View Full Version : Pelaamisaikanne
The death Magic
3.1.2002, 17:29:13
Kuinka kauan olette pisimmillään pelannut päivän aikana?
Sillä mitä peliä ja onko sitä vaihtanut ei ole väliä.
Ja kuinka montaa peliä olette parhaimillaan pelannut päivän aikana?
Itse serkun tykönä kun pelasin ff8:a niin meni jotain 18 tuntia varmaankin... :D se oli hauskaa.
Edited by The death Magic on 16.4.2002 11:08
Hmm... Korkeintaan on varmaan joku 13 tuntia luulisin... :)
Pelejä oon vaihdellut päivässä varmaan jotain 20. Luulisin :/
Koko päivän aikana on pelaamisennätys muistaakseni n.16 tuntia. Yhtämittaa pelattuna pisin aika on vajaa kymmenen tuntia. Molemmat ennätykset tulivat jouluna kun pukki oli tuonut FF8:n. Ensimmäisen Final Fantasyn minkä omistimme. Yötä päivää sitä melkein tuli pelattua. Aina kun aikaa riitti.
Oisko jotain 6 tuntia. Täysin putkeen silmääkään räpäyttämättä.
Malokan
3.1.2002, 18:29:35
Liian monta peliä liian putkeen.
Gandalf
3.1.2002, 18:53:20
Varmaan jotain 4 tuntia putkeen. Yhden päivän aikana jotain 10 tuntia luulisin.
Noin 48 tuntia putkeen, pakolliset tauot oli: WC, Ruoka ja tupakka tauko <-- yrittää päästä eroon! Ja kun FFX tulee niin pelaan sammuttamatta kertaakaan PS2:sta ja sen mä lupaan! Pystyn parhaillaan valvoa 3 päivää kahvin voimin ja ilman kahvin voimin 2 päivää ja pitää olla FF peli, että jaksaa pelata ja valvoa! Jotkut sanoo mua sekopääks ja niin sanoo myös mun mutsi ;D
Edited by Dark on 03.1.2002 20:32
absinthe
3.1.2002, 19:35:21
muistan joskus kun äiti oli matkoilla, tms, niin heräsin aamulla kymmenen jälkeen ja pelasin koko päivän ~illan. Mutta sillon oli vielä joku kesken. Nyt ne on vedetty 100 kertaa läpi niin en ole pitkään aikaan pelannut...
Edited by Ally on 03.1.2002 20:36
örps.. mietitäänpä.. pelasin ff8:sia sillon kun se ilmesty niin klo kuudesta aamulla (olin kipeänä Ü) kuuteen iltaan. tottakai oli siinä välissä ruoan mussuttamista sun muuta touhua. Ü
Enpä ole aikaa ottanut, uusia pelejä jaksaa aina pelata enemmän kerralla, mutta muuten se jää vähemmälle.
on sitä joskus sairaana ollessaan tehnyt noita ennätyksiä ...varmaan jotain 16 tuntia oli joskus ennen töihin lähtöä lomilla ...ei sitä kyllä muista niin tarkkaan ...nykyään ei oikein kerkeä enää ...hyvä kun sen 4 tuntia aina parina iltana viikossa
Täytynee myöntää, että joskus tässä vähäisenaikaa sitten
aloitin aamulla kahdeksan maissa pelaamaan Final Fantasy VII:tä mahdollisimman tarkkaan ja monimutkaisesti läpi ja kepeästi sitä jatkui tauotta sinne yö 00.00 maihin asti...
Silmät kanssa näyttivät seuraavana kahdeksaan meno kouluaamuna siltä....... :P
Pomppeli
4.1.2002, 17:09:14
Jaa... on tultu pelailtuu aika paljo ja aina ku on aikaa ja sitä on paljo on tullu joskus jonku pelin (en muista minkä) pelailtuu muutama päivä putkee (paitsi ruokailut, WC yms. pakollinen)
Jackal von ÖRF
4.1.2002, 21:02:00
Eiköhän yhtäjaksoinen peliaika mene parhaimmillaan jonnekin 12 ylämaastoon, jos vain sattuu innostumaan jostain pelistä (mitä ei tapahdu kovin usein). Joskus on tullut valvottua aamuneljän tienoille, mutta yleensä meen nukkumaan välillä 00-02. ;D
Locke Cole
4.1.2002, 21:09:01
En yleensä pelaa kovinkaan paljon päivässä(paitsi silloin kun saa uuden FF:n käsiinsä) :D
Jotain kolme tuntia luulisin..tänään en ole koskenutkaan PS 2:seeni... :)
Enimmillään on tultu pelattua varmaan jotain 8 tuntia. Hyvien pelien parissa kun viihtyy hyvin. ;D 5 tunnin (?) Goldeneye sessiotkin oli mukavia silloin joskus.
Dransikkiä (http://www.dransik.com) on tullut pelattua melkeinpä vuorokausi putkeen.
Mutta minkäs teet kun on maailman addiktoivin peli....
No en muista tunteja laskeneeni, mutta sen verran ,että aamulla herään joskus klo 08.00 ja heti pelaaman. lopetan vasta joskus pitkällä yöllä. Peleja pelaan aika monia päivässä ,mutta joskus kun on uusi roolipeli niin siihen jää kiinni. :)
Putkeen on tullut pelattua n... 8h. Silloin pelasin AOE2:sta. =) Toinen kerta oli 6-7h, kun olin juuri saanut PS2:sen. :)
*korjasin pienen tagivirheen*
Edited by ViVi on 22.1.2002 23:50
Korkeintaan n. 3 tuntia. On veljiä, jotka haluaa pelata, joten en voi pelata kauaa.
Edited by Gargle on 05.1.2002 23:24
Valax Silverstar
5.1.2002, 23:44:25
Taitaapa olla 18 tuntia ja välissä vain ne pakolliset toimitukset.
kun sain FF9 nni meni eka CD heti ensimmäisellä peli kerralla läpi.
se oli 11h.
The Game
9.1.2002, 9:57:53
Mietitääs... kaverin kanssa FF9:iä 5-6 tuntia :blah: itsekseni... 10 tuntia! :ohhoh: <-- tohon malliin!
Onhan sitä tullut pelattua tunteja putkeen usein :D Mutta ennätykseni on varmaan toissa kesältä, kun innostuin pelaamaan FF8n uudelleen... alotin heti ku heräsin siinä 9 aikoihi ja PS sammu yöllä joskus 5.30, ainoat poistumiset pelin äärestä olivat pari kertaa jääkaapilla käynti ja jokunen vessassa käynti.Nykyään ei ole aikaa :( joten pelaan vain viikonloppuisin 5-10+h/vkoloppu. Eli reilu 20h on mun ennätys.
Edited by Lunar on 09.1.2002 12:18
Itse pelaan korkeintaan kolme tuntia päivässä, enkä ymmärrä miten joku jaksaa pelata 10 tuntia päivässä. Eikö ihmisillä ole enää parempaa tekemistä?
Parhaimmillaan olen pelannut varmaan jotain 10 tuntia putkeen. Siis silloin kun on loma ja on juuri saanut uuden Final Fantasyn. Eihän silloin malta tehdä muuta kuin istua telkkarin edessä ja nauttia pelin upeasta maailmasta.
Kaverin kanssa joku 12+ tunnin mittainen peli Sessio Heroes of Might and Magic 2:sta...
Haxornot
11.1.2002, 18:27:31
Jaa-a kyl sillo ku sain FF7 ni... öööh... vissii aamu 10:stä 9::ssään illalla ja sit tunnin päästä koko loppu yö..
lopetin sit joskus 3:melta päivällä :)
joten se tekee n. 25 h ??? oli kyl aika sekasin sen jälkee :)
kävelin jossai kaupungil niin näin niitä hemmetin FF7 heeboja juoksentelee siellä :/
Vivi The Mage
11.1.2002, 19:26:28
Juuh noin 7-10 tuntia. kun FF8 sain niin sitä tuli semmoset 13 tuntia pelattua ja kun vielä sopivasti tulin kipeeks. :P
No jotain ehkä 4 tuntia. :huh:
Mickey
13.1.2002, 15:04:48
varmaan 5 tuntia...
metalmiku
13.1.2002, 16:20:12
Taisi olla Castlevania Symphony of the Night,aloitin ammulla ja lopetin yöllä.Final Fantasy FFVII olisi ollut muuten jos ei olisi ollut pelivuoroja sen suhteen....
DreamTide
13.1.2002, 17:41:56
Silent Hill tuli pelattua putkeen yhden päivän aikana.
Kyllä siinä meni koko vuorokausi. Loppu oli muutenkin
ahdistava ja vielä väsyneenä yrittää selvitellä viimeisiä
puzzleja.
Tietysti kaikki fantasyt on vieny järjettömästi aikaa.
Yli 2000 tuntia. Samoin Tompat ja kaikki kauhupeltit.
Päivällä kevyempiä & iloisia pelejä. Yöllä kauhua. Nyt
on Soul Reaver 2:n alussa.
Lord Angsaar
13.1.2002, 18:53:38
No sillon kun FFIX ilmesty pelasin sitä varmaan päivän sisässä about 15 tuntia.
Ja en yleensä pelaa paljon eripelejä samana päivänä, mutta GW-messuilla pelasin päivässä pelejä niin paljon etten edes osaa laskea niin pitkälle :D
Narbeleth
18.1.2002, 12:50:26
Originally posted by Ikanan @ 03.1.2002 18:59
Koko päivän aikana on pelaamisennätys muistaakseni n.16 tuntia. Yhtämittaa pelattuna pisin aika on vajaa kymmenen tuntia.
Oliko se 16 tuntia! Wau :ooh: Kai se on uskottava kun itse kerran vieressä istuin. Mun yhtämittainen pisin aika on muistaakseni joku 11 tuntia (ysiä yksinäni).
Molemmat ennätykset tulivat jouluna kun pukki oli tuonut FF8:n. Ensimmäisen Final Fantasyn minkä omistimme. Yötä päivää sitä melkein tuli pelattua. Aina kun aikaa riitti.
Ei muuten pelattu kun ilta-yö-aamuyö aikoina. Päivällä piti antaa pienempien hakata välillä Tekkeniä :)
Taitaapi olla n.2-4 tuntia...pelaan yleensä kun ei tosiaan ole muuta tekemistä...
riippuu siitä onko uusia pelejä jos ei nii tuskin pelaan yhtään päivässä... jos on nii päivät ja yöt siinä mennee...
Zell21
22.1.2002, 17:42:19
Pelasin koko päivän kun sain ff8.
Toki pidin pieniä taukoja.
Putkeen oon pelannu varmaa 5 h
Mitä sitä nyt pisimmillään on tullu pelattu helposti n.20 tuntia. Mukaanlukien pakolliset tauot, kuten rööki :( , syöminen, wc. Ja sekin tais tapahtua silloin kun sain FFVII:n
Peoplez
24.1.2002, 16:04:38
Originally posted by rubert @ 09.1.2002 15:25
Itse pelaan korkeintaan kolme tuntia päivässä, enkä ymmärrä miten joku jaksaa pelata 10 tuntia päivässä. Eikö ihmisillä ole enää parempaa tekemistä?
Taidatkin olla todellinen PELImies ja final fantasy-heebo? Pisin aika mitä oon pelannu putkeen oli joskus toissa joulun aikoihin ku pelasin (Yllätys, yllätys) Final Fantasy VII:ta jotain 19H putkeen. Ruuan otin tv:n ääreen ja pari kertaa kävin pikaisesti veskissä mutta muita taukoja en pitänyt. Mutta vannon että kun kybä tulee(Ja jos se on kesällä), niin pelaan sen yhellä putkella läpi! Eli varmaan jotain 50-60H menee. Tai no, pitäsköhän sanoo, että kahella putkella? :) Final Fantasyt ovat jotain normaalia elämää suurempaa... Mitään muuta peliä en oo pelannu ees 5H putkeen ku Final Fantasya. Yksistään seiskaan oon käyttäny elämäni aikana varmaan 500h :P
Edited by Peoplez on 24.1.2002 17:07
Z-e-r-o
24.1.2002, 17:12:13
Joo oon pelannu kauiten sillon kun sain PS1 ja Final Fantasy 8 (se oli 2 vuotta sitten kesällä) ja pelesin jotain 20 tuntia. Muuten en pelaa kuin jotain 5 tuntii päiväs mutta se vaihtelee aika paljon joskus yli joskus alle.
Kaiser Dragon
28.1.2002, 9:36:54
Ja ne väittävät lukiossa minua pelihulluksi...
Päivässä olen pelannut yhteensä ehkä 7 tuntia, kerralla putkeen varmaankin siinä 4 tuntia.
jotai 7 tuntii FF tacticsii ja jotai saman verran putkee chrono triggerii ja diablo 2kosta mweheheheh
Hmm, kai se on jotakin 3-5 tuntia, mutta silloin vuosia sitten kun meidän pleikka hankittiin niin saattoi olla paljonkin kauenmin. ;D
Dragonleo
3.2.2002, 16:14:34
nooo...eiköhän se ole siinä kolmen tunnin paikkeilla, kun pelasin ff9 saatuani sen. eihän tuo ole mitään noihin 16 tunnin sessioihin verrattuna mutta itselleni tuli pää kipeäksi eikä pelaaminen enää maittanut sen jälkeen. kyllä nyt voisin varmaan pelata pitempäänkin, mutta pikkuveljet ovat aina marisemassa vieressä; "mun vuoro pelata, eikun mun..."
siis putkeen noin 3 tuntia
Mä oon joskus pelannu FF7:aa koko päivän. Siis sillä tavalla, että alotin joskus klo 10 aamulla, ja lopetin ehkä klo 23 illalla.
Whoa! 13 h! :ooh:
No kyllä mä taukojakin pidin... :ohhoh:
Mutta nykyisin pelailen ehkäpä n. pari-kolme tuntia päivässä, ja muu aika kuluu muihin asioihin.
Jabberwokki
23.3.2002, 14:05:07
Joo...se on taas kerran FF7. Eka Rpg mitä pelasin, joten tietäähän sen mitä siinä käy, aamulla alotin klo 11 ja sitten huomasin, että kello onkin jo 9...hups!
Aphrael
16.4.2002, 7:58:36
Parhaimmillaan oon pelannut yhtä peliä (FF7) n.8 tuntia putkeen...
FF6 olen palannut parhaimmillaan 6 tuntia putkeen. :D
Tietysti pieniä taukoja tuli pidettyä, pitihän sitä välillä hakea syötävääkin..
Edited by Aphrael on 16.4.2002 09:00
Pyromaniac
17.4.2002, 8:48:50
parhaimmillaan on varmaan 8tuntia putkeen mut nyt ei ole mitään pelattavaa peliä
Yli 20h sessioita on tullut pidettyä, mutta nykyään olen aika huono pelaaja. Joskus jostain pelistä innostuu ja ei malta sitten huilia ja saattaa ruokailutkin unohdu.. ei hyvä. Nykyään koitan rajoittaa pelailuja pieniin tunnin/kahden sessioihin niin pysyy mielenkiinto(mielenterveys) kasassa. Muutenkin kiireinen rytmi estää nuo maratonit nykyään.
Tekken kamujen kanssa ja erilaiset japsiRPG:et ovat varmaan olleet niitä pahimpia "sessioiden" aiheuttajia.
NO päivässä parhaillaan 20tuntia putkeen mut joskus menee paljon enemmänkin :D
Ilezki
17.4.2002, 12:15:38
Pelasin FF VII:tä kun alotin pelaamaan klo 8, ruokatauko 30 min, ja lopetin joskus kymmeneltä illalla, eli jotain 14½tuntia.
Edited by ilezki on 17.4.2002 15:16
Amadeus III
17.4.2002, 12:32:41
Oon pelannu muistaakseni yli 12 tuntia freespace 2 kun sain sen...Tällä hetkellä ei ole mitää peliä mitä pelaisi joten pelaaminen menee vähemmälle.
Final Fantasy VIII:tä tuli pelattua noin 10 tuntia putkeen...eikä tullu edes nälkä :D
Diablos
17.4.2002, 15:05:51
16 tuntia on tullu vietettyä seuraavien pelien parissa:
-Time Splitters (moninpeli)
-Goldeneye (moninpeli)
-FFVIII
-Zelda: Ocarina of Time
Mut mä oonkin pelihullu. Peeeeeeeeeeeeeeelihullu! =D
Hmm. Kun Kauntteri tuli tein sellasen 18h peliputken, aargh! olin ihan koukussa siihen. Nykyisin 1-2h viikossa, ei jaksa enää pelata.
en oo pelannu konsoleita vähän aikaan, kaverilla on PS2 lainas... Tulee pelikaanis käytyä aika usein matsaamas VF4! vaikka mulla on VF4 PS2:lle, ei oo vastustajia.
Goldfinger
24.4.2002, 12:44:49
Jahas, kuinkahan kauan on pisin aikani. Taisi olla vuonna 1997 joululomalla(?)kun tahkosin FFVII:ttä parhaimmillaan edellisen päivän aamusta seuraavan päivän keskiyön paikkeille asti. Silloin särki vähän päätä ja kahvia kului enemmän kuin elintarvikevirasto suosittelee, mutta unohtumattomat pelikokemukset jäivät loppuiäkseni tänne luupäähän *töks, töks*. :D
Noin 4 tuntii päivässä... XD nojaa ei se ole paljoo mutta kun ei ole joskus parempaa tekemistä... Että tota Commandos 2:sta tulee aika paljon pelattua... :D
Crown85
27.4.2002, 21:20:09
klo 7 aloittanut, lopettanut klo 3 yöllä. aika kauan siis :)
No yhen kaverini kanssa pelattiin kello 12 (illalla) seuraavaan kello 12 illalla!!! Oli hauskaa!!! : ) Ja pelattiin pelkästään Final Fantasya... Ei kun ei pelattukkaan.. Baldur`s Gateakin tultiin pelattua...!
No mä olen ehkä noin 5 tuntia pelannut putkeen..en sen enempää. Pelit taisi olla GTA3 ja FF7
varmaan joku n. kuusi tuntia FFIX:ää. putkeen olisi varmaan n. neljä.
Edited by Moppi on 12.6.2002 12:35
Predator
4.5.2002, 18:23:01
Pisin aika oli, kun pelasin FF7 n.9 tuntia! :D
Tiituli
15.5.2002, 12:39:09
siis yhtä peliä....noh täytyy sanoa Heroes of Might and Magic......Sitä tuli pelattua kamun kanssa (hotseatilla) 6 tuntia putkeen...Mutta päivän mittaan on pelannut jotain 14 tuntia enillään...
itse olen pelannu ff7 joku 20 tuntia yhteen putkeen :P
putkeen saatan pelata jotakin about 3-6 tuntii..en yleensä enempää..
eZRoller
23.5.2002, 1:00:08
kyllähän sitä pari kertaa tullut pelattua aamusta yöhön..molemmissa tapauksissa FF:t kyseessä..ku tulee uusi peli ei sitä malta olla lopettamatta.. ;) kaikki varmaan tietää fiiliksen.
nykyään pelailen about tunnin jos pelaan ollenkaan. tunti on just sellanen sopiva aika pelata jollei jaksa tehdä muuta ku lojua sohvalla ja on just se tunti aikaa ennenkuin pitää taas olla jossain..perfecto.
kesällä ku FF10 ilmestyy nii sillon alkaa taas pelitunnit per päivä nousta huomattavasti..
yksisiipi
23.5.2002, 11:01:35
Humm...pisimmät pelisessiot olen varmaankin viettänyt Baldur's Gaten ja FF8:n äärellä. Balduria pelailin kolmisen vuotta sitten kolmena päivänä 7 tuntia putkeen ja Fantasya vuosi sitten iltaisin ehkä viikon ajan 4-5 tuntia iltaisin. Ei mitenkään hirveän paljon kuiteskaan...
Reaver
23.5.2002, 11:06:40
Kun sain Resident Evil 2:n, pelasin sitä 12 tuntia putkeen.
bigspin
2.6.2002, 15:42:23
silent hilliä tuli pelattua jotain 4-6tuntia putkeen
=)
Tristam
8.6.2002, 20:05:00
Lasketaanko jos käy alakerrassa pikaisesti syömässä? (10min)
Jos ei niin mutsilla ollessa Final Fantasy 7:kaa korkeintaan 10min taukoja pitäen (vessassa käymiseen ja syömiseen) aamusta iltaan koko viikonlopun :)
Elikkäs päivässä noin 18 tuntia kun menee aina aamuyöhön... On se vaan niin hyvä... (taisiis tässä puhun nyt menneestä ajasta jo0skus kun sain ff7:n, ei sitä enää tule noin pitkään hakattua)
Edited by Tristam on 08.6.2002 21:06
Final Fantasy X:ää tuli pelattua parhaimmillaan n. 11 tuntia... aah... se oli mukavaa... :P
Helmholtz
8.6.2002, 20:31:33
Lähinnä kesälomalla tulee pelailtua tosi kauan. Ennätys on varmaan tyyliin aamukahdeksasta yhteen asti yöllä, eli 17 tuntia (välillä syömässä ja vessassa ofkoos). Peli oli joko FF7 tai 8, en ole varma. Näin kesälomalla keskimääräinen peliaika päivässä on ehkä 10h :P
Nyt kun oon vihdoin saanu F kympin, niin sen parissa on kulunut varmaan jtn 7 tuntia päivässä..
FF IX vei myös paljon aikaa, uutena ja vanhanakin, mutta kait toi 7h on ennätys peliajassa.
Putkeen on mennyt ehkä jtn kolme,neljä h.
Swordman
8.6.2002, 22:10:10
Itse en ole pelannut 2 tuntia kauempaa koskaan.Miten kukaan voi pelata 10 tuntia putkeen,se on ihan mieletöntä.Istutaan sisällä ja tuijotetaan telkkaria ja pelataan Final Fatasyja ja vielä kesällä kun pitäisi olla pihalla.Elämä "valuu" kirjaimellisesti hukkaan.Loppujen lopuksi ei ole väliä tuhlaako elämänsä peleihin,viinaan,huumeisiin tai televisioon sillä kukaan ei enää välitä elämisen ilosta vaan tuhlaa elämänsä,niin kuin minäkin teen.Elämä on peliä ja peli on elämä. ???
Kerran moninpelinä Sid Meier's Alpha Centauria noin toistakymmentä tuntia. Olisin pelannut enemmänkin mutta minut hävitettiin totaalisesti. :D
Muissa kuin putkissa en pelaakaan, ainakaan Final Fantasya, pelaan 1 tai 2 päivänä viikossa ja silloin noin 8 tuntia putkeen.
Tommistus
6.7.2002, 23:28:36
Kun oli setäni luona pelasin KOKO päivän. Siis aivan koko päivän lukkuun ottamatta 2 ruokailua. Pelaamista oli noin 16-20 tuntia (Ihan totta!). Pelaamisen syy oli että sedälläni on päälle sata PSX peliä joita en ollut pelannut ja siellä takapajulassa ei ole mitään hyviä paikkoja missä olla.
Nightblade
7.7.2002, 13:39:19
No eilen pelasin about 10 tuntia - ruokailut. Ei ollut muuta tekemistä.
En ole merkinnyt muistiin mitään tarkkoja ennätyksiä mut mun ennätys pelata putkeen ilman MITÄÄN taukoja oli kai jotain 6-8 tuntia Final Fantasy seiskaa joku pari vuotta sitten.
Kerran kun olin saanut The Simssin niin pelasin sitä parin kaverin kanssa viikon vuorottelemalla niin että aloin pelaamaan sitä heti aamulla kun heräsin ja kun kaverit tuli jossain vaiheessa kylään niin me pidettiin noin 20 minuutin vuorot ja lopetettiin vähän ennen kun mentiin nukkumaan.
Enää mä en edes harkitsis The Simssin pelaamista koska mä pelasin sitä sillon ihan liikaa.
Yleensä mä olen kyllä kaikista kauiten putkeen jaksanu pelata Final Fantasyja.
Captain Cid
8.7.2002, 11:58:55
Viime kesänä pelasin kaverilla n. 6h/päivä FF8:a yhden viikon.
Se oli kivaa.
Umm.... FFX:ää tuli pelattua silloin kun se ilmestyi muistaakseni jotain 15 tuntia putkeen. Tosin siinä välissä oli tietenkin WC-ja Ruokatauot.
Onhan tuota runescapeakin tullut pelattua kerran 7h IHAN putkeen.
Mickey
10.7.2002, 18:44:15
seiskan ja kympin kanssa nykyään mennyt helposti 7 tuntia putkeen, mutta päivän aikana on tullut yhteensä pelattua jotain 13 tuntia...
Yakomaru
18.7.2002, 10:08:04
Näin kesälomalla tulee pelattua montakin tuntia, ennätys ehkä siinä 8 tunnin paikkeilla. Mutta monta päivää putkeen aina aamusta iltaan pelaamista.
Roakel
18.7.2002, 10:28:55
Mä en ikinä voi pelata niin hirveen kauan koska mä saan helposti pääsäryn :eh:, mutta pelasin kerran FFVII:tä 5 tuntia peräkkäin.
Ceassa
18.7.2002, 13:01:08
Pisin pelaamiskertani taitaa olla se, kun heräsin aamulla yhdeksältä ja pleikka sammui seuraavana yönä kello 03:21. Eli pauttiarallaa 30 tuntia. Eikä tuntunut missään! :D
//Ja peli taisi olla Final Fantasy IX. Yeehaw! ;D
///*köh köh* 30 tuntia, niin niin... :D Uudelleen ajateltuna siitä tuleekin 18 tuntia. *köhköhkröhömköh* :D
Maximus
18.7.2002, 18:35:25
Kun sain Gta3:n niin sitä pelasin ilta kuudesta keskiyöhön jolloin pidin tunnin tauon(Jonka senkin vietin netissä ylistämässä Gta3:sta :))ja sitten pelasin vielä neljä tuntia.eli n.10 tuntia.
Ja kerran taisin pelata Secret of mana 2:sta n.6-7tuntia putkeen
Crow87
22.7.2002, 12:10:19
noin 26 tuntia saattaa tulla pelattua aika usein esim: FF VII.
Ja Pari päivää sitten pelattiin kaverin kanssa noin 18 tuntia Putkeen FF X:ää.
Sillon tuli pieni väärin käsitys kun kaveri kysy et millon Yuna tulee
mä sanon et ne lähtee laivalla kun ma ymmärsin et
millon Juna tulee sit mä ymmärsin ku kaveri sano kirjain kerrallaan
sit mua rupes naurattaa ja sama asia nauratti koko illan
;D
Griever
24.7.2002, 14:48:32
Final Fantasyitten kanssa on noita 16h-satseja tullu enemmänkin :D
MGS2:stakin pelasin 14h putkeen ensimmäisenä yönä. Seuraavana aamuna huomasinkin, että olin aivan pelin viimemetreillä...
Ja voin valehtelematta sanoa, että olin ensimmäisiä suomalaisia (lehdistöä ei lasketa), joka meni MGS2:n läpi, sillä sain sen kaiken lisäksi niin mukavasti 2 päivää ennen julkaisua :|
/edit: Kaverit tossa muistuttikin, että TimeSplitteriä pelattiin multitap saatuamme jotain 20-24h yhteen putkeen.
hulluz
27.7.2002, 22:02:30
Putkeen oon pelannut enintään oisko nyt 10 tuntia. normaalisti pelaan jotain kolme tuntia päivässä.:)
Diablos
4.8.2002, 22:16:53
Noh.
15-20h pelejä (mitä nyt muistuu) niin FF7, FF8, MGS2 sekä Tekken 3.
Yli 20 h on mennyt vain kahdessa pelissä:
- The Legend of Zelda: Ocarina of Time
- Time Splitters (multitapilla)
... ja kivaa oli.
no pisin ihan putkeen taitaa olla sillon ku pelattiin celen kanssa ff9 jotain 10 tuntii.
kawaii-chan
5.8.2002, 21:11:56
Ah... Nyt nousee mieleen kultaisia muistoja :)
Konsolilla pelasin kerran Tekken3:sen kerralla läpi, meni noin 17 tuntia. Sitten tietty FF-sessiot, joissa on kuitenkin pidetty pieniä taukoja, ovat varmaan kestäneet enimmillään 20 tuntia..
Sitten PC:llä kun pelataan, niin story telling sessiot venyvät yleensä noin 16-21 tunnin sessioiksi..
Kun katselee noita niin mieleen kohoaa kysymys: miten hitossa mulla riittä aikaa mihinkään muuhun :confused:
Pitäs ehkä rajottaa :eh: ...?
lähes kaksi vuorokautta saman pelin kannssa miinus wc vierailut....
Post Mortem
10.8.2002, 0:07:09
GTA3:sta on tullut pelattua 10 h päivän aikana, mutta ei yhdellä istumalla. Useita pelejä on tullut pelattua jotain 5-7 h putkeen(mm. FFVII, MGS2, Lucasartsin legendaseikkailut).
Luultavasti pelaisin muuten yötä päivää (varsinkin kesäisin) mutta en voi kun on olemassa vanhemmat jotka valittavat pelaamisestani kokoajan.
Leviathan
10.8.2002, 18:28:30
Ennätys on 8-9tuntia putkeen....
Se oli silloin kun kaupan hyllyltä FF9 hain.
Hmmh.. En ole tainnut vielä tänä topiciin kirjoittaa, mutta kuitenkin. Pisin aika minkä olen pelannut oli FF kymmppiä, kun se saapui, niin ensimmäisenä päivänä jotn. 13 tuntia. En ole ihan varma, mutta aika kauan kuitenkin. En vain voinut laskea peliohjainta käisistäni. Oli suorastaan hypnoottisen pakko pelata sitä peliä. ^^
Zell Dincht
11.8.2002, 17:32:25
Ehkä pisin pelisessio on semmonen kun heräsin aamulla kello 7-8 ja pelasin jonnekin aamu 5 asti tai jotain sinnpäin.
Pahimillaan/Parhaimillaan 15 tuntia vuorokauden aikana olen pelannut, taisi olla Legend of Dragoon. Oli hieman sekava olo kun lopetti pelaamisen.
-Cool!! Ihan kuin olisi vetänyt jotain väkevämpääkin. :D
marvin
27.8.2002, 13:11:49
Ohhoh, täytyy myöntää että minä en noihin muiden ennätyksiin yllä lähimainkaan. :D
Joskus FFVII aikoihin perus pelaamisaika oli jostain viidestä tunnista eteen päin, mutta nykyään se on ehkä pisimmillään muutama tunti. Sellaisia pikku pyrähdyksiä. Tosin FFX kanssa tuli taas harrastettua pienehköjä pelimaratoneja... =)
Tordragon
27.8.2002, 21:58:04
Taisi olla Ufo: Enemy Unknownin pelaaminen Amigalla. Kyllä, ette lukeneet väärin, siis nimenomaan Amigalla (musiikit aivan loistavat PC:n versioon verrattuna, mikään muu ei sitten ollutkaan *grin*). Peli laahasi ja tökki niin paljon, että pelaaminen vähän venyi. Yksi istunto taisi kestää 25 tuntia, mistä tulikin sitten henkilökohtainen ennätys johon en ole toiste päässyt. FFVIII:n ensimmäisen levyn läpipelaaminen yhdellä tupakkatauolla oli tietty kanssa aikamoinen istunto, tosin ei mitään verrattuna tuohon Ufoon..
aeris2
28.8.2002, 11:20:51
Sillon kun sain FFX:n niin pelasin sitä vähän yli 13 tuntia, siis pelkää FFX:ä... :D Oli vähän silmät kipeet...
Justin1
30.8.2002, 16:28:45
minä pelailen yleensä jos on kyse jostain pelistä joka kiinnostaa ja en le mennyt lävitse niin aamu 6 to yö 2 teen että sillein (aika vähän) ;D ........
Ööööh hum. Joskus kipeänä taisin tahkota FFVII:tä varmaan jotain 32 tuntia putkeen. Rupes kyl olemaan vähän seis ton urakan jälkeen. Ei se mitään. Ihan hauskaa oli ;D
Ja kuinka montaa eri peliä päivän aikana...veikkaisin, että jotain n. 25 jos ei lasketa mitään romsseja..
Oktobotti
28.9.2002, 18:49:27
Taisin pelata joskus sairaana olessani Metal Gear Solid 2-peliäni sellaiset nelisen tuntia. Ehdottomasti pisin peliaikani ikinä. Yleensä pelailen päivässä sellaiset 1h 15min. Joten luistin melkoisesti tavoistani. =)
Silver Wolf
1.10.2002, 7:55:09
Niin no. Kun muut tekevät kiltisti läksyjä, minä pelaan. Huomasin eräänä päivänä että en muuta teekkään.
Ihan helposti menee 12 tuntia pelaamiseen. Yleensä kuitenkin multiplayer- peleissä.
(Kesä)Lomalla varsinkin, melkein joka päivä.
En tiedä onko 24 tunnin peli mennyt vielä täyteen, mutta. Varmasti yli 12 tuntia, kuitenkin.
ShadowZero
3.10.2002, 9:11:04
jotain 12 tuntia pelasin ff seiskaa :)
Silloin kun aikoinani sain ensimmäistä kertaa hyppysiini Albionin betaversion, vuonna 1996, oli kesä ja kesällähän tunnetusti EI nukuta yöllä, joten päätin pitää pienen maratonin (no se ei oikeastaan ollut mikään varsinainen päätös, aika vain venähti vahingossa). Aloitin pelaamisen kahdeksalta illalla ja lopetin seuraavana päivänä yhdentoista ja kahdentoista välillä siksi, koska päätäni särki melko :prkl: paljon (mistähän syystä?) Kävin tietysti välillä vessassa (en edes minä pysty olemaan 27 h käymättä mukavuuslaitoksessa) ja haukkaamassa Reissumiestä meetvurstilla (jota en saisi edes syödä), mutta muuten taisi jäädä pienimuotoinen putki päälle...
Olen oppinut kyllä katkaisemaan pelisessioni 10-15 tuntiin kesäisin, joskus lipsahtaa lähemmäs 20 h, riippuu siitä, onko kyseessä uusi, mielenkiintoinen peli, vai vanha, läpitahkottu peli. Olen jo niin vanha, että silmät sulkeutuvat itsestään ja päätä alkaa särkemään 10 tunnin rajan rikkoutuessa. :eh:
Yuana
17.10.2002, 11:01:25
Jos joku peli alkaa kunnolla kiinnostaa sitä tulee pelättua melkein yötä päivää. Kuten juuri final fantasyt. Jos aloitan pelaamaan niistä jotain, en meinaa päästä siitä eroon. Aina on joku kohta mikä pitää pelata läpi ennen kuin pääsee nukkumaan.
Liquid
18.10.2002, 19:08:15
8 tuntii putkeen taitaa olla pisin yhteenputkeen pelattu aika.
17 tuntia vuorokaudessa taitaa olla pisin... (olin ihan pöllyssä sen jälkeen). :D
finalfantasyguy
23.10.2002, 13:23:23
En tiedä kuinka kauan mutta yli 3 vrk oli playkkari päällä!
katsos kun on sellainen paikka jossa vihollisia tulee automaattisesti kimppuun ja kun on x:ää räpyttävä ohjain ja Steinerillä blood Sword (antaa vahingon määrän energiaa käyttäjälleen) niin jättää siihen ja viikonlopun aikana Steinrille on tullut leveliksi 100. áámén :enkeli:
FFx:ää pelasin kerran n. 17 tuntia. Kun ei ollut muistikortia en voinut lopettaa kesken kaiken. Onneksi omistan jo muistikortin maraton pelaaminen väsyttää liikaa... :)