PDA

View Full Version : Saints Row

fernircide
7.3.2007, 8:55:54
eli siis peli on saints row xbox kolekuuskympille pelaako täälä moni sitä?

eli saints row on vähän niinku GTA kopio mutta paljon paremmilla krafiikoilla ja pelin idea on melkein sama kuin gta:ssa eli suoritetaan tehtäviä ja ollaan jengiläinen. Pelin alussa tehdään oma hahmo eli siis päätetään oletko kauka-aasialainen afro-amerikaani vai espanialainen muistaakseni korjatkaa jos olin väärässä hahmoissa sitten peli alkaakin mukavan rähjähdysmäisen alku-demon jälkeen sinut otetaan mukaan saints nimiseen jengiin ja tie jengi sotien ja autokilpailujen läpi alkaa.

actionia ei pelistä puutu tippaakaan peli on suhtenaisen helppo mutta jotkut tehtävät tuottavat täydellistä pään-särkyä.

Mutta siis nyt tässä threadis keskustellaan saints rowsta

The Noob
7.3.2007, 9:25:27
Heh. Kaverini joskus aikoi ostaa tämän pelin, mutta onneksi sain hänet ajoissa käännettyä siltä (pahalta) tieltä. Kun tämä kerta GTA kopio on, niin en näe syytä, että miksi Saints Rowin ostaisin kun noita GTA sarjan pelejä löytyy jo ihan tarpeeksi. Saints Row on muuten perhana buginen peli ja pelin bugeista on tehty ihan oma musikaali joka löytyy tästä (http://www.youtube.com/watch?v=9l_YN-yRCVY).

Kyllä tästä pelistä varmaan plussaakin löytyy! En ole peliä senkummemmin silti kokeillut, mutta tiltin arvostelusta sai ihan hyvän kuvan.

Where's my F**king car? (katso linkki)

Juripa
10.3.2007, 16:23:39
Oli hemmetin hauskaa kun eilen latasin tämän demon livestä. Ohikulkijat tulee viereen aukomaan päätä ja sitten annoin vähän puukon laulaa. Kaikki ne huudahdukset ja kompastelut. Tuntui että pelaaja olisi joku sarjamurhaaja :D Mutta pelialue oli aika laimea. Kaupunki ei ollut yhtään eloisa ja tuo slummisuus rupesi vähän kyrsimään. Olisi sentään kunnon New York, mutta ei niin ei. En sitten tiedä onko tämä sama paikka kokoversion pelialue vai pääsekö tässä GTA:n tyyliin eri kaupunkeihin. Näköjään myös kokoversiossa voi käyttää mp3-soitinta ja kännykkää. Mielenkiintoista. Voi olla että ostan tämän kun tarpeeksi halvalla löydän :)

Von Wiensburgh
12.3.2007, 11:43:12
Demon pelialue ei ole koko mesta. En tarkalleen en osaa sanoa, kuinka paljon isompi lopullinen peli on, kun en tuota demoa paljoa kokeillut, mutta ihan tarpeeksi iso se on usko pois. Peli on erittäin mielenkiintoinen, ja olen sen parissa viihtynyt erittäin hyvin. Ja tulen vieläkin viihtymään. Suosittelen ostoa. Kaikille

fernircide
3.6.2007, 16:08:03
nonii läpi eile loppu demo oli minun mielestä jotenkin kylmän hauska : D

Juripa
3.10.2007, 16:30:07
Löysinpä tämän kätettynä vain 22 eurolla joten se lähti mukaani ilman miettimistä. Kahden päivän aikana olet pelaillut lähemmäksi kymmenen tuntia. Tämä on niin hauska! Repesin sille paritustehtävälle jossa pitää ottaa ilotyttö kyytiin ja etsiä hänelle asiakas. Sitten paparatsit lähtevät perääsi. Kuudennessa tasossa se rupeaa olemaan aika vaikeaa jo. Plussaa ptää antaa vapaasta hahmon muokkauksesta. Ja niistä mitä hänelle voi ostaa! Oma hahmoni on tosi cool, sillä on harmaat housut, mustasininen paita, oranssit hiukset ja lävistyksiä. Myös yksi tatuointi löytyy. Ja koru sekä aurinkolasit :D

Saints Row on muuten perhana buginen peli

Enpä nyt tiedä. Minulle ei ole tullut yhtään bugia vastaan.

Pelaako kukaan tätä livessä?

muffe
14.1.2008, 7:07:19
onpas se buginen.

tuli tää lainattuu kaverilta kun ostin boxin, onhan se ihan kivaa mutta maistuu GTA:lta. onhan se kiva kun voi muaokata hahmoa miten haluaa ja ostaa sille kaikkii krääsää. ite meni heti 50.000 vaatteisiin XD. achievementit on aika vaikeit saada kun pitää tehdä niin hemmetin paljon että sais jotakin. ite oon pelannut 20h+ ja 180achievementtii. lopetin sitten pelaamisen kun lainasin Fablen, ja bugitkin alko ottaa päähän kun kesken missionii juuttui aina autolla kahden kaupunginosan väliin.