View Full Version : Animal Crossing : Wild World
LizzieFox
22.3.2007, 13:24:28
Eilen pimpotteli posteljooni ovikelloamme kun minä olin vasta kapuamassa portaita ylös kotiin koirani kanssa. Sisällä minua odotti yllätyyyyys. Nemes oli piilottaut uuden DS pelini alleen mutta onneksi ei pitänyt minua pitkään jännityksessa vaan antoi pelin minulle jonka pistin heti DS Liten sisään. Awwwwh. ^_____^ Gube peli olisi ollut halvempi mutta siinä ei olisi ollut kaikkai näitä mahdollisuuksia mitä DS-versiossa. DS:lla voi hyödyntää tuota kosketusnäyttöä kaikessa! \o/
Ensinnäkin, sinä saat asua söpöjen pikku eläinten kanssa omassa kylässäsi. Nook rakentaa sinulle talon ja sinä maksat hänelle talon pikkuhiljaa takaisin työllä. Itse tajusin vasta tänään että Nookille voi myydä simpukoita, kaloja ja OMENOITA! Minä syötin hahmollemme Wilizille omenoita vaikka kuinka tajuamatta niiden arvoa.
Meidän kylässämme Hervannassa asuu yksi angstinen nalle Pudge, itseään rakastava elefantti Opal, agressiivinen vaaleanpunainen panda Chow ja kokoajan kotonaan ympyrää kävelevä paviaani. Nooks, Able sisarukset, pulu baarimikko ja museon pöllöt. Kaupungissamme vieraili tänänä kameli nimeltä Sahara ja toimitimme sen puolesta kaksi pakettia kylän asukkaille. Hervannassa kävi tänänä myös kissa joka halusi että tekisimmehänelle uudet kasvot koska nauroimme hänen mielestään niille. Niimpä teimme ja nyt sillä ksiulla on sydän poskessaan. Ahihuhu. Takana on siis kaksi päivää pelaamista. Talon velka maksettu pois ja uutta otettiin tilalle. Toivon mukaan Nooks tekee laajennuksen huomenna samalla kun tekee omaa kauppaansakkin isommaksi. Kuulemma kauppa on huomenna koko päivän kiinni! Mitä hittoa?! Missä ihmeen pelissä sitä ollaan nyt mukana kun joka päivä ei ole edes kaupat auki. Tosiaan, reaaliajassa liikutaan. Tässä pelissä on myös semmoisia hassuja juttuja että jotkun kalat näyttäytyvät vasta jossain tietyssä kuussa ja tiettyyn aikaan.. Eilen kun vasta opettelin pelaaman tätä hassua ja uutta peliä minulle, myin lähes kylän KAIKKI kukat Able siskoksille. :< Jätin tasan 4 kukkaa oman taloni viereen ja niitä ei löydy mistänä lisää. Yhden löysin Nooksin kaupasta mutta sitäkin oli vian yksi kappale.
Haluaisin niiiiiin lujaa tulla vierailuille muiden kaupunkeihin. En malta odottaa sitä. PM:tkää minulle jos teillä on Aimal Crossinginne netissä ja haluaisitte tulla vierailulle ja ottaa minut vierailemana teidän kylissänne.
Omenarosvo
22.3.2007, 17:27:21
Ihme ettei tälle aikaisemmin löytynyt ketjua vaikka pelaajia löytyy ja kyseessä on kelpo peli :)
Kuten Liz tuossa jo mainitsikin, perusidea on aloittaa menestyksekäs lifetys pienessä lupsakoiden eläinten asuttamassa kaupungissa. Pelin toiminnot ovat yllättävyyteen asti monipuoliset, eikä niitä kaikkia jaksa oikein alkaa edes kuvailemaan. Kellon- ja vuodenajat kulkevat reaaliajassa, DS:n sisäisen kellon ja kalenterin mukaan. Päivällä on päivä, yöllä yö. Jouluna on todellakin joulu. NIntendon presidentti Satoru Iwata lähettelee hahmolle lahjoja ja muuta kivaa.
Itse koen mielenkiintoisimmaksi ominaisuudeksi nettipelin. Voi siis lähteä vierailemaan kavereiden kylissä ja kutsua heitä kylään omaan mestaan. Nintendon tyyliin tämä on tehty vähän hankalaksi, sillä molemmilla osapuolilla täytyy olla kaveri Friend-listalla että yhteys toimii. Välillä toivoo että voisi mennä jonkun random-käyttäjän kylään vierailemaan, mutta toisaalta ei haluaisi että joku random itävaltalainen pökälepää tulee ja tärvelee vaivalla istuttamamme tulppaanit. Ja varastaa tavaroitamme. Ja lukee henkilökohtaisia viestejämme.
Nuo muut kyläläiset nimittäin juoruavat kuin ämmät, ja kertovat julki kaikki asiat joita heille kirjoittaa kirjeitse :)
Huippu peli siis. Kaikki netissä pelaavat, vaihdetaan kaverikoodit. Miulla ja lissulla on sama koodi.
LizzieFox
22.3.2007, 22:28:55
Ihhihiiih ihquuu ^___^ Meillä oli tetsuon kanssa treffit tänän sen kylässä. Siellä oli vaikka ja mitä sellaista jota meidän vasta alkuun laitetussa kylässämme ei ollut. Iso kauppa (jonka ostin puoliksi tyhjäksi kaikista kasveista) sekä paaaaaljon asukkeja. Rakastuin ihan yhteen nallukkaan nimeltä Pinky. Salaa toivon että semuuttaisi kyläämme että saisin siitä leikkikaverin. ^-^ Ahihuhu. Otimme kalastuskilpailun tetsuon luona ja tietty me hävisimme Ompun kanssa. Mie en vaan osaa ottaa kalojakiinni vielä kunnolla. Olen muuten by the way saanut 3 Football kalaa joista yhdestä saa Nookilta 3500 berryä. Eli toooosi paljon rahaa! Onneksi tetsuon kylän kaupasta löytyi kastelukannu koska meidän kylässämme Hervannassa (:D) ei sattumoisin ole kaupassa sellaista ja kukkia oli jäljellä vain 3. Nyt sain onneksi istutettua niitä lisää koska ostin niitä tetsuon kylästä. Ihanaaaa! Kohta meidänkin kylämme kukoistaa.
Yhdellä koulukaverillani on myös DS:lleAnimal Crossing ja hän kertoi minulle karmaisevat totuuden pelistä.. Omenoiden (ja varppena muidenkin hedelmien) kasvaminen voi viedä muutaman päivän. Hänen muistaakseen 3 päivää. En jaksa odottaa omenoiden kypsymistä!! Tämä peli on ärsyttävä siksi koskaasiat eivät tapahdu niin nopeasti mihin olen tottunut.
Taivaalle pystyy näköjään piirtelemänä tähtikuvioita jotka näkyvät ereinä päivinä. Meidän taivaalla loistaa sitten joku yö sydän. Ällösöpöilyä? Pöh sanon minä. :}
tetsuo
22.3.2007, 23:09:48
Tämä on niitä pelejä, joka persoonallisuudellaan karkoittaa osan potentiaalisista ostajista huspois. Vapaamuotoisuus tulee ensinnä mieleen AC:stä. Mitään ei pakoteta tekemään missään vaiheessa eikä tavoitteita pelin itsensä puolesta paljoa vihjailla lukuunottamatta asuntolainan poismaksua. Tekemistä tässä silti on muutaman normipelin verran ainakin. Museon omistaja ottaa lahjoituksia vastaan kaloista ja öttiäisistä fossiileihin ja taideteoksiin (? En ole koskaan nähnytkään). Talo on liian pieni ja huonekaluton? Entinen asuntolaina maksuun ja kaupasta ostamaan lisää härpäkkeitä. Unohtamatta kuitenkaan sosiaalisten suhteiden ylläpitämistä. Kaupunki on täynnä persoonallisia eläinotuksia. Muutakin pientä näperrettävää löytyy kyllä ihan riittävästi. Parhaiten Animal Crossing toimii max pari tuntia per päivä- tahtiin.
Liz/Rosvo kaksikko vieraili tänään minun kaupungissa ^^ Mahdoton shoppaaja tuo, osti kaupan melkein tyhjäksi :) Otettiin kalastuskisa, jonka minä vanhan kalamiehen ottein voitin \o/ Pitää vierailla kyllä niittenkin luona joku päivä, ehdottomasti. Niin Lizzie mitä minä selitin niistä turnipseista. Kaupunkiin tulee aina sunnuntai aamupäivisin semmoinen härön näköinen tyyppi, joka myy niitä. Se tarjoaa kahdenlaisia, joista toisia voit kasvattaa itse ja toiset voit myydä suoraan päivän hintaan (Jonka voit kysyä joka päivä kauppiaalta) kauppaan. Ne vaan pilaantuu aina viikon päästä, että kannattaa viimeistään lauantaina ne sinne markettiin kiikuttaa, oli hinta mikä tahansa. Turnipsien ostohinta on kaupunkikohtainen, jonka takia WiFin kanssa kikkailua kannattaa myöskin harrastaa.
Pelistä kyllä tykkään. Rauhallinen tahti jaksaa viehättää varsinkin niinä lauantain/sunnuntaiaamujen synkkinä hetkinä. Rento, vapaamuotoinen ja persoonallinen. Parhautta.
// Oli muuten Lizziellä melko tuunatun näköinen hahmo. Pisteet siitä.
LizzieFox
23.3.2007, 10:16:42
Tälleen hahmoista puheenollen otin kuvan meidän omasta.
Saanko esitellä... Wiliz!!
http://img261.imageshack.us/img261/8003/wilizxd3.gif
Vaihdoin eilen tekemäni sydänkuosin tuohon normaaliimpaan keltaiseen/oranssiin. Se vähän vastapainoksi kirveelle, laseille ja Mario lätsälle.
Uber Weapon
23.3.2007, 10:45:04
Jotensakin huolestuttavan näköinen henkilö tuo jolla on aurinkolasit, mario-lätsä ja kirves... :eh:
Ihan kivahan tuo peli oli. Kyllä minä sitä jaksoin jonkin aikaa pelata. Ehkä liian vähän tekemistä minun makuuni. Ja liian vähän mahdollisuuksia tuunata sitä omaa kämppää. Yksi neliskulmainen huone? Ja muokkaamaton yläkerta.
Kyllä minä haluaisin mahdollisuuden vltavaan kartanoon!
Ehkä myös mahdollisuus saada niistä ärtsyistä elukoista joko vihollisia tai ystäviä.
Omenarosvo
23.3.2007, 10:48:29
Kyllä minä haluaisin mahdollisuuden vltavaan kartanoon!
Ehkä myös mahdollisuus saada niistä ärtsyistä elukoista joko vihollisia tai ystäviä.Miten paljon olet pelannut? Talohan kasvaa sitä mukaa kun saa maksettua asuntolainaa pois. Katsoin jostain FAQ:sta, niin kolmantena tai neljäntenä alkoi tulla jo taloja joissa on useampi huone alakerrassa. Minullakin on nimittäin haaveena tulla kartanonisännäksi. Sitten voin käyskennellä omalla pihamaallani ja hoitaa pensaita :)
Joo tsekkasin. Pelissä saa parhaimmillaan neljä huonetta + yläkerta + save room. Kartanoherruus ich komme.
Uber Weapon
23.3.2007, 11:16:51
Ai?
Sikäli kiva tietää. Itse varmaankin edelleen ajattelin Cuution versiota. Siinä hankin itselleni sen isoimman talon (eli iso alakerta ja yläkerta) ja kyllästyin lopullisesti.
Mut joo, enpä usko kuitenkaan jatkavani. Kokoajan mielessä siintäisi ajatus siitä että kun on ne neljä huonetta, niin se on sitten siinä. Ei mahdollisuutta taivaaseen asti olevalle kasvulle. Niin, ja se kylä on aika pieni maa-alueeltaan.
Sori että olen tälläinen dissari. :)
LizzieFox
23.3.2007, 21:23:49
Sikäli kiva tietää. Itse varmaankin edelleen ajattelin Cuution versiota. Siinä hankin itselleni sen isoimman talon (eli iso alakerta ja yläkerta) ja kyllästyin lopullisesti.Me fanitetaankin sitä DS:n versiota. ;) Eihän niitä uskalla enää edes samaksi peliksi laskea kun on netissä pelannut ja kosketellut kosketusnäyttöä DS:lla! Meinasin ensin itse ostaa Cube version mutta onneksi sitä en tehnyt. Olisin jäänyt kaikesta hauskasta paitsi ja ehkä nyt ajattelisin pelistä samallalailla kuin Uber. :]
Omenarosvo
23.3.2007, 22:19:24
Me fanitetaankin sitä DS:n versiota. ;) Eihän niitä uskalla enää edes samaksi peliksi laskea kun on netissä pelannut ja kosketellut kosketusnäyttöä DS:lla! Meinasin ensin itse ostaa Cube version mutta onneksi sitä en tehnyt. Olisin jäänyt kaikesta hauskasta paitsi ja ehkä nyt ajattelisin pelistä samallalailla kuin Uber. :] Mie oon kyllä vähän sitä mieltä ettei se kosketusnäyttö Wild Worldissa ole niin onnistunut kuin olisi voinut. Hahmon ohjaaminen ja tavaroiden käyttäminen yleisnäkymässä on hieman kömpelöä. Niissä toimii paremmin ristiohjain ja ABXY. Kosketusnäyttö osoittaa vahvuutensa enimmäkseen valikoissa. Niitä tosin on melkein puolet pelistä :)
GameCube-pelin vahvuus olivat NES-kokoelman haaliminen. Muilta osin peli on DS:llä yhtä hyvä ellei joiltakin osin hiotumpi. Cuben Animal Crossing on kuitenkin olennainen osa laitteen tarjontaa, joten pitää sekin ehdottomasti vielä hankkia kunhan jostain löytyy hyvällä hinnalla :)
Uberilta täytyy muuten kysyä noista NES-peleistä, että liittyykö mukana tuleva muistikortti jotenkin niihin?
LizzieFox
28.3.2007, 13:04:37
Hohohooo. Kävin tässä parisen päivä taaksepäin tetsuolla taas kylässä ja mitäs hänen kylässään oikein oli? No uuden uudi parturi oli liittynyt Nooksin kauppaan. Piti käydä vähän tuunauttamassa hahmoni ulkonäköä ja nyt hän on todella lyhyt tuccainen blondi. Kuva pitäisi vielä ottaa siitä ja postata tähän ketjuun. Nyt se vasta ovelalle näyttääkkin.
Uusia eläimiä on muuttanut kyläämme ja hoksasimme Ompun kanssa että samalla pelikortilla voi pelata 4 eri hahmoa. Niimpä teimme myös meidän taloomme pojan nimeltä Paliz. Omppu selitti nimen sillä että koska meillä on Wilizniin pitää olla Paliz. Selvä. Kyllään on tosiaan muttanut Whitney-niminen valkoinen susi/koira, Puncy kissa. Pompom ankka ja Mitzy kisu. Chow ei ole enää äkäinen hahmoni nähdessään vaan ensin vähn vain kiroaa mutta sitten kun tajuaa häiritsijän minuksi hän alkaa jutellaihan mukavia. Lempi nalleni Pudge on taas olut jo kolme päivää sairaana kotonaan aj olemme syöttäneet sille hirveästi lääkkeitämutta parannusat ei näytä tapahtuvan. Kylässämme on myös käynyt joku ihme hyypiö nimeltä Red jonka telttaan tarvitsee salasanan. Hän myi meilletaulun, joka osittautui Väärennykseksi!! Siis mitä ihmetttääää!? Omppu on kaivanut meille paljon fossiileja maasta ja minä taas olen istutellut erilaisia hedelmiä kasvattaakseni hedelmäpuita. Olen onnistunut kasvattamaan jo yhden päärynöitä tuottavan ja yhden persikoita tuottavan puun. :)
Ärsyttää vaan kun Nooksway menee kiinni aina päiväksi kun hän laajentaakauppaansa. Ei pysty myymään kaloja ja ansaitsemaan rahaa silloin jos ei pääse kylään jonnekkin.
gaara9
28.3.2007, 14:39:35
Uusia eläimiä on muuttanut kyläämme ja hoksasimme Ompun kanssa että samalla pelikortilla voi pelata 4 eri hahmoa.
en jaksa paljoo muuta selittää mutta: tiesitteko että jos teillä on 2 tai useampaa hahmoa pelikortilla, on pieni mahdollisuus, että nookin kaupassa myydään joku erikoisesine (tyyliin crown...) ja niitä erikoisesineitä ei voi nähdä nookin kaupassa jos on vain 1 hahmo..
PhazonBlaxor
28.3.2007, 22:16:47
Pirun hauska peli! Ei voi muuta sanoa. Joskus aikanaan pelailin ihan sairaan paljon tuota. Pelasin jopa niin paljon, että yhdessä vaiheessa keksin sitten kikan, jolla saa niin paljon rahaa, että peliin kyllästyy. Mulla oli sillä bugirahastolla kämppä kasvatettu maksimikokoonsa, talo oli täynnä mitä typerimpiä härveleitä, ja harrastukseni oli vain rahan keruu. Yritin saada kasaan 10,000,000, koska silloin taisi saada jonkun erikoisesineen. Mutta rahankeruuni sitten jäi 2,5 miljoonaan, kun pöljäveljeni poisti tallennuksen. :'<<< Jouduin aloittamaan alusta... Puhtaalta pöydältä. Ehkä vain hyvä, sillä uudessa savessa en ole tätä keksimääni rahakikkaa käyttänyt hyväkseni(enkä muuten silloin löytänyt kyseistä kikkaa netistä, kukaan ei ilmeisesti ole vieläkään sitä huomannut).
Mutta tosiaan, peli on erittäin pitkäikäinen. Jopa niin pitkäikäinen, ettei siitä varmaan ikinä lopu tekeminen, koska peliin ehtii aina aika ajoin kyllästyä. En voi muuta sanoa, kun että tuo on kyllä yksi DS:n parhaista peleistä mitä omistan. Kouluarvosanaksi 9. ;>
//Ei se paras palkinto ihan sillä 10 miljoonalla irronnutkaan. :D "Town Hall Model - Save 999,999,999 bells."
Tiesittekö muuten, että telkkarista voi katsoa seuraavan päivän sään? Silloin kun siinä menee sääohjelma, niin siinä näkyy kuvina että minkälainen sää seuraavana päivänä on. :]
Ei ollut gamefaqsissa vieläkään sitä rahakikkaa. o_O Outoa, ei ollut missään muussakaan tuntemassani pelisaitissa.
The Mighty Masturbator
29.3.2007, 16:21:41
Minunkin kiinnostukseni kyseiseen peliin on herännyt, sillä ylisöpön ja imelän ulkokuoren alta näyttää paljastuvan varsin loistava teos.
Ongelmaksi muodostuu minun kohdallani tuo WiFi-yhteys, joka tuntuu olevan suuri kantava voima tuon pelin viihdytysvoimassa. Pytinkiin pitäisi saada langaton verkko, tai vaihtoehtoisesti se Wifi-liitin(juttu?) tietokoneeseen. Juuri tämäntapaista, pitkäikäistä peliä sitä kaipaakin pitkien välimatkojen ja päivien vietteeksi. Ja mitä nyt olen Lissun ja Ompun raportoinneista lukenut, peli vaikuttaa varsin monipuoliselta ja viihdyttävältä : )
Ja miten on, jos kahdella ihmisellä on pelikasetti, voiko toisen kylässä vierailla ilman WiFiä (internet-järjestelmää) jonkintyyppisellä Friend-lista/numerojärjestelmällä langattomasti?
Omenarosvo
29.3.2007, 18:07:01
Ja miten on, jos kahdella ihmisellä on pelikasetti, voiko toisen kylässä vierailla ilman WiFiä (internet-järjestelmää) jonkintyyppisellä Friend-lista/numerojärjestelmällä langattomasti?Joo kaksi DS:ää ei tarvitse mitään muuta väliin. Niillä voi ottaa yhteyden toisiinsa ilman nettiä.
EDEET/
Meidän kylässä on kissa, joka etsii kakaraansa. Sehän sitten löytyi tetsuon kylästä. Yritettiin netin kautta kevyttä reunionia, muttei niitä kissoja näkynyt sitten enää missään.
Niin joo ja olen kaivanut maasta fossiileja melkein päivittäin, hain hampaat löytyi tänään. Istutin pari uutta kirsikkapuuta. Lahjoitin yhden kirsikan tetsuolle niin saa siitä oman puunsa :)
Ninjor
30.3.2007, 21:53:36
Uberilta täytyy muuten kysyä noista NES-peleistä, että liittyykö mukana tuleva muistikortti jotenkin niihin?
Veikkaan että pelin talletus vie vaan niin paljon tilaa että mukaan pakettiin on heitetty muistikortti. Pikkuveljellä on joku pokemon-peli cubella ja siinä tuli myös mukana ihan tavallinen muistikortti, ilmeisesti juuri tallennuksen suuren tilan vuoksi.
Animal Crossingiin en ole ikinä tutustunut, ja itse asiassa luulin että pelin ideana on risteyttää eläimiä. Tätä ketjua lukiessa huomasin että peli ilmeisesti muistuttaa paljon Harvest moonia, joka on hauska tekele. Vois varmaan harkita ostoa. :)
Omenarosvo
3.4.2007, 20:45:36
Tänään avasin linja-autossa Animal Crossingin, ja huomasin että kaupassa oli myynnissä kuu. Hinta? 32 000 Belliä. Miulla oli jotain 340 käteistä. Kalastin koko kaksituntisen bussimatkan ja möin niitä saadakseni rahat kuuhun. Suututin kai naapuritkin, sillä juoksin karkuun aina kun joku huomasi. Hei, meitsi haluu nyt kuun, te eläimet voitte vaikka painua vittuun.
Parille heistä opetin tosin uudet iskulauseet. Näyttää aina hienolta kun onki kädessä heiluva äkäinen pandakarhu huutaa "Bollocks!" ;D
Lopulta sain ostettua kuun, mutta se ei taida mahtua taloomme. Siellä on jo muutenkin aika paljon rojua.
Uber Weapon
4.4.2007, 8:32:20
Äh, joo. Se cuutioversion mukana tuleva muistikortti on ihan tavallinen. Ei mitään erityisominaisuuksia. Muistaakseni se oli vielä liian pieni mihinkään muuhun kuin AC:n pelaamiseen.
LizzieFox
22.4.2007, 12:46:33
Jeah tänään on kalastus kilpailu että kuka kaupungin asukkaista saakaan sen isoimman kalan. Tällä hetkellä johdossa on pieni karhu nimeltä Pudge ja muut eläimet vaan haukkuvat sitä, mustasukkaiset ilkimykset. >:[
Kukkafestivaaleilta jäi käteen pokali meidän taloomme sekä valtavasti erilaisia kukkia. Olimme jotenkin onnistuneet kasvattamaan mustan ruusun (joka minusta on kyllä tummanvioletti) ja eräällä naapurillamme Whitneyllä oli ihan pinkki tulppaani. Kasvavatkohan kukat ihan randomisti vai jotenkin siementävät toisiaan ollessaan lähekkäin?
Talossamme on nyt 3 eri huonetta + sänkyhuone. Velkaa on liikaa ja kestää varmaan ainakin kolme viikkoa että saamme sen maksetuksi. Vieläkin peli jaksaa kiehtoa. Tulisipa pian uusia asukkaita kylään. Ajoimme erään hiiren nimeltä Alice pois koska (valitettavasti) se oli niin hurjan ruma (Omenarosvon mielestä). Ressu parka.
Purity
26.4.2007, 12:52:49
LizzieFox
Ajoimme erään hiiren nimeltä Alice pois koska (valitettavasti) se oli niin hurjan ruma (Omenarosvon mielestä). Ressu parka.
Ei Alice ole ruma! Alice on suosikkieläimiä kylässäni, se on niin mukava ja antoi minulle myös ensimmäisenä kuvansa. Se on nyt yhden arkun päällä kämpässäni. Minulla on myös ärtyisän Camofrog-sammakon kuva.
Minulla on ollut peli nyt... puolitoista viikkoa? Kaksi viikkoa? Jonkin aikaa kuitenkin! Ostin sen heti viime palkastani, kun tuntui niin kiinnostavalta (osittain tämän ketjun takia!) ja kaipailinkin jo uutta pelattavaa. Ei ole ollut yhtään pettymys, vaikka nyt tuntuu että pariin päivään ei ole hirmuisesti tekemistä ollut kylässä, kun siellä ei ole hirmuisesti mitään uutta. Tosin, koska kämppä ei ole vielä läheskään valmis (sitä on laajennettu kahdesti) niin ei sitä nyt lopetetakaan. Ja kyllähän tuota on joka päivä silti tullut aina ainakin vähän aikaa tahkottua. :P
Kylässäni asustaa Alice-hiiren ja Camofrog-sammakon lisäksi myös Robin-lintu, joka on aivan muotihullu. Hän haluaisi kovasti Amethyst shirtin, mutta en ole löytänyt sitä kaupoista vaikka lintutyttö on sitä jo monen monta päivää kinunnut. Peanut-orava on liila ja söpö ja sillä on nätti sateenvarjo. Derwin-ankka on sininen ja oikeasti hirmuisen ruma, mutta olen alkanut hyväksymään sen. Dotty-pupu ei ole kovin kaunis hänkään vaikka olen alkanut tykkäämään hänen omalaatuisesta ulkonäöstään. Harmittaa vain että tämä tyttö tuntuu aikalailla Peanutin kopiolta puheenparsiaan myöten. Sitten on vielä Jay-lintu, joka tykkää urheilemisesta ja fossiileista. Anchovy-lintu muutti pois. Päästin tämän menemään, koska hän tuntui ihan kopiolta Derwinistä (vaikka olikin kaupungissani ennen kyseistä ankkaa) ja Rodeo-lehmä/härkä/whatevah muutti sinne tänään. Huomenna pääsen sitten näkemään millainen persoona on kyseessä, kyllä se ainakin aika häröltä näyttää.
Taivaallani näkyy tällä hetkellä Triforce-tähtikuvio. Kaupunkilaiset ovat hulluina siihen, vaikka arvostelevatkin nimeä, ne Zeldaa pelaamattomat hölmöt. :< Bonkler-tähtikuviokin näkyi kunnolla useamman päivän ajan, mutta kaupunkilaiset ignoorasivat sen täysillä. Kaupunkiteemana on Ukko Nooa ja lipuksi piirsin omenan, kun se sopii jotenkin minun kaupunkiini. Tänään alkoi viimein kukoistaa muutama päivä sitten istuttamani persikkapuu. Ravistin sen heti tyhjäksi ja istutin kolme lisää! Istutin myös kookospähkinän maahan, edellisellä yrityksellä se kuihtui pois mutta saa nähdä josko tuosta nyt tulisi jotain.
Kukkafestivaaleilta lähti palkinto myös tähän talouteen, mutta kalastuskilpailun voitti Dotty-pupu. Kaupunkilaisista useampi on myös ihan innostunut ötököistä ja olen niiden kiinniottamisista kilpaillut näiden kanssa. Nyt joko kaksi tai kolme haluaisi mole cricketin, mutta ei ole aavistustakaan mistä sellaisen onnistuisin hankkimaan.
Tekisi minunkin kovasti mieli nähdä millaisia kyliä muilla on. Pitäisiköhän sopia treffit joskus?
Omenarosvo
26.4.2007, 18:15:04
Ei Alice ole ruma! Alice on suosikkieläimiä kylässäni, se on niin mukava ja antoi minulle myös ensimmäisenä kuvansa.Onhan! Ällöttävä hideous monster! Menköön takaisin viemäreihin mutatoitumaan lol
Ei ole ollut yhtään pettymys, vaikka nyt tuntuu että pariin päivään ei ole hirmuisesti tekemistä ollut kylässä, kun siellä ei ole hirmuisesti mitään uutta. Tosin, koska kämppä ei ole vielä läheskään valmis (sitä on laajennettu kahdesti) niin ei sitä nyt lopetetakaan. Ja kyllähän tuota on joka päivä silti tullut aina ainakin vähän aikaa tahkottua. :PPeli onkin parhaimmillaan niin että sitä pelaa muutaman kerran päivässä muutamia minuutteja. Hoitaa tärkeimmät asiat ja seuraavana päivänä taas uusiksi. Mie oon joka päivä kaivanut fossiilit maasta ja hoitanut puistoa. Meillä kasvaa nyt omenoita, päärynöitä, kookoksia, persikoita, kirsikoita ja appelsiineja :D Onnistuin kasvattamaan myös rahapuun. Saatiin siitä 90.000 Belliä. Istutin eilen uuden. Katsotaan miten käy :)
Ja kunhan hommat on tehty, oon pistänyt pelin kiinni ja jatkanut huomenna. Lissu on ilmeisesti ollut meidän PR-täti ja hoitanut kontakteja naapureihin ja maksellut velkaa :) Hauskaa kun ne naapurit näyttää miulle aina lissun lähettämiä kirjeitä :shy:
Meillä on muistaakseni viides kämppä menossa. Pari uutta huonetta tullut jo taloon. Yläkertakin woot
http://img.photobucket.com/albums/v237/Omenarosvo/ac.jpg
Siinä minä iljettävä setä katselen Kauniita ja rohkeita.
Harmi että meidän nussivat tähtikuviot ovat niin isoja ettei niitä saa tähän vuoden aikaan samaan kuvaan.
Omenarosvo
28.4.2007, 17:11:03
Fuckballs!
Yksi miun kolmesta rahapuusta ei menestynyt ja se pieni lurpsahtanut taimi oli tänään kokonaan kadonnut siitä mihin sen istutin :( Siitä huolimatta huomenna on odotettavissa 180.000 Belliä pelkästään kahdesta puusta :D :D :D
Vois melkein istuttaa rahaa koko kylän täyteen. Ei noista meidän hedelmistä saa kuin noin 70 tonnia per sato.
Purity
28.4.2007, 17:38:37
Tuo rahapuujuttu siis oikeasti toimii? Minun kyläni sammakko siitä löpertelikin ja sitten pistin rahaa maahan, mutta ei noista mitään ole lähtenyt tulemaan. Sitten vahingossa kaivoin omat rahani pois ja päätin että sammakko puijasi minua. Ilmeisesti sitten ei. :o
Rodeo-lehmäotus osoittautui kivaksi elukaksi. Enstemmäinen noista joka oikeasti on innostunut kalastamisesta, alkoi jo vähän rasittaa kun melkein kaikki muut haluvat vaan koko ajan jotain pirun ötökököitä!
Nämä eläimet kanssa aina arvostelevat minun kämppääni kun käyvät kylässä. :I Kysyvät että enkö ole kuullut sängyistä, tuolista, pöydistä tai sohvista ja että niitä nyt ainakin pitäisi asunnosta löytyä ja koska ei löydy niin asuntoni sukkaa. Ilmeisesti ovat sokeita ne, kun kaikkia noita löytyy kyllä! Ja parhaitakin puhumaan, niiltä itseltään nyt tahdo löytyä melkein mitään. :I
Onko olemassa jotain maksimimäärää kuinka monta elukkaa kaupungissa voi asustaa? Harmittaa vähän kun noita ei tunnu hirmuisesti tulevan lisää, vaikka tilaahan kaupungissa oikeasti oisi. Tänään päästin Dotty-pupun muuttamaan pois kun se kerta on periaatteessa kylän oravan kopio, josko joku sitten muuttaisi vaikka sen tilalle kun ei tuonne muuten tunnu tulevan populaa.
LizzieFox
28.4.2007, 21:37:25
Kamofrog on kyllä aikamoinen lurjakse mutta totta hän puhui jos rahapuusta kertoi sinulle Purity.
Kylään voi mielestäni muuttaa vain tietynverran asukkaita omiin taloihinsa. Meillä on ollut muistaakseni korkeintaan 8 eläintä + minä, Omppu, kahvilan pulu, pöllöt, Pelly, Polly, kilpikonna + random vierailijat. Tilaa kuitenkin löytyy meiltäkin vielä vaikka kuinka.
Ärsyttää kun PUdge-nalle ja Pompom- ankka kinuavat minua antamaan heille lovely furnitureja mutta kun minä kerään niitä itse enkä haluaisi että kaikilla kyläläisillä olisi samat kalusteet. Pläääh. HRA:lta ollaan nykyisin saatu hyvät pisteet onneksi. Kerään Modern-tavaroita, Lovely tavaroita sekä niitä hedelmän mallisia tavaroita.
Meillä eläimet haluavat oikeastaan vaan aina kalastaa. Niin ja nykyisin myös tykkäävät fossiileista, harmikseni niistä vaan saa kauppaan myytynä 3000 belliä tai enemmän. Muut eläimet voivat hyvällä lykyllä antaa niistä 300 - 500 belliä tai jonkun tylsän uuden lattiamaton.
Minä taas innostuin pelaamaan tätä kun näin youtuubissa kun jollain oli varsinainen kartano omassa kylässä. Pahus, minäkin haluan sellaisen! Olen niin tympiintynyt tuohon pahuksen yksiöön jo. Mutta kun se iso paha setä vaatii jo 200.000 talosta. Mistä minä tommoset rahat saan kun ainoat tulot tulee vain appelsiineja myymällä. Tänään sitten luin että pelissä on jotain Turnipseja joita voi kuulemma myyjä joko todella hyvällä hinnalla, tai sitten huonommalla. En vain tiedä mitä nuokin ovat, mutta huomennahan se selviää. Yritin istuttaa puitakin mutta ne olivat mystisesti kadonnut taloni edestä. Vaikka kastelin niitä joka päivä. Pitäisi vielä jostain löytää se WiFi-palikka niin pääsee sitten paremmin sisälle tähänkin peliin. Vuoden tuo on tuolla loikoillut ja totaalikyllästyminen iski jo parin viikon jälkeen. Nyt taas jaksoin kaivaa pelin takaisin esiin. Sitten pari kymysystä :)
Mikä ihme tuo rahapuu on? Minäkin haluan sellaisen! Mitä ne "robotit" on joita voi löytää kaivamalla. Olen löytänyt muutaman tusinan niitä fossiileja metsästäessä. Ja välillä kaivaessa löytää sellaisia valkoisia palloja. Niitä ei voi istuttaa eikä mitään. Mitäs niillä tehdään?
Omenarosvo
23.6.2007, 9:05:10
Mikä ihme tuo rahapuu on? Minäkin haluan sellaisen! Mitä ne "robotit" on joita voi löytää kaivamalla. Olen löytänyt muutaman tusinan niitä fossiileja metsästäessä. Ja välillä kaivaessa löytää sellaisia valkoisia palloja. Niitä ei voi istuttaa eikä mitään. Mitäs niillä tehdään?MInäkin olin kiinnostunut rahan istuttamisesta, mutta kun siitä ei tullut mitään, täytyi koluta hieman nettiä tietoja saadakseen. Rahapuu lyhyesti:
-Sinulla täytyy olla kultainen lapio
-Rahapuu kasvaa todennäköisyydellä, joka määräytyy istutettavan rahamäärän mukaan. Näin esimerkkeinä: 1000 Belliä - 1%, 10 000 Belliä - 10%, 50 000 Belliä - 50% mahdollisuus jne jne..
-Rahapuu kasvattaa kolme kertaa niin paljon rahaa kuin olet istuttanut, mutta enimmäismäärä mitä yhdestä puusta voi ikinä saada on 90 000 Belliä. Tämän vuoksi yli 30 000 Bellin istuttaminen ei hyödytä rahallisesti, ainoastaan todennäköisyydessä jolla puu kasvaa.
-Rahapuusta saa rahaa ainoastaan kerran, jonka jälkeen siitä ei saa enää edes hedelmiä.
Nih. Ja ne robotit ovat vain jotain "soittimia". Niitä kun vie paljon yhteen huoneeseen, saa tehtyjä hienoja biisejä. Neljä bottia voi soida yhtaikaisesti, eli jos laitat useamman päälle niin joku aina hiljenee.
Meillä onkin jättikartano ^____^
LizzieFox
23.6.2007, 10:17:34
Tänään sitten luin että pelissä on jotain Turnipseja joita voi kuulemma myyjä joko todella hyvällä hinnalla, tai sitten huonommalla. En vain tiedä mitä nuokin ovat, mutta huomennahan se selviää.
Ja välillä kaivaessa löytää sellaisia valkoisia palloja. Niitä ei voi istuttaa eikä mitään. Mitäs niillä tehdään?
Turnipsit ovat ilmeisesti jonkunlaisia kasveja koska niitä kuuluu kasvattaa, enintään viikonajan, koska sunnuntaisin ne viimeistään lakastuvat kokonaan. Tom Nook ostaa Turnipseja eri hintoihin eripäivinä. Kannattaa tietysti myydä turnipsit pois silloin kun hän tarjoaa niistä enemmän kuin se hinta, jolla olet ne ostanut itellesi.
Ne valkoiset jutut joit aolet löytänyt ovat luultavasti niitä pirullisia pudotus siemeniä. Eli niitä voi kaivaa maahan ja jos semmoisen päältä kävelee tipahtaa kuoppaan jossa tipahtanut hahmo sätkii hetkisen.
Omenarosvo
28.6.2007, 11:18:20
Olen viime kuukaudet noussut aamulla ylös sängystä keräämään fossiileja. Fuck, miulta puuttuu niitä enää kolme! Nimittäin sen lentoliskon oikea siipi, jonkun diloghongusnuksen torso-luut ja joku tuntematon yksiosainen fossiili. Kunhan löydän ne, mikään ei estä minua tulemasta universumin ruhtinaaksi!!
ha
haha
HA HA HAAAA :angi:
Tässä pieniä tarpeettomia kuvia seksikkäästä fossiilikokoelmastani (vaihdoin ykköset ylle, eli seksikkään terroristiunivormuni)
http://img.photobucket.com/albums/v237/Omenarosvo/animal.jpg
Juripa
28.6.2007, 12:04:14
Hehe, minultakin puuttuu enää muutama fossiili. Mitä enemmän niitä on, sitä hankalampaa on löytää uusia kun muistaakseni fossiileja voi löytää 1-3 päivässä. Onneksi tässä parin päivän aikana on ollut varsinainen monsuunikausi minun kylässä. Satanut jo kolme päivää putkeen joten eipä ole tarvinnut kukkia kastella. Minä kun tässä yritän epätoivosesti kasvattaa uusia juttuja minun kylääni mutta ne pahukset onnistuvat aina epäonnistumaan. Yksi rahapuu on kasvanut melkein "täysikasvuiseksi" ja kaksi epäonnistui. Saapi nähdä tuleeko sieltä sitten yhtään rahaa. Yksi Red Turnip lojuu myös maassa. Odottelen että Nook maksaisi enemmän kuin 60 Belliä. Ostaako tämä heppu miten kalliilla näitä parhaimmillaan? Minulla kun hinnat ovat siinä 50-75 Bellin tienoilla. Olisi oikeasti kivaa saada tuo kartano, eikä tuo aikamatkustelu hirveästi innosta. Kaipa tuo on sitten vaivan arvoinen, menee kyllä vähän hermot jo.
Käyn muuten maanantaina ostamassa sen WiFi-hökötyksen tuohon. Uskaltaako kukaan sitten vaihtaa kaverikoodia meikäläisen kanssa? :D
LizzieFox
28.6.2007, 16:24:28
Käyn muuten maanantaina ostamassa sen WiFi-hökötyksen tuohon. Uskaltaako kukaan sitten vaihtaa kaverikoodia meikäläisen kanssa? :DEhdottomasti uskaltaa!!
Itsellä tulltu viimeaikoina pelattua vähemmnä koska pelailin taas Pokemonia ja (mutta nyt pelaan Super Princess Peachya <3333). Eli ilmottelehan kun olet sen hankkinut, pitää tehdä silleen kolmen hengen visiittejä yhteen kyllään ja otetaan tetsuokin mukaan. ^-^
Dorianthem
28.6.2007, 21:40:54
Minäkin päädyin ostamaan kyseisen pelin ja kivaltahan tuo on vaikuttanut.
Tänään tosiaan muutettiin Kuppilaan ja auton kuljettaja kehtasi luulla minua tytöksi?! Onneksi korjasin hänen äärimmäisen järkyttävän virheensä nopeasti ja onneksi oltiinkin pian jo perillä. En olisi jaksanut sitä ukkoa enää hetkeäkään. Perillä tosiaan tutustuin kylän asukkaisiin ja tapasin ehdottomasti paskamaisimman otuksen ikinä, Nookin. Kehtasi vaatia vaatimattomasta vessastani 18 000 pelkästään jo sen hirveän raatamisen jälkeen, mitä hänelle tein. :<
Uusi paras ystäväni Margie keksi minulle lempinimen, tämä aikoo nyt alkaa kokoajan kutsumaan minua bunnyksi. Söpöä, eikö? ^____^ Muutkin kylän asukkaat ovat ihan kivoja, mutteivat vedä vetoa Margielle. Taidan olla hieman rakastunut tähän söpöön norsuun. Tosin epäilen, ettei meidän suhteestamme tule oikein mitään, koska Margien kärsän perusteella tämä on etsimässä vain seksisuhteita, minä haluaisin jotain syvällisempää. :<
Opin myös kalastamaan ja minulla oli hirveän mukavaa kokeilla saada paljon erilaisia kaloja kiinni. Keräilin myös erilaisia esineitä, kuten kotiloita ja kirsikoita. Tein myös paskamaiset Nookille, kun hän aikaisemmin päivällä käski mennä istuttamaan kasan kukkia ja nyt myöhemmin minä menin keräämään ne kukat ja myin ne hänelle. >:] Mitäs menee nyhtämään minulta hirveitä summia vaivaisesta kaksikerroksisesta vessasta! Olin myös ahkera ja sain piirrettyä omenan taivaalle ja sitten menin vielä maksamaan koko velkani pois. Tämän jälkeen menin lupaamaan vahingossa Nookille luvan suurentaa asuntoani, nyt joudun taas velkoihin. :<
Löysin myös päivällä fossiilin. :o Kiikutin sen nopeasti sille ihmeelliselle otukselle ja tämä oli orgasmin partaalla nähdessään sen. ^___^ Harmittaa tosin, että annoin sen sille jätkälle, koska ystäväni kukko Benedict haluaisi nyt, että toisin tälle oman fossiilin. :< Kyllä minä jossain vaiheessa sellaisen hommaan.
Pankkivirkailija oli minulle todella törkeä tänäiltana! Menin nostamaan tililtäni 5000 ja maksoin lainani pois, niin tämä kokoajan halusi päästä minusta eroon ja meni vielä laukomaan huonoja vitsejä siitä, kuinka tililläni on 50 miljoonaa. :I Menen vielä ja raiskaan tämän äidin ja siskon.
Huomenna pitää tutustua sitten moniin muihin kivoihin asioihin, mitä tuo kylä pitää sisällään. Toivoisin kylään uusia asukkaita, koska en haluaisi olla uusin tuttavuus tuolla. Ehkä huomenna tapahtuu sitten jotain jännää. ^^
Omenarosvo
28.6.2007, 22:30:03
Uusi paras ystäväni Margie keksi minulle lempinimen, tämä aikoo nyt alkaa kokoajan kutsumaan minua bunnyksi. Söpöä, eikö? ^____^ Muutkin kylän asukkaat ovat ihan kivoja, mutteivat vedä vetoa Margielle. Taidan olla hieman rakastunut tähän söpöön virtahepoon. Tosin epäilen, ettei meidän suhteestamme tule oikein mitään, koska Margien kärsän perusteella tämä on etsimässä vain seksisuhteita, minä haluaisin jotain syvällisempää. :<Eikö olekin hirveää :shok: Minäkin rakastuin Mitzi-nimiseen iloiseen kissaan. Se aina sanoi minulle "Mou-mou my man!!" kun tapasimme, ja näytti iloiselta ja söpöltä niin kuin tämä hymiö
:^_._^:
Sitten Mitzi muutti pois kylästä kun minulla ei ollut muutamaan päivään aikaa käydä tapaamassa häntä. Postilaatikostani löytyi kirje jossa hän jätti jäähyväiset "parhaalle ystävälleen" ... eli minulle :love:
Toivottavasti se tulee vielä joskus takaisin :(
LizzieFox
28.6.2007, 22:36:33
Pankkivirkailija oli minulle todella törkeä tänäiltana! Menin nostamaan tililtäni 5000 ja maksoin lainani pois, niin tämä kokoajan halusi päästä minusta eroon ja meni vielä laukomaan huonoja vitsejä siitä, kuinka tililläni on 50 miljoonaa. :I Menen vielä ja raiskaan tämän äidin ja siskon.Olet luultavimminkin tavannut siis postissa Pellyn ilkeilevän siskon. Se on niiiin ärsyttävä että tekisi mieli nakata koko DS seinään jos hän on postissa (iltaisin / öisin siis). Nauraa räkäisesti päälle ja haluaa päästä minusta aina eroon. ;[
Eikös Margie olekkaan norsu!? Kylässämmä asuu tällähetkellä 3 norsua, jos nyt siis Margie on norsu. Dizzy. Margie ja Opal. Opal onkin ollut mukana ihan pelin alusta saakka kuten ihana lempinalleni Pudg ejolle lähettelen aina rakkauskirjeitä mutta hä nei ole vielä vastannut myöntyvästi iskuyrityksiini. Mutta kyllä hän lovely furnitureja minulta kerjää joten voisiko tämä olal vinkki minulle? ;)
Dorianthem
28.6.2007, 22:41:56
Eikös Margie olekkaan norsu!? Kylässämmä asuu tällähetkellä 3 norsua, jos nyt siis Margie on norsu. Dizzy. Margie ja Opal. Opal onkin ollut mukana ihan pelin alusta saakka kuten ihana lempinalleni Pudg ejolle lähettelen aina rakkauskirjeitä mutta hä nei ole vielä vastannut myöntyvästi iskuyrityksiini. Mutta kyllä hän lovely furnitureja minulta kerjää joten voisiko tämä olal vinkki minulle? ;)Hihi, minä näytän evottavan. Joo norsu on kyseessä. ^_____^;
Margie oli tosiaan heti hänet tavattuani minulle tavattoman kiltti. Samaa ei voi sanoa Benedicktistä, joka ei ole niin hirveän mukava, mutta kunhan olen aikani häntä lahjonut fossiileilla sun muilla tavaroilla, niin enköhän saa hänenkin ystävällisyytensä ostettua. ^___^ Kävipä tosiaan tänään hauska juttu. Benedickt antoi minulle yhden paidan ja uskoi minun kohtelevan tätä paitaa samallalailla, kuten häntäkin. No niinhän minä teinkin. Menin suoraan kauppaan ja myin sen.
Omppu, toivonmukaan Margie ei tee samaa minulle. Olisi sydäntäraastavaa, jos se pakenisi kylästäni ihan noin vain. :< Voinkin alkaa laittelemaan tälle rakkauskirjeitä tästälähtien. <3
Minulla taas Apollo-lintu osaa olla oikea pissapää. Hänen tunnetilastaan ei koskaan tiedä. Välillä hän jakelee lahjoja ja välillä hän raivoaa pitkin kylää. Ihmekkös hänellä ei ole ystäviä, paitsi minä! Eilen hän alkoi jo vähän avautumaan minulle kun kävin yöllä juttelemassa hänelle. Kaikki muut olivat jo nukkumassa. Apollo on kuitenkin asunut kylässäni aika kauan eikä ole vieläkään lähtenyt. Ihme. Niin ja tuo pankkivirkailija on minullekin aina todella ilkeä. Aina kun juttelen hänelle niin se ajattelee että painokoon hiiteen täältä.
Ostinpa tänää 250 turnipsia. Rahaa meni kivat 20.900 Belliä. Eli kaikki rahat meni, koko viikon uurastus. Ja prkl minä sanon jos onnistun pilaamaan ne viikon aikana niin kuin viimeksi kävi. Oli muuten aika kalliita. 90 Belliä kipale. Eihän Nook koskaan maksa niistä 60 enempää, ainakaan minulla. Haluan sen perhanan kartanon. Vielä olisi sellaset kivat 290.000 maksettaana jotta saan ekan huoneen. Kartanoon on vielä piiitkä matka :( Mutta eiköhän sitä rahaa ala tupsahtelemaan kun tuon WiFin hankin. Saatte tälläisen pummin riesaksi. No eih, veikkaan että motivaatio tähän peliin vain kasvaa kun saan tuon hökötyksen. Saas nähdä löytyykö niitä kaupoista kun viimeksi kaikki olivat loppneet.
Ois kiva jos sais jonkun teistä mun kylään vierailee et saisin nookingtonin mut ikävää ettei mulla se wifi homma toimii (ku mul on se palikka mikä pistetään usb paikkaa) :( Mut eipä oo vielä kiirettä ku on vasta se 2. huonoin Nookin kauppa ku alotin uudestaan parin kk tauon jälkeen ja alko olemaan rikkaruohoja liikaa :/
Vähänkö oli hauskaa tänään kun näin Nookin kaupassa vihreän laavalampun ja hienon CD-soittimen hienoilla kaiuttimilla. Ja vaatekaupassa oli hienot lasit ja Luigi-hattu. Minulla ei ollut varaa näihin kaikkiin joten piti käydä nostamassa Doran kukkakokoelma ja myin ne pois :D Tuleekohan sieltä jossain vaiheessa kirje? Olenko vähän sika?
Tänään on tapahtunut hirveästi kylässäni. Löysin kookoksen rannalla. Luin että sen siitä voi kasvattaa puun joten istutin sen rannalle. Minä kun en ole mikään viherpeukalo niin saa nähdä onnistuuko tuokaan. Tasan kerran olen onnistunut kasvattamaan puun. Silloinkin rahapuun muttei siitä mitään rahaa löytynyt :D Perhanan äiti kun ei voi lähettää niitä hedelmiä! Olisi kivaa saada vähän uutta eloa kylään.
Ainiin, ja Apollo älysi että olen hänen ystävänsä. Hän on ollut varsinainen v-pää minulle siitä asti kun muutti kylääni. Nyt hän valittelee kuinka sokea hän on ja itkee kun ei ole kavereita. Kaikki tämä vain siksi, kun olen vienyt sille kolme kertaa lääkkeitä hänen ollessa kipeä :D
Velkaa olisi vielä 185.000 Belliä maksettavana jotta saan uuden huoneen. Olen kolmen viikon aikana tyrinyt turnipsit, ei hyvin mene. Mutta Nook maksaa niistä aina jotain 60-75 Belliä enkä mitenkään voi jäädä voitolle niistä. Mikäköhän mahtaa olla se ostoraja Nookilla?
Mikäköhän mahtaa olla se ostoraja Nookilla?
Parhaimmillaan on semmottees 140/turnipsi minulta ostanut. Melko usein tuo minulla kusee, mutta sitten kun se onnistuu, niin sitä rahaa sitten tulee ja kunnolla. ;) Epäonnistui se kirsikan salakuljetus operaatio Hervannasta. Söin sen kirsikan vahingossa, hemmetti vie. :murjotus: Pitää ihan aikuisten oikeasti järjestää se miitti tässä joku päivä.
Olin maalla pari viikkoa ja sain kerrankin kunnolla pelattua tätä. Nyt on kookospuita rannat täynnä, jopa niin paljon että asukkaat valittavat, että niitä on muka liikaa. Sain muuten tuossa eräänä päivänä KULTAISEN kalan. Ei siis mikään akvaario kultakalaa, vaan semmoisen melko suuren kokoisen penteleen. Kommenttikin oli jotain "WOW, I caught a golden fish!", oli se hieno hetki. Museon omistaja jo kehuu kokoelmaani ainaisen valittamisen sijasta. Mikäs sen art collectionin idea on? En ole onnistunut löytämään kun Mona Lisan, joka olikin kopio loppujen lopuksi. Toisen kerroksenkin sain maksettua, mutta en ole vielä keksinyt mitään nerokasta sinne. Melko pieni koppi verrattuna ensimmäiseen kerrokseen, jonka uudistin nyt kesän ajaksi kokonaan uuteen uskoon. On se vaan niin hieno.
Minäkin sain tuollaisen ison kultaisen kalan joitain päiviä sitten. Dorado tai jotain? Museon omistaja höpäji jostain salaisesta kalaseurasta tjtn, mutta ei ole tämän jälkeen asiasta mitään maininnut. Ehdin jo ajattelemaan josko viimein saisin kultaisen ongen, mutta ei kai sitten. Nook olisi siitä kalasta maksanut 15.000 mutta minä tykkään lahjoittaa ensimmäiset kappaleet kaikkia elukoita aina museolle, ja niin tein nytkin. Aika hinnakkaita kaloja on kuitenkin alkanut tulemaan, esimerkiksi eilen sain kaksi jotain isoa A-kirjaimella alkavaa kalaa josta Nook maksoi jopa kymppitonnin, yhden olin jo aiemmin lahjoittanut museolle. Normaalisti pidän jo kolmea tonnia kalasta ihan paljona, 5-7 tonnia on jo minusta tosi paljon. Kun noita kymppitonnin tai yli maksavia kaloja alkoi yhtäkkiä pelitauon jälkeen ilmestyä useampiakin, niin olin ihan. o.o Ehkä kesä on sit parempi aika kalastaa?
Minulla on taidegalleriassa kaksi taulua. Perfect painting ja.. Warm painting tai joku? Ostin molemmat Reddiltä. Se ilkeä kettu myy monesti feikkejä tauluja, mutta on sillä välillä ihan aitojakin. Mistään muualta en ole noita onnistunut löytämään.
Minun kylässäni on nyt muuten Nookington's! Se on hirmuisen kivaa, koska alusta asti olin vihannut hahmoni hiuksia, jotka olivat ihan omituiset ja rumat. Pinkin värin kanssa olisin pystynyt elämään, samoin kuin saparoiden, mutta miksi siitä keskeltä päätä piti vielä lähteä yksi hiussuortuva suoraan ylös? Kampaajan puheille menin heti ensimmäisenä siis, mutta se ei tainnut tulkita minua ollenkaan hyvin, kun kävelin sieltä ulos kolme tonnia köyhempänä ja lyhyillä, rumilla ja räikeän valkoisilla hiuksilla varustettuna. :D Seuraavana päivänä onnistui paremmin, ja nyt hahmollani on kivat punaiset hiukset nutturalla. Kylässäni kasvaa nyt myös omenoiden ja persikoiden lisäksi kirsikoita ja kookoksia.
Harmittaa, kun töissä ollessani olin niin väsynyt, etten muka jaksanut pariin viikkoon pelata ollenkaan. Onneksi suosikkieläimeni eivät karanneet mihinkään sillä aikaa, mutta kun avasin pelin uudelleen niin molemmat kasvattamani mustat kukat olivat kuolleet. :( Näin oli suurin osa tavallisistakin kukista pihallani, mutta niiden menettäminen nyt ei ollut niin iso juttu. Nyt kylässäni on yksi oranssi kukka, mutta noiden mustien menettäminen harmittaa vieläkin. Nyt siellä ei ole edes tulikärpäsiä. :< Taloni oli kanssa täynnä torakoita kun menin sinne uudestaan. Ihan molemmissa kerroksissa niitä vilisi. ._. Talloin ne kuoliaaksi mutta hyi! Kaksikerroksinen talo tosiaan löytyy. Velkaa on enää maksamatta ~250.000 ja rahapuukin lähti kasvamaan, joten enköhän minä kohtuullisen pian saa taas vähän laajennettua. Yläkerrastani olen tehnyt lastenhuoneen, siellä on pelikonsoleita ja leluja. Alakerta on aika normaali olohuone. Haluan silti lisää huoneita, koska tykkään sisustaa!
Kyläni Bonkler-tähtikuvio kopioitui MKUPille kun se kävi tutkailemassa paikkaa, Triforce taas kopioitui Kamulille. Itse olen käynyt kahdessa muussa kylässä, mutta minulla on edelleen vain itse piirtämäni kuviot taivaalla. Ei muille sitten kai ollut sopivasti tilaa. Kamulin kylästä myös muutti yksi kiva ankka minun kylääni. Se on aika perusankka, mutta se ei ole ärsyttävä luonteeltaan ja ihan kivan näköinen minusta. Semmoinen keltainen Joey-niminen. Ostin siltä uima-altaan pari päivää sitten. Yksi kyläni pisamapäinen ankka taas haikaili kovasti MKUPin perään ja laukoi sydämiäkin, vaikka yrittikin sitten selittää että harjoiteli muka vain näyttelemistä! Minun puolestani se saisi vaikka muuttaa sinne Kupin kylään, kun mielelläni ottaisin jonkun nätimmän elukan sen tilalle. En toisaalta enää pysty olemaan sille ilkeä, kun se alkoi kerran itkemään, mutta aika pian sen jälkeen silti antoi minulle lahjan.
Juripa
10.7.2007, 11:17:00
Minä en oikein ymmärrä tuota kalastusta, se on niin pirun vaikeaa. En saa niitä koskaan kiinni. Luulen että kerran kylässäni uiskenteli hai, onkohan tuollainen mahdollista? Näkyi vain ne isot evät vai mitkä lie näkyi pinnalla, ja se oli iso! Vähänkö haluan sellaisen akvaarioon kotiini! Sain tänään todella ärsyttävän ötökän kiinni kun kuulin ihmeellistä kilinää kotiovellani, se oli niin ärsyttävä että se piti ottaa kiinni :D Löysin myös sitruunan rannalta, toivottavasti saan siitäkin puun kasvatettua. Tuo kookospuu näyttää onnistuvan kun sen on jo vähän kasvanut.
Milloin tuo Nookington's ilmestyy? Katsoin joltain Animal Crossing sivuilta (http://www.animalxing.com) erillaisia hiustyylejä ja miten niitä saa. Vähänkö haluan tuon otsatukan tai piikkihiukset. Sitten vielä mustaksi ne.
Oletteko muuten saaneet Zelda tai Mariokamaa? Yhdessä youtuben videossa joku oli saanut sellaisen supertähden, vihreän putken josta hyökkää lihansyöjäkasvi ja trioforcen, niistä kuului ääniäkin :D Hänellä taisi olla myös Mushroom Kingdomin tapetti.
LizzieFox
10.7.2007, 22:45:47
Milloin tuo Nookington's ilmestyy? Katsoin joltain Animal Crossing sivuilta (http://www.animalxing.com) erillaisia hiustyylejä ja miten niitä saa. Vähänkö haluan tuon otsatukan tai piikkihiukset. Sitten vielä mustaksi ne.
Oletteko muuten saaneet Zelda tai Mariokamaa? Yhdessä youtuben videossa joku oli saanut sellaisen supertähden, vihreän putken josta hyökkää lihansyöjäkasvi ja trioforcen, niistä kuului ääniäkin :D Hänellä taisi olla myös Mushroom Kingdomin tapetti.
Sitruuna puista en olekkaan ennen kuullut? Mutta kerta se on ensimmäinenkin. Haita en myöskänä ole nähnyt mutta empä oel pelannutkana viikkon!?!? Arghs. Pelottaa että Pudge on muuttanut pois. Ei mahda mitään.
Meillä on Mario pelikone ja Marion punainen lätsä.
Its eolen käynyt Shampoodlessa jo useitakertoja, kerran se teki minulel ihanan söpöt Terramaiset vihreät hiukset ja seuraavaksi tuli söpöt pinkit mutta nyt on mysö pinkit mutta rumat. :{
Ääh, haluun mun nanimaaaal.
Dorianthem
11.7.2007, 1:52:26
Kylässäni on tapahtunut jo aikalailla asioita viime raportoinnin jälkeen. :p
Ensinnäkin kyläni on täpösen täynnään nyt eläimiä. Yksi pahamainen meni myös muuttamaan sieltä poiskin, mutta se olikin ruma muurahaiskarhu ja hirveä diiva vaatteittensa kanssa. :I Parempi kun vaan lähti. ... hitto. Sain juuri Margielta kirjeen, että tämä on lähtenyt. ;__________; Nyt on sitten yksi eläin vähemmän kylässäni, muttakun Margie oli ensirakkauteni ja paras ystäväni! Törkeää, että se jätti mut yksin noin yllättäen. :< Ehkä olisi viimeisten päivien aikana pitänyt hoitaa suhteita eläimiin, muttakun ei ole oikein ehtinyt. :<<<
Ekaa kertaa, kun kyläni oli täynnä, niin ensimmäisenä huomasin lähteväksi sellaisen ruman ja rasittavan kissan nimeltä Kabuki. Sille sitten juttelin ja vedin jo melkein voitontanssit siitä hyvästä, että se häipyy, mutta sitten se alkoi itkemään. PRKL! Se särki sydämeni ja sitten sainkin sen jäämään. Itkeminen on niin kiellettyä tuollaisissa peleissä. :[
Olen saanut kasvatettua erilaisia hedelmiä. Kylässäni kasvaa peruskirsikoiden lisäksi nyt myös omenia ja persikoita, sekä onnistuin myös kasvattamaan kookoksiakin. Nyt olisi huomenna/tänään kolme puuta, jotka niitä antavat. Onnistuin myös kasvattamaan yhden rahapuun, josta minulle herui ihanat 90 000 belliä. Nyt olisi tarkoitus myydä joku päivä Nookille turnipseja, joita ostin 300 kappaletta 100belliä/turnipsi. Parhaimmillaan olen pelin hommaamisvaiheessa lähipäivinä siitä huomannut Nookin tarjoavan turnipseista jopa 400belliä/turnipsi, joka oikeasti yllätti, kun olen katsellut paljon muilla se on tarjonnut niistä. :o Nyt taas alkuviikon se on tarjonnut jotain surkeaa 75belliä/turnipsi. :[
Tällä hetkellä kämppä ei ole kovinkaan iso vielä. Velkaa on vielä se 150 000 belliä, jonka jälkeen ymmärtääkseni saan yläkerran viimeinkin. Oikeasti miten paskamainen se saamarin Nook voi olla, kun vaatii tuollaisia jumalattomia summia?! Ja sillä ilmeisesti sitä nappulaa riittää, kun sillä on jo Nookway.
Olen tosiaan myös viimeinkin päässyt käymään jonkun muun kylässäkin! Päädyin käymään Purityn kivassa kylässä ja sain häneltä muistaakseni... kirveen? Joo se se taisi olla. ^^ Samalla kerroin sille salaisuuksia siitä, miten saa kultaisen lapion ja sain mukaani sieltä Bonkler-tähtikuvionkin. Ilmeisesti minun omenat olivat sellaisilla paikoilla Purrilla, että niiden päällä tämän tähtitaivaalla oli jo jotain.
Tällä hetkellä Kuppilan lippuna on ystävän piirtämä sieni ja sama kuvio on myös paidassakin. On se niin tyylikäs. Rahaa löytyy jonkin verran ja asiat on hyvin, pitäisi vain jaksaa sosialisoida noiden muiden tyyppien kanssa tuolla.
Juripa
11.7.2007, 21:35:41
Olin ihan tohkeissani kun veljeni sai tuon WiFin toimimaan. Avasin portit ja pistin muutaman kaverikoodin ylös mutta olin kauhean pettynyt kun kukaan ei sitten tullutkaan niin suljin portin ja sammutin pelin. (Jos joku on nyt wifissä kahden tunnin sisällä niin pistä yksäriä!). Meidän pitäisi oikeasti sopia joku miittiaika jonkun kylään. Ei minun koska haluan käydä muiden kylissä mielummin. Tuo oma kylä on koluttu niin moneen otteeseen ettei sieltä löydy mitään uutta :D Voin kyllä esitellä minun hienon taloni. Ostin sinne tänään uudet keittiövehkeet. Nyt minulla on koko setti, jääkaapista hellaan ja lavuaariin.
Heh, minun kylässäni taitaa olla joku influenssa meneillään kun Apollo on ollut melkein viikon flunssassa. Olen jo kolmesti ostanut sille lääkkeitä mutta ne eivät tehoa. Se näyttää niin surulliselta ja kuitenkin pitää minua kylän ainoana kaverina. Sääliksi käy, toivottavasti se paranee pian. Lähetin sille postissa hatun ja nyt hän pitää sitä esillä hänen kotona :D
Lisäsin muuten Lizzien ja Tetsuon kaverikoodit ylös :)
Omenarosvo
11.12.2007, 14:06:55
Tänään pyörittelin lumiukon, mutta se alkoi heti whineämään että tein siitä ruman eikä kukaan tykkää siitä, ja että joku tulee ja lyö sitä lapiolla. Liekö kaikilla yhtä hyväntuulinen..
Vois järkätä meattia joku päivä. Mulla on ollut portit auki tässä viime päivinä tosi usein, mutta akun kuluminen on harmillisen nopeaa wi-fiyhteys päällä, eikä huvittaisi pitää laitetta laturissakaan kärventymässä :)
Juripa
11.12.2007, 14:14:33
Vieläkö joku täällä pelaa wifissä? Jes, ehkäpä alan taas pelailemaan! :D
Enpä ole pelaillut AC:ta aikoihin. Minusta se alkaa vähän tympiä kun ei ole mitään tekemistä. Tai on, paljonkin mutta kun ei jaksa tehdä mitään kun Apollo muutti pois kylästäni. Kyläni on varmaan kamalassa kunnossa. Pitääpi testata toimiiko wifi täällä uudessa oikeassa kodissani :D
Omenarosvo
11.12.2007, 14:54:41
On ollut nyt aika hiljaista itselläkin kun koko syksyn on ollut niin loistavia pelejä Wiissä, mutta aina silloin tällöin olen käynyt harvestoimassa hedelmät puusta ja tonkimassa maata jos se yksi ainoa puuttuva fossiili löytyisi. Huom! Jos joku löytää ylimääräisenä lentoliskon vasemman OIKEAN siiven, niin antakoot minulle kiitos :lovetus:
Wi-fissä on se huono puoli, että tuo koodi mitä olemme jaelleet ympäriinsä on Lissun ukolle, ja miun pitäis pelata aina sillä jos haluan wi-fittää. Voisin tietty tehdä omalle äijälle oman koodin, mutta sitten pitäisi käydä koko jakelurumba uudelleen läpi. Ei mikään kauhean käyttäjäystävällinen systeemi todellakaan :<
Sininenkissa
18.12.2007, 18:09:44
Joulupukin kontissahan tämä minulla odottaa vielä malttamattomana, mutta tulipahan kuitenkin toimivuus testattua tuossa hetki sitten. Yay, en malta odottaa että saan avata tuon ja laittaa DSäni sisään, niin mukavan söpöltä se vaikuttaa. Juuri sellaista huuhaa pelaamista minun makuuni Nintendogsin viereen.
Editoin myöhemmin tähän ehkä pelikokemuksia, mutta en nyt niitä oikein pysty laittamaan (muuta kuin, että liikkuvuus ja grafiikat on ihan ok, varsinkin jälkimmäinen - pidän tuollaisesta), mutta onko tässä pelissä sitten juhlia tai tunnistaako tämä esimerkiksi joulun/talven/kesän erikseen? Mietin vain, että joskus tuli nähtyä eräs video youtubessa, jossa kaupunki taisi olla Halloween tunnelmissa ja kiinnostus heräsi, että pitäisiko pelittää jouluna heti muutama tunti jos kaikki antaisivat uudelle asukkaalle joululahjoja tai jotain. ;D
Ei minulla oikein muuta erikoisempaa ole, pian kyylään teidän kylissänne.
Omenarosvo
24.12.2007, 20:30:04
Oh my. Sain juuri vihoviimeisen puuttuvan fossiilin kokoelmiini. Damn, se on nyt siinä, vajaa vuoden työ. Menipä muuten ihan v* pitkään! :shok:
Enkä saanut edes mitään palkintoa nähdystä vaivasta, ellei tule myöhemmin postissa. Blathers sanoi vain että jatka samaan malliin (ötököiden, kalojen ja maalausten kanssa) :( Niin että näin sitä käytetään tekemisenpuutteessa olevia asukkaita julmasti hyväksi omien tavoitteiden saavuttamisessa.
EDIT/ Nyt voisin kertoo teille että minnuu vituttaa. En ollut ajatuksissani seivannut kun lopetin, ja menetin sen puuttuvan fossiilin :(
Sininenkissa
25.12.2007, 12:36:35
Yay, sain sen. Pari päivää sitä nyt olen tahkonnut ja rakastuin. :3 On se vaan niin söpö peli ja nuo asukkaat ovat ihania. Aluksi tässä tosin oli entisen omistajan kylä valmiina ja iso kartano täynnä torakoita ja meinasin jättää asian niin, mutta teinpä sitten uuden hahmon ja kylän. Nyt asutaan Meantownissa ja kaikki jotka pelaa netissä on tervetulleita. Lähettäkää vaikka viestiä tai jotain, haluaisin päästä myös toisiin kyliin kyläilemään kun omani on vielä vaiheessa.
Yay, sain fossiilin. Löytänyt näitäkin jo...muutaman. Blathers on vain niin suloinen 'änkyttäessään'. Indeed.
Niin, kuiteski. Kylässäni asuu tosiaan tällä hetkellä Amelia, Gaston (ihme hiippari, seurailee mua joka paikkaan - aluksi vittuillen päin naamaa ja nyt kiehnäytyy minuun : D), Daisy ja uusi asukas joka saapui tänä aamuna - Pompom. Vaikutti aika nirppanokalta, mutten osaa sanoa. Daisyn kanssa tulimme heti aluksi juttuun, on se vain niin suloinen ja pirtsakka. Amelia tuntuu vihaavan minua, kun aina lotkauttelee sarkastisuuksiaan kun rynnin jotain sen luokse.
Joo. Kyllä tää tästä lähtee.
Omenarosvo
25.12.2007, 14:36:56
Olen tällä hetkellä paikassa jossa en saa Liteä nettiin, mutta huomenna kun kotiudun minua näkee taas netissä muutaman tunnin päivässä :) Tervetuloa visiitille AioNeko :) (pitää vahtaa vielä koodit)
Otin tänään projektikseni hankkia takaisin sen menettämäni fossiilin, vaikka sitten kuuntelemalla sen myyrän jaarituksia maailman räjähtämiseen saakka. Kolme tuntia siinä meni, kunnes tärppäsi. Ja voi helvetti että se myyrä alkoi vituttamaan.
Pelistä pitäisi tehdä modi jonka nimi voisi olla Animal Crosshair, ja siinä käytäisiin ostamassa Nookingtonista metsästyskivääri, Able Sisterseiltä liivit, ja sitten lähdetäisiin puiden taakse ammuskelemaan niitä eläimiä. Myös ansoja voisi virittää. Saaliit voisi sitten käydä vaihtamassa rahaksi. Muutaman päivän välein kylään muuttaisi joku uusi eläinsaalis.
No, nyt minulla kuitenkin on taas täydellinen phossiilikokoelma, enkä ole koskaan keskittynyt savettamiseen niin kovasti. Seurasin tarkkaavaisesti jokaisen tekstinpätkän kulkua, kunnes olin 101% varma että kokoelmani on täydellinen vielä seuraavallakin käynnistyskerralla ò______ó
PhazonBlaxor
28.12.2007, 21:22:35
Minä aloitin Animal Crossingin alusta tässä vastikään, ja kylläpäs on virkistävä peli. Ärsyttää hiukan kylläkin, kun sorruin (taas) jo tässä vaiheessa pelaamista käyttämään yhden kerran maagista rahahuijausta(en onneksi tienannut 55000 enempää). Mutta siihen oli syy, sillä halusin lähinnä äkkiä päästä kokeilemaan tuota rahapuujuttua. No, päätin kuitenkin, etten enää käytä tuota huijausta rahan hankkimiseksi. Pelistä menee oikeasti idea. Nyt myös ärsyttää, kun tämän huijauksen seurauksena kylääni on tullut 4343503049349034 uutta asukkia, ja miun pitäisi jaksaa kaikkiin tutustua. Ò_____Ó Päätin myös ottaa vastuulleni kylän siistimisen, sillä se myös ränsistyi huijauksen seurauksena (joka paikka on täynnä niitä ärsyttäviä ruohoja ja apiloita, mie vihaan niitä, murr!), ja se ei ole oikeasti mikään pieni urakka. Vaan ei hätiä mitiä! Phazon pelastaa.
Muttamutta. Tuo rahapuujuttu oli muuten ihan fiksu, paitsi että siinä jää pidemmän päälle pelkästään tappiolle. Vai, saako rahoja takaisin maasta, jos puu ei onnistu?
Oli miten oli, paras tapa tienata rahaa lienee foreign fruitit. Niiden saaminen ilman toista Animal Crossingia ja DS voi kylläkin tuottaa jonkun verran vaivaa, mutta kyllä se lopulta palkitsee. Sitten istuttaa kylään vain tarpeeksi monta näitä "FF"-puita, ja rahan tuloa ei voi estää. 8]
Apua, olipas sekava posti. :'<
Omenarosvo
18.2.2008, 20:04:32
Mulla on ihania naapureita :)
http://img.photobucket.com/albums/v237/Omenarosvo/ratface.jpg
Mulla on Animal Crossing päivittäin käsittelyssä, mutta valitettavasti en oo päässy pitkään aikaan nettailemaan, kun vaihdettiin tää kone Macciin ja USB-adapterilla varustettu vanha PC on tuolla makkarissa, yleensä pimeänä.
Äkkiähän tuokin ongelma korjaantuisi jos jaksaisi asentaa tähän ohjelmistoa.
Sain tosiaan kaikki fossiilit kerättyä tossa taannoin, sitten sisustin kämpän uusiksi. Miulla on nyt täyden varustuksen wrestling-areena olohuoneessa, ja naapureiden valokuvilla päällystetty WC vasemmassa siivessä. Aloitin naapureiden valokuvien keräilyn, ja totesin sen olevan suht helppoa. Tarvitsee vain lähettää lahjalla varustettu kirje kerran pari viikossa, ja käydä juttelemassa kerran päivään. Joku kerta ne sitten jolkottaa onessaan antamaan kuvan. Tänään oon saanut niitä kahdelta naapurilta. Saisivat siis muuttaa helvettiin miun kylästä että saisi uutta saalista tilalle :)
Saisivat siis muuttaa helvettiin miun kylästä että saisi uutta saalista tilalle :)
;D
Kyllähän sitä muistaa itsekin, kun pelasi Animal Crossingia orjallisesti (melkein) päivittäin ja sai ensimmäisen kuvan. Sen jälkeen "ystävistä" tuli kertakäyttötavaraa. Kun kuva oli saatu, niin sitten laitettiin Ignore päälle ja toivottiin hyväksikäytetyn kyläläisen muuttavan pois mahdollisimman pian. :)
Omenarosvo
19.2.2008, 21:24:04
En kyllä ymmärrä tämän pelin kohdalla tuon alusta aloittamisen pointtia :huh: Jos miun save jostain syystä katoaisi, niin varmaankin sitten räjäyttäisin DS:ni ja tunkisin pelikasetin syyllisen perseeseen.
"Puhtaalta pöydältä" aloittaminen kun ei juurikaan tuo mitään, ainoastaan ottaa kaiken vuoden aikana keräämäsi tavaran pois. EDIT: Ainoa asia minkä muokkaamiseen pelaaja ei voi ihan milloin tahansa vaikuttaa on kylän muoto. Tämän pelin alusta aloittaminen on kuin olisi juuri lopettamassa vuottaan sivarissa, joutuisi vahingossa johonkin aikaportaaliin ja joutuisi käymään koko sivarin alusta loppuun uudelleen :cry:
Eri asia tietenkin jos jätkät pelaa jonkun kuukauden ja aloittaa sitten uusiksi. Eihän siinä ajassa ehdi edes tapahtua mitään. Ei helvetti että tää on muuten "tylsin" peli ikinä. Mitään ei koskaan tapahdu. Ei ikinä! ;D Mutta ehkä se on juuri parasta :)
PhazonBlaxor
20.2.2008, 12:56:15
En kyllä ymmärrä tämän pelin kohdalla tuon alusta aloittamisen pointtia :huh:
Itse olen "joutunut" aloittamaan kaksi kertaa alusta. Koko kierre tuskin olisi lähtenyt käyntiin, ellei pönttöveljeni olisi poistanut ensimmäistä tallennustani. Jokseenkin kyllä kirpaisi, kun olin jo aika kauan peliä kuitenkin säännöllisesti pelannut. Sitä ikään kuin omaksuu ja tottuu kyläänsä - minulla tuli oikeasti melkeinpä ikävä vanhaa kylääni! Sitten pelaamisesta katosikin innostus, kun monien kuukausien työ valui kaivosta alas. Aloitin sitten kuitenkin uuden tallennuksen, mutta ei paikka enää kodilta tuntunut. Silloin huomasin tämän maagisen kikan, jolla rahaa pystyi saamaan hetkessä kuin roskaa vaan! Pian minulla olikin sitten niin paljon rahaa, että pelin koko pohja tuntui katoavan kuin tuhka tuuleen. Kyllästyin uudestaan. Ja nyt jälleen - olisikohan tuosta ollut melkein jo vuosi - päätin aloittaa Animal Crossingin pelaamisen uudestaan. Tällä kerralla olen kuitenkin päättänyt varmistaa, ettei mikään tuhoa uutta ja ylvästä kotikylääni, aamen.
Eiks ollu koskettava tarina? ^______^
Pääsinpä minäkin vihdoin ja viimein pelaamaan Animal Crossingia :] Talon velka on nyt maksettu ja uutta tullut tilalle. Tajusin tänään myös kätevän tavan hankkia uusia huonekaluja ja muuta roinaa: dyykkaamalla kierrätyslaatikkoa. Joku oli heittänyt sinne biljardipöydän, sinisen ruokapöydän, junaradan ja ihme esineen josta en saanut selvää.
Onko kenelläkään muulla muuten kaatunut peli? Minulla on nyt muutaman kerran tiltannut mennessäni sisään johonkin rakennukseen. Näyttö menee mustaksi kuten kuuluukin, mutta mitään ei tapahdu. Sitten ärsyttää katkaista virta ja palatessa peliin joku myyrä tulee pitämään kilometrin mittaista saarnaa pelin tallentamisesta. Ärsyttävää!
Omenarosvo
24.2.2008, 14:49:51
Ei oo kyllä koskaan tiltannut toi peli :huh: Neme onko sulla AC friend codea? Voitais meattailla tässä joku päivä.
Mie oon muuten netissä tänään viiteen asti, jos joku haluaa tulla käymään. Ja sit ehkä vielä vähän illalla ysin jälkeen :)
No voihan prkl koko peli kosahti. Alkoi tilttailla perjantaina ja kokoajan mennyt huonompaan suuntaan. Nyt ei aina edes aukea ja tallentaa pitäisi joka ikinen kerta kun on menossa jonnekin rakennukseen. En enää ikinä osta pelejä ulkomailta :<
Kohta lähden ostamaan uutta peliä kun olen sen verta koukussa. Ja Omppu tulen pelaamaan siun kanssa heti kunhan saadaan tuo nettikin joskus toimimaan, sekin kun tahtoo reistailla. Ja voin mie pelailla sit muidenkin kanssa ja tulla ostelemaan kaupat tyhjiksi ;)
Omenarosvo
26.2.2008, 8:58:22
En enää ikinä osta pelejä ulkomailta :<Ei, vaan älä enää ikinä osta piraattipelikokoelmia ulkomailta.
Ei, vaan älä enää ikinä osta piraattipelikokoelmia ulkomailta.
:{
Mutta nyt on uusi Animal Crossing hankittu. Sain velkani maksettua joten tänään on kauppa kiinni. Ihan tyhmää, mitä minä nyt töissä teen :< Jemmasin kuitenkin ison kasan kotiloita taloni lähettyville, toivottavasti kukaan muu noista kaupungin asukkaista ei ole niin fiksu että ottaisi ne talteen. Kaupungin tämän hetkisistä asukkaista sen verran etten tykkää oikein kenestäkään niistä. Aluksi innostuin kun kaupungissa asui kettu (ei muista nimeä), mutta se on kamalan tyly. Samoin kaupungissa asuva hiiri vaikutti aluksi ihan kivalta, mutta nyt tuntuu että se harrastaa piilo v*ttuilua. Tekisi mieli lähettää niille vanha kenkä tai autonrengas.
Nettiä ei olla saatu vieläkään toimimaan, mutta ehkä viikonloppuna. Jos ei muuten otan Lizzien ja Ompun Wi-Fin lainaan ja testaan toimiiko silläkään vai onko vika tuossa nettiliittymässämme kaikki kun eivät kuulema ole yhteensopivia DS:n kanssa.
Olen nyt taas pelannut tätä päivittäin pieniä pätkiä, kun kaveri vähän aikaa sitten käski käymään omassa kylässään. Edellisestä pelikerrasta olikin aikaa: silloin maassa oli vielä lunta ja pyörittelin hahmollani lumipalloja siellä. Eläimetkin vinesivät kun niiden mukaan en ainakaan kolmeen kuukauteen ollut käynyt morjenstamassa. Onneksi kolme suosikkieläintäni olivat kiltisti pysyneet kylässä, eivätkä olleet muuttaneet pois. Itse asiassa sieltä ei ollut yksikään elukka muuttanut. Kaikki kauniit erikoiskukkani olivat kuitenkin kuolleet ja maa oli melkein kokonaan vihreä rikkaruohoista. Hitto kun nuo kaikki kylän asukkaat ovat niin piittaamattomia, että koko kylä rapistuu ilman minua aina.
Sain sitten viimoisen asuntovelkani maksettua pois! Ei enää velkakierrettä. Laskeskelin, että viisi fossiilia puuttuisi vielä. Muutamia kaloja ja ötököitäkin ja tauluja vähän enemmän. Tekemistä siis taitaa vielä olla.
Ammuin posteljoonin alas yksi päivä joskus montamontamontamonta kuukautta sitten. Se oli tosi hauskaa, joten tein sen seuraavanakin päivänä. Harmi kyllä se ei jäänyt juttelemaan mitään kummempia, oisin halunnut päästä ratkomaan sen ja niiden kahden kaupungintalon linnun kolmiodraamaa. Mutta ei sitten!
Oon kans tykästynyt Brawlin animal crossing -kenttään. <3
MagDaLa
22.4.2008, 19:11:59
Olen pelannut tätä peliä jo kohta puolitoista vuotta, ja vieläkin riittää pelattavaa! Olen laajentanut taloa monta kertaa ja nyt kelpaa asustella 4 huoneen mahtitalossa. :P
Museonkin olen täyttänyt fossiileilla, vielä puuttuu muutama öttiäinen ja kala. En ole kokeillut wifiä vieläkään, mutta olisihan se metkaa jos joku piipahtaisi miun kylässä ja itekin pääsisin tutkailemaan toisten kyliä. :lovetus:Asukkaat ovat jo ehtineet vaihtua monesti, ja samoja eläimiäkin on jo tässä kylässä hetken asustellut. Esimerkiksi kissoja on jo ollut monen monta. Tietenkin ne ovat eri persoonia, mutta tietyt asiat toistuvat samoilla eläimillä, mikä ei ole niin mukava piirre tässä pelissä kun haluaisi nähdä erilaisia hahmoja. =) Mutta muuten tämä on hirmuisen sydämellinen ja söpö peli jonka kanssa jaksaa viettää aikaa vaikka joka päivä, varsinkin jos jokin asia kiukuttaa niin tähän värikkääseen ja hauskaan pelimaailmaan syventyessä moiset murheet kyllä unohtuvat. :)