PDA

View Full Version : Naama-Jounin tarina

Rafalski
8.9.2002, 2:41:49
Seppo Ilmari Suurikuutamolintumajakanvarjon kertomaa:

"Kerran sen tajusin. Oli tullut aika kertoa kuka todella olin. Olin kuullut paljon kertomuksia JANAKKALAN BUENOS AIRESLAISISTA MAJAVA- SEKÄ AMBULANSSIHARAKOISTA. Oli tullut aika ottaa selvää kuka oli syönyt hernesoppani. Se ei ollut aluksi epäilemäni Leipä-Sakari. Olin kuullut paljon pahaa Leipä-Sakarista, mutta hän ei se ollut. Hernesoppani oli syönyt Naama-Jouni. -Naama-Jouni, tuo mies joka oli asuttanut Itä-Saksan.

Naama-Jounilla oli ollut vaikea nuoruus. Naama-Jouni söi vielä kymmenvuotiaana nauloja. Banaani. Naama-Jouni oli kuitenkin lopettanut naulojen syönnin jo aikaa sitten, mutta mieleeni palasi muisto Naama-Jounin yöllisistä Kalajoki-marsseista. Naama-Jouni sittenkin syönyt hernesoppaniKURPITSA.

KURPITSA
KURPITSA
KURPITSA
KURPITSA
KURPITSA
KURPITSA
KURPITSA"

T. SEPI

PS. Lentokone oli leivänpaahdin

Kreifi
8.9.2002, 3:18:40
Ehkä minä olen hiukan tyhmä, mutta mikä tässä on ideana - vai onko sitä lainkaan? Olisi kiva kuulla hiukan taustaa. *hyvin kummastunut, vaikka luki stoorin läpi kolmeen kertaan*

Rafalski
8.9.2002, 3:24:31
Originally posted by Kreifi
Ehkä minä olen hiukan tyhmä, mutta mikä tässä on ideana - vai onko sitä lainkaan?

Olen väsynyt
=/

Kassi
8.9.2002, 3:41:26
Onko tämä ihan aitoa tajunnanvirtaa vai yrititkö olla tarkoituksella absurdi? Ei sinänsä, ero voi olla häilyvän pieni... Otatko kenties jotain lääkkeitä?

Originally posted by Rafalski

Olen väsynyt
=/

Liity kerhoon, koska huomasin juuri nauravani tuolle jutullesi. KURPITSA.

Tähän loppuun haluaisin vielä huomauttaa että taide ilmenee monessa eri muodossa, ja että tuo on tarina, tai oikeammin runo, siinä missä kaikki muukin tänne laitettu. KURPITSA.

tuure
8.9.2002, 10:13:23
Trés Avant Garde!

Hmm.. tuopa oli kieltämättä uusi tyyli kertoa asioita, ainakin minulle... Eipäs sittenkään... Grim Fandangossa oli Blue Casket niminen baari, jossa oli open-mic night runoilijoille.. Siellä lenti samanlaista juttua...

Ihan piristävää, mutta toivottavasti ei tarvitse kovin usein lukea moista tajunnanvirtaa... se saa aivosähkökäyrään epämiellyttäviä piikkejä..

KURPITSA!