The Lord ZXV
12.2.2007, 16:59:32
Kyseessä siis on Devil May Cry. Tämä yksi kaikista parhaita Hack & Slash pelisarjoja jossa on pääosassa puolidemoni Dante.
Dante käyttää aseinaan loputonpanoksisia pistooleja ja upeaa miekkaa ja muita aseita joita saa vihollisilta.
Pelattavuus on tässä pelissä paras osa ja se toimii. Itse pelasin DMC 3:n ja tykkäsin.
Siinä on aseita, tyylejä ja vaikeus asteita.
HISTORIAA.
Sparda oli suuri ja mahtava paholaisruhtinas. Hän on Danten isä. Sparda on kuollut ja Dante on suuren demonin jälkeläinen. Mutta niin on myös Vergil. Dante on pohjimmiltaan hyvä, mutta Vergil on toista maata. Vergil haluaa valtaa ja DMC 3:ssa Dante ja Vergil ottavat rajusti yhteen.
Pelisarja on upea ja sen takana onkin Capcom, ammattitaitoinen pelitalo.
Itse tykkään tosi paljon ja suosittelen kaikille toiminnan ystäville.
KERTOKAAPA MITÄ TYKKÄSITTE JOS OLETTE PELANNUT.
Dante käyttää aseinaan loputonpanoksisia pistooleja ja upeaa miekkaa ja muita aseita joita saa vihollisilta.
Pelattavuus on tässä pelissä paras osa ja se toimii. Itse pelasin DMC 3:n ja tykkäsin.
Siinä on aseita, tyylejä ja vaikeus asteita.
HISTORIAA.
Sparda oli suuri ja mahtava paholaisruhtinas. Hän on Danten isä. Sparda on kuollut ja Dante on suuren demonin jälkeläinen. Mutta niin on myös Vergil. Dante on pohjimmiltaan hyvä, mutta Vergil on toista maata. Vergil haluaa valtaa ja DMC 3:ssa Dante ja Vergil ottavat rajusti yhteen.
Pelisarja on upea ja sen takana onkin Capcom, ammattitaitoinen pelitalo.
Itse tykkään tosi paljon ja suosittelen kaikille toiminnan ystäville.
KERTOKAAPA MITÄ TYKKÄSITTE JOS OLETTE PELANNUT.