View Full Version : Farewell
Piirsimpä kerran tällaisen kuvan. Skannaus teki työstä hieman rakeisen joten kokeilin värittää sitä Paint Shop Pro:lla. Ensimmäinen "kunnon työni" PSP:lla joten tämä on hieman niin ja näin.. Alkuperäinen tarkoitus oli jäähyväiset, mutten ole siitä enää niin varma.. Tuolla paikalla missä Dagger on sauva kädessään ei ole mitään nimeä tai tarkoitusta. Ehkä jokin yksinäisyyden ja surun pyörre jossa hän yrittää luoda hieman itselleen toivoa. En nyt osaa sanoa tarkemmin. Mittasuhteet ovat niin ja eikä tällä kuvalla oikein muuta merkitystä ollut kuin jäähyväiset. ^^ Tausta oli luotu vain luotu taustalle ja Dagger lähtemään~
http://photo.jippii.fi/fi/image//data/photo/jippii.fi/s/i/silver_pendant/1031596775410.jpg
:(
Toki, toki. Voihan sitä tiivistää tuntemuksensa kuvasta jopa yhteen sanaan, taikka yhteen hymiöön, mutta grafiikassa kaivataan myös kunnon perusteluja. -Potri
Totta tuo on mitä Potri sanoi, mutta ainakin minä taiteiliana olen iloinen että joku jaksoi naputtaa edes kaksi merkkiä vuokseni. Olen pahoillani etten noudattanut suunnittelemaani "traditioa" ja piirtänyt Dark Daggeria viikatteen kanssa.. ^^ Tämä tuli hieman nopeammin kuin olin valmistautunut, mutta ehkä sillekkin kuvalle joutuu joskus käyttöä.. -dagger
Tuossa kuvassa on jotenkin haikea, surumielinen tunnelma. Juuri sellainen jäähyväis-tyylinen...
Daggerin hiuksiin olisi voinut lisätä vähän varjostuksia ja väriä, että mukaan tulisi kolmiulotteisuuden tuntua.
Mittasuhteissa ei minun mielestäni ole valittamista, koska ne ovat paljon enemmin kohdallaan kuin jossain minun töissäni.
Sauva ja tuo siitä lähtevä sininen juttu ovat muuten hienoja! ;)
yksisiipi
11.9.2002, 16:47:28
Ihan hieno piirros. Puhtaat ja vahvat värit ja selkeä asettelu. Hieman haikean oloinen piirros, mutta hyvä on. Dagger on hienosti piirretty. :)
Jotenkin surullinen tunnelma tuossa työssä on.
Haikeaa~~. Ihan hyvä väritys mielestäni, vasrjostukset kans, juu ihan ok.
Mitäpä muuta tuosta oikeastaan voisi sanoa. Paitsi yhden asian.
Tuo vartalo näyttää jotenkin vääntyneeltä. Tai, emmie tiiä. Niin se minusta ainakin näyttää, jos katsoa tihrustan vähän tarkemmine. Varma en ole.
Sauva on hienosti tehty. :)