View Full Version : Välttäkää vattu soikoon passikuva-automaateja
Piti sitten ottaa USA:n matkaa varten uudet kuvat passiin.
Eivät sitten päästäneet lentokoneeseen. Olisikohan tällä kuvalla mitään vaikutusta asiaan? Voin vain sanoa että älkää hyvät ihmiset menkö niihin passikuva-automaatteihin jos ulkonäkö merkkaa jotakin!!! Se missä minä kävin oli mitä ilmeisemmin HIEMAN hajalla...
http://personal.inet.fi/clan/grottoart/ter.jpg
Aivottomille tiedoksi että saatoin ehkä hieman käsitellä kuvaa photoshopissa vahingossa. :D
Seli seli, et kumminkaan ole muokannut kuvaa koneella =P. Jokatapauksessa, kuvassa on mukavannäköisiä efektejä. Niin, ja sinusta tulee mieleen Mika Waltari, ulkonäöllisesti siis.
Niin en muistaakseni ole aikaisemmin maininnut, että tällaiset kuvan muokkaussysteemit, tai ylipäätänsäkin tyylisi tuo jonkinlaista raikkautta (lue:vaihtelua) grafiikkaosion manga/anime painotteisiin kuviin ^^.
David A. Mage
9.9.2002, 16:04:21
No kappas.. Ihmettelinkin mihin minun passikuvani jäi kun automaatissa kävin.. Ilmeisesti se syötti kuvani sinulle sitten... =)
Heheh.. Photoshop-manipulaatioksi tuo on aika hyvää jälkeä, sillä kyllä sekin hiukkasen taitoa vaatii. Olen itse yrittänyt muutella pärstääni sillä muttei ole mitään hauskaa syntynyt, toisin kuin tuo. Aika hyvin tehty nuo ihon värierot. Kuin zombia tuijottaisi... (tosin ehkä hiukan eläväistä zombia, mutta...)
Mutta mitäs tuossa lukee? International Terrorist Corporation? Kuinkakohan paljon FBI suostuu moisesta pulittamaan... =/
hahah, jessus mikä mörkö! Oikeestaan aika komee mörkö, kunnon hanoi rocks letti 80 luvulta vai miten se pitäisi sanoa Xp
Aika hienoa jälkeä kylläkin, ihan aidon näkönen ja sun tyylisimäinen ;) Great!
Todella mainiota työtä. Tuosta tuleekin mieleen kun kaverini teki kerran tuollaisen saman tyyppisen, jossa oli kissa kuvassa :).
Tosi hienoja efektejä olet saanut tuohon. Minä en noihin pystyisi.
Pienet teippaukset tuonne olisi poikaa. Niinkuin passi oli hieman kulunut.
Tossa koneessa on tosiaankin ollut jotain vikaa...tai sitten olet perkeleen ruma.
Asiaan. Tuon näköinen lärvi sopisi mainiosti Fight Club tyyliseen leffaan, tai ainakin minulle tuli heti sellainen vaikutelma. Mutta perkele, sinä osaat käyttää tuota ohjelmaa ja hyvin. Kuva on todella aidon näköinen ja voisin jopa uskoa, että tuollainen kävelisi minua vastaan torilla(tosin lähtisin karkuun - ei pahalla).
Mirandos
14.9.2002, 12:18:52
:D
kuulia.
piristystä foorumeille. passikuvista ei tosissaan tuu ikinä hyviä, mutta rajansa kaikella ^^
wtg!!
R'lyeh
14.9.2002, 18:52:51
hah, tuo on aika mainio! voiko epäilyttävämmän näköistä passikuvaa saadakkaan aikaan. vähän elävän kuolleen näköä tuossa kuvassa, tai ainakin joku tappava tauti vaivaa punaisista silmistä päätellen. todella huolestuttavaa.
mutta kiva tosiaankin että vaihteeksi täällä näkee muutakin kun pelkiä piirroksia tms "perinteistä" artworkkia. saa jatkaa tätä rataa.