinaatko esim. jos muutan vaikka alexanderin holy wareiks(saiks alexaderist holy warei vai ei, en muista) ni sitten siel ragnarokissa voi saaha sen alexanderin takas? jos niin on ni keneltä?onks se siltä lagunalta..?siltähän voi voittaa squall kortin..?
Kun menet neljännellä CD:llä Ragnarokiin, niin siellä on kaikki ne Balamb Gardenin korttipelaajat. Niiltä voit voittaa kaikki kortit takaisin, ja ehkä jopa joitain uusia kortteja (en ole varma tuosta).
Ja sinne Ragnarokiinhan pääsee 4:llä CD:llä näin:
-Kun olet menossa Ultimecian linnaan, kävelet jotain ketjua pitkin. Siitä pitää hypätä vasemmalle, jossa on joitain ovia. Etsi ovi, joka vie sinut sinne Estharin läheiselle Chocobo Forest-alueelle.
-Sitten kävele sinne Holy Chocobo -paikkaan (eh), ja ota chocobo. Ratsasta sillä Kashkabald (tai jotain) Desertille, joka on Cactuar Islandin vieressä. Siellä se Ragnarok on.
Sillä chocobolla voi olla vähän vaikea päästä sinne, mutta kyllä se lopulta onnistuu.
Adeíron
29.5.2002, 20:22:46
Eikös henkilökortteja kuten Irvinen ja Lagunan kortit pitänyt voittaa tietyssä paikassa tietyltä henkilöltä? En muista yhtään mistä ne sai, kun itse olen saanut kaikki muut kortit paitsi Irvinen, Lagunan, Kiroksen ja Wardin. Vai saako nekin Balamb Gardenin niiltä kortinpelaajilta?
Edited by Adeíron on 29.5.2002 21:23
Amadeus III
30.5.2002, 7:36:40
Originally posted by Adeíron @ 29.5.2002 21:22
Eikös henkilökortteja kuten Irvinen ja Lagunan kortit pitänyt voittaa tietyssä paikassa tietyltä henkilöltä? En muista yhtään mistä ne sai, kun itse olen saanut kaikki muut kortit paitsi Irvinen, Lagunan, Kiroksen ja Wardin. Vai saako nekin Balamb Gardenin niiltä kortinpelaajilta?
Ähh...tästä on kyllä aika kauan milloin viimeksi pelasin ff8:ia...mutta muistellaanpa.
Lagunakortin sai avaruudesta disciltä numero 3, siltä muijalta jonka nimi on kai Ellone tai jotain.
Kiroksen ja Wardin sai muistaakseni white seed shipiltä, tai ainakin toisen noista.
Mickey
30.5.2002, 19:09:18
Kaikki player-kortit voi saada vain yhdeltä ja ainoalta henkilöltä.
Lisäksi ne kortit jotka saa Card Queenilta, eli kaikkiaan Chubby Chocobo, Doomtrain ja Phoenix sekä kaikki level 10 koriti, joita ei muistaakseni enää laivalta saa.
Originally posted by Adeíron @ 29.5.2002 21:22
Wardin kortin saa ainakin Estharista Dr. Odinelta, kunhan olet lähettänyt joukkiosi avaruuteen.
Muihin kai tarvitset Queen of Cards-questia.
Tristam
31.5.2002, 21:51:31
kannattaa siellä avaruudessa (eisiis ragnarokissa vaan ennen sitä) hankkia siltä yheltä tyypiltä yks hyvä kortti sen jälkeen kun rinoa jää sinne petiin lööbimään ennenkuin menee sekaisin... Siellä on tosin random sääntö mutta kyllä sen nyt voittaa...
FantasyManIX
1.6.2002, 11:35:52
Minulla on semmoinen käsitys että kaikki pelin kortit saa 4 cd:llä ragnarokista ja siltä card queeniltä.
AlkoTanko
1.6.2002, 14:30:43
Tässä teille vinkki korttipeliin: Muuta kaikki paitsi uniikit (eli Summonit ja Characterit) kortit esineiksi. Näin random-säännölläkin saat hyvät kortit käteesi ja voitat pelejäkin helpommin.
Kai te tän tiedätte mutta laitoimpahan kuitenkin.
Roleplayer
1.6.2002, 17:39:35
jos en ole aivan väärässä jotain henkilökortteja ei saa 4cd:eellä...esim Laguna ja Irvine ja olikos Squall...no kummiski näin on asia minun mielestäni mutta pyydä lisää neuvoja en ole 100% varma